Sivuja: 1 ... 166 167 [168] 169 170 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619119 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2505 : 24.07.2008 09:39:27 »

Huomenta vaan  angel
Lari  smitten näin tää menee... siulla alkaa kesäloma, jollakin muulla loppuu  :Smiley

En tiedä mistä aloittasin  Sad olen ollut laiska  Angry nyt nuo telemättömättyöt alkaa painaa, kun tajuaa ettei kohta ole aikaa... täytyy varmaan laittaa draivi päälle ja rykästä tänään kämppä kuosiin. Sit voi hyvällä mielellä siivota seuraavan kerran Jouluna  2funny ...siis en laske imurointia yms. pikkusen lattian pyyhkimiisistä siivoamisesksi...  :Smiley friikki  2funny
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=24604.0
 :Smiley
Oi, kun pääsis ulkomaille...  angel tahtois vaan vielä kauemmaksi, aina rapakon taa  smitten
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2506 : 24.07.2008 10:01:55 »

Oih  Grin Kiitos Aaviisuinen ihanasta kuvasta  Kiss smitten

Chandra, minäkin heräilin pitkin yötä, mikä tosin johtu kuumuudesta. Ja näin aivan ihanaa unta..  :Smiley Olin jossain laivalla ja siellä oli paljon mun kavereita koulusta ja muualta ja sit joku ihan vieras poika mulle. Noh, mä heräsin siinä vaiheessa kun menin sen pojan viereen nukkumaan, oma hytti kun oli jotenkin huollossa tai jotain  Grin

Ja Jaspis, kun oot saanu oman kämppäs kondikseen niin mun huone on seuraava osoite! Se kaipaa kans pientä siistimistä..  :Smiley

Ja nyt mulla on LEIJONANNÄLKÄ! Ruokaaaaaaa..  Cry Cry
Niin ja ne menkat edelleen myöhässä.. Hmmm..  Undecided
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2507 : 24.07.2008 10:02:18 »

Voi KIITOS IHANA,IHANA VIISUISENI! Kiss smitten Kiss smitten Kiss smitten

Taidan kömpiä takaisin nukkumaan ja yritän uudestaan nousua UUTEEN PÄIVÄÄN! Cheesy
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2508 : 24.07.2008 10:15:02 »


AAVIISUINEN: Ootko hypännyt näiden kuvien yli? Cry  Wink

Huomenta vaan kaikille! Smiley
Tästä päivästä tulee ihana! Mennään  kaksoset kaverini kanssa rannalle ottamaan
aurinkoa ja sit illemmasta tapaan pari muutakin kaveria..
Lionheart: Miten olis jos kävisit apteekista ostamassa raskaustestin? Kannattaa käydä
jos mietityttää. smiley6600
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2509 : 24.07.2008 10:21:39 »

Ei pysty, ei uskalla.. Pitää jutella jellonalle. Jossei huomenna ni sitten.. Apuva.

Mää kasson ny Serranon perhettä. Toi kälätys on jotenki rauhottavaa vaikka jellona sitä inhookin  Grin Sitten ehkä Kengun tavoin biitsille  Cool
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2510 : 24.07.2008 12:04:31 »

Huomenta vaan...  Cheesy Kaikki mussukkaiset.. smitten

Jokseenkin ihmeellinen tapaus.. Mä juttelin yhdellä foorumilla yhden tyypin kanssa ja se pyysi mun mese-osoitetta kun sanoi, että haluaisi mielellään tutustua paremmin.. Sitten me jutskailtiin vaikka kuinka kauan ja selvisi, että sehän asuukin täällä ihan lähistöllä. Se antoi numeronsa ja pyysi mua tänään kahville... Sitten vielä soitin sille kun mun oli pakko kuulla kuulostaakse Elvikseltä - no ei pahemmin... 2funny Tosi puhelias ja sympaattisen oloinen tyyppi...

Siis ihan hauska juttu kyllä joo, mutta mitenkä tässä aina käy näin?  2funny
No ensin oli kyllä monta kuukautta melko hiljaista..
Tällä kaverilla on sitten peräti ainoastaan kaksi päivää ikäeroa siihen,
ketä tässä hetki sitten tapasin.. Eli molemmat mua 4v vanhempia  neitsyt-miehiä..
Mikä kyllä on melko friikki juttu.. uglystupid2

Mutta miten mä voin mennä sen kanssa kahville, kun taas ujostuttaa... Embarrassed :Smiley Smiley Wink
Taidan mennä nyt lenkille ja suihkuun ja mietin sen jälkeen,
se saa kyllä luvan ottaa muhun yhteyttä.... Cool
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2511 : 24.07.2008 16:36:48 »

Ja Jaspis, kun oot saanu oman kämppäs kondikseen niin mun huone on seuraava osoite! Se kaipaa kans pientä siistimistä..  :Smiley
Oih, kiitos... muistan jos puhtia piisaa  Wink Mutta älä odota  :Smiley Ei tää NIIN kivaa ole, nytkin puoli aika ja mummo ihan tattis. Pihalla roikkuu 3 koneellista petivaatteita pestynä ja ikkunat kiiltää, puhtaat verhot edessä  Cheesy Seuraavaks olis tomutus ja lattian pesu  crazy2
Illalla vielä kaksi laatikollista perenoja ja muutama yrtti pitäis heivata maahan, kun tuli sellainen "lähetys"  smitten ystävä soittia ilmoitti tuovansa "kompostia"  2funny siis jos en huoli... ja minähän huolin  smitten
Illalla sitten ei tarvi unta odotella, kun tästä selviää  Wink

Miulla on myös myöhässä, mutta hae sinä vaan se testi  Wink Tääl ei idä  2funny Ja tulossa ovat näistä siivousjameista arvellen...  uglystupid2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2512 : 24.07.2008 16:47:33 »

Jos se on sitä valtiollisen karman käsittelyä, tunteiden ilmaisua, prosessointia.. Jotain.. idiot2

Mä olin joskus yläasteella kauhean kiinnostunut Hitleristä ja natseista.. Mutten kyllä siis ihannoinut mitenkään. Kuitenkin, jos olisin sen haaveilemani chinchillan silloin saanut, olisi siitä Adolf tullut... Grin

Nykyään ei kiehdo eikä kiinnosta mitkään sotajutut tai menneisyydessä tapahtuneet hirmuteot, ei väkivalta, ei yhtään mikään sellainen mikä sitoo menneeseen jollain negatiivisella tavalla..

Joo, mä en ole mun uuden Elvis-tuttavan kanssa vielä hilautunut niille treffeille asti,
illalla ehkä kahville.
Melko tosi jännä tyyppi.. Ensin ollut palomies ja päässyt ihan johtoasemiin siellä, lopetti hommat kun työkaveri kuoli käsiin, sen jälkeen vahingossa radiojuontajaksi, menestyi siinäkin.. Ja jonkun mekaanikon koulutuksen oli käynyt myös.. Nykyinen duuni liittyy ruokaan ja siinäkin hän on johtoasemassa..

Niin ja hän on absolutisti..  Shocked 
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2513 : 24.07.2008 17:00:37 »

Lionheart, testii testii peliin, ei se kauheeta ole.  Smiley

Mä vaan oon oppinut että mun ei niillä testeillä kyllä tarvitse enää leikkiä kun oon oppinut tunteen omat menkkani.. ne tulee millon kahen ja millon kolmen kuukauden välein, tosin nyt on hieman säännöllisemmät kun ei ole aikoihin tullut mitään puolen vuoden taukoja.

Ne jää herkästi pois jos treenaan liikaa, stressaan tai suren..

Mutta sinuna tekisin sen testin niin saisin varmuuden.

Olen nyt tässä miettinyt, jos oikeasti kävisi tässä nyt jokin "vahinko" niin ehdottomasti se olisi elämäni tärkein vahinko ja rakastaisin sitä siitä hetkestä lähtien kun tajuaisin sen olemassaolon.
Mä niin haluaisin omia lapsia. Toki ihanne olisi että se oikea mies olisi kuvioissa,mutta voisin minä yksinhuoltaja-urankin aloittaa jos vaan niin kävisi.. Smiley

tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2514 : 24.07.2008 17:44:38 »

Aivan.. Tapahtukoon tahtosi.  Wink Nyt ja iankaikkisesti, Amen.  angel

Mun tahtoni tapahtui puolella litralla mansikoita, omenalla ja palalla ruisleipää jonka päällä leipäjuustoa..
Narsk narsk.. Smiley Smiley Söin aamiaiseni siis äsken. Oli jo nälkä, viimeksi syönyt eilen illalla yhdeksän aikaan töistä kotiin tultuani, valvoin yöllä neljään ja silloin jo oli nälkä uudestaan mutten syönyt vaan nukahdin..

Mä tiedän että olisin hyvä äiti, koska oon jokaisessa parisuhteessani handlannut sen äidin roolin niin hyvin.  2funny Öö, pieni itseironia on ihan sallittua, mutta oli tässä vähän osatotuuttakin valitettavasti..

Kukaanhan meistä ei synny valmiiksi äidiksi.. Eikä kenestäkään ikinä tule täydellistä äitiä. Miksi pitäisi? Ei kukaan myöskään ole täydellinen lapsi. Ei pidä pelätä sitä että tekee jotain kasvatuksessa "väärin", koska elämään kuuluu lapsuuteenkin mahdollisesti traumaattisia kokemuksia ja vaikeuksia äiti tai isä tai sisar-suhteissa.. Se jos mikä on luonnollista ja osa jokaista perhettä... Riittää kun tekee parhaansa ja antaa sen minkä pystyy antamaan.. Minä en ainakaan vaihtaisi omaa äitiäni ja omaa kasvatustani mihinkään, vaikka se välillä hermoja raastavaa ja itsetuntoa laskevaa olikin se lapsuus.. Mun äiti on just hyvä tyyppi ja olen kiitollinen hyvin monesta asiasta minkä hän äitinä on tehnyt täydellisesti.  Smiley Olen jo valmis unohtamaan että hän pari kertaa pimahti ja yritti kerran kuristaa minut.  Grin Ihan oikeasti se naurattaa... 2funny
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2515 : 24.07.2008 18:13:20 »

Joo.. Mä oon perinyt kyllä äidiltäni jonkun erityisen miehiin ja vetovoimaan liittyvän jutun, vai onko se meidän molempien  venus oinas sekä  pluto aspect_opp venus asetus-säädökset kartoillamme..

Ja sen että oon kauheen lempeä ja söpöilijä suhteessani eläimiin, lapsiin, kasveihin, luontoon, mihin vaan kauniiseen aistittavaan...

Mutta olen kyllä järkevämpi kuin äiti, enkä tulistu ihan niin äkkiä. Tai vaivu epätoivoon.
Äidiltä olen myös oppinut hymyilyn. Sen että kun kulkee missä vaan niin hymyilee kaikille, tutuille ja tuntemattomille. Ja me kävellään samalla tavalla.. Molemmilla on urheilullinen ryhti, ollaan pieniä ja kävellään lyhyin, nopein askelin katsellen avoimesti ympärillemme... Ja meillä on ihan samanlainen ääni, hyvin pehmeä ja sointuisa.. Puhetahti melko rauhallinen.. Oikeastaan jopa hidas.  Grin

Mä uskon että jos "joutuisi" kasvattamaan lapsen yksin, niin kyllä siinä heräis jotain ennenkokemattomia voimavaroja jostain... Kyllä äidinrakkaus on sellaista että se saa ihme kyllä jaksamaan läpi sen kaiken rumban, vaippoja, itkua, koliikkia, unettomia öitä ja sen kaiken seassa kaikki arkipäiväiset hommat mitkä pitäisi tehdä. Helvetiltähän se kuulostaa, mutta loppujen lopuksi uskon jokaisen naisen omalla tavallaan nauttivankin siitä ajasta hyvinhyvin paljon, onhan sen pakko olla palkitsevaa kun näkee pienen ihmeen kasvavan ja kehittyvän... Smiley Smiley Smiley Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2516 : 24.07.2008 18:43:16 »

Ah! Ihan oikeassapa olit, mutta jotain oikeaa minunkin muistissani oli että meillä molemmilla kuitenkin pluto venus välinen aspekti, äidillä kolmio ja mulla oppositio.. Niin ja hällä pluto  leijona ja minulla  skorpioni ... Smiley

Niin ja äidillä  mars aspect_con venus ja mulla  mars aspect_tri venus
Ja molemmilla  pluto aspect_tri mars ja  neptunus aspect_opp mars ja  merkurius aspect_con aurinko..

Kammotus, alan ymmärtää miks me ollaan sukua... Smiley

luin että "adios saatanas"

päätin lykätä mun treffejä.. mun tarvitsee nyt saada vähän h e n g i t t ä ä ..... uglystupid2

En ehkä halua tapailla miehiä kun ne on niin helppoja enkä loppujen lopuksi näköjään kovin kauaa pysty olemaan kiinnostunut niistä tai jaksa edes alkukiinnostua hirveästi.. Kamalan nihkeä suhtautuminen niihin ja kuitenkin ne kaikki kiinnostuu ainakin vähän enemmän kuin minä, ja sitten on inhottavaa sanoo että ei mua nyt kyllä kiinnosta.. On aika uuvuttavaa se että joku ihastuu muhun ja mä siihen vähän, mutta tiedän heti alkuun että joo, tämä on taas tätä, että kohta taas pakenen.. En mä taida oikeen jaksaa luottaa..
Undecided
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2517 : 24.07.2008 18:43:43 »

Iskee pienoinen paniikki kun näitä juttuja lukee.

Ottaen huomioon että mä olen vasta pian kuustoistakesänen ja täysin kakara itsekin niin en haluu ees kuvitella, että mun sisällä kasvais joku vielä pienempi..

Niin ja täydellisiä lapsia on olemassa tasan yksi, minä. (V I T S I  Grin)

Äidinrakkaudesta en edes puhu.

Noh, jossei menkkoja huomenna ni sitten..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2518 : 24.07.2008 19:06:52 »

 
Voi rähmän käki! buck2

Nukuin neljä tuntia ja heräsin kello 17,,, Undecided
Olo on virkeä joo,mutta mites nyt yöunien käy.
Tota nuo kaksi valvottua ja kierittyä yötä teki.

Jellonainen!Nyt saattanet varmaan kuvitella miltä minusta tuntui,kun huomasin olevani 16-vuotiaana raskaana? Shocked
Aikakausi oli toinen ja pelkäsin kamalasti milloin paljastun.Kuudennelle kuukaudelle selvisin ja sitten ei pystynyt enää peittämään.
Mutta niin sen oli tarkoitus mennä.
Enkä usko siihen,että iälläni oli mitään merkitystä sen kanssa,että poikani elämä on ollut 16-vuotiaasta asti pois raiteiltaan.Tytöt on "kasvatettu" samaan mallin,samoin sijaistytöt ja he ovat taas ihan erilaisia.

Poika vaan oli tosi komea (vaikka sen itse sanonkin) ja tyttöjä juoksi nurkat väärällään.Mutta oli myös ujo ja hiljainen selvinpäin,joten haki kait siitä pullosta itseluottamusta ensi alkuun.
Tytöillä on itseluottamusta vähän turhankin kanssa. Grin
Mutta en minä heitä ketään muuttaisi.Poika opettanut minut hyväksymään erilaisia ihmisiä ja rakastamaan myös ihan ventovieraitakin nuoria.Antanut kipinän etsiä mitä tuon "kovan" kuoren alta paljastuu ja sitä tein monta vuotta erilaisten ja ikäisten narkomaanien kanssa.Minä todella pidän heistä ihmisinä ja tarinat ovat olleet kovinkin surullisia. Embarrassed

Uskon siihen että jokainen lapseni on tullut opettamaan minulle jotain ja nyt kun ovat jo aikuisia,tekevät itse päätöksensä.En voi enää ohjailla heitä,enkä edes halua,vaikka voisinkin.Olen itsekin joutunut oppimaan omista virheistäni ja niistä sitä parhaiten oppii.Toki olen iloinen,jos kaikki voisivat olla onnellisia.

Mene vaan ostamaan se testi,jos huomenna vielä hiljaista menkkarintamalla.Sittenpähän tiedät ja joko huokaiset helpotuksesta,tai mietit mitä seuraavaksi.Tieto on parempi kuin epävarmuus ja ehkä aivan turha pelko. smitten
tallennettu

Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2519 : 24.07.2008 19:24:12 »

Ottaen huomioon mun taustan, mun luonteen, mun tavat ja ystäväpiirin, sukulaissiteet ja elämistyylin niin.. En voi edes kuvitella että olisin niinku.. Mää en vaan pysty ja jos mä TIEDÄN, että mä en pysty, niin mä en todellakaan silloin pysty. Siis jos olis silleen että olisin.. Noh, huomenna apteekkiin jossei menkat vielä ala.

Mun naiseudessa ei ole mitään muuta hyvää puolta kuin se, että mä saan anteeksi pienet oikkuni koska satun olemaan nainen. Tyttö. Nainen.. Minä tiedä enää yhtikäs mittään. Vois mennä vetää lärvit, hermostuttaa.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 166 167 [168] 169 170 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: