Sivuja: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618942 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #1725 : 30.05.2008 18:11:11 »

Rakastuneille  smitten

Jope ja Enkeleitä toisillemme...
http://www.youtube.com/watch?v=1y77lUqbxls
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #1726 : 31.05.2008 00:15:35 »


   Hei! Mulle taas kävi niin, kun jos kerrankin olisin mennyt tuota vanhaa tuttua katua alas, mutt kun ei, niin
vastaan tuli sellainen karsee roikale, ja varmaan se haisikin, en tiedä mille, muttkuitenkin haisi, ihan varmaan. Ja iik, ihan kohdalla se tuntui, kuin se olisi takertunut mun ihoon kiinni, se oli vielä niin karvainenkin. Ens se oli ihan vaan jotain Agva Welvea, tai jotain sellaista halpiskamaa, mutt kunse
kysyi, siis kysyi!! Apua, paljonko kello on, niin silloin ihankuin poksahdin, todella, miksi tapuliksi se minua luuli, olinhan pistänyt pakkelit ja muut maskarat niin viimosen päälle pintaan, etten ole mikään neiti AIKA.
Jos viikoloppu alkaa näin ankeesti, en ole ollenkaan varma tästä eteenpäin.   Undecided

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1727 : 31.05.2008 08:14:18 »

Huomenta tupaan  Smiley

Tänään on juhlapäivä, siirrymme keväästä kesään. Koulut loppuvat, suvivirsi soi ja osa meistäkin saattaa koulunsa loppuun.

Laitan nyt aamusta kahvit tarjolle.
Mutta juhlistetaan tuvassakin kesän alkua, ottakaa mansikkaskumppaa ja kaakkua. Otetaan kesä sydämiimme. smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1728 : 31.05.2008 10:31:56 »

SCHOOL'S OVER!!!

Vihdoin viimein! Tämä tyttö on nyt sitten peruskoulun päättänyt keskiarvolla 8.7!! Koulunpihassa vedettiin skumpat ja sikarit, on se kiva olla nyt niin isoa että!  Grin Cheesy
Illal bileet, kesä alkaa! Oi että tätä tunnetta..  smitten Grin Cheesy

HYVÄÄ PÄIVÄNJATKOA JA ONNEA KAIKILLE KOULUNSA PÄÄTTÄVILLE!  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1729 : 31.05.2008 11:26:47 »

ONNEA Lionheart ja kaikki kesälaitumille kirmaavat  smitten

Täytekakkua pöytään ja kahvia/skumppaa kyytipojaksi  Cheesy
 smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1730 : 31.05.2008 11:34:04 »

SCHOOL'S OVER!!!

Vihdoin viimein! Tämä tyttö on nyt sitten peruskoulun päättänyt keskiarvolla 8.7!! Koulunpihassa vedettiin skumpat ja sikarit, on se kiva olla nyt niin isoa että!  Grin Cheesy
Illal bileet, kesä alkaa! Oi että tätä tunnetta..  smitten Grin Cheesy

HYVÄÄ PÄIVÄNJATKOA JA ONNEA KAIKILLE KOULUNSA PÄÄTTÄVILLE!  smitten

Liityn onnittelijoihin minäkin  smitten
  Ihanaa,  Cheesy  ihanaa ja  Kiss  onnea sinulle Lionheart kuin kaikille koulunsa, opintonsa päättäville .... näihin tunnelmiin - tää on yksi mun favorite , favorite heart Afro biisi , tai kaksikin   Wink....  Cry smitten

  Kiss CheesyY O U A R E T H E C H A M P I O N S ....  smitten MY FRIEND
http://www.youtube.com/watch?v=wESYBII0Jdg


~Aaviisunen
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1731 : 31.05.2008 12:42:39 »

Kiitokset Ippuska ja Aaviisuinen onnitteluista  smitten

Onnitteluista tulikin mieleeni, oli muuten mahtava fiilis kun meitsin musiikin maikka pyys mut sivummalle sen juhlan jälkeen ja toivotti henkilökohtaisesti hyvää jatkoa ja kaikkea muutakin hyvää elämääni. Niin ja hän sanoi, että vaikka tämä koulu nyt loppuukin niin hän kattelee mua sitten telkkarista. Grin Musta tulee kuulemma varmasti jotain suurta. Kyllä tätä leijona-neitiä miellyttää aina kun saa kehuja ja tunnustusta, mut toi oli jotain vielä parempaa.. Joku uskoo muhun!  Cheesy
  Tässä sitä nyt vielä leijjjjjjutaan hetkinen, vaikka velipoika käski jo palata maanpinnalle.. Mut tää on mun päivä, ilostani en tingi!  Grin Vois kävästä mummillekin kehumassa tuota todistusta..
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1732 : 31.05.2008 12:50:05 »

Kiitokset Ippuska ja Aaviisuinen onnitteluista  smitten

Onnitteluista tulikin mieleeni, oli muuten mahtava fiilis kun meitsin musiikin maikka pyys mut sivummalle sen juhlan jälkeen ja toivotti henkilökohtaisesti hyvää jatkoa ja kaikkea muutakin hyvää elämääni. Niin ja hän sanoi, että vaikka tämä koulu nyt loppuukin niin hän kattelee mua sitten telkkarista. Grin Musta tulee kuulemma varmasti jotain suurta. Kyllä tätä leijona-neitiä miellyttää aina kun saa kehuja ja tunnustusta, mut toi oli jotain vielä parempaa.. Joku uskoo muhun!  Cheesy
  Tässä sitä nyt vielä leijjjjjjutaan hetkinen, vaikka velipoika käski jo palata maanpinnalle.. Mut tää on mun päivä, ilostani en tingi!  Grin Vois kävästä mummillekin kehumassa tuota todistusta..


Lionheart - heilauta harjaasi ja leiju rauhassa - tekee hyvää " ottaa kaikki mahdollinen irti" tuntea oikein solujen sopukoita myöten - tuntea ja koke ja fiilistellä Afro Afro


http://www.youtube.com/watch?v=nilEB-gFvUQ
Kivimiehet // Elämä raiteillaan:
Tunnen sen, keveyden
Siiveniskun perhosen
On jälleen ihmeen helppo hengittää
Käydä saan halki maan
Ja sen ihmeet uudestaan
Arjen kiireet kauas taakse jää

Näin voin mä matkustaa
Kohti paikkaa parempaa
Sillä nyt tiedän, että pysyy
Elämä raiteillaan


Vaikka joskus  Cry ...
http://www.youtube.com/watch?v=UZSiVXxdFSI&feature=related

... niin KUITENKIN http://www.youtube.com/watch?v=Phu6goGUiIY

 smitten :-*Tigri~Tigrunen ~Tigrinum - " rakkaalla ""lapsella"" on monta nimea  Wink "



Jos vaan tekee kaiken rakkaudella.

Jos syvältä sisimmästään toivoo asioille ja ihmisille hyvää ja siunaa ne,
täyttää kaiken valolla... Niin siitä se lähtee..

Jotenkin olen tullut siihen pisteeseen, että en näe enää muuta vaihtoehtoa. En voi olla enää olematta täysillä mukana kaikessa. En voi enää kantaa kaunaa mistään vaan kaiken on nyt tultava ulos ja on päästettävä ne kaikki ikävät jutut pois, että on tilaa kehittyä ...

Vaikka koko ajan kaipaisi todisteita, tsemppausta ja kannustusta,
niin niidenkään varaan ei voi enää laskea.
Se usko ja halu mennä eteenpäin pitää olla sisäsyntyistä...

Se usko on jo aika vahva.

Valoa ja rakkautta elämään... smitten


TuliTirpan iltarukous toisessa topicissa sai hymyilemään.  Smiley
« Viimeksi muokattu: 31.05.2008 13:02:24 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1733 : 31.05.2008 12:55:43 »

Tulen tupaan ruusujen kera! Ojennan ne kaikille niille, jotka ovat onnistuneet opinnoissa, rakkaudessa ja työelämässä!  smitten

Ja kaksi ruusua annan heille, jotka vielä etsivät onneaan....tueksi ja tasapainoksi.  smitten

Minulla sydän vielä ahtaasti sykkii, keuhkot vetävät ilmaa vain yläosalla ja ajatuksissa pyörii jopa tulevan työvuoden suunnitelmat. Se on stressiä kai.

Mutta istuin lomalaisena verannalla ja luin lahjaksi saatua Minna Immosen ja Anna-Mari Kaskisen runokirjaa (suosittelen pikkulahjaksi) ja yritin rauhoittaa mieltäni.

" Esiin pimennosta nouse kokonaan.
  Sinä olet totta. Sinut tunnetaan.
 
   Sinä olet vahva, vapaa lentämään
   Yli kaiken menneen, jähmettyneen jään.

   Kaikki valoon anna. Valolämmittää.
   Älä enää kanna tummaa häpeää.

   Sinä olet kaunis. Tuntea saat sen.
   Väistyy valheen valta tieltä totuuden."

Olkoon se uuden kesän motto!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sun73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 382



Profiili
« Vastaus #1734 : 31.05.2008 14:07:48 »

Tervehdys kaikille !

Aivan mielettömän upeet kelit ja olutta tekee mieli  Tongue

Olin eilen Kissin konsertissa ja mieletön meininki. Kyllä ne "vanhat" miehet vaan vielä jaksaa vetää kunnon shown  Cheesy 35 vuotta sitten olivat bändin perustaneet, samana vuonna kun minä synnyin  Smiley

Hyvää päivän jatkoa kaikille !

                                    Love and Peace
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1735 : 31.05.2008 14:32:50 »

Onko Kiss jo vanha!  Shocked
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1736 : 31.05.2008 18:53:31 »

Onko Kiss jo vanha!  Shocked

Ei nyt yhtä vanha kuin taivas - mutta  :Smiley  - juuri pojan kanssa muisteltiin että v.-87 tai -88v. toin hänelle KISS-kamaa tullessani Ruotsista reisulta - meillä on vielä tallella KISSin alkuperäsikokoonpanon vinyyleitä  Cheesy Poika fanitti
( 9 - 10v.) kavereidensa kanssa - olihan SE ja Alice Coopper sen ajan hevyt gubet  Wink Grin  Kiss  - ....

tässä linkki : http://www.kissarmyfinland.com/
http://www.kissarmyfinland.com/historia.html jossa on lisää infoa ...

Mulla paukahti tähän samaan syssyyn muistot omista hevityksistä ( silloin omassa nuoruudessa 12-15v. ihan 60luvun loppumetreiltä -70-luvulle ) Black Sabbath .... Led Zeppelin ... Uriah Heep ja taas ihan alkuperäisissä oloissaan ... ja taas pai tö vei olinhan minä 14v. ihan ekoilla Ruis-rokkareilla -70 ja -71.     Mutta se onkin jo toinen tarina taas sekin - mikähän tässä on kun meinaa juttua pukata ihan  Cheesy

~aaviisuinen
« Viimeksi muokattu: 31.05.2008 19:04:19 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1737 : 31.05.2008 19:08:59 »

Aika kuluu ja jopa heviörmyt vanhenee  Grin Saa nähdä kuinka kauan ne jaksaa heilua tuolla lavoilla.. Jotenkin huvittaa ajatus viiskymppisestä Ville Valosta huokailemassa mikkiin  2funny mutta eihän sitä tiedä kuinka charmantti sekin joskus on.

Tänään meni päivä nopeasti töiden merkeissä ja ajattelin myös omaa kämppää siivota.. ei vaan millään hotsittais  uglystupid2

HAAAA  2funny kaikki on suhteellista ja tunnetusti hevillä ei taivaaseen pääse VAI pääseekö sittenkin  - kun kaikki alkaa mennä upsidedown  Cheesy Wink 2funny

~Aaviisunen
« Viimeksi muokattu: 31.05.2008 19:35:46 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1738 : 31.05.2008 22:39:31 »

http://www.youtube.com/watch?v=HKrjvRogu18&feature=related

kuunnelkaa toi U2:n biisi ja siinä tulee sanat kylkiäisinä..
Mun mielestä aivan mahtava fiilistelybiisi... Cry angel
 smitten
Olipa vaikee valita, heh, nyt kuuntelen tässä the hands that built americaa... Ja hetki sitten soi scorppareiden send me an angel, josta on sellainen muisto et viime vuonna kun exä oli 2 viikkoa Intiassa ja ikävä oli suuri, kuulin tän biisin TV:stä ja sitten parin tunnin päästä tulee toiselta viesti että makoilee siellä altaalla ja alkoi ikävöimään kun siellä soi scorppareiden send me an angel....(siis en ollut maininnut että olin myös kuullut tän biisin!) eikä se sitä ennen ollut mikään niinku meidän biisi tms....

En olekkaan pitkään aikaan kuunnellut musiikkia muuta kun autossa, oon täällä kämpillä aina ylhäisessä hiljaisuudessa kun ei ole TV:täkään! Mutta nautin hiljaisuudesta ja liika melu rasittaa. Siks kuuntelen musaa vaan jos tosissaan on sellainen olo että kaipaan jotain ääntä.

Rakastan kyllä musiikkia mutta olen sillekin toisinaan vähän yliherkkä...

Ai että mitä luxusta kun ei enää tarvitse kuunnella sitä p*skaa suomi-hiphoppia jossa vaan kirotaan ja kaikissa biiseissä puhutaan huumeista tms.. Sitä sain kuunnella harva se päivä ja täysillä.. buck2 Ja se oikeesti madaltaa mun energioita, ne kamalat sanotukset..... buck2 buck2
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1739 : 31.05.2008 23:04:39 »

Iltaa tupaan!

No olihan täällä niintä koulunsa lopettaneita. Onnea!  smitten

Minä olen tässä vähän aikaa sivusta seurannut näitä uudistuneen astron energioita ja sulatellut. Vaikea on ollut tottua siihen, että täällä energiat menivät kovin kiihkeiksi ajoittain jopa aggressiivisiksi. Nyt en tarkoita muutosvastarintaa, ahtauden tuntua tai sitä kun palvelut eivät heti toimineet, se kuuluu uudistuksiin.
Nuo kiihkeät hyvässäkin, ahdistavat, jyrkät jopa aggressiiviset energiat levisivät mielestäni lähes joka keskustelu alueelle.  idiot2
Mielenkiintoista olisi tulkinta uuden-astron syntymäkartasta.

Ehkä kyse oli vain minusta... sittenkin.
Nyt tulin siis takaisin seuraajasta osallistujaksi. On se hyväksi tai pahaksi  Wink
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 ... 114 115 [116] 117 118 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: