Sivuja: 1 ... 168 169 [170] 171 172 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618809 kertaa)
0 jäsentä ja 25 vierasta katselee tätä aihetta.
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2535 : 24.07.2008 23:04:27 »

Mitähän taivaalla tapahtuu kun tänään on niin herkkä päivä?
Herkkyys on kyllä jotain mistä tykkään..
Onneksi saa uskaltaa olla herkkä.  Smiley

Katsoitko Jellonapumppu (lionheart vapaasti käännettynä)  Grin sen phil collins darran eilen?  Cheesy
"riitely on siis prosessi." "se on prosessi!" "iihanaa et se on prosessi."  Grin
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2536 : 24.07.2008 23:12:38 »

Mua pelottaa itkee kenenkään nähden, koska aina kun mä itken niin ihmiset menee melkein paniikkiin.

Se on kamalaa kun mua luullaan niin vahvaksi. (Mun pitäs aina olla se vahva, joka kantaa yli mustien ojien, mutta entä kun mä tarvitsisin kantajaa? Mä oon usein koulussakin pyytänyt kavereilta, että älkää aina luottako muhun. Ne ei oo ottanu sitä tosissaan. Mä pelkään tuottaa pettymystä. Sen takia mä pakoilen vastuuta. Jotenkin mä vaan tunnun vetävän ja keräävän sitä vastuuta itselleni asiasta kuin asiasta, pienet olkapäät luhistuneina, selkä notkolla ja jalat tutisten mä kannan enemmän kuin mun pitäis ja kaikki vaan sen takia, että mä pelkään. Siinä yks syy miks mä painoin sen neulan suoneen. Muita onkin lukuisia, pahimpana kaikista juuri ne omat päänsisäiset pirut.)

Onneks teidän kanssa ei tarvi olla niin vahva vaan oma ittensä.

Dawnchild, toi mun edellinen teksti (jota siteerasit) oli jotenkin tarkotettu lohduttamaan. Huomasin että sen voi käsittää myös toisella tapaa. Hope u got it right, I'm sure u did. Smiley

Juu Kaylee:

- "SAA USKALTAA! JA PITÄÄ USKALTAA! SÄKIN SAAT USKALTAA!"
- "KAIKKI SAA USKALTAA!"
- "No ei ihan kaikki.."


(vai miten se meni..)  2funny  Aika jännä päivä tänään.. Jännä.. Niin jännä, on herkkää. Herkkyys on jännää. Jännä tunne, on, onse jännä..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2537 : 24.07.2008 23:13:04 »

”mun motto kaikille on saa uskaltaa!”
”hei se on ihan totta.”
”pitää uskaltaa uskaltaa!”
”mäkin haluan uskaltaa!”
”sä SAAT uskaltaa!”
”ihanaa että mä saan uskaltaa! kaikki saa uskaltaa!”
”ei kaikki saa uskaltaa. pitää uskaltaa puhua ja ikään kuin kuunnella. kumpaankin suuntaan. kommunikaatio on ikään kuin kaksisuuntainen katu.”

 Cheesy 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2538 : 24.07.2008 23:14:03 »

Olin jo kirjoittanut tuon ennen kuin luin että säkin. heehhehe..  Cheesy
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2539 : 24.07.2008 23:17:05 »

"Älä sano katu.. Älä sano katu. Älä sano katu!"

".. KATU."

"EIIII!" *heittää kaukosäätimellä (?) telkkarin mäsäks*

 2funny 2funny 2funny

Mahtava sarja, ei voi muuta sanoa. Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2540 : 24.07.2008 23:19:07 »

Muistuttaisin edelleen, että kuolaat varattua miestä, Elwyn..

EDIT: Siis muistathan?  Cheesy Unessa solmittu avioliitto on melkein yhtä pätevä kuin valvetilassa solmittu.. :Smiley
« Viimeksi muokattu: 24.07.2008 23:24:03 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2541 : 24.07.2008 23:36:04 »

Hämähäkki-Elwyn tiukoissa trikoissa, uuh... Grin

Ohoh, pitääs fantasioida vähän hiljempaa *  Tongue EmbarrassedWink Grin

Kuuntelen George Harrisonin while my guitar gently wheeps, se on isän biisi.. Muistan kun Geoge kuoli niin isä soitti koko päivän repeatilla tätä biisiä ja olisko ollut vähän liikuttuneen näköinen, mun  aurinko neitsyt askendentti jousimies kuu rapu isukki joka ei kyllä juuri herkistellyt ulos päin... Smiley Se oli mielestäni sööttiä kun Beatlesit herätti sellasen tunnereaktion.  :Smiley

Kun puhuin äidille näistä neitsyt miehistä ketä mun ympärillä nyt pyörii ja siitä kun tuo toinen osaa olla kuin itse piru halutessaan, niin äiti sanoi ikään kuin en olisi koskaan lapsena ollut silmät auki: "juu, kaikki aina ihmetteli miksi mulla ja isälläsi oli vaikeaa kun hän on niin diplomaattinen, pehmeä ja miellyttävä, mutta olinkin ainoa ihminen kenelle hän sanoi välillä todella ilkeästi ja ivallisesti asiat ja se sattui, itkin paljon ja riitelimme paljon. mutta teillä lapsilla on varmaan se lempeä kuva isästä, ettehän te hänestä sellaista huomanneet..."

Olin ihan että daa.. Seurasin ihan pienestä pitäen sitä äidin ja isän välistä henkistä piikittelyä, miten niin muka en olisi nähnyt sitä? Kyllä aikuiset luulee olevansa ovelia jos ei lapset muka huomaa. Mutta eläköön äiti siinä uskossa.

Eikös se niin ole että  kaksoset-lapset syntyy usein sanallisesti riitaisaan perheeseen? Minä  aurinko merkurius mars kaksoset, sisko  aurinko merkurius  kaksoset, kolmas sisko  kuu kaksoset ...
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2542 : 24.07.2008 23:38:41 »


olen itsekin kokenut tuon täytyy olla vahva tukipylväs jutun, ja siitä on moni muukin mulle kertonut...

tuntuu olevan muuten perisuomalainen juttu, tää tukipylvästely.

saa olla välillä kannettavana, ja välilllä sitten kantaa...ja varsinkin sulla vielä tuossa iässä, on lupa olla välillä pienenpi kuin joku toinen. tosin muistan kuinka itse olin siinä iässä jotenkin yksin, koska äitini oli masentunut.

mutta nykyään minunkin perheelläni on jo kaikki paremmin.

aika tuo haasteita ja koettelemuksia, mutta myös hyviä aikoja Smiley kaikille vaan vähän limittäin ja eri tahtiin...jotta voidaan vuorotellen harjoitella henkisiä hauislihaksia kantamista varten.


So true  Smiley


muuten, nyt taidettiin päästä naiseuden ytimeen, kun miehet kai harvemmin harrastaa tälläistä kyyneltenavaamispiiriä virtuaalileirinuotiolla...

hmm, tosin, me emme voi tietää, mitä he tekevät omissa kaljailloissaan... Smiley


Mää tierän, mää oon nähny. Haluutteko kuulla? Ne..

ne..


.. ne juo kaljaa  Embarrassed

Kyl jellona tuli kerran tippa linssissä kotiin poikien illasta ja tolkutti mulle kaatokännissä, että hän rakastaa mua ja mä oon hänen koko elämä.  :Smiley Mää sanoin että nyt sitte nukkumaan, huomenna on uus päivä ja pirullinen krapula.

Katon pari Pasilan jaksoa ja meen jellonan viereen, joka närkästyneenä murisee tuolla sängynpohjalla, että multa pitää ottaa kone pois kun en enää huomioi sitä  Grin Mutta se olen MINÄ joka tässä suhteessa määrää, siitä ei päästä mihinkään. Sorry, no bonus. Ahaaaaa! TÄTÄ ne kuvaukset ykkös-ihmisistä (numerologiaa) kerto, pahimmillaan kunnon tyranneja ja taipumus määräillä muita.  Cheesy
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2543 : 24.07.2008 23:48:35 »

Ozzette. angel smitten
Muistelen häntä hyvin usein ja mietin mitä hänelle kuuluu.Ja aina kun soi Ozzyn "Dreamer",muistan Ozzetten.

smitten Tiedän ettei Ozzette pistä pahakseen kun kerron, sillä minulla on "sisäpiirin" tietoa hänestä.  Wink Hän voi tällä hetkellä ihan hyvin. On pysynyt kuivilla jo yli vuoden ja muutenkin elämä ollut suht tasapainoista ja hyvällä mallilla.  smitten Voin kertoa hänelle terkkuja teiltä ja että kaipailette jos haluatte.  Smiley
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2544 : 24.07.2008 23:53:35 »

No on tämä nyt itkuinen ilta! Cry Grin
Itse itkeskelin kun Olli Lindholm voitti Iskelmä Finlandia palkinnon ja lauloi "Rakkaus on lumivalkoinen".
Niin pienen hetken,,, Cry

Sitten tulit mieleen Lionheart ja lähetin ylöpäin suuren kiitoksen siitä,että olet siinä ja selvinnyt,etkä nähnyt kaikkea sitä,mitä oma poikani.
Ja miten lumivalkoinen on pieni lapsi ja mitä kaikkea matkan varrella tapahtuu.Koskaan ei voi tietää.

Miten vahvaksi tulee nainen,jonka kotoa haetaan poikaansa isojen miesten toimesta.Millä varmuudella sitä kykenee sanomaan,että TÄÄLTÄ ETTE HÄNTÄ VIE!Edessä sekopäiset miehet hakemassa montulle auton perään vedettäväksi.Miten poika pelkää äitinsä puolesta ja pyytää että älä tule väliin.Vaan ei viety.
Ja tuli vielä syvä ystävyys tämän toisen miehen kanssa.
Suojelus toimi jo silloin ja on kulkenut aina mukanani ja edelleen siihen luotan ja elän päivän kerrallaan.

Olen nähnyt ihmeitä muutamia.Naisia ja miehiä,jo nuorukaisina aloittaneita,jotka ovat jaksaneet kulkea tuon raskaan paluu matkan,jolloin ystävät on vaihdettava ja paikkakunta ja kaikki muu.Mutta olen nähnyt myös heitä,jotka eivät ole jaksaneet enää sitä elämää.Sillä nautinnosta ei voi enää puhua silloin,kun vuosia käyttäjinä on rutkasti takana.
Siltikin ymmärrän tämänkin sielunsopimuksena.
Valintana ottaa tuo taakka harteilleen ja opettaa siten läheisiään.Sillä se koskettaa valtavaa määrää ihmisä ympärillä.Mutta kuten jokaiseen valintaan,tähänkin on annettu mahdollisuus muutokseen ja se ei ole läheisten käsissä.

Nyt taas tuli tästäkin aiheesta jälleen kerran pitkälti tekstiä.
Mutta toivon että vielä joskus tuo Rakkaus olisi ikuisesti lumivalkoinen ja puhdas voima meille kaikille. angel
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2545 : 24.07.2008 23:56:19 »

RV... mukava kuulla! Kerro terveisiä sitten minulta valonkantaja-nimimerkillä, se oli varmaan niitä aikoja.. Pahus kun on tullut muutettua nimimerkkiäkin niin monta kertaa ettei muista kuka on ollut milloinkin... Wink

dawnchild, mielenkiintoista, mitkäs sun  aurinko askendentti kuu sitten on?  aurinko kalat ainakin eiks vaan... Niin joo, olit  askendentti kaksoset jos oikein muistan?

Mä luetutan parhaillaan herra Elvikselle mun runojani ja jänskättää mitä se sanoo...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2546 : 24.07.2008 23:58:09 »

Miten vahvaksi tulee nainen,jonka kotoa haetaan poikaansa isojen miesten toimesta.Millä varmuudella sitä kykenee sanomaan,että TÄÄLTÄ ETTE HÄNTÄ VIE!Edessä sekopäiset miehet hakemassa montulle auton perään vedettäväksi.Miten poika pelkää äitinsä puolesta ja pyytää että älä tule väliin.Vaan ei viety.
Ja tuli vielä syvä ystävyys tämän toisen miehen kanssa.
Suojelus toimi jo silloin ja on kulkenut aina mukanani ja edelleen siihen luotan ja elän päivän kerrallaan.

Mutta toivon että vielä joskus tuo Rakkaus olisi ikuisesti lumivalkoinen ja puhdas voima meille kaikille. angel

 Cry Cry Cry Cry smitten

Kunnioitusta...
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2547 : 24.07.2008 23:58:28 »

Dawnchild: Tiedäkkö, ei narkkari tajua sitä miten pahalta se sen touhu sen läheisistä tuntuu. Ei narkkari osaa ymmärtää kuin itseään, ja itseäänkin niin vähän, ettei tajua omaa parastaan. Narkkari ajattelee vaan sitä seuraavaa piikkiä/pilleriä/mitä ikinä vetääkin ja käyttää säälimättä hyväkseen ihmisiä, joista se välittää (tai ainakin ennen välitti), vaan saadakseen lisää.

Tämä on valitettavasti niin totta ja myös alkoholistin kohdalla... Itsekin erästä läheltä seuranneena...  Undecided Sitä on vaikea sivusta seurata kun jokin aine vie voiton ihanasta ihmisestä...  Cry
« Viimeksi muokattu: 25.07.2008 00:02:58 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2548 : 25.07.2008 00:03:50 »

Miten vahvaksi tulee nainen,jonka kotoa haetaan poikaansa isojen miesten toimesta.Millä varmuudella sitä kykenee sanomaan,että TÄÄLTÄ ETTE HÄNTÄ VIE!Edessä sekopäiset miehet hakemassa montulle auton perään vedettäväksi.Miten poika pelkää äitinsä puolesta ja pyytää että älä tule väliin.Vaan ei viety.
Ja tuli vielä syvä ystävyys tämän toisen miehen kanssa.
Suojelus toimi jo silloin ja on kulkenut aina mukanani ja edelleen siihen luotan ja elän päivän kerrallaan.

Mutta toivon että vielä joskus tuo Rakkaus olisi ikuisesti lumivalkoinen ja puhdas voima meille kaikille. angel

 Cry Cry Cry Cry smitten

Kunnioitusta...

smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2549 : 25.07.2008 00:15:30 »

No on tämä nyt itkuinen ilta! Cry Grin
Itse itkeskelin kun Olli Lindholm voitti Iskelmä Finlandia palkinnon ja lauloi "Rakkaus on lumivalkoinen".
Niin pienen hetken,,, Cry

Sitten tulit mieleen Lionheart ja lähetin ylöpäin suuren kiitoksen siitä,että olet siinä ja selvinnyt,etkä nähnyt kaikkea sitä,mitä oma poikani.
Ja miten lumivalkoinen on pieni lapsi ja mitä kaikkea matkan varrella tapahtuu.Koskaan ei voi tietää.

Miten vahvaksi tulee nainen,jonka kotoa haetaan poikaansa isojen miesten toimesta.Millä varmuudella sitä kykenee sanomaan,että TÄÄLTÄ ETTE HÄNTÄ VIE!Edessä sekopäiset miehet hakemassa montulle auton perään vedettäväksi.Miten poika pelkää äitinsä puolesta ja pyytää että älä tule väliin.Vaan ei viety.
Ja tuli vielä syvä ystävyys tämän toisen miehen kanssa.
Suojelus toimi jo silloin ja on kulkenut aina mukanani ja edelleen siihen luotan ja elän päivän kerrallaan.

Olen nähnyt ihmeitä muutamia.Naisia ja miehiä,jo nuorukaisina aloittaneita,jotka ovat jaksaneet kulkea tuon raskaan paluu matkan,jolloin ystävät on vaihdettava ja paikkakunta ja kaikki muu.Mutta olen nähnyt myös heitä,jotka eivät ole jaksaneet enää sitä elämää.Sillä nautinnosta ei voi enää puhua silloin,kun vuosia käyttäjinä on rutkasti takana.
Siltikin ymmärrän tämänkin sielunsopimuksena.
Valintana ottaa tuo taakka harteilleen ja opettaa siten läheisiään.Sillä se koskettaa valtavaa määrää ihmisä ympärillä.Mutta kuten jokaiseen valintaan,tähänkin on annettu mahdollisuus muutokseen ja se ei ole läheisten käsissä.

Nyt taas tuli tästäkin aiheesta jälleen kerran pitkälti tekstiä.
Mutta toivon että vielä joskus tuo Rakkaus olisi ikuisesti lumivalkoinen ja puhdas voima meille kaikille. angel

Ei sinun kuuluis kiittää minust, minun kuuluis kiittää sinust ja teistä kaikista. smitten "Parantumisen" matka on pitkä ja vasta tovin olen sitä kulkenu, koskaan sitä ei pääse loppuun asti, mutta sen valkoisen kalkkiviivan voi nähdä ja se motivoi vaikka paikallaan juoksemaan, jossei muuta.

Mulla ei oma äiti suojellut, ei tiennyt koko asiasta muutaku sen putkareissun jälkeen, ja nämä min "veljet" on pitäny musta huolta. Ne on se turvaverkko ennen tippumista, heistä mä olen kiitollinen  Smiley He piti velkojat loitolla, saatto joskus kouluun kun mua pelotti ja lainas rahaa, jotta saisin maksettua niille pimeiden katujen tallaajille. Silti ne esti mua muuttumasta yheksi niistä.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 168 169 [170] 171 172 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: