Sivuja: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618745 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1860 : 13.06.2008 12:11:29 »

Wuuuhhuu! Saatiin sittenkin tietää nuo lukio- ja amispaikat. Mää pääsin sinne mihin hainkin  Grin Kohta lähen ottaa sen paikan vastaan..

Hei "Lionheart"

Onnea opiskelupaikan saamisen johdosta.
- nyt on kiva odottaa syksyä;
uudet luokkatoverit ja ammatinopiskelu alkaa


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #1861 : 13.06.2008 12:44:49 »

Kengun hauva on söde.
Meillä vietetään tänään Lacotto uroksen 1- vuotis
päivää

-Helen-
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1862 : 13.06.2008 13:07:48 »

Wuuuhhuu! Saatiin sittenkin tietää nuo lukio- ja amispaikat. Mää pääsin sinne mihin hainkin  Grin Kohta lähen ottaa sen paikan vastaan..

Hyvää päivänjatkoa kaikille!  smitten


Onnitteluni!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1863 : 13.06.2008 13:50:44 »

Kiitokset onnitteluista Elämänilo ja Esmiralda  smitten
  Aika upee oli se uus koulu, en ollu ennen käynyt. Moderni sisustus ja muotoilu, kaikki uudet laitteet (upeet tietsikat!  Cheesy) jne.. Juuri remontoitu rakennus eli varmasti viihtyisä  Smiley Ja opot, joita tapasin vaikuttivat mukavilta.

Mullekin iski nyt sellainen "pentukuume"  Cheesy Vois alkaa kattelemaan ja kyselemään kasvattajilta.. Meillä kun tuo sekarotuinen (kult.noutaja + suom.ajokoira + saksanpaimenkoira) on jo niin vanha, että tuskin enää montaa vuotta elää  Undecided Ihmisen iässä sillä vuosia kertynyt jo 13, mikä on paljon.
  Seuraavaksi koiraksi ajattelin jotain isoa, Keskiaasianpaimenkoira olisi suosikki Kaukasianpaimenkoiran (googlaa kuvia hakusanalla 'ovcharka') ohella. Mutsi ei kyllä suostu ottamaan, se haluis mieluummin jonku Beaglen, vaikkei tajua, että ajava koira ei meijän perheeseen sovi. Ainakaan mulle  Grin Mää haluan sellasen ison nallukan..  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1864 : 13.06.2008 13:51:26 »

Hello hello ja päivää tupaan. Täällähän on ollut mukavia kuulumisia itse kullakin.  Smiley

pannu näyttää olevan tyhjä, joten laitetaan lisää kahvia tippumaan ja teetäkin löytyy.

Käytiin tässä kaverini kanssa yksi ilta katsomassa uusi sinkkuelämää leffa ja voi että se oli ihana!  smitten

En ole aikoihin nähnyt noin hyvää elokuvaa. En voi olla ihailematta käsikirjoittajien taitoja kun he ovat loihtineet sarjasta tuollaisen reilu parin tunnin elokuvan ja vielä hyvän sellaisen. Ei tullut yhtään sellainen olo, että katsoi jotain jaksoa ko. sarjasta.

Paljon ihmissuhde pohdintaa, yllättävän aitoja roolihahmoja, muotia ja kauniita rakennuksia ja romantiikkaa ja eksotiikkaa. Suosittelen!  smitten Kuu kalat tykkää elokuvista ja paljon!  Cheesy
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1865 : 13.06.2008 13:59:28 »

Lizzy, oliko leffa paljonkin erilainen kuin sarjan jaksot? Ite oon tykänny niistä jaksoista, joten ajattelin mennä myös kattomaan tuon elokuvan  Smiley Joskus vaan tuppaa käymään niin, että elokuvan pohjalta tehty sarja on surkea, vaikka itse leffa taas loistava, niin mietinkin, että mites sitte päinvastoin?
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lizzy
Vieras
« Vastaus #1866 : 13.06.2008 14:06:10 »

Lionheart, jos olet tykännyt sarjasta niin luulen että pidät kyllä elokuvastakin. Ei se liian erilainen ole. Tavallaan se jatkaa siitä mihin sarjassa jäätiin, mutta elokuvamaisempaan tyyliin ja siinä käsitellään puolta vuotta näiden tuttujen henkilöiden elämästä. Kun sarjassa on yleensä yksi päivä tai viikko tai jotain sen tyylistä. Näin siitä on myös tehty juonellisempi kuin tunnin sarjan jaksosta.

En halua liikaa paljastaa, mene ihmeessä katsomaan.  Wink

Juu nuo elokuvien pohjalta tehdyt sarjat ovat sitä tasoa, että en ole ikinä niitä edes katsonut. Kyllä se toisinpäin toimii paremmin. Ainakin omasta mielestäni.
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #1867 : 13.06.2008 17:46:19 »

Heippa kaikki astroilijat pitkästä aikaa!

Oon just pohtinut mennäkkö leffaan kun on viikko vapaata. Pakko kai on tuo sinkkuelämää katsastaa kun niin kehutaan.  Smiley

tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
mire
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #1868 : 13.06.2008 22:30:58 »

Huokaus!!!

Onnellisesti työviikko ohi, ja olikin kyllä viikko...  buck2 Hieman enemmän hommia on minulle tullut kun työkavereista pari jää pois...

Pitäisi ruveta työstämään pikkuhiljaa myös liiketoiminta suunitelmaa hieronta yritykselle, kun elokuussa on siitä näyttö ja pitää palauttaa hyvissä ajoin. Ja aina parempi kun laoittaa ajoissa, ettei tule kiirus tehtävän väsäämisessä.  Tongue

Mutta nyt en ressaa sillä ihan vielä, vaan nautiskelen viikonlopusta vapaalla ja toivotaan hyviä ilmoja niin kehtaa puuhastella ulkosalla!  Cool
tallennettu

-Hyvät ajatukset ovat pieniä enkeleitä, lähetä niitä.-
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1869 : 13.06.2008 23:55:57 »

Hiphei huomenna Myötätuulirockiin! Wuuhhuu!
Toivottavasti sää suosii  coolsmiley

Mä haluan nyt tunnustaa teille, kun joku pieni ääni tuossa sydämen kohalla niin käskee. Sorruin siis tänään jälleen kerran tupakoimaan  Embarrassed Ottaa päähän kun sillon 13-14 vuotiaana menin ja alotin koska "kaikki muutkin polttaa". Nyt sitte jo onnistuneen lopettamisen jälkeen repsahdin ja nyt omatunto kolkuttaa..
  Ja taas huomaa kun ei ollu mun jellona vahtimassa ni jouduin väärille teille  Grin Se on aina hyvä kun se vahtii, ja kouluttaa jos repsahdan tekemään jotain pahojani.. Noh, tää oli vaan yksittäinen tapaus, huomenna en muista enää koko asiaa (toivottavasti)!

Nyt voin levollisin mielin painua pehkuihin. Tää päivä on ollu täynnä jos jonkinlaista menoa ja meininkiä, että oon ihan liian väsyny edes muistaakseni kaikkea.  Grin
Hyvää yötä kaikille!  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1870 : 14.06.2008 03:36:32 »

eipä sit tullu mentyä törnävälle..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1871 : 14.06.2008 10:03:55 »

Huomenta kaikille!

Täräytän kahvit ja teet valmiiksi.
Vielä olisi minullakin työpäivä tänään, samoin kuin Elwynillä.... huomenna sitten lepopäivä.  angel


eipä sit tullu mentyä törnävälle..

Mihinkä marixin piti mennä?  Shocked
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1872 : 14.06.2008 10:48:24 »

törnävällähän se koko suomi tällä hetkellä on. provinssirock!
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1873 : 14.06.2008 10:51:52 »

törnävällähän se koko suomi tällä hetkellä on. provinssirock!

Miksikäs jäi sinulta menemättä?  Undecided
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1874 : 14.06.2008 11:37:38 »


Mutta kun ystävä rakas, mä en ala seurusteleen kenenkään kanssa pelastaakseni.....


Voi, voi! Äidiksihän hän sinut haluaa. N222 juuri sellaisesta suhteesta lähti.  Undecided
Oikeassa olet, vain hän voi itsensä "pelastaa", eivät ole kliseitä vaan tosiasioita.

VOIMIA sinulle  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: