Sivuja: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618560 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1950 : 19.06.2008 12:38:40 »

EI, minun on hyvä kuulla kaikki kritiikki koska lähipäivät ja viikot on aika ratkaisevia. Vaikka joku sielukumppani VOIS pitää 6 kk katkosta-- ihmettelisin kyl miksi. Joten.. täällä on joukkarille neuvot, ettei kysyisi MIKSI.

työkaveri jolla ne futisliput , on kauris, että se siitä-  Wink

mitä mies ajattelee kun joku pitää hänestä huomattavan paljon.. niin..tai hän huomaa itsessään tunteita.. olemme puhuneet hänen kanssaan selvänäkijöistäkin ainakin pari kertaa, sanoi että joku sukulaisensa on muka ja kertoo kaikille asiat kuten he ne haluavat.  Wink no viimeksi olin kyllä hänen seurassaan mieluummin kuin näkijätutun- juhannus hmm-


http://koti.phnet.fi/passat/Jousimies.htm

Ihmissuhteet
Jokainen, joka pitää sinua niin huolettomana, vapautta rakastavana yksilönä,
ettei sinulla ole aikaa rakkaudelle, ajatelkoon esimerkiksi Maria Callasia, jota
tuskin voitaisiin sanoa viileäksi ja tunteettomaksi!
Sinä voit helposti mennä pois tolaltasi, ellet saa haluamiasi henkisiä
virikkeitä ja yhteyksiä, ja pitää paikkansa, että sinun on vaikea vakiintua.
Rakastettusi tulee olla myös paras ystäväsi. Voisit myös etsiä ihmistä, joka
pitää ulkoilmaelämästä yhtä paljon kuin sinä. Olet toisin sanoen ällistyttävän
optimistinen etkä luultavasti ole valmis näkemään etuja, jotka voit saavuttaa
ottamalla opiksesi jonkun muun näkemyksiä, vaikka ne olisivatkin erilaisia kuin omasi.
Kuinka selviydyt eroista tai menetyksistä?
Sinulla on taipumus nousta vastoinkäymisten yläpuolelle synnynnäisen selviytyjän tavoin, koska sinulla on optimismia, myönteinen elämänkatsomus ja filosofinen asenne sekä menneeseen että tulevaan.
Sinun on kuitenkin varottava "miksi tämän piti tapahtua minulle?"- tyyppisiä
kielteisiä ajatuksia.
Kun olet todella päässyt sopusointuun sisäisen äänesi kanssa, opit ymmärtämään paremmin elämän tarkoitusta ja sen katoavaisuutta. Keskity sisäiseen voimaasi äläkä ajelehdi päämäärättömästi ajatellen, mitä olisi ehkä voinut olla. Katso eteenpäin loppuelämääsi entistä luottavaisemmin tietäen, että todella olet selviytyjä ja että elämä voi olla vielä seikkailu, jos niin uskot!!

http://koti.phnet.fi/passat/Rapu.htm

Joo, tuossahan se syy on miksi rapu saattaa tehdä ongelman asiasta kuin asiasta, tunnen kyl sukuni.

Ihmissuhteet
Ensisilmäykseltä voisi näyttää siltä, että ulkoisen persoonallisuutesi ja
sisäisen minäsi välillä on tuskin mitään eroa, kun on kysymys rakkaudesta.
Tunne.elämäsi toiveet ja tarpeet näyttävät selkeän mustavalkoisilta, eikä halusi hoivata ja suojella rakastamiasi ihmisiä jää huomaamatta keneltäkään, joka on tekemisissä kanssasi.
Persoonallisuutesi takertuva puoli voi kuitenkin aiheuttaa sinulle ongelmia, ja
voit olla yhtä mustasukkainen ja omistushaluinen kuin kuka tahansa oinas, härkä tai skorpioni.

Kuinka selviydyt eroista ja menetyksistä?
Koska edustat kaikkein tunteellisimpiin kuuluvaa tähtimerkkiä ja sinulla on
ällistyttävän hyvä muisti se voi olla kaksin verroin hankalampaa. Koska lisäksi
olet ahkera muistoesineiden kerääjä, voit toisinaan kokea todella sydäntä
raastavia hetkiä muistellessasi menneitä. sinun voi olla hyvinkin helppoa vaipua masennukseen.

Kun kommunikoit todella syvällisesti sisäisen minäsi kanssa, saat kuitenkin
sisäistä voimaa joka auttaa sinua muistelemaan lämpimästi erityisiä onnenhetkiä.
Vaikka muistojasi silti sävyyttää surumielisyys, ne eivät kuitenkaan lannista
mieltäsi-


 rapu

Your Lovescope - Today, June 19, 2008
Some frank, honest, yet affectionate communication may have taken place between you and your romantic partner over the past few days. Fears, hang-ups, and insecurities about the relationship have been cleared away, and you may be ready to move forward toward commitment. The current aspect at play indicates that this could well represent a whole new start for both of you, taking a new road together. Make the most of it!

hmm-
« Viimeksi muokattu: 19.06.2008 14:43:49 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1951 : 19.06.2008 14:14:37 »

Jeee  Cheesy Mun jellonani tulee illalla kotiin  smitten Can't wait. Taitaa mun juhannuksen juhliminen alkaa siis jo tänään, mutta huomenna olis parempi olla kuosissa kun serkkutyttö juhlii synttäreitään ja lupasin mennä..

Olitte puhuneet miehistä ystävinä. Mulla oikeastaan se lähin ystäväpiiri koostuu täysin pojista (harrastusten takia?) ja mielelläni vietän aikaa jätkien kanssa. Tullut petyttyä niin monet kerrat niihin selkäänpuukottaviin paskiaisiin, tyttöihin, joita ystävikseni nimitin aikoinaan. Mua on vaikea satuttaa, mutta kun joku puhuu täyttä paskaa selän takana, niin se sattuu ja lujaa. Mä kestän kun mulle sanotaan suoraan ja se onkin ainut asia, mitä mä pienen kunnioituksen lisäksi ystäviltäni vaadin. Nää hommat kun haldaa niin on lunastanut paikan mun suuuuureen sydämeen  Wink smitten Mites se leijona kuvailtiinkaan ystävänä/rakastajana..  Grin
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1952 : 19.06.2008 17:33:41 »

Minusta se ei oo mikään pakko-ryyppäys-juhla vaan pikemminkin tekosyy, että saa ottaa ja örveltää. Puhdistaa mieltä  - ainakin hetkeksi. Aamukrapulat on luku erikseen.
  Mulle itelle se on vaan niin jännä juttu kun saa kiskoa pään täyteen (vaikkei kyllä vielä tässä iässä ehkä pitäis kauheesti sitä alkomahoolia juoda). Äiteen kanssa juttelin eilen, sovittiin vähän näitä asioita ja nyt istunkin tyytyväisenä kotona pitkästä aikaa. Se lupas mulle laatikon giniä jossen viinoihin ja muihin koske. Hyvä äiti hienoa, näinhän ne hommat pelaa.
  Jellonan kotiutumiseen on vielä tunti.. En pysy enää housuissani  Cheesy Niin ja sitten kun se tulee niin.. Jooh. Saas nähä mitä tuliaisia tuo. Tai oikeestaan ihan sama tuoko se mitään, kunhan tulee takasin.  Grin  smitten

HYVÄÄ JUHANNUSTA !!  coolsmiley smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1953 : 19.06.2008 18:05:38 »

YHYY.... Cry uglystupid2 Cheesy 2funny Cheesy 2funny 2funny Grin 2funny

Mä en tiedä miten tämä on mahdollista..
Tunsin jotain kosteaa takamuksessani ja kokeilin kädelläni ja se oli jotain ruskeaa ja tahmeaa..
Sitten katsoin tähän tuolille.. Niin siinä oli loput mun suklaakakun palasta!
Mä en tajua miten mä oon voinut istua sen päällä!
Ja vielä vaaleet farkut...!

Onneksi tämä tapahtui kotona!   2funny
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1954 : 19.06.2008 19:55:51 »

Kotosalla täälläkin ja normi juttuna taitaa vk.n vaihde mennä... jospa tekis välillä jotakin maanläheistä... sikis vaikka sormet multaa (lue saveen)  2funny
Nyt on kyllä tuo punaviini lasi tuossa nenän alla ja masu täynnä ruokaa, sauna lämpeää ja olo on kuin Ellun kanalla  smitten
Kippis kaikille!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1955 : 19.06.2008 21:23:07 »

Sori että jauhan samasta aiheesta.. tutkailin tuota rapuherran synt. analyysia dienstissa.. on siellä paljon kaikkea, että hän pystyy olemaan oikein mukava ja harmoninen ja vanhempien maailmankuvan kautta, elämä on jopa kaunis.. kuulostaa erilaiselta kuin joukkarilla oli..

niin että nousuvaakajuttuja ja rapumaista herkkyyttä.. mutta hänelle kaiken ja suhteiden pitäisi olla koko ajan vapaita ja jännittäviä.. niinkö todella.. miten joku voi yhtaikaa olla koko ajan jännittävä, ei sitova, kaunis, eksoottinen, viisas ja kaikkea vielä.. no sitten parissa kohdassa oli tuosta että kun hän on ujo, ja erilaisia neliöitä oli, saturnus neliö MC ja venus neliö saturnus sekä venus neliö pluto.. niin voi kokea että kukaan ei välitä tai että pelkää hylkäämistä.. tuntuu ettei ole rakkauden arvoinen.. ainahan ne on josta SINÄ pidät. No mutta ei minunkaan tarvitse rakastaa ihan tyhmänä (ja kun en siis sido enkä sitoudu). Katsoin tosin sen hauskan leffan jossa kadonnut poika löytyi lopussa, joo.

Energiaa, kunnianhimoa.. kumma miten voi suhde tehdä sen, että TOINEN vaikuttaa äkkiä itseä kiinnostavammalta vaikkei hän vielä olisi kukaan erityinen.. eikö MINUN pitänyt olla voimakas ja kaikkea.

Sellaista.. sitäpaitsi vaikka Vesta on meillä 7 kohdalla, siellä on neliöitä. Mutta merkkaavatko ne negatiivista vai vakauttavaa.. jaa-a.

Hipsin pois maisemista aamulla, hauskaa juh.
« Viimeksi muokattu: 19.06.2008 21:27:43 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1956 : 19.06.2008 23:14:29 »

Iltaa tupahan  Smiley
Nyt kävi niin, jotta koko pullo punaviiniä hukku  Shocked
Vai joiko sen joku? (minä)
Piipahdin tänne katsomaan, josko joku muukin katsoo TV tarjonnan olevan huonoa ja täällä seuran hyvää  Wink
Taitaa olla irich coffeen aika... vai nukkumatin?  :Smiley
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1957 : 20.06.2008 10:27:29 »

Huomenta!
Olinko viiminen ja nyt ensimmäinen  Shocked No, tuossa tulee aamukahveet unisille... itse kirmaan kedolle ja kukkapenkkiäni kohentelemaan, ihanaa kun on pienikin tauko arkisessa aherruksessa ja saa tehdä JUST sitä mistä itse eniten tykkää  smitten
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1958 : 20.06.2008 12:31:00 »

Kyllä minä tuvassa piipahdin jo aamusta, oli vain niin hiljaista etten pitänyt meteliä minäkään.

Minulla tällainen nautiskelupäivä tänään, lepäilen, kuljeksin luonnossa, syön hyvin ja nautin elosta/olosta.  angel
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1959 : 20.06.2008 15:43:50 »

Täällä metsätontun tuvassa on jo juhannusjuusto syöty! Ukko yölläkin hiipi sitä syömään ja sitten sanoo että vain vähäsen...

Onkos täällä kahvilassa sitä tarjolla?
Vai mitä juhannusjuttua olette tehneet syötäväksi?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1960 : 20.06.2008 16:14:36 »


Heiii  Kiss Kiss Kiss

Tänä juhannukse ei sit ryypätä. Juttuhan on simmone, ettei
 juhlatunnelma ain tartte ryyppäämist. Voi sitä pittä muutenki
 hauska: juara kaffe ja muistella mennei simmottis lunkiste, vai kui?

 Jos KUITENKI ryypätä, niin ryypätä iha vähä vaa. Oteta korkeintas
 yhret tai kahret ja maistella niit hittaste niinku herrasmiähet.
 Sit voira otta vaik jotta viini, ettei ain koskist tai votka kauhioi
 määri.

 Jos KUITENKI ryypätä paljo, niin ei ainaka ruveta laulama. Se on
 simmottis ku juavuksis oleva ihmine laula, nii ei sitä mielelläs
 kuuntel. Eli ei sit lauleta, olla juavuksis vaa.

 Jos KUITENKI ruveta laulama juavuksis, niin ei lauleta mittä härskei
 värssyi. Ei se loppuje lopuks ol mittä hauska, et ain tartte olla
 nii härski, voi sitä juavuksis olla siivoste vaa.

 Jos KUITENKI lauleta härskei värssyi, niin ei lauleta niin kovi, et
 joku naapuri tai isäntä tule valittama.

 Jos KUITENKI tulla valittama, niin pyydetä silt vaa iha kiltiste
 antteks, eikä ruveta tappelema.

 Mut jos KUITENKI ruveta tappelema, niin tapella simmottis iha vähä
 vaa, ettei tul mittä yleist mellaka.

 Mut jos KUITENKI tule simmone yleismellakka, niin lähretä aikonas
 pakko, ettei koko viikolopp men iha piäle.

 Jos koko viikolopp KUITENKI menee iha piäle, niin ei sit ryypätä ens
 juhannukse yhtää! VAI KUI?


t.Aaviisunen JA teksti ei ole omaa ... Grin
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1961 : 20.06.2008 16:27:13 »

Aaviisuisen kuva on ihan meikäläisen näköinen, liekkö lähisukulainen Grin

Hyvää Jussia kaikille jotka sitä viettävät Cheesy ja muille hyvää vloppua laugh

Kiiitos sukulais-sieluisuudesta Elwyn  smitten Kiss angel - nythän tämäkin Juhannus " antoi parastaan"  Wink Kiss

Ja hei tuo "Juhannusvärssy" alkaa olla jo yhtä perinnettä kuin Joulu ja Lumi-Ukko ... sillä http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=17640.msg148262#msg148262

Ja eikun naapureiden pihoilta kukkia lainaamaan - ja juhannustaikoja tekemään TAI jospa keksiskin omat loitsut  2funny olin aikeissa lähteä pyöräilymatkan päässä 12km.  :Smiley oleviin perinteisiin juhannushippaloihin - vaan juuri LuotoÄiti puhalsi niin mustat ja kovin kosteat pilvet tuonne taivaalle - että en ainaskan vielä ... mee ... mikäs tässä - itseasiassa ollut sellaista hulabaloota ETTÄ mie nautin  smitten Kiss angel olla vain ja luurata täälläkin ... t.aaviisuinen
« Viimeksi muokattu: 20.06.2008 16:30:11 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1962 : 20.06.2008 20:35:38 »

Iltaa tupaan.

Ehdittiin sentään grillata täällä etelässä ennenkuin sade iski.  Smiley
Ei meillä kummempia juhannusherkkuja ole kuin kaikkea mahdollista grillissä ja minä mansikka himoinen nautin mansikoista ja skumpasta.  Cheesy

Nyt on mukavan rento ja kylläinen olo... taidan mennä ajoissa tänään nukkumaan.

Että näin hurja juhannus coolsmiley Mutta, ai että nautin  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1963 : 20.06.2008 21:24:36 »

Ja pieni kehräävä juhannuspiristys tähän seuraavaksi ettei mene aivan vakavaksi smitten smitten

Voi pientä!  Smiley
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1964 : 20.06.2008 21:59:09 »

Olipa kyllä hellyyttävä tuo kisunen! Voi voi... Smiley Smiley Smiley IHANA RAKKAUSELÄIN!  smitten
Minä en vielä hanki kissaa, sekin tulee aikanaan, kuten mies.. coolsmiley

Vaa'at on toisia merkkejä jotka näyttää usein elävän parisuhdesymbioosissa.

Kaksi on jotenkin aina tukevampi yksikkö kuin yksi.. Jos kaksi kaatuu toisiaan kohti niin ne pysyy pystyssä.. Jos yksi kaatuu niin se rämähtää maahan naamalleen. mutta uskon että yksineläjät ja sinkut (vapaasta tahdosta tai tahtomattaan) oppivat sitkeydestä ja pärjäämisestä ihan eri tavalla kuin ne joilla on aina joku rinnalla. toisaalta ne rinnallaeläjät oppivat vuorovaikutuksesta ja rakkauden keskinäisistä teoista paljon, sitä mitä on joustaa ja sopeutua toisen oikkuihin, antaa anteeksi jne.. Parisuhde kuitenkin on pääasiassa jatkuvaa harmonian ja tasapainon etsimistä... Sinkku ei vastaa muuta kuin itsestään ja saa tehdä juuri niinkuin haluaa, mutta onkin sitten niin yksin niiden valintojensa kanssa mitä ikinä on tehnytkään..

Joo, olipa taas toisaalta mutta toisaalta pohdintaa... Grin

Elwyn, ootko sä vienyt mun pakastimesta sen pinaattikeiton!!!???
tallennettu
Sivuja: 1 ... 129 130 [131] 132 133 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: