Sivuja: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619042 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2280 : 12.07.2008 20:36:11 »

Hmm.. minä olen aika hyvä menemään miehen tason mukaan.. jos alussa esitetään, että filosofia ja jooga kiinnostaa, tai edes elokuva ja kulttuuri, niin osaan venyä sinnepäin (mutten pakota, tai sitten vaan biletystä ja yleistä keskustelua ja olemista).. en nirsoillut viimeisen sosiaalisen luokan, kansallisuuden tms kanssa, kun vetovoiman antoi tuntua..

eli en tiedä teinkö mitään väärinkään varsinaisesti, kai se sitten piti vaan kokea..

en nirsoilisi kovasti silloin, jos vetovoima, ulkonäkö, aktiivisuus ja jonkinasteinen kunnianhimo olis kohillaan.. tosiaan hyväksyin monta asiaa tuossa yhdessä, ehkei olisi pitänyt..

njaa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2281 : 12.07.2008 20:38:56 »

Kun ei odota mitään niin ei pety. Se on hyvä kaava ja toimii omalla kohalla. Ja jos odottaa, niin ei pitäis odottaa mitään muuta kuin mitä odottaa itseltään.

JA

"If you want something for nothing you take what you get"
Lamb of God - Beating On Death's Door

Hmm.. minä olen aika hyvä menemään miehen tason mukaan..

Kokeile toisinpäin, anna sen seuraavan miehen mennä sun tason mukaan!  Wink
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2282 : 12.07.2008 20:41:15 »

Eli.. ei odota jatkumoa, siitä kai on kyse.. rakastaa vaikka ei olisi jatkumoa.. ja JOS olisin nähnyt ja tiennyt ennalta, en olisi kokenut juttua eli ei olisi muistoja. Minut pidettiin jälleen pimennossa.. on sanottu että verhoa avataan, sitä tarkoittaa se henkimaailman avautuminen ja sielunsopimukset jne.

Jaa, olen ajatellut että menisin kuitenkin jonkun urheilijanuorukaisen tason mukaan, ainakin ne hoitaa kroppaansa ja saa ehkä minut kiinnostumaan samasta.. no käytetään ilmausta nuorekas, nuorukainen on jo vähän too much.

Vai olisko jossain ihan oikeesti rakastava, sportti hengen jättiläinen?
« Viimeksi muokattu: 12.07.2008 20:44:17 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2283 : 12.07.2008 20:45:24 »

Lionheart -sinusta tulee kyborgi  2funny Mitäs siitä kun on vaan kivaa  angel Tuossa just männä yön yksi lapsistani (tyttö) istui vuoteellaan umpiunessa ja lauloi...
http://www.lyricsandsongs.com/print_song/561679.html
Vanhin tuli valittaan, jotta kaameaa  2funny

Heissan vaan tupaan muille myös  Wink Ottakaahan punaviiniä, tarjoan tuikut jos joku pistää suklaata pöytään... himoan...  Cheesy  Wink :Smiley smitten
Ajattelin hemmotella itseäni punkulla (älkää kysykö nimeä... makeaa, hieman lakritsin vivahdetta ja pullon kyljessä violetti kroko  Grin australiasta on kotoisin), rankka päivä takana ja on vaan sellanen olo  angel
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2284 : 12.07.2008 20:46:53 »

Niin ja loppujen lopuksi niitä miehiäkin on hyvin erilaisia, esimerkiksi tämä jonka kanssa nyt ei vielä ole mitään, (mutta kuitenkin tässä jotain mietitään) niin hänen kanssaan on jo melkein kaksi vuotta riittänyt puhuttavaa aiheesta kuin aiheesta juurta jaksaen. Hän on hyvin erilainen puhekumppani kuin suurin osa tuntemistani miehistä.. Olisiko  aurinko merkurius neitsyt, analysoi asioita JA paljon.. Ja todella paljon ollaan puhuttu ihmissuhdeasioista samaan tyyliin kun keskustellaan naisten kanssa.. Johtuisko se vaaka-painotteisuudesta sitten, sellainen lörpöttely... Mutta silti hän on hyvin miehekäs mies, eikä mikään sellainen mies.. Grin
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2285 : 12.07.2008 20:52:30 »

Puhuminen olisi kivaa. Mistä löytyy nopsaan sellainen, joka ei heti ajattele seksiä?

Olisi kiva jutella rakkaan sielun kanssa eikä muita lätinöitä, sellaista sielujen sympatiaa. Sitä kai tuossa alkoi kaivata, kun toukokuun lopulla eräs vaikeni..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2286 : 12.07.2008 20:57:18 »

Eli.. ei odota jatkumoa, siitä kai on kyse.. rakastaa vaikka ei olisi jatkumoa.. ja JOS olisin nähnyt ja tiennyt ennalta, en olisi kokenut juttua eli ei olisi muistoja.

Nii justii. Se olis sellasta.. Hetkessä elämistä? Vaikkakin mun mielestä joissain asioissa hetkessä eläminen on vaan vastuun pakoilua ja piiloutumista todellisuudelta. Rakkaus taitaa olla luku erikseen.

Puhuminen olisi kivaa. Mistä löytyy nopsaan sellainen, joka ei heti ajattele seksiä?

Olisi kiva jutella rakkaan sielun kanssa eikä muita lätinöitä, sellaista sielujen sympatiaa. Sitä kai tuossa alkoi kaivata, kun toukokuun lopulla eräs vaikeni..


Hyvää kannattaa odottaa. Tai niinhän sitä sanotaan, suorantoiminnan ihmisenä noudatan periaatetta "tuumasta toimeen" ja jos haluan jotain, niin teen jotain jotta saisin mitä haluan. Odottaminen on turhauttavaa ja etsivä yleensä löytää.

Lionheart -sinusta tulee kyborgi  2funny Mitäs siitä kun on vaan kivaa  angel Tuossa just männä yön yksi lapsistani (tyttö) istui vuoteellaan umpiunessa ja lauloi...
http://www.lyricsandsongs.com/print_song/561679.html
Vanhin tuli valittaan, jotta kaameaa  2funny

Heissan vaan tupaan muille myös  Wink Ottakaahan punaviiniä, tarjoan tuikut jos joku pistää suklaata pöytään... himoan...  Cheesy  Wink :Smiley smitten
Ajattelin hemmotella itseäni punkulla (älkää kysykö nimeä... makeaa, hieman lakritsin vivahdetta ja pullon kyljessä violetti kroko  Grin australiasta on kotoisin), rankka päivä takana ja on vaan sellanen olo  angel

Hmm.. kyborgi kuulostaa hyvältä.  Grin
Iskä aina lauloi tota kipaletta kun olin pieni ja painoin menemään isojen poikien perässä pitkin ratoja  Cheesy Sillon sitä sanottiin aina "Lionheart ja pojat", nyt se on vaihtunut vaan sanaan "pojat".  Undecided Noh, kyllä mä sen mun sisäisen leidini vielä löydän.. Ehkä sitten vanhana kun ei kunto enää kestä pyörien kanssa riehumista  Grin

Suklaatia pöydässä, oleppas hyvä!  Wink


Minust tulee ison psykologi, päätin just. Paljos niille maksetaan palkkaa?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2287 : 12.07.2008 20:59:17 »

tarpeeksi, muttet kestä ihmisten valituksia. suositan, kaupallis-tekninen

anyway.. tarkoitatko että meen repäisee hihasta jotain veijaria ja sanon, hei sä näytät fiksulta ja valoisalta, viittiks jutella kanssani joka ilta ?? tms.. noh, niin.. kaikkea voi tapahtua..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2288 : 12.07.2008 21:04:48 »

tarkoitin sitä, etten haluaisi sen olevan vain seksiä.. muutenhan jakelisin numeroani vaikka kelle.. eikä keskustelu välttämättä koskettaisi sen syvemmin, koska ei olisi se tunne että toinen on kovin tärkeä. vai miten se menee.. fyysinen vetohan se oli rapuunkin ja henkinen, eipä olis uskonut miten tärkeä hänestä tuli, ei koskaan, nuori tyyppi siellä tilaisuudessa.

no jee, elokuvissa ja suuressa maailmassahan tapahtuu.. ehkä oikeastikin..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2289 : 12.07.2008 21:06:07 »

Kiitos, ottakee tuosta punanaista  smitten ...hyvää...
No, mie olin saman tapainen ja kuulin aina, jotta "ei tytöt noin!". Sitten sinun iässä päätin, jotta haistakaa P... leikaksin millisiiliin päähän ja hankin kanssa moposta alakan moottoreita jalkoväliin  Cheesy tosin jätin kevarit väliin, kun tajusin että ottamalla sopivan miehen jalkoväliin  2funny saan ison hienon auton ja jopa kuskinkin  Cheesy 2funny
Ladyä ei ole näkyny vieläkään pysyvänä ilmiönä peilissä, vaikka ikää mittarissa on sen verran että jo pitäs...  :Smiley jos on näkyäkseen... Niin, ja taitaa seurata äidin jalanjälkiä tämä yöhoilaaja  smitten
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2290 : 12.07.2008 21:12:04 »

tarpeeksi, muttet kestä ihmisten valituksia. suositan, kaupallis-tekninen

anyway.. tarkoitatko että meen repäisee hihasta jotain veijaria ja sanon, hei sä näytät fiksulta ja valoisalta, viittiks jutella kanssani joka ilta ?? tms.. noh, niin.. kaikkea voi tapahtua..


Ja leijonan egoni sanoo että minähän kestän ja teen mitä vain itse haluan!  Grin

Just melkeen sitä tarkotin, en tiä. Sää hämmennät mua aina niin paljon että unohan pointtini  Embarrassed

Niin ja paljon on "tarpeeksi"? Meinaan vaan että saisko sillä palkalla jotain pientä kivaa.. Omakotitalo, uima-allas, pari hevosta ja talli, koiria kaks, pari autoa (citymaasturi ja avoauto), pari prätkää, pari enskaa ja crossia, siivooja, puutarhuri, järvenrantatontti ja -talo Itä-Suomesta, talo ulkomailta tai mielellään kaks, vaikka Epsanijasta ja Ameriikoista..

Kiitos, ottakee tuosta punanaista  smitten ...hyvää...
No, mie olin saman tapainen ja kuulin aina, jotta "ei tytöt noin!". Sitten sinun iässä päätin, jotta haistakaa P... leikaksin millisiiliin päähän ja hankin kanssa moposta alakan moottoreita jalkoväliin  Cheesy tosin jätin kevarit väliin, kun tajusin että ottamalla sopivan miehen jalkoväliin  2funny saan ison hienon auton ja jopa kuskinkin  Cheesy 2funny
Ladyä ei ole näkyny vieläkään pysyvänä ilmiönä peilissä, vaikka ikää mittarissa on sen verran että jo pitäs...  :Smiley jos on näkyäkseen... Niin, ja taitaa seurata äidin jalanjälkiä tämä yöhoilaaja  smitten

Mä olen ne peet jo haistattanu niin monesti että on menettäny koko homma merkityksensä mun kohallani.. Ja ainaku keksin jotain uutta ja shokeeraavaa niin ihmiset sanoo vaan että "jahas Lionheart, tällasta tänään vai". Nuo on jo niin tottunu minuun.. Huomenna pistän kukkamekon päälle kun kävelen crossiradalle niin katotaan mitä pojat tuumaa  Grin Cheesy 2funny

Niin ja se sopiva mies löytyy jo.. Eikä oo muuten mikään köyhä, jos aletaan perhettä kattomaan..  Wink Mutta minä ajan!
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2291 : 12.07.2008 21:16:17 »

niin, niin, raha.. totta.. kai se sitten olis oletuksena.. siis miehelle.. olen ollut täällä liikaa tai sitten zoossa kun aloin ajatella leijonamiestä ja maastoautoa.. oh well..> tilaukseen..
« Viimeksi muokattu: 12.07.2008 21:18:51 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2292 : 12.07.2008 21:26:33 »

JES, kukkamekko  Cheesy
Muista kihertää kainosti, myös  2funny
"...minä ajan!"  Cheesy  smitten
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2293 : 12.07.2008 22:32:16 »

Lakkasin jo kynnet vaaleanpunaisiksi ja huomenna letitän hiukset. Vähän huulikiiltoa ja ripsiväriä.. Ehkä etsin jonkun järkyttävän kaulakorun jajaja.. Hihittelen ja punastelen koko päivän  Grin Poikaparat menee ihan lukkoon  Undecided Jälkeenpäin ne ihmettelee että mikä niihin iski..

Muttajooh. Lenkkipolku kutsuu. ->
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2294 : 13.07.2008 06:55:43 »

julyette, siis kyllä tiedän että miehet on erilaisia.. väittäisin kyllä että kyse on värähtelytaajuusasioista, miksi miesten kanssa niin hankalaa.. tästähän jadeania (coventina?) sanoi jo minulle aikanaan. ja jos hyväksyy vähemmän..serkkuni aina kehotti pudottamaan rimaa.

aika dramaattisia aikoja, jos yhtaikaa pallolla sota ja kriisi ja toisaalta taajuuksia muutetaan ja sielukumppanit kohtaa ja katoilee. se ei sinänsä ole kuulema ihan tavatonta. mutta tilanne vois ehkä asettua jonnekin. 2012?

tapahtuipa telepaattinen juttu. Sari McGlinn oli kirjoittanut juuri siitä asiasta, mikä oli mielessäni maaseudulla, uudet ja vanhat energiat, konfliktit, avautumiset, jne jne. ja happy end? tapaan hänen oppilaansa tuossa piakkoin..

vanhempieni sukupolvi junnaa todella vanhoja kuvioita. mutta nuoremmissa vois olla toivoa? vanhemmat ei ole edes kuulleet mistään planeettaenergiajutuista, mutta muutaman miehen olen kuullut puhuttavan. yksi valoisassa merkityksessä, pari ajattelee että kriisi tulee, yksi ei ajattele mitään, onko se sitten helpointa, no en tiedä -.
« Viimeksi muokattu: 13.07.2008 08:11:53 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 151 152 [153] 154 155 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: