Sivuja: 1 ... 149 150 [151] 152 153 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618824 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2250 : 10.07.2008 20:44:36 »

Juu, Marix... se on aina varma merkki, että keskikesään ollaan saavuttu  Cheesy vaikka ois nuo villasukat ja viltti niskassa    2funny

Tää opiskelija bubjetti on kyllä sitä luokkaa, että ymmärrän jos on tarpeen keksiä keinoja selviytyä arjesta. Tuo wc.paperi on kyl yks aika oleellinen juttu  Cheesy toisaalta senkin voi kiertää pesemällä joka reissulla ja omistamalla kuin vauvoille peffa pyyhe pytyn viereen  Wink Kiva vaan sit kun joku tahkoo käsiään tai kasvoja pesun jälkeen siihen, kuis sanot mikä se on  2funny'

Nälkään miekin kuolisin ilman tuota ukkoa  Sad opintotuki on kyllä HURJA, kun en mitään aikuisopintorahoja saaun ja työkkäri katsoi aikoinaan edellisen ammatin kanssa lääkäriltä saadun B-lausunnon tarpeettomaksi  Shocked Ne on sit viisaita ihmisä siellä  buck2 Eli enpä saanut uudelleen koulutus tukeakaan...
...ai,ai... kun joskus törmään siihen "johtajaan" jossakin sopivassa tilanteessa... ai,ai...  :Smiley
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2251 : 11.07.2008 01:03:26 »

Voi hyvänen aika mihin aikaan mä taas oon hereillä.... Grin

Kun mä innostuin vähän jutskailemaan yhden tai oikeestaan parin kolmen tyypin kanssa.... :Smiley :Smiley :Smiley
Hyvää yötä ja kauniita unia!
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2252 : 11.07.2008 13:28:39 »

Mulla on taas joku surukausi ja puran sitä suremalla että Elliott Smith on kuollut... Kuuntelen sen ihanan herkkiä biisejä ja luen fanien kirjoituksia "we love you Elliott, we miss u!" (samalla hieman ärsyynnyn tuosta ihmispalvonnasta, mutta johonkin massasuruun on nyt samaistuttava että ei tartte surra omia asioita.. Grin)

Onko tämä huijausta? Ei koska tiedostan että huijaan.. Tämä on terapiaa...

Nää vapaapäivät ovat mulle aika kummallisia päiviä, tulee ontto olo, vaikkakin oikeasti tarvitsen nämä fyysiseen ja henkiseen lepäämiseen töistä.

Oikeastaan odotan jo innolla sitä että huomen aamulla kello soi 05.10 ja raahaudun kuolleenväsyneenä suihkuun ja SAAN lähteä töihin... smitten
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2253 : 11.07.2008 14:57:03 »

En minä paheksu sitä jos jollain on idoli, se on jokaikisen oma juttu.  Wink
Minulle se vain ei sovi niin hirveän hyvin, ehkä mun  kuu kauris suojelee mua epärealistisilta rakkauksilta.. Grin

No joo, olen mä joskus hetken aikaa ihannoinut jotain artistia, mutta ne on sellasia että jaksan olla hullaantunut pari päivää-viikon ja sen jälkeen vain "tykkään" ja pienimmätkin muodot idoloinnista ja palvonnasta jää pois.. Smiley

Nyt kuuntelen The Verveä ja The Dandy Warholssia...
Taidan olla aika miesvoittoinen mun musiikkimaussa. Tori Amoksesta kyllä tykkään. Björkillä on vähän liian omaperäistä musiikkia mun makuun, vaikka muutamista biiseistä tykkään. En taida tykätä kenestäkään artistista tai bändistä niinkään, vaan yksittäisistä biiseistä enemmänkin. On puuduttavaa kuunnella samaa tyyppiä liikaa jos jokainen biisi menee samalla kaavalla...

Jotkut bändit olen kuunnellut pilalle - Garbagea kuuntelin teininä silloin pahimpina masennus ja itsetuho-aikoina. Nykyään jos kuuntelen sitä, niin tulee negatiivinen olo, sellainen tietynlainen regressio iskee päälle, teini-angsti...

Radioheadia ja U2:sta kuuntelin paljon isän kuoleman jälkeen, niitäkään en nykyään oikeen tahdo enää kuunnella, varsinkaan tiettyjä biisejä...
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2254 : 11.07.2008 16:51:52 »

Kaylee:
Indiima on myyntialalla, tosin taideopintojen ohella. Haluan säilyttää vähän yksityisyyttäni, tuo riittäköön. Asiakkaat pääosin naisia.

Kurjaa, että joudutte kituuttaan vähillä rahoilla. Toivottavasti teillä on kavereita, jotka pyöräyttää pöydällisen pastaa tai perunavuokaa - ihan vaan tost noin, ku et kerran oo rahoissas! smitten

Mä en ole koskaan oikeasti osannut fanittaa, Alaniksen kuuntelin silloin puhki, ekan levyn aikoihin, mutten tiedä senkään henk.koht. elämästä oikein mitään. Mä hurahdan muusikoihin aina silleen lähietäisyydeltä  Grin
iholliselta etäisyydeltä  Wink angel  2funny
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2255 : 11.07.2008 17:39:33 »

Pyysin äsken yhdeltä miespuoliselta kaverilta 20€ lainaan ja sitten kun kävin katsomassa tiliä niin sinne oli tullut 35€ ja luki että "jätskirahaa pienelle"..
Olen aika heltynyt.  angel Grin :Smiley

Juu indiima, en minä tarkoittanutkaan että tarvisi kertoa tyyliin että olet töissä siellä Raatihuoneenkadun
alusvaateliikkeessä... coolsmiley Grin Mutta että noin suurinpiirtein.  Smiley

Mullei kyllä löydy ruokaa tarjoavia kavereita, lähinnä minä olen se joka tarjoaa yhdet oluen ja kahvit harva se kerta, vaikka olen meistä ehkä kolmesta samantuloisesta suurimenoisin vuokralta ja muilta.. Toinen siipeilee miehen kanssa ja toinen pyytää porukoiltaan koko ajan rahaa, ei kuulemma ole kertaakaan itse maksanut puhelinlaskuaan vaikka on 23v..

Ei sitä ehkä tajua antaa ja olla avuksi, jos itse on saanut aina kaiken helpolla.

Mun  leijona-ystävätär kyllä ruokki mua aikanaan, silloin kun se oli vielä sinkku yh-äiti ja mä leikin sen ja sen muksun kanssa perheidylliä ollen siellä usein yötä keskellä viikkoakin jne...
Oi niitä aikoja, me oltais oltu hyvä lesbopari.  :Smiley Grin
Mutta sitten me molemmat kohdattiin miehet ja tapaamiskerrat väheni vähenemistään. Nyt mä oon sinkku ja se on muuttanut rivariin sen miehen ja lapsensa kanssa, eikä sillä oikein ole aikaa nähdä mua töiltä ja perheeltä - ymmärrän.... (ts. friendship is over)  Undecided

Joskus vaan menee niin.. Ihmiset tippuu pois. Ehkä hyvä, tällä jellonalla oli tapana manipuloida ja ympäripuhua liikaa....
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2256 : 11.07.2008 18:02:09 »

JES JES JES JES!!!  Cheesy Siis niin ihanaa mennä huomenna töihin kun on kolme vapaapäivää vaan siivonnut möllinyt ja lenkkeillyt...

Mä olen muuttunut ihan päinvastaiseksi kuin mitä olen.  idiot2
Ennen inhosin tai pikemminkin pelkäsin (?) töitä ja koulua ja rakastin vapaa-aikaa ja kotona olemista,
nyt se on ihan toisin päin.....

Suurin osa työkavereista on 40-60v naisia, en tiedä miksi mutta jotenkin niin tykkään olla heidän kanssaan, voi jutella vapaammin ja ottaa vastaan äidillisiä neuvoja ja tuntuu että he ottavat minut tosissaan ja näkevät kuka olen, paljon paremmin kuin jotkut ikäiseni kaverini...

Toivon niin usein että olisin jo keski-ikäinen, silloin se elämä vasta alkaa!
Puhuu    saturnus aspect_con askendentti
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #2257 : 11.07.2008 18:49:42 »

Pyysin äsken yhdeltä miespuoliselta kaverilta 20€ lainaan ja sitten kun kävin katsomassa tiliä niin sinne oli tullut 35€ ja luki että "jätskirahaa pienelle"..
Olen aika heltynyt.  angel Grin :Smiley

Juu indiima, en minä tarkoittanutkaan että tarvisi kertoa tyyliin että olet töissä siellä Raatihuoneenkadun
alusvaateliikkeessä... coolsmiley Grin Mutta että noin suurinpiirtein.  Smiley

Läheltä liippaa  Grin

Uuh, ihanaa, että oot saanut jäderahaa, söpöä Smiley smitten

Tykkään kanssa olla itseäni vanhempien ihmisten kanssa töissä ja vapaa-ajallakin, koen heidän olemisensa olevan rauhoittavaa.
Härkä- ystäväni kävi töissä moikkaamassa ja puhui suut ja korvat täyteen Grin
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2258 : 11.07.2008 19:48:26 »


I'm back.

 Wink
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2259 : 11.07.2008 20:16:31 »

No voi prkl.. Teiltä pitäs ottaa tietokoneet pois kun kirjoitatte enemmän ku laki sallii! Mullahan menee vuosi lukiessa näitä uusia viestejä..  buck2 Noh, silmät kiinni ja *klik* kaikki aiheet merkitty luetuiksi.
  On muuten pirun orpo ja ulkopuolinen olo kun ei oo koneelle päässy viikkoon. Oon ihan pihalla kaikesta.

Reissu meni hyvin ja säästyttiin pahemmilta ongelmilta. Kaaduin kerran ja sain nyrkistä mutta muuten oon ehjä. Paitsi että voitte kuvitella mitä viikko moottoripyörän selässä tekee kropalle..  Grin

Mutjoo.. Yritän lukee noi viestit läpi ja sitten omaan sänkyyn nukkumaan..heti aamulla siis.. tää yö taitaa mennä dataillessa  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2260 : 11.07.2008 20:56:51 »


tervetuloa takas, kyllä sinua jo välillä olisi kaivattu.... Smiley


Ihana kuulla  smitten Ja mäkin kaipasin tietokonetta -> teitä..

Ja juu, silmä on nyt mustana, mutta ite mä suutani soitin..  :Smiley

Nyt alkaa uuden koiran etsintä.. Entinen on käyny mun unissa kummittelemassa joka yö sen jälkeen kun täältä lähti. Joka kerta oon heränny itkien mut samalla helpottuneena, koska tiedän että poika on nyt hyvässä paikassa. Ja se vartioi mua edelleen tuolta pilven reunalta.. Mamin oma enkeli.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2261 : 11.07.2008 22:43:58 »

Terppatulloo takas Lionheart  Smiley


Hihhihii, noh, puhuin äsken 3 tuntia puhelimessa yhden miehen kanssa josta oon joskus vuonna kivi ja miekka puhellut täällä nimellä mister Urakoitsija...
Hän vaan alkoi kyseleen kaikkea että mitenkä tämä meidän suhde toimis jos hän asuu siellä ja mä täällä...
Pyysi minua kukkamekossa lavatansseihin ja veneellä mato-ongelle..
Ja olis ens viikonlopuksi tulossa tänne..
Ja lähtis syksymmällä mun kanssa viikoksi etelään..

On kuulemma miettinyt vakavasti näitä asioita sen jälkeen kun erosin.

Mä en vaan oikeen oikeesti tiedä mitä ajattelen tästä. Onneks meidän kommunikointi on aika mutkatonta ja sanoinkin että mä en ole kiinnostunut muuta kun hengailusta ainakaan toistaiseksi. Ja tiedän että hän on mikä on, mutta meillä on kyllä aika samanlaiset ongelmat..

En tiedä miksi mutta tuon ihmisen kanssa on niin mukava jutella. Ja vaikka joskus muinoin riitaannuttiin ja haukuin sen täysin psykopaatti k*sipääksi niin näköjään se ei tällä hetkellä ahdista mua. Juteltiin leffoista, ihmissuhteista, koulusta, älykkyydestä ja sosiaalisuudesta, siitä mikä on tärkeetä parisuhteessa jne jne...... Mielipiteet ja huumori käy yksiin.. Ja seksi oli hyvää silloin kun sitä oli. Hän vaan oli siihen aikaan varattu, mistä minä en alkuun tiennyt ja lupasi jättää tyttöystävänsä vuokseni, mutta lopulta palasi sen luo.. Nyt on sitten vuoden ollut sinkkumies ja deittailtuaan kovasti kuulemma tajunnut nyt kuka hänen sydämensä on joskus aikanaan vienyt niin pahasti ettei kukaan muu enää herätä mitään...

Ja tää on sitten tää vahvasti  pluto-vaikutteinen kaveri.
Karismaattinen kuin mikä......
Ja vahva ja oikukas...

Antakaa mulle järkeä... Grin
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2262 : 11.07.2008 22:56:14 »

Kaylee: Kokeile sitä hetki ja heivaa jos ei toimi  Wink Kuulostipa töykeeltä..Eli siis sopikaa yhessä että kokeilette miten se juttu toimis.
  Nyt kun oon ihan pihalla kaikesta niin mihin katosi se  kauris-mies?  Huh (vai oliko se  kauris, ei aina voi muistaa)  Grin

Tilanneraportit tältä viikolta, kiitos.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2263 : 11.07.2008 23:22:54 »

No se  kauris oli ihan friikki.. Mä vaan lopetin vastailemasta sille.  Grin

aurinko neisyt
ASC vaaka
kuu vaaka
merkurius neitsyt
venus vaaka
mars leijona
jupiter vaaka
saturnus vaaka
uranus skorpioni
pluto vaaka

Tässon mun mr. Urakoitsija.. Mulla ei harmikseni ole tallessa sen syntymäaikaa....

Paljon vaakaa, joo se osaa puhua ja hurmata ja olla miellyttävä ja pohtia asioita liian monesta näkökulmasta, jopa minä jään kakkoseksi.. Haastetta... Mutta vähän erikoisempi ja omaperäisempi ja ennen kaikkea älykkäämpi ja silti katu-uskottavampi kuin kukaan muu.
Se oli silloin rakkautta ensi silmäyksellä, mitähän se nyt on? Se lähettelee mulle känniviestejä nyt ja mua naurattaa, muistutin sitä millä tavalla se viimeksi teki mulle oharit ja se vastasi että kamala moka, mutta onneks hän on tullut järkiinsä... Tuntuu kuulemma maailman parhaalta idealta tämä tässä nyt.. Grin
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2264 : 12.07.2008 00:15:32 »

Mää sanoin silloin, että mulla oli hyvä tunne siitä kauriksen ja sun jutusta, mutta taisin olla väärässä  Grin MUTTA tästä mulla olis kyllä paljon parempi tunne.. Älä kuuntele mua, mutta kokeile nyt edes tätä mr. Urakoitsijaa.

Se oli silloin rakkautta ensi silmäyksellä, mitähän se nyt on?

"Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä vai kävelenkö mä uudelleen ohi?"  Wink Grin

Nyt on nukkumaanmenoaika tällä neidillä, kiitos ja hei.

Muistakaa syyä lättyjä.

tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 149 150 [151] 152 153 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: