Sivuja: 1 ... 153 154 [155] 156 157 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619110 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2310 : 13.07.2008 19:31:53 »

Lionheart: Voin hyvin kuvitella niiden poikien ilmeet. Shocked  Grin
Oon mä ihastukseni eteen jo aika paljon tehnytkin... Se on vaan aika ujo ja sellainen niin
en oikein tiedä mitä tekisin etten oo liian "päällekäyvä". En saanut sen numeroa findista niin laitoin
sen vaatekaappiin kirjeen missä kerroin että olis kiva tutustua lisää yms..
niin sit ku nähtiin töissä sen jälkeen niin se sanoi että voidaan kyllä tutustua ja lupas joku viikon-
loppu laittaa viestiä niin keksitään jotain tekemistä. Smiley
Eipähän ainakaan tänä viikonloppuna viestiä vielä kuulunut,mutta odotellaan...
Töissä on niin huono jäädä mitään sen kummemmin rupattelemaan kun molemmilla eripuolilla
sairaalaa omat hommat eikä kauheesti aikaa muuta kuin moikata jos satutaan kävelemään
käytävällä toisiamme vastaan. angel
Seuraava "askel" on varmaan vaan se että yritän kärsivällisesti odottaa sitä viestiä.
(inhottavaa kun oon niin kärsimätön  Cheesy Haluaisin heti paikalla tietää siitä tyypistä kaiken!)

Pennulle kuuluu hyvää,käytiin just tänään katsomassa agility kisoja. Smiley Meni pikkuisella
pää ihan pyörälle kun oli niin paljon koiria ympärillä!
Ääää... nyt tuli kiire!  leijona kaveri soitti just että nyt mennään,eli heido!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2311 : 13.07.2008 21:18:25 »

Kengu: Kuulostaa lupaavalta  Wink Ja kiva kuulla, että pennulle kuuluu hyvää  smitten Itekkin tässä just uutta koiraa metsästämässä.. Melko kaksitulkintainen virke. Korjataan nyt että ilman haulikkoa, ihan niinku positiivisessa mielessä  Grin

Pitää lähtee ettimään uutta majapaikkaa.. Täällä alkaa tunnelma olemaan sen verran kireä. Isot miehet ja tappelevat kuin viisivuotiaat.. Kunhan eivät ihan heti tappais toisiaan kun lähen vahtimasta  :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2312 : 13.07.2008 21:30:39 »

Opinpa että firmallamme on ulkomailla tilaisuuksissa sellaisiakin nimiä kuin Robbie Williams ja Phil Collins keikoilla.. kaikkea sitä oppii.. joo.. noh.. kaikki on tietty aina mahdollista, let´s see-

tiedätkö kengu, olen oppinut kahden kuukalan jälkeen mieltymään ujoihin, kunhan siitä ei tule ongelmaa. Jotenkin sellainen ujo tyyli viehättää enemmän kuin liian suurisuinen, vähän riippuu. Siis kunhan heillä ei olisi itsetunto-ongelmaa. grr eli nyt riittää.. ravun habitus mut vähän yritystä kiitos, niin vois juoda ton mansikkaliköörin yhdessä..
« Viimeksi muokattu: 13.07.2008 21:49:14 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2313 : 14.07.2008 06:03:49 »

Muhun iski eilen illalla ihan tajuton ujouskohtaus... On niin kummallista että tyyppi joka on aina yrittänyt kaikin tavoin kieltää tunteensa mua kohtaan, onkin yhtäkkiä täysin avoin...
Miten musta voi tuntua tällasesta. Mua vaan naurattaa koko ajan.. Mutta mä sanoin sen puhelimessa että olen hermoraunio ja ujostuttaa, niin kuulemma sitäkin vähän... Mutta kai se ohi menee..

Ja kun yleensä tässä vaiheessa lieventäisi tätä hermoilua sillä että vaan tutustuisi ja tutustuisi.. Ehkä hermoan juuri sitä, että tunnen tuon tyypin niinkuin tosi hyvin, enkä pysty enää itsestänikään antamaan hyvää ensivaikutelmaa... 2funny

Eikä me välttämättä mennäkään täällä ens viikonloppuna niille festareille minne olin menossa, kun hän sano ettei haluais olla kännissä kun näkee mut pitkään aikaan.. Pyysi mut niille tai niiden mökille viikonlopuks ja nauroi päälle että hänellä on sitten kotikenttä-etu.... Varmaan joo istutaan sitten sohvan eri päissä koko viikonloppu eikä sanota sanaakaan.  Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2314 : 14.07.2008 08:47:17 »

ensin anteeksianto, sitten joskus suhde.. pian olen miettinyt nuo maalis-toukokuun tapahtumasarjat ja tosiaan, oli syy mikä tahansa hänellä, on vain annettava anteeksi. kun ei alkaisi epäillä kaikkia, mutta miten voi olla epäilemättä. siis näitä jotka tulevat "läksyineen"; ei ole kovin rento olo rakastumista ajatellen, jos se onkin aina läksy ja koulu tms.

on kumma kävellä jonkun kanssa vierekkäin ja olla sielun ystävä, sitten ei. ei niin ettei olisi tekemistä ja ehkä fiksumpaakin kuin toisella, mutta.

olisi kiva vain joskus olla jonkun kanssa ilman läksyjä, ajattelin että tuon kanssa olisi niin.

toivottavasti joillain kyseinen touhu on rentoa.

pitkä hiljaisuuden vaihe, jossa tapahtuu muuta. esmes stadionilla uintia ja tapahtumia.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2315 : 14.07.2008 14:55:09 »

WS: Ehkä sen anteeksiannon myötä pystyt taas luottamaan. Ajattele hänet vaan sellaisena yksittäisenä tapauksena. Pahin moka on kuvitella, että seuraavan kanssa kävisi samoin. Sillonhan homma on jo alusta asti tuhoon tuomittu. (Huom! Vaan mun näkökantani asiaan  Smiley)

Minul on nuha  Sad Silti kävin äsken uimassa ja se pirun komee jätkä siinä kiskalla tarjos mulle kahvin..  Grin Juteltiin ja tajuttiin että ollaan sitten syksyllä samassa lukiossa. Hän on vaan tosin vuoden mua vanhempi. Hyvä tyyppi ja komeuden mainitsinkin jo..  :Smiley Mut jellonaa en vaihda vaikka vastaan tulis millanen komistus!  Grin  smitten
  Kaikki äksyilee mulle tänään. Serkkupoika heitti mua äsken haarukalla muttei osunu. Oon kuulemma taas niin hirvee ja kamala ja päläpäläpälä ja mun silmistä näkee että oon pirullisella tuulella. Sain myös vihasen puhelun faijalta kun oon taas lotrannu kaikki bensat jnejnejne..  :Smiley Sori..

Nyt sitten etin sitä koiranpentua.. Sakemannia meinasin (vaikka onkin aika tavallinen, mutta haastetta saa koulutuksen muodossa), sekarotunenkin kävis. Ajavaa en ota enkä myöskään mitään pientä. Ei noutajia eikä kuolaavia bernejä. Mutsi ei suostu ottamaan "vasikan kokoista" eli keskarit ja kaukkarit, nöffit sun muut jää siltä osin rauhaan. Ei dobberia tai rotikkaa (vaikka rotikka oliskin kiva), koska mutsi ei tykkää niistäkään. Malamuutit ja huskyt jää listalta, koska en oo koskaan saanut kunnolla yhteyttä kyseisiin koiriin. Mitään fifejä ja villakoiria en edes harkitse, koiran on oltava helppohoitoinen turkkinsa puolesta. Ei saa olla arka, vahtivietti taas on ihan must.. Tätä vois jatkaa loputtomiin  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2316 : 14.07.2008 15:28:47 »

Lionhearttikin koiraa hankkimassa, kiva.  Smiley Joo sillä eräällä on rotikka... Pari-kolme vuotias se nyt vissiin sitten on... Kuolaa kuin mikä ja pää on ihan mielettömän kokoinen.  Grin

Mä olen huojentunut! Selvisin töistä!  Grin Olin tänään vastuuhoitajana (niin vaikka se ihan varmasti on laitonta koska olen opiskelija ja ilman lääkelupia), meidän käytävällä oli töissä minä + toinen opiskelija + vasta valmistunut lähihoitaja, joka on ollut tuossa paikassa n. viikon eikä oikein vielä tunne asukkaita.. Plääh mitä hirveätä menoa ja kun oli vielä kolme suihkutettavaa asukasta aamuvuoron aikana.... No, kukaan ei kuollut ja kaikki sai lääkkeensä oikein ja sain tehdä parit haavanhoidotkin.... Ja oikeastaan kaikki meni ihan kaavan mukaisesti, paitsi me pidettiin tarkoituksella 15min lyhyempi kahvitauko että ehdittiin saada kaikki valmiiksi ennen ruokaa..

Ihmettelen vaan miksi ne laittaa kolme amatööriä toiselle käytävälle ja toisella käytävälle kolme vakkaria...
Jokin logiikka puuttuu... Mä annoin jälleen palautetta.


Nukuin viime yönä taas alle 6 tuntia... Nyt on siis kolme n. 4 tuntista yöunta takana ja vähän vetelä olo.. Olen sitäpaitsi joka päivä töiden jälkeen painellut suoraan tunnin lenkille, olen sitten miten väsy tahansa..
Tuli jostain kumman syystä yhtäkkiä sellainen olo että haluaisin hieman kiinteytyä ja maximoida hyvännäköisyyteni.. Grin
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2317 : 14.07.2008 15:39:01 »

Mä osaan niin koirarodut kuin automerkitkin  Grin (En tosin kaikkia, mutta yleisesti siis.) On ne kissatkin kivoja  Smiley Oikeestaan eläin kuin eläin, mä tykkään kyllä. Mut ötökät ja liskot.. Katson, en koske  Grin

Koirien jalostus on mun mielestä melko turhaa toimintaa. Sairastakin joskus. Sitten on nää pentutehtailijat, joille ne koirat on vaan esineitä.. Henki pois sellasilta ihmisiltä! Prkl..  Angry

Vain eläimissä? Hmm.. katotaa pari sataa vuotta eteenpäin niin se puhumamme "tuubista puristettava ihminen" on kehitetty  Grin Sehän se vasta olisikin, jos ihmisiä alettaisiin jalostamaan.. Onkohan tästä aiheesta vielä leffaa..

Kaylee: (jos nyt siis puhutaan tästä 'eräästä', jonka kanssa sä *ei saa vielä mainita*, niin) sun kuvaus siitä herrasta plus toi koira.. Varmaan melkonen uros  Shocked ÄLÄ PÄÄSTÄ KARKUUN!  Grin Ei paineita, ei paineita..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #2318 : 14.07.2008 15:54:12 »

Mä kans vähän ihmettelen Sashan kuittailuja WS:lle,että mikä siinä on niin
hauskaa "pilkata" toista ja etsiä teksteistä väkisinkin joitain kohtia joihin tarttuu
ja vetää niistä sitten omat johtopäätökset.
Jos on tyytyväinen omaan (rakkaus)elämään niin ei yleensä tarvitse
alkaa piikittelemään muita. Huh



No pidempään täällä kirjoittajat tietävätkin, että WS:n suhteet ei vain kestä
ja näitä romaaneja aiheesta on luettu jo vuosia,
-uutta ja mielenkiintoista on vain se, että mies vaihtuu välillä.

Kysymys on siis silkasta kyllästymisestä(-ni).

Mielestäni WS:lla on lahjoja muissa elämänaloilla ja hänen kannattaisi keskittyä niihin.

Paukuttelen taas vaihteeksi suoraan, kun tuntuu, että Astro (yleisesti) tarvitsee hiukan tuuletusta
mielen tunkkaisuudesta. buck2

Pfffff...! Jätän mielelläni WS:n keskustelemaan teinien kanssa rakkauselämästään. crazy2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2319 : 14.07.2008 15:56:26 »

Sasha, en kaipaa itsekään lapsellisia kommenttejasi, joten palaa vaan kuvioihisi. Täällä on kyllä sinua huomattavasti fiksumpia ja henkevämpiä aikuisia ihmisiä keskustelemaan. Olen erittäin kyllästynyt kuuntelemaan juonistasi, naamastasi ja seksileluistasi, kiitos. Etsi joku saitti Keski-Euroopasta ja julkaise kaikki itsestäsi..
« Viimeksi muokattu: 14.07.2008 16:00:02 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2320 : 14.07.2008 15:57:49 »

Lionheart.. liittyen edelliseen viestiin, ajatukset on vähän synkkiä.. synkkä sadepilvi niskassa. Mutta kommentoikaa..


nyt pitäisi jotenkin käsitellä seuraava ajatus.. siis se että kaikissa ihmisissä on pahuutta. ei niin, että olisin täydellinen tms, mutta olen välttänyt ainakin tuskan tuottamista läheisille (no, miehille). kuitenkin kun ajattelen, yleensä heissä on ollut kyky tehdä pahaa, siis vaihdellen nyt narsismista nihilismiin, tai pettämistä. ok tämä voi olla ihan yleisinhimillistä, mutta tosiaan. ja onhan kaikissa hyvääkin. mutta pahuushan tai jokin muu kuin hyvä käytös, selittää miksi viimeisin ystävyys loppui. ja silti pystyn olemaan ystävä sen kanssa, joka teki tosiaan pahasti minua ja lastaan kohtaan, ainakin voin olla puheväleissä.

tuntuu että monessa on pahaa, väkivaltaa, siis oikeasti, ei teoriassa ja uutisissa. tai pari miestä tulee mieleen jotka haluavat seuraani, nuoria ja sanovat avoimesti aina pettävänsä naisiaan. no haluanko heidän seuraansa? enkä nyt puhu tyypeistä joille raha on numero yksi eikä millään muulla väliä, nämä ihmiset jätin aikoja sitten. mutta tuleeko se kaikessa työssä ja bisneksessä jossain muodossa vastaan?? tuntuu jopa että kyseinen asia (pahuus tai moraalinen valinta) on tämän pallon tilanne. ihminen saa tehdä pahaa ja vallitseva kulttuuri (alkoholi, huumeet, uutiset, väkivaltaleffat) eivät sinänsä tue moraalia, eräskin sanoi että joopa joo, jotkut tekee hyvää ja sitten on 1000 tekemässä pahaa, katso uutisia.

onko tosiaan niin, että jos vielä joskus ihastun johonkuhun ja kuvittelen sen olevan sielujen sympatiaa, yhtaikaa on ajateltava että hänkin pystyy pahaan? kyky tehdä pahaa kasvaa samassa mitassa kuin henkinen voima.

en tiedä minne energia on mennyt viime viikkoina ellei tähän asiaan..  tiedän että jotkut hyväksyvät pahan, tai sitten nauttivat siitä enkä kirjoita asiasta ekaa kertaa. mutta näinhän se on! kun jostain pitää, ei pitäisi katsoa sormien läpi mitään, mutta mitä tekee sille ajatukselle, että kiva tyyppi, asiat kunnossa mutta mihin sekin pystyy. tjaa.
« Viimeksi muokattu: 14.07.2008 15:59:35 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2321 : 14.07.2008 16:04:54 »

Pfffff...! Jätän mielelläni WS:n keskustelemaan teinien kanssa rakkauselämästään. crazy2

Jos tällä muhun viitataan, niin.. Sallinet minun nauraa  2funny Se että olen nuori ei tarkoita sitä, etteikö minulla järki juoksisi. Joskus tuntuu juoksevan nopeammin kuin minua kaks kertaa vanhemmalla ihmisellä.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2322 : 14.07.2008 16:09:21 »

Täsmäkarma, sanotaan. Kyllä Sashan vinoilut aina palautuu takaisin hänen omiin, siroihin pikku nilkkoihinsa ja pimpulapampulasandaaleihin, joihin alan hieman KYLLÄSTYÄ heh heh. (hän etsii jo varmaan kivempaa, luxuksempaa Euro-saittia johon kertoa kaikki seksilelujen ostospaikat, koska Me Emme Ymmärrä)-  Wink

No mutta teinit, lukaiskaapa WS viesti ja pistäkää ajatukset raksuttaan. Onko asia vaikea vai ei. Onko kyse siitä miten paha tai hyvä joku on. Sallin nimittäin eräässä pientä juonikkuutta.. tai hän näytti vähän juonelta joskus tammikuun kävelyillämme, silloin bisnekset kiinnosti enemmän. Olen nyt vain hieman mietteissäni että mitä ihmettä voisin oppia seuraavan kanssa. Kun seksi, pahuus jne on kyllä jo nähty.

Ei olisi ehkä kannattanut hyväksyä mitään sellaista? Mitä kaikkea toinen kertoi tehneensä, mutta menestynyt keski-ikäinen on saattanut tehdä pahempaa. Kyse on ehkä siitä missä raja menee? Kaikkien on hieman laskelmoitava, jos on vaikka liike-elämässä, mutta se ei välttämättä tarkoita juonittelua suhteissa (paitsi siis eräillä). Jotkut käyttävät joka tilannetta, työpaikkaa, suhdetta hyväkseen ja saattavat olla aika sekaisinkin sitten..
.
« Viimeksi muokattu: 14.07.2008 16:19:12 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #2323 : 14.07.2008 16:19:18 »



Jos tällä muhun viitataan, niin.. Sallinet minun nauraa  2funny Se että olen nuori ei tarkoita sitä, etteikö minulla järki juoksisi. Joskus tuntuu juoksevan nopeammin kuin minua kaks kertaa vanhemmalla ihmisellä.


No en viitannut. En edes tiedä ikääsi, saati ole siitä edes kiinnostunut. Smiley
Joo jonkinlainen järki juoksee nopeasti, kuten pitääkin,
sittenhän tuo kokemus korvaa liian pikaisen ajattelun. Wink


Sasha, en kaipaa itsekään lapsellisia kommenttejasi, joten palaa vaan kuvioihisi. Täällä on kyllä sinua huomattavasti fiksumpia ja henkevämpiä aikuisia ihmisiä keskustelemaan. Olen erittäin kyllästynyt kuuntelemaan juonistasi, naamastasi ja seksileluistasi, kiitos. Etsi joku saitti Keski-Euroopasta ja julkaise kaikki itsestäsi..

Hienoa, että olet löytänyt kaltaisistasi ymmärtäjiä itsellesi. Smiley
Onnittelut upeasta kyvystä kuulla minun ja muiden ääntä tällä saitilla,
minä kun edelleen vain luen tai jätän lukematta kirjoituksia. Smiley

Ja minä kirjoittelen ja luen millä saitilla itse haluan. police
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2324 : 14.07.2008 16:38:55 »

WS: no kaikissahan on jotain pahaa enemmän tai vähemmän kuin olis tarpeeksi.

Olen nyt vain hieman mietteissäni että mitä ihmettä voisin oppia seuraavan kanssa. Kun seksi, pahuus jne on kyllä jo nähty..

Miksi pitäisi oppia mitään? Tai siis kun ite en ole koskaan ajatellut, että jellonan kanssa ollessani oppisin mitään (molemmat ollaan joko niin tyhmiä tai viisaita ettei edes tajuta, että jotain voisi oppia  Grin)

Jos ei murehdi ja laskelmoi tulevaa niin ei tule stressiä eikä estoja tähän hetkeen. Tulevaisuus on aina epävarma, tämä hetki taas ei. Päivät tulee, päivät menee. Joskus nekin silti loppuu.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 153 154 [155] 156 157 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: