Sivuja: 1 ... 131 132 [133] 134 135 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618988 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1980 : 22.06.2008 19:20:57 »

Ajattelin sinua positiivisella mielellä kun ajeltiin yhden pikkupaikan pankin ohi, vaikka sukulaisen kanssa oli hankalaa. Olisin mielelläni vain neutraali akateeminen ihminen eikä psykologi sukulaisille, jee.. onnea !
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1981 : 22.06.2008 19:42:13 »

kiitos kiitos Smiley katotaa ny.. taidan mennä juomaan seuraavaks teetä Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1982 : 22.06.2008 22:26:58 »

Iltaa tupaan!  coolsmiley

Ja terveisiä lehtometsästä,josta juuri tulin ystävättäreni kanssa mukana kimppu lehdokkeja.  smitten
Voi miten huumaava tuoksu täällä kotona nyt onkaan,,,

Neelan kanssa samoissa tunnelmissa ja samoin vietetty juhannus.Eilinen ajelu ja seura oli miellyttävä,
kuin myös samoilu luonnossa,mutta en enempää tiedä mikä juttu tämä sitten on,,,
Henkisyys on ainakin yhdistävä tekijä ja monet samanlaiset elämänkokemukset.

Elikä jussi mennyt luonnossa ja kotona.Ja mikäs siinä,juhlahumut ovat jo taakse jäänyttä elämää.
Ruokalistalla uudet perunat torilta,kukkakaalia runsaan voinokareen kera,silliä ja vihanneksia.
Ei grillausta.
Lapset kaikki kotiutuneet ja hengissä,joten kaikki ok!  angel
« Viimeksi muokattu: 22.06.2008 22:29:28 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Lizzy
Vieras
« Vastaus #1983 : 22.06.2008 22:28:45 »

huh mikä ukkoskuuro oli täälläkin päivällä.  Huh liikennevalotkin vilkku monta kertaa niinku jossain kauhuleffoissa ja tietokoneen näytöt välkky.  Shocked Mutta onnesta illaksi selkeni.  Smiley

Kiva että täältä on porukkaa menossa ankkaan. Olisi tosiaan kiva saada jonkinlainen majoitus ja siis varsinkin sitä seuraa.  Smiley Pitäisikö perustaa oma aihe tälle johonkin tapahtuma tai muuhun osioon vai voisiko sellaiset laittaa mulle yv jotka mahdollisesti vois haluta lähtee festareille yhdessä? Minäkin voisin olla teihin yhteydessä, jotka tähän vastasitte. Jos on useampi tulossa kauempaa eikä ole majoitusta niin vois miettiä porukalla juuri jotain hotellimajoitustakin? Itse kun en tunne helsinkiä oikeestaan ollenkaan. Mutta laitellaan vaikka niitä yv ja pähkäillään.  Wink

Tämäkin siirtyy tee linjalle. Leppoisaa alkavaa viikkoa jokaiselle tupalaiselle.  smitten

tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1984 : 23.06.2008 11:57:31 »

Huomenta tupaan!

Laitetaanpas päiväkahvit ja teet porisemaan.
On se hauskaa, kun arki taas alkoi.  Smiley

Jokohan marix on selviytynyt haastattelusta.... pitelen Afro
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Asterix
Vieras
« Vastaus #1985 : 23.06.2008 12:16:52 »

Huomenta vain! Smiley

Kahvit kyllä maistuu! Olen unelias tänään. Smiley
Viikonloppu lasten kanssa retkeilemässä ja illalla
tulimme kotiin ja pikku Leon nukkui keskellämme ja omi sitten yöllä
minut tyynykseen ja en malttanut siirtää häntä, kun se tuhisi siinä niin suloisesti. Cheesy

Lapset ovat ihania ja etenkin kun ne eivät ole omia.  :Smiley Tongue
Olemme tajunneet Vaa'an kanssa, että tämä on paras tapa omata lapset;
Saamme kaikki parhaimmat palat ja ajan heidän kanssaan
ja sitten viemme ne takaisin äidilleen ja saamme ruhtinaallisesti omaa aikaa. Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1986 : 23.06.2008 12:52:30 »

  Mun jellona on ihan mahdoton!  Cheesy Koko ajan kiehnäämässä ja halailemassa yms.. Ja kiva kun tuossa äsken ruokapöydässä, kun syötiin yhdessä sen perheen kanssa, niin aivan jatkuvasti se heitti sellasta kaksmielistä läppää ja vihjailua! Yritä nyt siinä syödä sitten punastellen ja pokkaa pidellen..

Kuulostaa aivan minun kaksoseltani.  Grin Miehet...  Cheesy smitten Kiss Tongue

Täällä Espoossa on tällä hetkellä kovin synkkää ja sateista ja odotan koska jyrähtää, sillä pääni kertoo jomotuksellaan että sitä on ilmassa... Toivottavasti jyrähtelisikin oikein kunnolla eikä menisi vain ohi. Rakastan ukkosta, se on niin voimallista ja puhdistaa niin selkeästi ja konkreettisesti ilmaa ja energioita.


Huomenta vain! Smiley
Lapset ovat ihania ja etenkin kun ne eivät ole omia.  :Smiley Tongue
Olemme tajunneet Vaa'an kanssa, että tämä on paras tapa omata lapset;
Saamme kaikki parhaimmat palat ja ajan heidän kanssaan
ja sitten viemme ne takaisin äidilleen ja saamme ruhtinaallisesti omaa aikaa. Smiley


Omina ne vasta ihania ovatkin.  smitten Mutta itsekin voin sanoa sen, että on kyllä ihan kiva kun joka toinen viikonloppu on "vapaa" ja saa aikaa ihan vain itselleen ja rakkaalleni, kun tytöt ovat isänsä luona.  Wink
« Viimeksi muokattu: 23.06.2008 12:59:56 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1987 : 23.06.2008 13:04:22 »

  Mun jellona on ihan mahdoton!  Cheesy Koko ajan kiehnäämässä ja halailemassa yms.. Ja kiva kun tuossa äsken ruokapöydässä, kun syötiin yhdessä sen perheen kanssa, niin aivan jatkuvasti se heitti sellasta kaksmielistä läppää ja vihjailua! Yritä nyt siinä syödä sitten punastellen ja pokkaa pidellen..

Kuulostaa aivan minun kaksoseltani.  Grin Miehet...  Cheesy smitten Kiss Tongue

Täällä Espoossa on tällä hetkellä kovin synkkää ja sateista ja odotan koska jyrähtää, sillä pääni kertoo jomotuksellaan että sitä on ilmassa... Toivottavasti jyrähtelisikin oikein kunnolla eikä menisi vain ohi. Rakastan ukkosta, se on niin voimallista ja puhdistaa niin selkeästi ja konkreettisesti ilmaa ja energioita.

Aivan  Grin

Täälläkin on synkkää, vettä tihuttaa ja ukkosta odotellessa.. Toivottavasti saahaan se Espoon ukkonen tänne meille Vantaallekin. Mikäs sen mukavampaa kuin "peljätä" ukkosta oman kullan kainalossa..  smitten
  Lenkkipolku kyllä kutsuu. Vesisateessa on kiva juosta, suosittelen. Se on rauhoittavaa ja samalla virkistää fyysisestikin.

Kayleen tavoin mäkin tarvisin rahaa kun kävi piän vahinko tossa jussina.. Paloautoja ja sen sellasta.. Nolottaa liikaa edes kertoa  :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1988 : 23.06.2008 13:44:13 »

Yleensä mulla on hyvä tuuri raha-asioissa ja keksin keinoja säästää ja saada pikkusummia..

Ehkä tässä vaan taas testataan mun luottamusta.  Smiley
Pitää nyt vaan ottaa iisisti, asiat järjestyy, tavalla tai toisella.  Cool
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1989 : 23.06.2008 15:29:20 »

 
Nuo raha asiat tuntuvat pyörivän monilla mielessä,,,  Huh

Kuin myös allekirjoittaneella.
Kuitenkin meitä kehotetaan luomaan runsautta ja näkemään itsemme runsaudessa.
Tähän vaan en ole keksinyt vielä keinoa,vaikka visualisoin jos vaikka mitä!  Grin

Kyllähän sitä juuri ja juuri elää,mutta mihinkään ylimääräiseen ei ole varaa.
Ehkä sitä ei pitäisi niin paljon murehtia.Maksaa vain lasku kerrallaan ja kiittää kaikesta ylimääräisestä tulosta.
Vielä se runsauden aika koittaa silläkin saralla,joten jaksetaan vain uskoa siihen.

Sadepäivä täälläkin ja väsyttää.Seuraan kissaani,joka on nukkunut koko päivän ja ajattelin tästä itsekin mennä päikyille.Kun nyt sen verran kuivuisi,että kauppaan pääsisi pyöräilemään viemään RAHAA! Grin
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1990 : 23.06.2008 16:00:25 »


Chandra smitten Kiss angel Kiss angel Kiss angel smitten

~Aaviisuinen
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1991 : 23.06.2008 16:02:35 »

kenenkäs kanssa minä nyt kuljen ulkona, nauran, keskustelen iltaisin, suunittelen asioita, nautin, olen lähellä, jos rapuhra aikoo tehdä oharit? Sama se minulle mikä versio se on, kunhan on tietyt ominaisuudet. No niin siiheksi. Kaikkeushan osaa, vai.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1992 : 23.06.2008 17:25:04 »

noh, tämän päivän meitsin transiitit:

 chiron sekstiili  jupiter
 chiron yhtymä  kuu
 venus oppositio  merkurius
 mars sekstiili  askendentti
 saturnus sekstiili  venus

..oon tossa justiin kotiutunu reissulta. rannikolla sato vettä ja niin sataa kyl täällä sisämaan suunnallakin. varpaat on rakoilla suurinpiirtein ja indiskasta löyty kivoja teenhaudutusmukeja sun muuta Cheesy siis et niissä mukeissa on mukana semmonen haudutusosio ja hattu niitten päälle, taitaa tulla hyvää teetä moisilla Smiley pitää pistää pesuun ja testata Smiley

se haastattelu kesti 1,5 h.. tai siis ne testit vajaan tunnin ja sit lopuks se ite haastattelu. joskus monen viikon päästä vasta saa tietää miten käy. jotenki ny tuntuu et tyhmiä kaikki tommoset haastattelut, en mä jaksa itteäni kehua jatkuvasti.. ois helpompaa ku joku vaan huomais, et toihan on hyvis tyyppi ja tekis musta tähen Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1993 : 23.06.2008 18:27:37 »

nyt varmistui lopulta että meille reilun viikon päästä saapuu siperianhusky uros Ali.

Nykyinen omistaja antaa koiran meille tänne "maalle" kun ei siedä nykyisen naapurin pieniä koiria...stressaa liikaa.

liitteenä vielä kuva meidän tulevasta herrasta...
tallennettu

Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1994 : 23.06.2008 18:40:10 »

Komia poika tuo Ali  coolsmiley

Itellä ollu puoliomistuksessa yks alaskanmalamuutti, joka ei sietänyt mitään koiria lähellään. Pitääkin lisätä malamuutti listalle "koirat, jotka hommaan kun olen iso"  Grin Ja kappas, siitä tuleekin jo numero kolkytkaks, eli melkosta kenneliä saa alkaa pitämään sitte.. Noh, haaveilla saa aina.  Wink Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 131 132 [133] 134 135 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: