Sivuja: 1 ... 160 161 [162] 163 164 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619082 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2415 : 21.07.2008 12:11:28 »


 HUOMENTA KAIKILLE! smitten

KENGU! Cheesy smitten
Tuohon kertoi vain siitä että sen kortin sanoma sille päivällä piti paikkansa,kuten sitten pitikin.Jotta kiitos vielä vahvistuksesta. coolsmiley

Nostan kolme korttia taroteista ja niistä muodostuu ikään kuin kertomus päivästäni.
Ihmeen hienosti toimivat ja jotain haastetta tuli tällekin päivälle,vaikka lanttien ässä olikin ensimmäinen. smitten
Haaste nukkuu tuolla sohvalla. Grin

Nyt olisi jo korkea aika saada hänet ylös ja asioitaan hoitamaan. knuppel2
Vie kovasti aina yöpyessään energiaani ja minulla on koko päivän symbolit kädessä ja hoito päällä.
Mutta koskapa on poikani ja saa rauhan täällä,niin annan aina silloin tällöin yöpyä että saa olla rauhassa.
Silloin täytyy itse hakeutua vaikka vaan kävelylle.

Rakkausasioissa? Huh
Juu,ei tarvitse edes miettiä.Sydäntäni kuuntelen ja sitä merkkiä kysyn vasta sitten kun muistan koko asian. Grin
Oisipa se vänkää merkin pohjalta,,,Mikä on sinun,,,?"Tjaa,ei tästä sitten mitään tule." 2funny
Tunnen paljon saman merkin alla syntyneitä ihmisiä,jotka ovat aivan erilaisia luonteiltaan.

Nyt ajamaan tuota miestä tuolta sohvalta ja siinä onkin taas kankeemista,,, Undecided
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2416 : 21.07.2008 16:58:56 »

Hellou...

Täällä jälleen...
Mä nyt tapasin sen miehen sitten ja olinkin sen luona kolme päivää...

Mikäs tässä..
Ketään ikinä katsonut niin paljon silmiin varmaan ees yhteensä kun tuota noi kolme päivää.
Meillä oli hauskaa, vaikka kumpikin sai kauheen hermokohtauksen ja rytmihäiriöitä kun kohdattiin melkein vuoteen ekan kerran.. Mä melkein kuolin siihen paikkaan kun astuin autosta ulos ja se tuli halaamaan mua..
Se oli niin kummallista... Grin

Pakkohan siinä oli heti alkuun juoda pari olutta vaikkei tarkoitus ollut...
Meitä jännitti molempia niin paljon.. Cheesy

Sen parin kaljan jälkeen sitten normalisoiduttiin ja oltiin niinkuin ei ikinä oltais oltu erossa...
Niin eikä me siis koko kolmea päivää tissuteltu vaan sitä ekana iltana vähän.. Grin

Hauskaa ja mukavaa oli ja sain kyllä nähdä kyseisestä tyypistä kymmenen kertaa pehmeämmän puolen kuin mitä hän silloin pari vuotta sitten oli minua kohtaan.. Juteltiin taas paljon ja oli aika hempeetä..
En mä nyt osaa muuta kun huokailla syvään.... Smiley Smiley

Hän saa todellakin minut tuntemaan itseni ihailluksi ja arvostetuksi ja halutuksi ja rakastetuksi..
Tämä on jotain uskomatonta.  Smiley
Olen rakastunut... smitten

tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2417 : 21.07.2008 17:49:57 »

Voi Kaylee.. Olen niin iloinen sun puolestas !!   Grin  smitten

Tätähän pitää juhlistaa jollain kuohuvalla..  Wink
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2418 : 21.07.2008 18:02:41 »

Hihii... Kiitos lionheart.. smitten

Vähän ehkä mietityttää kun on tätä välimatkaa ja mulla vuorotyö, hänellä taas viikonloput vapaita...
Onneksi on puhelimessa viihtyvä kaveri... smiley6600

En tiedä olenko vähän liian innostunut vai miksi kohellan täällä, mutta vetäisin sitten suihkuverhot tangon kera irti seinästä ja alas sellaisella rytinällä äsken että ... crazy2

Sain sen tangon takasin seinään, mutta se on jotenkin kummallisesti siellä..

No eipä tuo minua nyt haittaa... Smiley

Huomenna taas töihin, saa nähdä osaanko keskittyä siellä mihinkään.. Toivottavasti työparina olis yks keski-ikäinen nainen joka selittää aina mies-asioistaan ja kyselee multakin.. Ainakin juttua riittäis..
2funny
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2419 : 21.07.2008 18:30:55 »

Huomenta ikään kuin... :Smiley Tongue

Olen nukuskellut lähes koko päivän! Cheesy
Nousin aamulla klo 04:00 viemään mieheni ja hänen kaksi juristiaan lentokentälle,
palasin kotia ja painelin takaisin pehkuihin ja nukuin puoli neljään asti iltapäivällä. Cheesy

Kävin ostamassa vielä yhdet kengät uutta työtäni varten, siis nämä kengät;
 http://www.styledrops.com/handbags-27832.html
ja ajoin tänne toiselle asunnolleni viimeistelemään paria maalaustani. Smiley
...siis kunhan takamukseni irtoaa tästä koneen ääreltä. :Smiley

Jotenkin kivaa, kun Vaaka on vähän poissa, niin voin keskittyä kokonaan itseeni
ja valmistautua rauhassa keskiviikon ensimmäiseen työpäivääni uudessa paikassa. Smiley

Aion tehdä kaikenlaisia kauneusrituaaleja.

Huomenna pitää käydä keskustelemassa vanhan työpaikan pomon kanssa,
että palaanko sinne vielä vai jatkammeko virka-vapaatani.
Palkan pitäisi kyllä nousta jonnin verran, että paluu kiinnostaisi. Tongue


tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2420 : 21.07.2008 19:12:37 »

Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley Smiley

Voi juku.... Mä olen jo viikon ajan hokenut että tää on kummallista ja hassua.  laugh

Mun plutonikko.. Mutta voi että mä muuten kyllä tykkään.. Tuo on niin intensiivinen tyyppi ja kun se on nyt niin tosissaan että menee ihan kylmät väreet... Cool

Aika jotenkin kummallista... Se on puoli vuotta soitellut mulle viikottain ja odottanut sopivaa hetkeä, milloin se huomaa että alan tosissani toipua exästä ja erosta ja olisin valmis.. Miten se on jaksanut.  Smiley En mä usko että tää on totta. Ihan outoa.... Grin

Hahaa, enkä ole kertonut kellekään kaverille mitään....
Enkä aio vähään aikaan kertoakkaan, tämä on hauskempaa näin.
 
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #2421 : 21.07.2008 19:22:55 »

Juuh, meikä poika on taas menny leikkimään tulella, mikäpä muu tätä plutonikkoa kiinnostas Grin mulla oli se "fuckbuddy" ny muutaman vkon ajan, tuntuu, että oon vähän kiintynyt siihen, koko ajan tulee huonoja viboja alitajunnasta, että pitää lopettaa hyvissä ajoin tää homma....tosin en oo ite tehnyt mitään tän homman eteen, se on ottanut aina yhteyttä, tarjonnut leffat ruoat yms, mutta silti tuntuu, että haaskaan energiaani turhaan..Nytkään en baarissa pystynyt kunnolla tutustumaan varteenotettaviin ihmisiin, koska on ollut tämä säätö tässä...Luulin, että ihmiset voivat harrastaa seksiä ilman sitoumuksia ja energian kuluttamista, mutta ei näköjään...En voisi kuitenkaan koskaan seurustella kyseisen auervaaran  aurinko vaaka  kuu kaksoset venus skorpioni kanssa, koska meillä ei tule ensinnäkään mitään juttua, olemme ihan eri maailmoista ja hän on aivan mahdoton, sanoi itsekin, että kyllästyy ihmisiin helposti... lähti vkloppuna jonneki festareille eikä sen jälkeen kuulunut, tyypillistä Grin Tosin eipä mustakaan Wink No nyt on ainakin tämäkin koettu, fuckbuddy ei oo hyvä juttu :Smiley
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #2422 : 21.07.2008 19:34:33 »

No tän pässin pittää kokeilla ite aina kaikki, varotukset ei auta Grin koko pienen ikäni ku oon seurustellut niin nyt piti vähän kokeilla siipiä, ja mettään meni...Ois mukava, jos ei tarvis vaihdella koko ajan näitä seksikumppaneita, mutta siihen tulee näköjään sitte tää naisen hemmetin kiintymys, joskus toivoisin, että olisin syntynyt mieheksi coolsmiley..No onneksi en oo ite tehny kuitenkaa mitään tän eteen, syönyt vaan sen äijän rahat Grin, jos ottaa vielä yhteyttä pitää tosissaan sanoa, että lopetetaan tää homma  knuppel2!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2423 : 21.07.2008 19:43:55 »

No en mä tässä mitään miehiä ole etsiskellyt niin hirveästi, ne vaan tulee jostain, tuokin on vanha tuttu. En mä nyt muuten näin äkkiä olisi ihastunut.. (jep, enpä niin, enhän minä koskaan.. 2funny)

Se kun tuntee entuudestaan niin voi olla ihan oma itsensä eikä tarvitse kertoa koko elämäntarinaansa alusta alkaen.. Vaikka kyllä sekin on varmaan tullut tässä viikonloppuna jälleen kerrattua, kuten myös toisinpäin..
Hänellä  aurinko ja  merkurius neitsyessä, minulla kaksosissa.. Mitäs me merkuriuksen vaikutuksen alaiset muuta kuin höpöttelemme ja analysoimme.. Tuo näyttää muistavan ihan kaikkien biisien sanat ulkoa ja muutenkin ihan mahdoton tietotoimisto.. Tykkään tykkään, älykkyys rules... Cool

Simo ruumishuoneelta hei! Nyt jos koskaan kannattaa kuolla, koko perhe samaan hintaan! Cool

Mulla ei ole ikinä ollut fb:ia... Silloin joskus kun harrastelin sitä sellaista niin oli kyllä lähes aina eri kaveri kierroksessa.. Mutta puuduttavaahan se oli ja moraalista krapulaa aiheuttavaa.. Ei ollu sydämen hyvä olla silloin, ei.. Tongue
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #2424 : 21.07.2008 19:47:12 »

Jännä, että juuri tuo fb on tehny kaikki aloitteet leffan kattomisesta ja syömisestä Huh Oon ollut ite aika viileä nuille ehdotuksille, mutta kuitenki lopulta suostunut...ehkä hän oikeasti halusi/haluaa vain vallottaa naisten sydämet ja sen jälkeen etsiä uuden kohteen...Ihmettelinkin, miksi äijää kiinnostaa joku leffa kun voisi siirtyä vain suoraan asiaan ilman näitä valloitusyrityksiä Grin..Kerran kuulemma elämässään rakastunut ja häntäkin pettänyt! Voisko äijä olla oikeasti niin tunteeton, että haluaa valloittaa sydämen ja lähteä sitten lätkimään, vaikka hommat ois käyny helpommin jos oltais pysytty vain sielä sängyn puolella Cool Luulis, että perusäijä ois jättänyt mielellään nuo ravintola/leffahommat väliin, jos helpommallakin selviää..
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2425 : 21.07.2008 19:52:46 »

No kyllähän nuo asiat hoidetaan joskus kaikkien taiteen sääntöjen mukaisesti... Mulla on yks miespuolinen kaveri joka suunnitteli meille seksisuhdetta ja hän yritti saada sen alkamaan sillä että vei mua jatkuvasti syömään ja leffaan.. Grin Olemme siis oikeasti hyviä ystäviä näistä hänen yrityksistään huolimatta..
Oikeeta suhdetta hän ei halua mutta sain käsityksen että hänen mielestään seksisuhde on just sellainen että siihen kuuluu leffojen katselu ja jopa yhdessä lenkillä käyminen ja rakkauden tunnustukset.. Periaatteessa se kuulosti ihan täysin normaalilta parisuhteelta, josta vaan puuttuu sitoutuminen ja uskollisuus.. Wink

Monille miehille on tärkeää saada nainen ihastumaan/rakastumaan, vaikka seksi olisikin pääasia.
Se kuitenkin hivelee heidän itsetuntoaan ja vastaa omiin hellyyden tarpeisiin enemmän kuin pelkkä akti.  Smiley
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #2426 : 21.07.2008 20:00:47 »

Ok, oon siis käsittäny ihan väärin tän homman idean Grin eli miehet pystyy sitten pitämään omat tunteensa kurissa vaikka harrastavatkin näitä leffailtoja yms..naisilla se meneekin sitten päin mettiä..onneksi osaan kätkeä tunteeni aika hyvin, niin ei äijä saanut ainakaan turhan suurta egon pönkitystä tästä hommasta, vaikka saattavathan nuo aistia alitajuisesti nuo naisten tunteet...
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2427 : 21.07.2008 20:05:32 »

Mulle on tää eräs ystäväni (kuin veli mulle) sanonu, että hän haluaa sitä itteään aina kun on tarvis ilman sitoumuksia, mutta kun on niin kuluttavaa puuhaa niin tarvis kans sellasen, josta vois pitää huolta ja suojella. Noh, mä sitten oon se josta se pitää huolta ja suojelee, kun jellona on maailmalla niin nukun sen vieressä ilman mitään sellasia. Kavereille esittelen hänet ain min veljenä.  smitten
  On kiva kun on joku joka pitää vähän huolta ja soittelee perään "missäs meet ja kenen kanssa? Koskas tuut takas.." jnejne. Tulee vaan mieleen, että en kai mä yritä korvata esim. puuttuvaa äiti-suhdetta näin?  Huh Noh, samapa tuo.

Kai mies kaipaa tunnetta siitä, että nainen tarvii hänet suojelemaan tai jotain.. Vaikka myö naiset oltaiskin itsenäisiä ja osataan pitää huoli itsestämme  Grin Tai sitten miehet haluaa sitä valtaa ja otetta naisiin. Emminää tierä.  buck2

Kävin tänään ottamassa kulmakorun. On muuten pirun mageen näkönen  Wink Hmmm.. miltäköhän näyttäs toinen rengas tohon huuleen..?  :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
mirka222
Vieras
« Vastaus #2428 : 21.07.2008 20:22:30 »

Meikä veikkaa kyynisesti, että ne haluaa sitä valtaa ja otetta buck2 varsinki nuo auervaarat...Sitten, jos huomaa, et nainen on itsenäisempää tyyppiä niin nää vallotusyritykset vaa lisääntyy...Juu, tästä lähin keskityn vain nuihin kaveripoikiin...
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2429 : 21.07.2008 20:34:29 »

Vai Auervaaroista täällä keskustellaan, no juu jonki sortin auervaaraksi paljastui lopulta minunkin ex-kultani.  Sad No juu, mutta eteenpäin... Tänään puhdistin kotini energioita salviaa "suitsuttelemalla".  angel Olo on itselläkin nyt parempi ja odotan innolla elokuuta että pääsen opiskelemaan.  Cheesy
tallennettu
Sivuja: 1 ... 160 161 [162] 163 164 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: