Sivuja: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618673 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1740 : 31.05.2008 23:31:10 »

...
Minulla sydän vielä ahtaasti sykkii, keuhkot vetävät ilmaa vain yläosalla ja ajatuksissa pyörii jopa tulevan työvuoden suunnitelmat. ...


Hei "Esmiralda"

Kauan odotettu lomasi alkoi.

Helteelläpä lomasi aloitit  Wink

Taloyhtiömme seinustan villiviinit kasvaneet valtavasti.
- kesä on tullut


**************

Hyvää kesää kaikille

**************



smitten Elämänilo

Edit: Kuva otettu illalla
« Viimeksi muokattu: 31.05.2008 23:40:35 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1741 : 31.05.2008 23:36:01 »

Kyllä mulla oli hauskaa kun menin seurusteleen yhen mummelin kanssa, ihan sellanen vuodepotilas, joka ei enää puhu mitään, eikä hirveästi ilmaise muutenkaan itseään.. Niin mä sillain veikeesti kurkin sitä niin sehän alkoi nauramaan ja jatkoin siinä kaikenlaista ilmeilyä kunnes muakin alkoi naurattaa ja naurettiin sitten yhdessä... Cheesy Oli tosi palkitsevaa saada se nauramaan ja kun se näytti niin ihanalta kun suu auki nauraa ja sieltä näkyy kolme hammasta ja silmät niin kirkkaat ja riemukkaat... Grin 95v.  smitten
smitten

Ehkä kyse noista fiiliksistä oli vain minussa, tai sitten sattumaa.
Muutamalla topicilla ainakin oli tosi ärhäkkää tavaraa, mm jo hiljentynyt keskustelu homoudesta suorastaan ahdisti... tai mihin siinä mentiin loppujen lopuksi, jokunen lievempi ilmiö myös. Saattoi olla myös sattumaa tuo ajankohta.
Niin tai näin, näillä mennään.  Grin
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
mirka222
Vieras
« Vastaus #1742 : 01.06.2008 08:46:26 »

Huh, nyt oon saanu kamat pakattua ja siivottua edellisen kämpän! Nyt oon evakossa täällä vanhempien tykönä ;DPääsen vasta 2päivä muuttamaan ja isäpuoli lähtee reissuun alkuviikosta auton kanssa, joten pääsen vasta loppuviikosta omaan uuteen luukkuun ja töissäkin pitäisi käydä,ihan mukava käydä kylässä vanhempien tykönä, mutta en minä täällä pystyisi enää asumaan...On tämä muuttaminen kyllä rankkaa, ei tätä huvikseen tee! Eräs tuttavani muuttaa ainakin 2 kertaa vuodessa, lisäksi hän saattaa vaihtaa paikkakuntaakin ainakin kerran vuodessa, aurinko vesimies, olisin jo nääntynyt tuohon mennessä!

Tigri: olen vm.86 eli 22wee Smiley Ehkä nuo exäsi ryyppyreissut muistuttavat sinua siitä, miksi erositte...Olen ainakin itse ajatellut, että elämä tahtoo muistuttaa aina silloin, jos alan katumapäälle, miksi tein juuri tietyn ratkaisun..Eilen oli haikea fiilis, exä muutti jo omaan kämppään ja tuntui, että olisin halunnut muuttaa pakattujen tavaroiden mukana hänen luoksensa Grin Palasin maan pinnalle melkein heti: hän oli ostanut kavereille ja itsellensä monta salkkua kaljaa ja rupesivat ryyppäämään heti kun kämppä oli saatu tyhjäksi...Eipä ole herrasta kuulunut sen koommin...Vaikeinta tässä juuri on se, mitä aikaisemminkin kirjoitettiin, että tietää, miksi toinen käyttäytyy tietyllä tavalla, eikä tavallaan voi olla edes vihainen toiselle...Ymmärtää toista todella hyvin, mutta tietää, että yhteiselosta ei tule mitään ja tiedän myös sen, että exäni on opittava huolehtimaan itsestään ennen kuin suhde on mahdollinen..Pahoin pelkään, että hän ei opi ikinä ottamaan vastuuta elämästään.. Embarrassed
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1743 : 01.06.2008 09:14:21 »

Huomenta tupaan ja kahvit aamuvirkuille.  Smiley

Niinhän se joskus tuntuu vaikealle, kun ei välittämiensä ihmisten puolesta voi tehdä mitään, heidän itsensä on opinpolku käytävä tai valittava jättävätkö väliin.
Ainoa minkä pystyy tekemään on päästää irti, vapauttaa oma sielu ja samalla heidän.

Voimia kaikille eronneille, sitä tarvitaan kaikessa siinä tunteiden aallokossa.  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1744 : 01.06.2008 09:17:33 »

Iltaa tupaan!



Minä olen tässä vähän aikaa sivusta seurannut näitä uudistuneen astron energioita ja sulatellut.

Ehkä kyse oli vain minusta... sittenkin.
Nyt tulin siis takaisin seuraajasta osallistujaksi. On se hyväksi tai pahaksi  Wink


Neela

 smitten smitten smitten mukavaa kun palasit - ja , mie en ihmettele enkä kummastele " sitä mistä kirjoitat" , kas minulle kävi aivan samoin , että " muutamat jutut kävin vaivihkaa laittamassa" ja sitten oli jo kiire pois - en osannut oikein " jutellakaan" mitään - vaan eilen yllättäin " jokin lukko aukesi" whatever  smitten

~Aaviisuinen Kiss
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1745 : 01.06.2008 11:41:35 »

Huomenta! smitten
Nyt on juhlat juhlittu... tänään tosin tulee vielä muutama sukulainen kylään,ja naapurit.
Olikin ihan rennot juhlat,vaikka jouduttiinkin kaverini kanssa tiskaamaan monta tuntia. Grin
Illalla sit mentiin joukolla hienoon ravintolaan syömään
ja sieltä siskolle juomaan,ja lähdettiin sit  leijona kaverin kanssa english bubiin,
päästiin jopa sisälle. Cheesy
Siellä ei kyllä kauaa viihdytty,pyörittiin vaan ympäri kaupunkia ja tapasin muutamia tuttujakin.
Nyt tässä pikkuhiljaa heräilen. angel
Kiva että Neelaakin näkyy täällä!

Sain eilen mitä erikoisempia kommentteja mun mekosta ja kampauksesta,
että "näytät joltain itämaistyyliseltä... joltain..."
ja sit että "kukas tämä tummahiuksinen kaunotar on kun ei meinannu tunnistaa"
ja että "kengu on kyllä kaunis"
"ihana tuo mekko,sopii sulle kun oot niin hoikka"
Mutta kaikista paras oli että:
-sä näytät mustalaiselta  Grin

Mutta nyt hyvät päivänjatkot! smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1746 : 01.06.2008 11:43:22 »




smitten  HYVÄÄ KESÄÄ TEILLE KAIKILLE      smitten

Eilen täällä oli tosi kuuma ja aurinkoinen päivä
- mahtava päivä kevään YO-juhliin, koulun päätösjuhliin ymv.

Tänään poutapilviä, lämpötila + 23,0 o


Huomen aamulla nokka kohti Joensuuta
- 5 päivän kuntousjakso odottaa  Cheesy



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1747 : 01.06.2008 12:12:04 »

Onnea minultakin Kengu!

Tulin uteliaaksi. Miksi sanot näin?

Lainaus
Mutta kaikista paras oli että:
-sä näytät mustalaiselta  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1748 : 01.06.2008 13:12:45 »

^ei tosiaan ollut mun juhlat vaan isosiskon. coolsmiley
Arvasin että joku tarttuu tuohon viimeseen kommenttiin,nykyään ei voi mitään sanoa ettei heti
joku ole lässyttämässä jotain että miksi niin sanot tai että onko sulla jotain niitä vastaan tms...
Musta se oli vaan hauskasti sanottu että näyttäisin mustalaiselta ja sillä selvä. Wink
Ei sillä,että mulla olis mitään romaneja vastaan!!
 
                                      angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1749 : 01.06.2008 13:23:37 »

En minäkään negatiivisena sitä pidä.

Ajattelin, että olit siitä vähintäänkin ylpeä.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1750 : 02.06.2008 00:27:51 »

Juu hyvää yötä Tigrinum, minä valvon vielä.
Mä oon aina ollut ilta ja yö ihmisiä, aamu(t ja)päivät on nukkumista varten.  Grin

Huhhuh että tuli taas mentyä eilen (kello näyttäis että toissapäivänä).. Nukkumaan menin puoli viiden maissa ja heräsin tuossa yhen jälkeen. Sit vedin vähä pizzaa naamariin ja altaalle.  coolsmiley Nukahdin siihen aurinkotuolille joksikin aikaa kunnes nää älypäät sai taas kuningasidean heittää mut sinne altaaseen  Angry Oli muuten jokseenkin epämiellyttävä herätys. Mutta kyllä ne sai takasin ihan samalla mitalla..  Wink
  Oi että on hyvä fiilis kun ajattelee ettei tarvi herätä aamulla aikasin (ei sitte ollu tarkotettu niinku pahalla niitä kohtaan, jotka töihin menee. Mutsi vähä suuttu ku sanoin sille noin).
  Mutjoo, taitaa olla Lionheartin aika painua nukkumaan. Eka kyllä vähän jätskiä yöpalaksi (ah, niin terveet elämäntavat!).

Hyvää yötä.  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1751 : 02.06.2008 09:08:21 »

huomenta tupaan.. taidan jättää jäähyväiset astrolle kun jotenkin en nyt vaan tykkää  muutoksista, sen jälkeen ehkä nyt kerran kaks oon käyny enää..

ehkä joskus satunnaisesti.

pai pallerot
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1752 : 02.06.2008 10:58:36 »

^ höh!! ei saa lähteä pois  Undecided

mä ootin tässä postia, mut paskat mulle mitään tuu vaikka ois pitäny. tän linjan jakajahan lähtee töistä jo tähän aikaan pois. mulla on vielä toivoa, jos a) jakaja on jääny kahville johonki b) siellon ollu enemmän ku kahet mainokset.. c) just tälle linjalle opetetaan jotain kesähessua  ..mut aika epätodennäköstä nää. eli odotus siirtyy sit huomiselle vissiin.

tää on ihan hirvee sikolätti tää kämppä. en voi siivota ku mies nukkuu. en haluu herättää sitä. paras syy olla siivoamatta.

mullois kattomatta vielä eilisen huippumallikin, en tiiä pitäskö vaan mennä katteleen.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1753 : 02.06.2008 14:23:29 »

Olisi mukavaa saada kommenttia Ylläpidolta ~Sepolta että mitä te ajattele näistä kaikista vuodatuksista, kirjoituksista, asiantilasta yms.  smitten

KIITOS  smitten


huomenta tupaan.. taidan jättää jäähyväiset astrolle kun jotenkin en nyt vaan tykkää  muutoksista, sen jälkeen ehkä nyt kerran kaks oon käyny enää..

ehkä joskus satunnaisesti.

pai pallerot


^ höh!! ei saa lähteä pois  Undecided



Hei   smitten ~ihan mielenkiintoinen on nyt tämä tilanne täällä keskustelufoorumilla  Shocked ~kaikenlaista on ja ollut " ilmassa ja vireillä" ~omaa rosessia itsekin käynyt ETTÄ mitä nyt Huh Huh ja mielenkiinnolla ( johon kyllä sisältyy monenlaisia tuntemuksia ja ajatuksia ja kokemuksia ja paljon kysymyksiä) olen katsellut ja kuulostellut JA katselen ja kuulostelen ETTÄ mitä täällä tapahtuu - ei vain " täällä Tuvalla" vaan koko Astro-foorumilla ... todellisuutta on kuitenkin SE että käyttäjiä näillä sivustoilla on rutkasti moninverroin kuin vain " me aktiivilaiset keskusteluastrolaiset" ....   smitten

Silti , minusta tämä on on Astro-foorumin suola ja sokeri ja paljon paljon muuta ...  smitten

Jokainen tehköön omat valintansa - ja josjakun ei " nappaa eikä kolahda" niin väkisin ei voi - itsellänikin ovat olot " täällä olon ja kirjoittelun" suhteen kulkeneet aikas eissuntaissun ...  smitten

Mulle tämä Astro-foorumi on ainut foorumi jossa olen näin aktiivisesti mukana ja ihan  smitten on lukea ja vaihtaa ajatuksia kokemuksia tuntemuksia yms. ja SE tuttuus on A&O .....  smitten

Kyllä huomaa muutokset - eli että paljon tai monia entisistä aktiivikirjoittajista=läsnäolijoista JA heidän mukanaan tuomat energiat = henki = ilmapiiri ovat " kadonneet"  Cry Cry Cry Embarrassed Cry

Uusi aika ja uudet muodot ottaa tietty aikansa - MUTTA jos jotain arvoperusteita rikkoontuu NIIN se onkin jo isompi juttu se. Ja vaikka kuinka hyväksyy muutokset ja ymmärtää niiden tarkoituksen NIIN jos ne on jollainlaillakin vastaan omia arvoja NIIN huono olo siitä tulee - eli esmes  itse en oikeastaan kiinnitä huomiota noihin mainoksiin - mutta toisaalta ei niitä voi olla huomaamatta - ja eniten mulle on  Huh tuottanut noi pIKAVIPPI ja RAHANLAINAUS mainokset - ihan pelkästään sen vuoksi ETTÄ kun tiedetään millaista harmia NE monille ja monille ja varsinkin nuoremmille aiheuttaa ... police police police

En ole pikkusielu vaan itsekin melkoisen luova  aurinko kaksoset  smitten enkä ihan ensimmäisenä muutoksiin puutu OLEN niin tottunut ihan omassa elämässä MUTTA tämä on minusta ARVO ja PERIAATEkysymys  angel Kiss smitten

Ja jos jakun monet tutut katoavat täältä NIIN heitä on " etsittävä - että minne sivuistoille " ovat kenties menneet.  ON vain suru   Cry  Cry ja jopa sääli   Cry  Cry  sillä tähän asti NÄMÄ ASTRO-sivustot ovat olleet ohan best best kertaskaikkiaan  smitten muutamaa muuta foorumia olen käynyt kokeilemassa MUTTA ei ne ole kolahtaneet .... NÄISSÄ sivustoissa on ollut se jokin MINKÄ monet muutkin ovat tullessaan  tänne huomanneet ....  Kiss angel Cheesy Grin Cool crazy2 smitten smiley6600

Parasta on tähän asti ollut tämän ASTRO-foorumin henki ja ilmapiiri KIITOS Ylläpito, MODET, kuin kaikki Astrolaiset - ja nettiketti jota on vaalittu -  police smiley6600 smitten

Nyt olen siis itse nenäkkäin tämän kanssa ETTÄ onko tämä paikka enää SE jonka hyväksi ja parhaaksi on mielellään tehnyt paljon ELI osallistunut monella tavalla, auttaen , kuunnellen etc. JA JOSTA on saanut itselleen ihan samaa ja vielä paljon enemmän  smitten smitten smitten

JA ennenkaikkea tämä Astro-foorumi on ollut niin ihana sekoitus " kaikenlaisia ja kaikenikäisiä " ihmisiä ja tasavertaisina kaikki ovat olleet - ei ole tittelit eikä muutkaan olleet " erottavat tai yhdistävät jutut" tietty samanhenkiset ihmiset ovat vielä enenmmän kirjoittaneet keskenään - mutta toisaalta yhtäkaikki  smitten


Ei nyt tämän enempää - tällainen VUODATUS virtasi tähän maanantaipäivään ~Aaviisunen


jk.

... mulla on ollut ihan käytännön vaikeuksia " tän oman masiinani" kanssa eli ei oikein jaksa konenni suoritin= prosessori pyörittää tätä sivustoa - vanha masiina ainaskin 4v.  Cry Embarrassed ja koko ajan tökkiin VAIKKA selaimena onkin Mozzila "tulikettu"  Wink  MUTTA hankalaa ja työlästä on ajoittain - kone ilmoittaa tämän tästä ETTÄ koneen sivumuisti tai näennäismuisti ei riitä - ja kun klikkailen sivuja NIIN kone jää pyörimään paikoilleen  Cheesy ja kohta ilmoittaa että ei saada yhteyttä , ja kysyy vielä että vieläkö odotan Huh

No tämä on tietty ihan mun privaattiongelma - mutta se on uutta että koskaan aiemmin ei ASTRO_SIVUT herjanneet tietoturvallisuudesta - ja ainakin minun kone ilmoittaa aikas usein että " palomuuri hälytys "  Shocked

Tällaista tekniikan kanssa - täytyis vissiin ostaa uusi kone  2funny ~edelleen Aaviisuinen
« Viimeksi muokattu: 04.06.2008 10:43:30 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #1754 : 02.06.2008 14:47:12 »

Hei teille tiedoksi, tuo Menkar kiintotähti on ollut vaikuttamassa NYT eilisestä, eli pudotusta, mutta sieltä pääsee kyllä takasinkin uudella otteella ja tunnetta kuulostelemalla. Elämä jatkuu vaikka maisemat muuttuukin. Tosi on että en myöskään pidä noista vippimainoksista, tällaisella sivustolla. Olisko opeteltava neutraaliksi vieläkin??? Ettei anna moisten vaikuttaa, kun maailmassa on isompiakin asioita menossa.
Aaviisuinen  smitten , sinun tekstejäsi ja kuviasi et musiikkiasi on niin mukava katsoa ja kuunnella. Siellä voi olla juuri jollekin se pieni viesti mikä auttaa kohottamaan ja jaksamaan sinnittelyssään. Kaikki me täällä tavallamme tuomme niitä energioita toisillemme ja nyt se on vielä tärkeämpää valon jakamisessa.
Käyn täällä joka päivä vaikka en kirjoitakkaan, kaipailen tuota blogia mihin voi ajatuksiaan kirjoitella.

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
Sivuja: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: