Sivuja: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618552 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2055 : 26.06.2008 09:27:23 »

Niin tuota rakkautta ja sen lihallistakin muotoa taitaa leijua yliannoksina ilmakehässä Suomen päällä (ainakin)  :Smiley Harmillista, että julkisuudessa ja varsinkin politiikassa se näkyy vain tekstarijupakkoina, J.Urpiasen vaatemaun haukkumisena ja kyttäämisenä kuka ja kenen kanssa missäkin  Angry Hei, oikeasti... minkälaisia paukapäitä me äänestetään sinne? Tai muotoilempa uusiksi... minkälaiset paukapäät äänestää aina noita samantyyppisiä "kotiinpäinvetäjiä", eikä tajua ettei ne puhu äänestien kodeista  tickedoff
Aatella, että Suomen historiassa aikoinaan oli tuo kansanedustajan ammatti palkatonta ja täysin ns.kutsumus tointa. Nykyään se on ammatti, mikä kyllä toisaalta avaa muidenkin kuin rikaille ja arvovaltaisille mahdollisuuden osallistua maamme johtoon... toisaalta sitten saamme nauttia näistä vaalirahoitus hässäköistä...  buck2

Huomenta vaan, eikai mennyt tuvan keskustelu"sääntöjen" ohi  Embarrassed  Grin
Norminahan on, ettei ihan missä vaan parane puhua politiikasta tai uskonnosta...  :Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2056 : 26.06.2008 10:00:13 »

kuten yleensä, en huomaa seksiä missään.. ai missä? terassilla? plääh.. kyllä pitää liittyä joku isompi juttu siihen.. isompi  2funny 2funny

no mutta ihan totta, olen valmis heittäytymään taas, kun ei noista sielullisista voi saada kaikkea irti maan päällä. vaikka tietäisi tulevasta mistä valon galaksista, silti on naisen hahmossa. vaikka hänkin otti hieman varattoman ulkomaisen nuoren hahmon..

mutta onnea pyrintöihin kaikille

mitähän tuokin on taas. jos soittaisin.. olisko se missä.. matkalla krapulassa baarissa urheilemassa..astro ei toimi.  Tongue

alan katsoa matkakuvia..
.
Wink

Your Lovescope - Today, June 26, 2008
You have absolutely no reason to withdraw and hide, other than you fear the worst when it comes to an important relationship. The current planetary configuration is encouraging in that it implies that if you are prepared to face up to the thing that is giving you such problems, you will discover that a lot of it was in your imagination. Be bold!

Your Horoscope - Tomorrow, June 27, 2008
Your life has been changing for a while,  and it hasn't always been easy for you. Today you're apt to be feeling the effects of this transformation more than you usually do, and wondering what on earth is happening to you. Don't let your doubts and insecurities about the future get blown all out of proportion. You can only take things one day at a time. Focus on a cherished goal, and move on ahead.
« Viimeksi muokattu: 26.06.2008 10:15:38 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lizzy
Vieras
« Vastaus #2057 : 26.06.2008 10:13:55 »

Huomenta tupaan. Mun täytyis varmaan vähentää tota astraalimatkailua yöllä kun taas väsyttää niin kauheesti.  crazy2 Enkä edes tiedä missä oon oikeen ollu.

Täällähän on aika levottomat jutut.  Grin

Kahvia on tarjolla ja tuoreita sämpylöitä kuka haluaa.  Smiley

Voisko joku lähettää mulle opiskeluenergiaa, että jaksaisin edes vähän tänään lukee.  buck2 Kun tuntuu ihan syylliseltä tällainen saamattomuus.

Marix, kyselit tuolla aiemmin ennustajaa. Mulla on toi samanen tr. menossa enkä tiedä mitä se mulle meinaa, mutta veikkaan, että sun kohdalla se vois viitata siihen työpaikkaan.  Wink Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2058 : 26.06.2008 10:28:12 »

onks tää nyt mahdollista, että minun täytyy ihan mennä futismatsiin, vaikken saa sanottua asiasta ravulle. lukeeko se tekstareita? onko känny pudonnut mereen? voi ei, minulle kenties lahjoitetaan liput.. ei voine kuin seurata tapahtumia.   Cheesy  idiot2
« Viimeksi muokattu: 26.06.2008 10:32:37 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2059 : 26.06.2008 11:50:35 »

Olen samaa mieltä kanssasi Sasha. Ja tosiaan kun sen kerran kokee ja oivaltaa on vaikeaa tyytyä enää muuhun/vähempään.  Wink
Vaan tällaisesta kumppanista, kun joutuu luopumaan.  Cry
Tekee mieli paeta toisiin "maisemiin".

Totta... Tiedän tunteen paremmin kuin hyvin eräästä elämästäni...  Cry Silloin kohtasin kaksoisliekkini.  smitten On vain yritettävä jaksaa eteenpäin ja muistettava että sitä on kuitenkin aina yhtä henkisesti.  angel Ja jokainen ihmissuhde on kuitenkin ainutlaatuinen.  smitten
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #2060 : 26.06.2008 11:54:28 »

Huomenta tupaan  smitten

Säännöllisen epäsäännöllisesti olen unissani ollut hautajaisissa- ei omat vaan jonkun muun. Olotila puoliksi täällä ja puoliksi jossain muualla..noh, tänään aamulla oli tullut ystävältä viesti, että hänen isäpuolellaan on todettu paha keuhkosyöpä, jota ei voi leikata  Cry

Miksihän ihmeessä elämä tuntuu menevän jotenkin niin, että ensin sairastuu ja sitten löytää henkimaailman, tai juuri toisin  idiot2

Tuntuu vaikealta sanoa ystävälle, että jostain käsittämättömästä syystä asian kuuluukin mennä juuri niin  Undecided
Rakkautta ja voimaa vain voin lähettää koko perheelle, mut jotenkin se on vaan niiiin vähän  Tongue smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2061 : 26.06.2008 11:59:21 »

Rakkautta ja voimaa vain voin lähettää koko perheelle, mut jotenkin se on vaan niiiin vähän  Tongue smitten

Se ei ole suinkaan vähän. Voimia!  smitten angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2062 : 26.06.2008 12:19:49 »

Jea. valoa vaan sinnepäin ja huumorileffoja..

lounaspaikassa ei ainakaan ollut Se seuraava mies..  Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #2063 : 26.06.2008 12:39:27 »

...
Sähköiskuja sydänten läpi pitää tuntea ensin,ennen kuin siirrytään eteenpäin.
Nyt tässä kuullostelen mitä tuleman pitää ja jo se on aika jännittävä vaihe. Cheesy


Hei "Chandra"

Kuinkas sinulla menee tämän neitsyt miehen kanssa?

Minutkin poimittiin rakkauden maailmaan 
aurinko vesimies askendentti kauris kuu kaksoset merkurius vesimies  venus kauris  mars skorpioni pluto leijona 
- uskomatonta, mutta totta



smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 26.06.2008 12:40:59 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2064 : 26.06.2008 18:02:40 »

Tulipa taas sellainenkin ajatus pikku laivamatkan, taidenäyttelyn ja ukkossään jälkeen, että on sama näenkö rapua enää, tässä elämässä, no on sama jos ei ole tapahtunut edistystä hänen sielussaan.. minulla on. Niin se menee.. sitten oli muutama "ok" mies silmien edessä ja taas sitä ajatteli, että kyllä kaikkeus pystyy halutessaan miehen tuomaan eteen. Oli nyt sitten tuonut sen ravun, eli kaikkeuden haltuun sekin juttu. Onhan ihmisiä. Paikka tai ajoitus ei vaan ole aina tiedossa. Sillävälin.. mutta täytyyhän sen olla sielunsopimus, kun ei ennen ilman riitaa olla kadottu.. ja riitatilan pitää kestää kuukausia

jos tarinassa on hyvä jatko-osa, silloin se katsotaan.

Kesä, keveys, ukkonen..
« Viimeksi muokattu: 26.06.2008 18:05:42 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2065 : 26.06.2008 18:38:41 »

Hemmetin ukkonen sanon minä! Veikatkaa ketuttaako kun meni internet-asetukset, sivuhistoria ja tallennetut tiedot.. Kaikki poissa! Prkl..  tickedoff
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2066 : 26.06.2008 20:45:05 »

Kuulostaa rennolta Elwyn  Cool

Mä ajattelin lähteä juoksulenkille, selvittämään vähän ajatuksia ja kiskomaan salaa tupakkaa. Huolettaa tuo meijän koira-vanhus, joka päästetään tuskistaan ellei jo tällä viikolla niin ensi viikon alussa. On se kova paikka mulle, neljätoista vuotta se on ollut mun paras ystävä ja unien vartija, puolustaja silloin, kun kaikki on kaatunu päälle.. Ja pahimpaan aikaan tuli tää lähtö, kun just oon yrittäny päästä eteenpäin yhessä tosi vaikeessa asiassa.. Mä luulen, että se projekti lykkääntyy taas ja mä tipahdan lähtöruutuun, jälleen kerran. Ja tän kerran kun piti olla se viimeinen. Noh, saattaahan se olla niinkin, että tällä kertaa mä jään siihen lähtöruutuun. Parempi sekin kuin yrittää ja yrittää ilman tuloksia, tippua koko ajan ja kolhia itseään henkisesti. Vai?

Kampean pystyyn ja kaadun taas
Miksi nousta, ei pohjaa vakaampaa

^ tuo minua eniten pelottaa.
« Viimeksi muokattu: 29.06.2008 00:33:38 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
mirka222
Vieras
« Vastaus #2067 : 26.06.2008 22:30:19 »

 Grin Grin Grin Hitsi minkä teit Kaylee, emätinkapseli 2funny Nyt tajusin, mikä siinä mun tunteiden purkauksessa oli takana: menkat!! Hemmetti nehän alko ihan omia aikojaan, ihmettelinkin et miten taas nuita finnejä ja turvottaa ja rakastuttaa niin pirusti Cheesy Nyt mua kyllä hävettää ku laitoin sen viestin sille pojulle sinne foorumille, noh pitää olla muutama päivä ite pois kuvioista sieltä Kiss Embarrassed Sama ku Elwynillä :)Oon ku joku pahanen murrosikänen pentu, mun kaveritkin sano et oon eka ku naantalin aurinko ja vähän ajan päästä ku perseeseen ammuttu karhu Grin Tulinpas taas iltavuorosta ja oon bongannu sieltä aivan ihanan näkösen pojun, oon kyttiny sitä aikasemminki ja nykyjään meen ihan lukkoon ku nään sen, se varmaan aattelee, et mikä tota tyyppiä vaivaa ku iha sekasi laugh Heh, ihan älytöntä lukea näitä omia juttuja, muutama kaveri suunnittelee jo menevänsä naimisiin, hankkivansa asunnon ja lapsia ja mä täällä vaan puhun pojista niinku sillo pikkusena..
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2068 : 26.06.2008 22:46:08 »

mun maha on kasvanu Sad läski siis tullu takas päin. ootan maanantaita et saan taas läskit liikkeelle ja reisipalat hommiin. ei oo oikeen tullu harrastettua liikuntaa sen jälkeen ku keleistä tuli tällaset ja sain tikin itteeni.. nythän sitä ei enää oo, mutta kelit on silti tällaset.

sitä mun piti tulla kysymään, että onko kahvi eri makusta eri keittimellä?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2069 : 26.06.2008 23:03:30 »

no justiin yks kaveri hyökkäs messengerissä sanomaan et "sun jutut on ihan parhaita" Cheesy mä nauratan ihmisiä ihan liian vähän nykyään. oisko pitäny sittenki ruveta stand up-koomikoks? ei mulla kyl olis ku 3 vitsiä vaan..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 ... 136 137 [138] 139 140 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: