Sivuja: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619004 kertaa)
0 jäsentä ja 23 vierasta katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2130 : 02.07.2008 23:04:33 »

Varoituksen sana, yliannostus Lamb of Godia saattaa aiheuttaa murinaa, ylitsepääsemättömiä energiapurkauksia, ilmakitaran kanssa leikkimistä ja naapureiden vihaisia soittoja. Niin ja niska ja hartiaseudun kipuja unohtamatta. Kannattaa myös poistaa mahdolliset terävät ja kovat esineet pois tieltä jos tekee mieli moshata.  Smiley Ja kappas, soittolistalla seuraavaksi Pathetic.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2131 : 02.07.2008 23:17:26 »

hih, kiitos huomaavaisesta varoituksesta, mutta tuo kaikki on jo koettu tähän ikään mennessä. Nykyään kuuntelen metallia silkkihansikkaat kädessä, teepöydän ääressä nyökytellen aristokraattisesti nutturaista päätäni angel

 2funny 2funny

Selvä se, hyviä unia.  Smiley

Hihhii.. En tiedä onko vanha, mutta kumminkin:
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200807017884269_ul.shtml

"Naimisiin avaruudessa - hinta 1,5 miljoonaa
Japanilainen yritys on alkanut ottaa varauksia vastaan pariskunnilta, jotka haluavat syystä tai toisesta mennä naimisiin avaruudessa."

Juttelin tänään jellonan kanssa ja se pelästyi kun kerroin sille tosta  Grin "Ööh.. Onks sul jotain taka-ajatuksia vai..?"
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2132 : 03.07.2008 09:34:53 »

Minä tässä mietin karman paluuta ihmisille.. täytyyhän sen palata.. ei voi ihmiset päästä kuin koira veräjästä, en kai itsekään ole päässyt. <pääsispä keskustelemaan jonkun karman neuvoston kanssa.

Jotenkin ei ole aivan kesämieli vaikka uimaloissa, rannoilla jne käy, ehkä matkalla.
« Viimeksi muokattu: 03.07.2008 09:37:08 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2133 : 03.07.2008 09:57:31 »

JESS!
Tai siis huomenta ensin...  :Smiley

Soitin ell. eilen ja satiin hurttalle uutta rasvaa, ku se edell pisti vaan märkin pahemmin. Ruokkosin sitä kahta haavaa 45min  buck2 saksilla "leikkaamalla" mätää pois ja samalla toki karvojakin lisää. Putsasin ja laitoin uutta rasvaa. Ehtoolla vielä putsasin ja laitoin lisää...
JEEEEE!!!  Cheesy Tuo läskipää ei ollu potkinu yöllä haavoja auki  Cheesy Ne näyttää hyviltä ja se tarkoittaa sitä, että mami pääsee...
http://www.fhra.fi/info/2008030607_nitro.html
Ihku kähee möly ja meno...
...hieman esimakua ilman rataa...
http://www.youtube.com/watch?v=fWEJ2jZtX0g&feature=related
...sitten fiilistelyä ja rapakon takasia kuvia... IIIIH!  Cheesy Tahtoo tuonne  angel
http://www.youtube.com/watch?v=y_mF1sMZu4c&feature=related
...ja kun muistetaan, että turvallista tämä ei ehkä ole... tai edes järkevää... mutta hitsi  Cheesy
http://www.youtube.com/watch?v=isvTWom7Roo&feature=related
...ASIAA  Cheesy tästä seuraavasta löytyy sekä burnout, että lähtö. Eli kunnon rytinä vasta siellä hieman alle 2min. päässä pätkässä  Wink...
http://www.youtube.com/watch?v=CxSiXvEyDn0&feature=related

Kun noita lähtee 2kpl kerralla, katsomaan tulee pien paine aalto ja maa tytisee 2rich voimakkuudella. Nitro polttoaine kirvelee hiemansilmissä ja maistuu jännälle, mutta se palanut kumi jää kuumaan ihoon kiinni ja lopputulos on pilkullinen päivetys  2funny
...kuulostaapa hienolta...
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #2134 : 03.07.2008 10:26:28 »

En minä ainakaan voisi taidetta alkaa vihaamaan, kun muistan ja tunnen ettei tuollainen ole mitään taidetta.
Mutta saattaa olla tuollaista vihaamista havaittavissa kun ne, jotka eivät ole kiinnostuneet muuten eivät kiinnostukaan kun se mitä nykyään saa huomiota on juuri tuollainen. Hmph.  Sad

Onneksi on oikeasti kaunistakin ja aitoa taidettasmitten

WS, sinulla on tuo  rapu mies epäilemättä herättänyt syviä tunteita kun on noin mietteliääksi ja pohtivaksi vetänyt. Minulla ei nyt viime aikoina ole henkimaailma ollut päällimmäisenä mielessä, mutta jokunen pari vuotta sitten olin ihan muissa maailmoissa kun luin kaikkea henkistä vain koko ajan. Niin että alkoi jo rasittamaan ja kaipasi jotain konkreettisempaa elämää välillä ja kyllähän sitä todellakin nyt on ollut.  Smiley
Kyllä sinulle aikanaan selviää miksi  rapu toimi sillä tavalla. Hänellä varmasti oli hyvät syynsä ja jonkun ajan kuluttua huomaat, että se mitä hän teki oli oikeastaan hyväksi sinulle.  smitten

Se on yksi tärkeä opetus oppia huomaamaan ne hyvät asiat, joita jokainen tapahtuma elämässämme tuo olivat ne pinnallisesti kuinka vaikeita tahansa.

*filosofoi kahvimukin äärellä*



tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2135 : 03.07.2008 19:10:05 »

Oon ilonen puolestasi Kaylee  Smiley Kuulostaa oikeelta herrasmieheltä!  Wink

Mä oon istunu ja itkeskellyt nyt tunnin verran. En edes muistanu miltä itkeminen tuntuu.

Liian kauan oon sitä pakoillut. Huomenna lähtee poika parempaan paikkaan. Sen olen päättäny ja se pitää. Ei enää särkylääkkeitä eikä lääkekuureja.

Mä en halua päästää sua pois
Mutta suhun sattuu ja
sitä mä en halua
Mä en halua satuttaa sua
koska mä tarvitsen sua
koska mä rakastan sua
Mun takia suhun on sattunu jo liikaa
Mutta yritä ymmärtää
että mä olin vaan vähän sokea
Sokea, koska mä rakastan sua
Parhaiten mä rakastan sua
jos mä päästän sut menemään nyt
Mutta mua pelottaa
Kun sä oot poissa niin kuka vahtii mun unia?
Kehen mä sitten nojaan?
Kenelle mä kerron mun kaikki murheet?
Ei ole ketään toista
Ei nyt
ei huomenna
ei koskaan
Sun paikkaa ei vie kukaan
Mamin oma poika
Sä saat nyt mennä ja nukkua
Mamin kulta
Mä valvon vielä hetken
Mamin pieni poika
Älä pelkää, mä en unohda sua
Hyvä poika.

Ei kiitos teetä eikä sympatiaa, ei kommenttia tähän viestiin, ei lohdutusta, koska se sattuu vaan lisää.

Mä pidän pienen tauon.

Lionheart kuittaa.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2136 : 03.07.2008 19:52:44 »

No, en sitten kommentoi vaikka haluaisin.... Tongue


Mulla on nyt niiiiiiiiin kummallinen olo..................

daida daidai diudi diiiiuuuuu..... uglystupid2

Mä ja mun kuu kauriissa, joka yrittää aina tukahduttaa kaikki tunteet ja pelata varman päälle melkein vähän liikaa.. Mä ja mun venus oinaassa, joka leimahtaa sitten heti ja on päätä pahkaa syöksymässä kaikkeen..

Onneks ei ole ollenkaan ristiriitainen olotila.........  Grin



tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2137 : 03.07.2008 20:27:45 »

Noniin......

Voisko joku lyödä mua jollain halolla päähän tai antaa jonkun ison sähköiskun että mä tulisin järkiini...
Mä täällä vaan tekstailen sen heebon kanssa ja se esittää mulle hirveesti kysymyksiä ja tää on jännää... Smiley
Mä taidan olla vähän kiinnostunut........ Kamalaa myöntää se mutta näin se vaan menee.....


tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2138 : 03.07.2008 21:32:59 »

Jotenkin nolottaa  Grin

tekstailla jonkun kanssa että niin minkä ikänen sä oot, niin mitäs muuten teet työkses niin ja missäpäin asut ja ja ja ja ja ja.. Niinku ois joku vammanen kyselyikä.... uglystupid2
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2139 : 03.07.2008 22:02:20 »

Voi paska.... Anteeksi tuhannesti tämä kielenkäyttö, mutten voi muuta sanoa... Se on kauris... 2funny
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2140 : 04.07.2008 08:31:08 »

Joo.. tämä täällä miettii viimeisintä opetusta, että olenko voinut todella sopia jonkun kanssa, miten suhde tulee menemään.. kun tarvitsee aika paljon voimia henkimaailman suunnalta sitten jatkaa. Jos joudun jatkamaan aivan itsekseni, tai jos haluaisi nopeasti toisen kehiin.. kun ei kuitenkaan pysty, kovin nopeasti ja sitten jos vaatisi henkistä tasoa, toisin kuin viimeksi, asia mutkistuisi. Toisaalta, kun koin että rapu ei ole elämänkumppani, olisi joku muu voinut tulla ihan yhtäkkiä jostain. Vapaudesta pidin toisaalta hänen kanssaan, että ei tarvinnutkaan sitoutua ihmeemmin.. pidin kirkkaista silmistä, sporttisuudesta ja huumorista.  Cry :Smiley   Meitä vanhoja sieluja kuulema syntyy aika paljon nykyisin, olishan se kätevää jos mies olisi jo vähän pidemmällä. Ei ehkä=? tarvitsisi arvailla niin paljon että miten hän asian kokee. Ravun kanssa koettu on kyllä hyvin tuoreessa muistissa, päästinkö liian lähelle tai hän minut?

Olishan se hyvä.. jos mies todella haluaisi samaa, eikä kukaan pelkäisi mitään, se olisi uutta.. mutta ensin sellaiseen pitäisi ihastua.. jotenkin tosi hitaasti nyt, ja vaikka matkalla tosiaan.. en osaa yhtään arvata sen jutun opetusta vielä. Mutta heitä on.. tulee sitten tästä tai aiemmasta elämästä..

harmi kun se alussa oli niin kaunista, ja ihmettelen tosiaan miksi viimeksikin lähdin just hänen kanssaan kun oli satoja ihmisiä liikkeellä (no en ainakaan arvannut tätä!). Koetin päinvastoin sanoa miten parantaa juttua.


Pitäisi saada jostain pinnallisesta nyt huvia, oli se sitten musiikki tai matkailu, mutta tuntuu että menen yhä syvempään suuntaan. Noissa kanavointisessioissa musiikki on aika eteeristä.. huh, sukulaisilla ja tuttavilla ei kyllä ole käsitystä mitä on taas käyty läpi, ehkä hyvä niin.

Eiks leijona ole eläinradan kruunu eikä kauris. No ei se suhde ravun kanssa voinut ihan virhe olla, kai meidän oli tavattava. Nyt vaan päällimmäisenä tyypin nuoruus ja hupsuus eikä se huumaava sielutunne. Hyvä niin.

Kaylee on kuukauris.

Olin itse joukkarin kanssa kauimmin,itse kuujoukkari, hän oli kuukaksonen. Kova puhumaan naisille, toisin kuin kuukalat.. mutta onko kuukalojen aika ohi, kauriskin oli kuukalat..  :Smiley Huh Cool

Mutten haluaisi joukkaria.. alkaa olla koettua tavaraa moni merkki, heh..

aavistin että  rapu juttu ei jatku ikuisesti. Mutta hän oli hyvin intensiivinen suuntaani kauan..

Ehkä joku  oinas voisi olla jännä tyyppi myös mutta nyt ei jaksa..

Oletteko te kuulleet siitä että ihmiset katoaa toisiltaan "nykyisin kun sielukumppanit kohtaa ja kaksoisliekit" kun minun ympärillä ihmiset päinvastoin pariutuu, vauvat (normaalia elämää, jossa ei vaikeita sielunopetuksia vai, onko avioliitto kovin koulu, ent firmassa ne just naimisiin, sitten työkaveri, bisnes, kaikilla joku pitkä liitto no monella) jne, mutta siis toisilla katoamisia? (oli syy hyvä tai huono>anteeksianto.. pitäisi vähän lomailla tai tavata ihmisiä bisneksissä)
 

Niin ja se miksi olen noin henkimaailmaan kallellani johtuu just siitä, että haluan tämän draaman täällä maan päällä johonkin aisoihin, siis just esim että tuo mitä hän teki olisi hyväksi. Koska tosiaan  rapu oli vain yksi joukossa viime partyssa, jotenka miten kiintymys oli niin valtaisa ja tyhjiö sitten. Luonnossahan tyhjiö täyttyy. Siksipä selvitin sielunsopimuksia. Kenen kanssa nyt jutella iltaisin? 

"Pelkään tiettyjä asioita" sanoin hänelle kerran baarissa ja hän sanoi "Mitä pelkäät" ja en sitten sanonut sitä, mutta jollain tavalla pelkäisin ettemme olisi läheisiä enää fyysisesti, no emmekö edes voi puhua.

Eikö elokuvissa mene niin, että joku koskettaa olkiasi ja sanoo, mitä pelkäät, älä pelkää, olen kanssasi. . Huh
« Viimeksi muokattu: 04.07.2008 09:29:22 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2141 : 04.07.2008 09:55:34 »

No mutta sanokaa nyt.

Onko katoaminen yleistä?

Onko sitä tapahtunut teille tai tuttaville? Olen kuullut vain yhdestä, joka katosi 2 kuukaudeksi.. mutta että kokonaan? Joku joka on hyvin läheinen. Siis paitsi mitä kuulin noilta auttajilta, että ihmisillä on kadonnut perhe tai puoliso äkkiä.

No ymmärrän jos joku ihastuu tms, mutta silti.. tai jos on jotain omistushaluisia naisia .. sitten ei paljon jutskailla.

On se hieman vaikea luottaa, siinä syy miksi ei vielä ihastuile..
« Viimeksi muokattu: 04.07.2008 10:12:55 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2142 : 04.07.2008 11:49:31 »

No en ole kyllä lähipiirissä kohdannut tai kuullut että kukaan olisi kadonnut ihan oikeasti eikä vain hetkeksi.. idiot2

Mun pitää nyt kyllä sanoa että mulla on vahva tunne että tää kauris-mies ei kyllä tule näytteleen mitään tärkeetä roolia mun elämässä.. Yleensä jos ihastun/rakastun niin se iskee päälle heti ja sitten tiedän mitä haluan.. Nyt vaan on sellanen että ok, tosi kiva tyyppi mutta .... Mutta en tiedä.. uglystupid2 Ihan huipputyyppi kaverina ehkä? En mä tiedä, ei siinä mitään vikaakaan oo mut jos ei tule sähköistä tunnetta niin sitten ei.. Luotan nyt vaistoihini enkä yritä mitään turhia tai heittäydy mihinkään kun ei siltä tunnu...
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #2143 : 04.07.2008 15:32:07 »

eka la oli 17.12, siirty 25.12, tammikuulle tähdättiin mutta ei ihan menny niin  Grin ei sennii väliä. uus koti juu, lähdettii 64m2:stä enkä käsitä miten nää kamat on mahtunu sinne kun 290m2:öö näyttää piäneltä tässä tavaramäärässä  uglystupid2
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2144 : 04.07.2008 16:38:21 »

dawnchild! Haet sinne ni lupaan tulla moikkaamaan  Grin

Nyt ei enää itketä  Smiley Poika nukkuu nurmikonlaidassa, noin kahenkymmenen metrin päässä mun ikkunasta. Sormet on ihan kipeinä soittamisesta, kaksi kynttä katki ja koskettimet kyynelissä, mutta kyllä se helpotti. Yhdestätoista asti mä tossa istuin ja soitin. Surutyönsä kullakin.
  Se viimenen hetki oli ihan kamala. Poika nukkui silmät kiinni ja kun se lopetti hengittämisen ni mä sain paniikkikohtauksen. Mä yritin ravistella sen hereille ja huusin, mutta se ei enää liikkunu. Se nukku mun syliin. Faija olis kantanu sen autoon, mut mä halusin kantaa sen ite, 57 kilosen koiran. Ja mä kannoin.

Nyt se nukkuu ja sen on hyvä olla.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 141 142 [143] 144 145 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: