Sivuja: 1 ... 150 151 [152] 153 154 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619114 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2265 : 12.07.2008 08:47:55 »

Huomenia taas tupahan. Ei maistunu uni, kun lihakset kivisti. Pakko nousta ylös ja tehdä taas jotakin tänään, jotta pääsee venytteleen  Wink KUNNOLLA  Cheesy
Reissu meni hyvin ja säästyttiin pahemmilta ongelmilta. Kaaduin kerran ja sain nyrkistä mutta muuten oon ehjä. Paitsi että voitte kuvitella mitä viikko moottoripyörän selässä tekee kropalle..  Grin
Teretulemas  smitten
Nyrkkistä saamisessa on se varmuus, että sen jäljet pinnasta lähtee... miltäs vastapuoli näyttää?
Kokemusta kakspyöräisistä ei ole itsellä kuin niistä munamankeli malleista  Grin mutta prätkäkavereista ja varsinkiin niistä, jotka on juurtunu satulaan ja alkaneet kasvaa naavaa  :Smiley eli ikää löytyy...  etukumara ja länkisääret, kipeät polvet ja niska  :Smiley Hitaasti tappavaa touhua, jos vehkeet on ajajalla huonot  buck2 Mun tutuil nuo polvet on kuorittu asfaltilla, kera käsivarsien ja polvia (sääriluuta) hakattu takaisin joskus polkaisevalla kammella usein, jopa kipsiin asti  Sad
Mikä vehje sinun alla kulkee pitkin baanaa, Lionheart?
Nämä ovat brittikuskeja  smitten
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2266 : 12.07.2008 11:23:53 »

Huooomentaa  smitten

miltäs vastapuoli näyttää?

Minut revittiin irti siitä tilanteesta ennenku kerkisin pistää takas.. Ei siinä mitään, kaveri olis varmaan pistäny mut nippuun ja opettanu tavoille jos olisin alkanu riehumaan  Grin Me tapellaan aina ni siinä ei ole mitään uutta. Tää tyyppi, joka siihen väliin tuli, kertoi että mun silmät oli taas ollu niiiiiin vihasen näköset että olisin tehny pahaa jälkee jos oisin päässy käsiksi siihen kaveriin. Mulle on usein sanottu että mun silmistä näkee millon kannattaa juosta ja kovaa..  :Smiley Oikeesti oon ihan kiltti tyttö mutta kaikkihan sitä välillä näkee punaista, vai mitä?  Grin

Mikä vehje sinun alla kulkee pitkin baanaa, Lionheart?

Alta löytyy vaikka minkänäköistä menopeliä aina kakspyöräisistä moottorikelkkaan. Virallisestihan mun korttitaso riittää vasta mopoluokkaan ja kevarikortin saan nyt syksyllä. Mutta eihän niitä vehkeitä kortilla ajeta, eikä vilkulla käännytä joten..  Wink Kotikulmilla ei haittaa vaikka kävisi iskän autolla hakemassa Siwasta limpparia ja poliiseilla on tapana pysäyttää vain mopoja ja skoottereita, eli jättävät isommat pyörät rauhaan. Omistan ite vaan tuon mopon, 125cc enskan, 250cc ja 450cc crossit. Niin ja tietty perheen yhteiset, mönkijän ja moottorikelkan.
  Mun elämä on siis täynnä vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Järki ei aina juokse yhtä nopsasti kuin kone pyörittää renkaita, mutta kaatuminen silloin tällöin tekee hyvää ja muistuttaa, että vielä on opittavaa. Jellona sano kerran, että kolmekymppisenä mä oon varmaan joku robotti kun musta löytyy aina pari ruuvia sieltä täältä..  :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2267 : 12.07.2008 13:42:12 »

olin eilen tangovapaalla Wink niinku perus seinäjokisen kuuluukin tangoilla olla Wink
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #2268 : 12.07.2008 15:29:15 »

Marix: Oli varmaan kivaa tangoilla? Cool
Eipä oo taas liikaa tullu tänne kirjoitettua,aivan pelkään että unohdatte mut. knuppel2
Kaylee: Sullapas noita miehiä riittää!Kyllä joku vielä sut nappaa,kenet vain huolit. :Smiley
Mutta kuulkaa ihmiset,mä oon nyt korviani myöten ihastunut,etten muuta ajattelekaan
kuin tätä ihastuksen kohdetta... en oo pitkiin aikoihin tuntenut näin vahvasti ketään kohtaan!
Vähän pelottavaakin kyllä. buck2
Mulla on ongelmana myös kärsimättömyys,heti kun ihastun,haluaisin tietää kaiken
ja tutustua tyyppiin vauhdilla ja suunnilleen alkaa heti seurustelemaan yms...
mutta pitää pistää jäitä hattuun. Hän on Kalat,kuu Skorpioni,merkurius Vesimies,venus Härkä,ja mars Kauris.
Olen kertonut hänelle "kirjeessä" olevani kiinnostunut ja keskusteltiin siitä sitten,
hän sanoi ettei ole valmis ainakaan tällähetkellä seurustelemaan mutta että
voidaan tutustua,lupasi laittaa mulle joku viikonloppu viestiä.. ja oon nyt ihan levoton kokoajan. Cheesy
Oon jopa ajatellut että tässä olisi mun elämäni mies. Se vaan iski sydämeen heti kun ekan kerran sille
puhuin (kysyin töissä siltä yhtä juttua)..
Jännä nähdä tuleeko tästä mitään,pitäis vaan opetella sitä kärsivällisyyttä,varsinkin
kun tämä tyyppi on aika ujo ja varovainen. angel

Ihanaa kun on pitkästä aikaa vapaa viikonloppu.. söin just mansikkarahkaa,toin
teillekin tänne tupaan. Kiss

Lionheart: Mullekin on sanottu että mun silmistä näkee milloin kannattaa varoa...
Kerran koulussa kun suutuin parille luokkakaverille niin ne meni ihan hämilleen ja sanoi sen jälkeen mulle että
"näytit ihan siltä kuin olisit halunnut tappaa meidät."   :Smiley
Mutta nyt pitää mennä ruokkimaan koirat ja lenkille,sitten pikkusiskon kanssa ratsastamaan. smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2269 : 12.07.2008 16:10:41 »

no ei me kyl kovin lähellä tangokatua käyty. kierrettiin kaukaa Wink saas nähä jaksaako tänään kaupungille ku taas vaan satelee vähän väliä.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2270 : 12.07.2008 16:27:09 »

Mä oon ihan sekaisin päästäni taas kerran.  buck2

On kieltämättä aika outoa, että joku jota on palavasti rakastanut ja tavallaan seurustellut (no, ei päätetty sillon mitään mutta oltiin 2kk koko ajan yhdessä, että oli se seurustelua mitä vaan ei myönnetty seurusteluksi) ja sitten sen kanssa tuli hirveet riidat ja mustasukkaisuudet puolin ja toisin, sitten vähitellen meistä tuli tosi hyvät ystävät ja soiteltiin aina kun oli tarve puhua asiasta mistä hyvänsä.. Niin nyt kun mä oon tottunut siihen että se on joku tyyppi langan päässä vaan, niin nyt se ois sitten tulossa lankoja pitkin tänne mun luo  uglystupid2 kokeilemaan uudelleen seurustella ja tällä kertaa hän olis tosissaan..

Tuli viime yönä kaikennäköstä rakkausviestiä sieltä päin ja äsken lähetti että krapulaa ei edes ole ja tarkoitti todellakin kaikkea mitä sanoi vaikka vähän humalassa olikin, että voi vaikka lähettää mulle allekirjoitetun todisteen postissa...

En mä yhtään yllättynyt silleen ole, koska me kumpikin ollaan sen eron jälkeen aina sillon tällön haikailtu toistemme perään, koska molemmista tuntuu että toistaseks kenenkään kanssa ei ole ollut näin hyvää kommunikointia, huumoria ja syvällisiä keskusteluja.... Mutta... idiot2

Mä en tiedä haluisinko mä nyt itkeä vai nauraa, ihan oikeesti.  idiot2

Kyllä mua kiinnostaa, mutta en tiedä sitten onko tämä ihan loppuun ajateltu juttu,
kun tuntuu jotenkin niin VAKAVALTA.....
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2271 : 12.07.2008 17:38:31 »

Oi tangoilua, tummaa ja tulista!  smitten

Olen ihan, että apatia heijaa, meni jo! Ja nyt porhalsi sellaiset jytyenergiat päälle  knuppel2, että lasit vapisee! Töissä kävi sellainen elämästä pelästynyt "pariskunta" (en tuomitse, rait...) äiti ja tytär, tämä näyttää mulle sellaista peiliä, että mun tekisi saman tien mieli huutaa ja kirkua, että JUOKSE, ELÄ ELÄ ELÄ, ÄLÄ KUUNTELE MITÄ SE NAINEN SANOO, ELÄ OMAA ELÄMÄÄSI, SILLOIN SUN ÄITISIKIN ON PAKKO ELÄÄ OMAANSA.  tickedoff idiot2 Niissä ihmisissä ei ollut mitään vikaa, ei kenessäkään ole. Nämä tuntemukset vain heräsivät minussa. Yritän karttaa energiavarkaita, ja tässä äidissä sellaisen näin, vaikka hän saattoi kontrolloimisellaan koittaa hyvää. Tai huolenpidollaan, mitä se oli?  Shocked

Näin viime yönä unta entisestä poikaystävästäni, jolle olin etäinen ja kamala. Unessahan me sitten harrastettiin seksiä joka paikassa ja millä mitalla... Tajusin, että mua on jäänyt kaihertamaan se, kuinka paljon paremmin tämän ihmisen kanssa tulisi olla, toivon, että sillä menee nykyään hyvin ja saa ja antaa sellaista rakkautta, joka oikeasti on.

Ehkä nää entiset miehet pulpahtelee mulla pintaan, kun nyt näyttää olevan (Kayleen otannalla) sellainen aika  Wink

Jopas oli energisoiva ärtymys  coolsmiley
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2272 : 12.07.2008 18:32:53 »

Joopa joo.. maaseudulla ei ollut kovin rauhallista paitsi autobaanalla.. kertokaa olenko selvänäkijä kun tuntuu että menee todella kauan kiinnostua kenestäkään.. tavallaan se on hyvä, koska sitten ei mene mikään sekaisin tunnemaailmassa.. loman jälkeen taas sitte vaan työ.. lomalla matka ja sen jälkeen.

En osaa selittää tuota kiinnostumisen harvinaisuutta muulla, kuin että olen vanha sielu ja samantyyppisiä sieluja ei vaan ole monta. Ja sitten kun heitä tulee, kolahtaa ja .. olen miettinyt tarkoittiko viimeisen tyypin tempaus sitä, että nyt jotain todella parempaa voisi tulla vai että yhä vain tapahtuu outoja juttuja, kun jonkun tapaa. Toinen, ihastuuko ihminen ilman valmiutta? Siis että eikö se ole vähän sellainen valinta, meneekö leikkiin? Siis että..

no en todella ole nähnyt ketään, enkä sitä joka siis katosi.. onnea niille jotka törmäilee..

toki, toivomuslistoja voipi tehdä.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2273 : 12.07.2008 19:03:24 »

Jaa että oletko selvänäkijä kun menee kauan kiinnostua jostakin?
Hmm, mielestäni selvänäkijän tunnusmerkkeihin kuuluu että hän näkee ennalta asioita,
vai oletko tehnyt jonkun havainnon/tutkimuksen että selvänäkijät kiinnostuisivat harvoin...?  coolsmiley

Uskon että jokainen meistä vetää omilla energioillaan puoleensa tarvitsemiaan tyyppejä..
Joskus voi olla että omat energiat torjuvat tulemassa olevia tyyppejä, jos suhtautuu välinpitämättömästi tai tunnekylmästi tai pelkää rakastumista ja pettymistä, niin ei ihme jos ei kukaan tule vastaan..... idiot2

Anteeksi vaan jos sanoin tökerösti, mutta koen asian näin.

Jokainen meistä LUO omaa elämäänsä...

Ei rakkaus osu kohdalle ennen kuin itse on avoin rakkaudelle, eli jo itsessään siinä energiassa joka vetää puoleensa samankaltaista...
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2274 : 12.07.2008 19:10:39 »

Ei, vaan kiinnostavia tyyppejä on vähän.. mutta tästä on ehkä turha kiistellä.

Miksi kannattaisi ihastua aina vaan ja jatkuvasti.. nyt varsinkin ei tunnu siltä. Mihin johti se että oli avoin?? Huh

Itse asiassa ei ole ketään joka kiinnostaisi..

tarkoitin, siksi olen selvänäkijä, että kun katson lähitulevaa, niin ei oo ketään.

Pitäisi olla p*un hyvä syy ihastua ens kerralla.. kait. Ja syyn voisi tietää ennalta  Smiley
  Wink
« Viimeksi muokattu: 12.07.2008 19:13:34 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #2275 : 12.07.2008 19:44:22 »

Ei, vaan kiinnostavia tyyppejä on vähän.. mutta tästä on ehkä turha kiistellä.

Hmmmph... :Smiley
Olen samaa mieltä Kayleen kanssa; Sitä peilaa muissa itseään ja jos ei ole kiinnostavia tyyppejä,
niin se varmaan kait kertoo myös omasta kiinnostavuuden laadusta muiden silmissä..? :Smiley


Miksi kannattaisi ihastua aina vaan ja jatkuvasti.. nyt varsinkin ei tunnu siltä. Mihin johti se että oli avoin?? Huh

Itse asiassa ei ole ketään joka kiinnostaisi..

Pffffffffff.....!  :Smiley
Miksi sitten valitat ja kiukkuat, että miksi tämä herra ja tuo herra teki sitä ja tätä
ja miksi ei ole rakkautta ja miestä, vaikka kaikkeni ja parhaani annoin..? Tongue

Tässä jo vuosien ajan kirjoituksiasi lukeneena, now I agree totally;
PLEASE, UNOHDA NE MIEHET TYYSTIN JA KOKONAAN!
Ne ei sovi sinulle, etkä sinä heille.
Keskity johonkin muuhun hommaan. Ammaan ja hänen ideologiaansa rakkaudesta
ja kerro siitä meille. smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2276 : 12.07.2008 20:12:28 »

Jjjjjep..... :Smiley


Hahaa, tutkiskelin mun ja erään kompositiokarttaa, melko vesipainotteinen...
 aurinko mars venus  rapu 8. huoneessa...
 askendentti skorpioni
 aurinko aspect_tri uranus
Jellona  merkurius 9. huoneessa..
 aurinko aspect_con merkurius  aurinko aspect_con venus ja  venus aspect_con mars

 kuu 1. huoneessa = tunnepitoinen suhde?

 kuu aspect_con jupiter  aspect_con  uranus  aspect_tri merkurius

hehhehh.. Kuulostaa aika onnelliselta tähän asti, kunnes pluto ja saturnus yhtyvät ja neliöivät kimpassa
aurinkoa, venusta ja merkuriusta... Diudiudiu... Niin, tällä suhteella olikin se pimeä puoli johon liittyi mustasukkaisuutta ja muuta.. Mutta sehän ei ole enää pakollista...

 pluto aspect_tri kuunsolmu +
Ja  vertex  aspect_tri  saturnus& pluto = kohtalo?  uglystupid2

7. huoneessa pelkästään möllöttää  chiron
viime kerralla haavoitimme toisiamme, mutta olemme kenties parantuneet siitä kun uskallamme uudelleen?

Anteeksi tämä nyt ei liittynyt kahvitukseen mitenkään.  Grin
En viitsinyt perustaa uuttakaan ketjua tämän takia, kun en haeskele niinkään tulkintoja vaan selvensin näitä asioita itselleni kirjoittamalla ylös ja pohtimalla ääneen.  Grin


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2277 : 12.07.2008 20:13:08 »

Et sinäkään uutta keksi, voi ei. tämä Sasha-Alexalle

Kaukana olet Avataaroista. Edelleen pyrit vain piikittelemään, etkö edes itse huomaa tätä??

Miksi pitää aina heittää jotain tuollaista jos nyt juuri ei kiinnosta kukaan, pitääkö kaksosten olla
tauotta jonkun kanssa?
  idiot2 idiot2
« Viimeksi muokattu: 12.07.2008 20:15:15 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2278 : 12.07.2008 20:16:50 »

Pitääkö sinun yleistää kaksoset niiksi jotka seurustelee?  idiot2 idiot2 Luulen että aika monen muunkin merkin edustajat ovat "suhteellisia" ihmisiä....

Juurihan tässä Rv (härkä) ja kaurisenergiaa (kauris) löysivät kuin lennosta uudet ihanat rakkaudet itselleen, että kyllä ne muutkin merkit osaavat.... Smiley Ja hyvä niin jos se tekee onnelliseksi.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2279 : 12.07.2008 20:18:08 »

Se nyt vaan tuntuu siltä.. kaksosilla on usein se Toinen, jonka kanssa oltava, hyvässä tai pahassa.. (kun nyt tuon toisen kaksosen juttuja on vuosia lukenut, niin )

mut onhan se siis kiva, että kivoja miehiä on.. joo..
« Viimeksi muokattu: 12.07.2008 20:20:13 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 150 151 [152] 153 154 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: