Sivuja: 1 ... 152 153 [154] 155 156 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618917 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2295 : 13.07.2008 08:02:36 »

Alan kohta uskoa tähän hommeliin.. lisää tuolla tapahtumia-osiossa..

ei niin ettei sukulaiset jne olisi jotain perinteeseen ja turvaan viittaavaa, mutta on siellä tosiaan kaaosta seassa kuten omissa kohtaamisissa..


Sari McGlinn’in artikkeli:

Maapallon energiakohotusaallot, Antartis ja pyhyyden avautuminen

 

Jos huomasit, niin juhannuksen jälkeinen viikko oli energioiltaan tavallista poikkeava. Jos tunsit sillä viikolla, että sinulla oli oudosti irrallinen olo, tuntui kuin ei olisi kotona missään. Oma keho ei ehkä tuntunut oikein omalta, nukuit kevyttä pintaunta, koit ehkä isoja tunne-aaltoja, joissa meni paljon tunteita lävitsesi kuten surua, yksinäisyyttä, pelkoa. Kehossa ja mielessä oli väsymystä.

Tämä kaikki liittyi energiakohotusaaltoon, joka juhannuksen jälkeisen viikon ajan kulki aktviisena maapallon energiakentän läpi.


Tämä energiakohotusaalto oli yksi viimeaikojen voimakkaimmista. Näitä aaltoja on mennyt useita kertoja vuodessa, aktiivisesti jo yli 10 vuoden ajan. Koko ajan ne ovat voimistuneet ja viimiset 3 vuotta ne ovat olleet erittäin voimakkaita.

Ja nyt 8.8.2008 on tulossa merkittävä energiakohotus aalto joka asettaa tuntuvasti aistittavan uuden, korkeamman energiatason pysyvästi maapallolle.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2296 : 13.07.2008 10:40:50 »


Jos huomasit, niin juhannuksen jälkeinen viikko oli energioiltaan tavallista poikkeava. Jos tunsit sillä viikolla, että sinulla oli oudosti irrallinen olo, tuntui kuin ei olisi kotona missään. Oma keho ei ehkä tuntunut oikein omalta, nukuit kevyttä pintaunta, koit ehkä isoja tunne-aaltoja, joissa meni paljon tunteita lävitsesi kuten surua, yksinäisyyttä, pelkoa. Kehossa ja mielessä oli väsymystä.


Pistin krapulan piikkiin.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2297 : 13.07.2008 13:14:29 »

olis ees krapula eikä tällanen olenkohan humalassa-olo!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Asterix
Vieras
« Vastaus #2298 : 13.07.2008 16:47:39 »

Et sinäkään uutta keksi, voi ei. tämä Sasha-Alexalle

Kaukana olet Avataaroista. Edelleen pyrit vain piikittelemään, etkö edes itse huomaa tätä??

Miksi pitää aina heittää jotain tuollaista jos nyt juuri ei kiinnosta kukaan, pitääkö kaksosten olla
tauotta jonkun kanssa?
  idiot2 idiot2

No ei siinä ole mitään piikittelyä, vaan suora toteamus,
kuinka koen. Smiley

(Olen mieheni kanssa, koska ei ole mitään painavaa syytä olla
erilläänkään.
Viihdymme toistemme seurassa ja meillä on mukavaa yhdessä.) Smiley

Sinä et vain tule toimeen miesten kanssa, olet kait liiaksi aina jota
kuta ääripäätä, tod.näk. valitset hiukan alta riman miehiä
tai laitat oman vaatimuslistasi mahdottomiin.

Ja jos olen oikein tulkinnut, niin inhoat~et välitä seksistä,
ja se pirulainen kun nyt sattuu kuulumaan normaaliin rakkaussuhteeseen,
joten olisiko aika vaihtaa alaa ja keskittää se energia
niihin hengellisiin~filosofisiin uriin kokonaan,
kuten olet lähes joka ainoassa kirjoituksesasi halunnut? Smiley

Olen sitä mieltä, että sinusta ei ole normaaliin parisuhteeseen
jo siksi, että olet selvästi hyvin erikoinen ihminen.

Jokaisella on lahjakkuutensa, parisuhteen alallakin,
ja sinun lahjakkuutesi on selvästi jossain muualla.

Sinulla on taitoja astrologiassa ja filosofisissa asioissa,
miksi et suuntaudu sinne tuolla energiallasi,
-lapsenhan olet jo maailmaan saattanut,
joten sinun "tehtäväsi" siltä osin on miesten kanssa täytetty. Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2299 : 13.07.2008 16:54:13 »

Ihanaa.. Me ärsyynnytäänkin samoista asioita: siitä jos joku ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja yhteen, tai että jollakin on tosi pahoja aukkoja sivistyksessä. (Ei muuten, mutta jos ihan mainostaa omaa tietämättömyyttään JOKA asiassa)... Ja puhuttiin äsken siitä, miten meidän molempien mielestä Aku Ankoissa käytetään mukavan värikkäitä ilmaisuja... Oikeesti, kerrankin mies jolla on paljon ajatuksia ja mielipiteitä ja ne vielä osuu yksiin mun kanssa ja jos ei osu niin me molemmat perustellaan perin pohjin kantamme ja sitten hyväksytään, että ei olla samaa mieltä... Grin

Mutta en sano sitä yhtä asiaa vielä kyllä ääneen, ennen kuin tämä oikeesti alkaa olemaan jotain..
Yritän nyt vaan pysyy nahoissani ja olla edes vähän järkevä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2300 : 13.07.2008 16:56:15 »

smitten 2funny hyvä Sasha, hauska heitto

serkkuni ja moni muu on kyl sitä mieltä että se oikea on vasta tulossa ja oikeestaan en ole edes tavannut kovin monia vielä..no niin.

mutta harmittaa oikeasti tuo kun ei jutella enää, jostain siis joku.. eikä mitä tahansa puheluita.. pitäisi bailata tai jotain, ihan kuin olisi lentänyt seinää päin.




Olen sitä mieltä, että sinusta ei ole normaaliin parisuhteeseen
jo siksi, että olet selvästi hyvin erikoinen ihminen.

*Jaa, kuka mitäkin pitää erikoisena. Tuo oli minusta aika oudosti sanottu, ei se sinun seksielämäsi kovin normaalilta vaikuta. Muuten, miten olet jättänyt huomiotta monet kommenttini seksistä (esim RV:n ketju)= Kumma kun luulee ihmisten lukevan mitä kirjoitetaan. Koen olevani mitä normaalein ihminen suhteessa, hyvin huolehtivainen, ajattelen toisen parasta, eri asia onko suhteet olleet helppoja. 
« Viimeksi muokattu: 13.07.2008 17:04:40 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2301 : 13.07.2008 17:09:33 »

Aijjaijai Kaylee.. *hihittää* Toihan on tosi hienoa!  Cheesy

Noniin.. Kohta radalle.. kesämekko päällä, huulikiiltoa vähäsen ja silmät on kuin jollain nukella.  Grin Hitto, mä en pysty edes kuvittelemaan kuinka jätkien naamat venähtää kun ne näkee mut näin 2funny Hmm.. Pelottaa kyllä vähän itteensäki, näytän ihan syötävän söpöltä vaikka itse sanonkin.. Niin.. tyttömäiseltä  Grin Ja voitte olla ihan varmoja, että jos mun kavereiden pitäisi kuvailla mua teille jotenkin niin viimeinen sana mitä niiden mieleen tulisi olisi sana "tyttömäinen".
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Asterix
Vieras
« Vastaus #2302 : 13.07.2008 17:32:03 »

smitten 2funny hyvä Sasha, hauska heitto

serkkuni ja moni muu on kyl sitä mieltä että se oikea on vasta tulossa ja oikeestaan en ole edes tavannut kovin monia vielä..no niin.

Heh..! Cheesy No jos serkkusi on sitä mieltä,
niin täytyyhän se niin olla sitten! 2funny


*Jaa, kuka mitäkin pitää erikoisena. Tuo oli minusta aika oudosti sanottu, ei se sinun seksielämäsi kovin normaalilta vaikuta. Muuten, miten olet jättänyt huomiotta monet kommenttini seksistä (esim RV:n ketju)= Kumma kun luulee ihmisten lukevan mitä kirjoitetaan. Koen olevani mitä normaalein ihminen suhteessa, hyvin huolehtivainen, ajattelen toisen parasta, eri asia onko suhteet olleet helppoja. 

*Jaa, kuka pitää mitäkin erikoisena~normaalina. coolsmiley
Normaalia on sekin joillekin, kun ei ole seksiä. Tongue


Ihanaa.. Me ärsyynnytäänkin samoista asioita: siitä jos joku ei osaa kirjoittaa yhdyssanoja yhteen, tai että jollakin on tosi pahoja aukkoja sivistyksessä. (Ei muuten, mutta jos ihan mainostaa omaa tietämättömyyttään JOKA asiassa

Hmmmph Kaylee... :Smiley Joka-kielessä-ei-ole-yhdys-sanoja-niin-kuin-on-suomen-kielessä-ja-ne-tahtoo-unohtua-kun-sitä-ei-käytä-muuta-kuin-netissä.
Oli aukkoja sivistyksessä tai suomen kieliopissa, niin eikö kuitenkin ole
ihanaa, kun tulemme silti ymmärretyksi,
kun peilaamme sitä itsemme kuvaa muissa...? Wink



Mutta en sano sitä yhtä asiaa vielä kyllä ääneen, ennen kuin tämä oikeesti alkaa olemaan jotain..
Yritän nyt vaan pysyy nahoissani ja olla edes vähän järkevä.

Ihanaa! smitten
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2303 : 13.07.2008 17:48:25 »

ei kai kellekään voi mennä sanomaan, että miehet ei sovi.. tai ainahan voi sanoa, mutta.. niin ne yritti kaikki mullekin aina sanoa tuosta leijonasta, että lopeta tuo touhu kun ei siitä mitään tuu. mut paskan vitut, tulihan siitä!

ws, jonkun jutun loppu on aina toisen jutun alku Smiley eteenpäin sano mummo lumessa! eikö tää netissä syvällisten puhuminen ja miettiminen oo aika tarpeellinen vastapaino arkielämän bailaamiselle ja juhlille?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2304 : 13.07.2008 17:51:55 »

Sama juttu mulla ja mun jellonalla.. "Kaverit" väitti ettei homma toimis kuin korkeintaan kuukauden päivät ja tässä sitä mennään jo kohta kolmatta vuotta..

Ja nyt tuli ikävä sitä..  Sad Se on taas maailmalla.

Mutjoo nyt sinne radalle ->
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2305 : 13.07.2008 17:57:39 »

En tarkoittanut että mitenkään vakavamielisesti ärsyyntyisin tai kihisisin raivosta noista asioista.. Grin
Ne on vaan sellaisia juttuja mitkä huomaa.. Silleen että voi vähän nauraa toisille joissakin asioissa joskus..
Kyllähän minäkin voin myöntää itsestäni esimerkiksi sen, että olen ehkä maailman epämatemaattisin ihminen, olen ollut väärässä jonossa kun Jumala on jakanut laskupäätä.  uglystupid2 Että siinä mielessä hölmöä nauraa muiden "tyhmyydelle" kun sitä riittää itsessäkin eri ilmenemismuodoissa.  Wink :Smiley
Nimimerkillä lukion lyhyt matikka 5 ... Tosin olisin ehkä yltänyt 6 tai jopa 7 jos olisin edes pari kertaa avannut kirjan kotona ja yrittänyt miettiä. Minä vaan siihen aikaan olin pahasti asennevammainen matikkaa kohtaan..
Ehkä yksi suurimmista ja tarkimmin varjelluista haaveistani olisi mennä johonkin matematiikan kertaus-kurssille ja oikeasti keskittyä siihen ja huomata että voisin myös pitää siitä.... Wink
Se olisi minulle itseni ylittämistä, vaikka kuulostaakin vähän kummalliselta asialta.  Smiley

Ja nyt tuli neitsyt-tyypiltä viestiä taas.. Hmh, mun pitää nimittää kyllä sitä jotenkin muuten kuin neitsyeksi, kuulostaa vähän liian sievältä sille miehelle... Grin
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #2306 : 13.07.2008 17:58:18 »

ei kai kellekään voi mennä sanomaan, että miehet ei sovi.. tai ainahan voi sanoa, mutta.. niin ne yritti kaikki mullekin aina sanoa tuosta leijonasta, että lopeta tuo touhu kun ei siitä mitään tuu. mut paskan vitut, tulihan siitä!


Niin justiinsa! Voi sanoa, aivan hyvin. Smiley
Sanotaanhan sitä niinkin, että yritä nyt vielä (hakata sitä tyhmää päätäsi seinään), kyllä se siitä vielä...  Cheesy
Itsehän sen päättää, mitä sitten tekee, muiden sanomisista huolimatta. coolsmiley

Niinpä minullekin sanottiin, että ei mitään toivoa eikä tulevaisuutta
Vaa'an kanssa, kun se oli naimisissakin, mutta niin vaan tuli~tulee
ja on toivo ja tulevaisuus. Smiley


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2307 : 13.07.2008 18:58:03 »

Sanoin, JA MONI MUU

karseeta, et menit hakkaa pääsi seinään ja nyt siis oot kohta ihan kahlittu eiku rengastettu heh.

No joo.. marix, en ollenkaan bailaa tarpeeksi, tänäkin iltana yksi bisneskokous.
« Viimeksi muokattu: 13.07.2008 19:00:12 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2308 : 13.07.2008 19:11:28 »

Mä kans vähän ihmettelen Sashan kuittailuja WS:lle,että mikä siinä on niin
hauskaa "pilkata" toista ja etsiä teksteistä väkisinkin joitain kohtia joihin tarttuu
ja vetää niistä sitten omat johtopäätökset.
Jos on tyytyväinen omaan (rakkaus)elämään niin ei yleensä tarvitse
alkaa piikittelemään muita. Huh
Mä odotan jo huomista jospa näkisin taas ihastukseni töissä. angel Onpahan ainakin
jotain mielenkiintoa mennä töihin! Wink  smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2309 : 13.07.2008 19:18:12 »

 2funny Hahhahhaa  2funny
Pojat oli ihan  Shocked "Lionheart mitä helv..."  Shocked Ja mä käyttäydyin kuin en tietäis mistä ne puhuu  Grin Oli pakko tulla vaihtaa kuteet ennenko painun ajamaan.

Kengu, aiotko tehdä jotain tälle ihastumiselle, kenties pyytää tyyppiä leffaan tai muuten vaan ulos? Ja mitäs pennulle kuuluu?  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 152 153 [154] 155 156 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: