Sivuja: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619031 kertaa)
0 jäsentä ja 27 vierasta katselee tätä aihetta.
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1665 : 25.05.2008 19:37:31 »

Sissis, vaude! Onnea  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1666 : 25.05.2008 19:47:56 »

hyvä tigriiiii! saanks laulaa sun kans? Cheesy

taidan kyl pian mennä katteleen huippumallia haussa Smiley mullon taas lämmöt korkealla Tongue siis jotain tyhmää ~37 vaan koko ajan. ollu ny useana iltana. eilenkin! jos ei paremmin tietäs ni vois luulla et on raskaana.. en tiiä sit enkö juo tarpeeks vettä, elimistö kuivaa ja lämpö nousee?
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1667 : 25.05.2008 22:25:17 »

mistä tietää minkä näkönen joku ihminen on? Cheesy tai et jos laittasin kuvani tähän niin näkisitte heti oonko jousimiehen näkönen? Cheesy
« Viimeksi muokattu: 25.05.2008 22:30:59 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1668 : 26.05.2008 09:15:17 »

Heissan!
Pyörähdän myös tuvassa aamupalalla, mutta hyvät unet Jinx  angel
Näin tää maailma pyörii...
Mielenkiintoinen ajatus; karaoke  :Smiley
Piti juhlia pyöreitä aikoinaan mm. tämän teeman ympärillä  crazy2 kun ei ole koskaan tullut moista harrastettua ja oli siinä myös mm. avantouintikin  Cheesy Mutta kaikki jäi tekemätä... jospa harjoittelisin näin henkisesti koitokseen... joskus vielä sen teen... laulaahan se variskin äänellään ylpeäsi  2funny
Nurkkaan siis koneet kiinni ja pelit pystyyn  Wink Kuka on seuraava? Mie täräytän matalalta...
Lasse Liemolan "diivaillen"
"...ollaan aina ollakseen, ollaan diivaillen.
Sehän meillä nuorilla on pahe ikuinen.
Kun katsot ympärillesi, se aivan naurattaa.
Yhteen jos vain tullaan aina diivaillaan..."
On kertosäe...
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1669 : 26.05.2008 11:28:08 »

mikähän kaikki tänään vielä menee perseelleen tai ees lähiaikoina ku tänään oli ihan liian helppo työpäivä. yks mies vei puolet mun linjasta.. ja molliin on tullu taas yks semmonen paikka auki, jota haluan hakea. tai voisin ainaki hakea. tai haenkin.. tällä viikolla selviää pääsenkö yhteen paikkaan haastatteluun. aika masentavaa kyllä, jos en ees niin pitkälle pääse..

enpä tiiä mitä tänään sit touhuais, aikaa olis.. paitsi et pitäs sit semmonen työhakemus vaan väsätä. haluisin vaan kirjottaa hyvän ja lennokkaan. myyntihenkisen. mut sellaseen pitää olla tietynlainen olo ja mieli.. että juttu luistaa.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1670 : 26.05.2008 13:48:02 »

olis tää päivä jo ohi ja pääsis nukkumaan. uglystupid2
Viimeyö oli ihan kamala (kirjoitin eka että kalama Grin) Isoveli kuorsas niin kovaa etten saanu kuin muutaman
tunnin nukuttua jos sitäkään. knuppel2 Potkin seinää ja huusin sille monta kertaa että -ÄLÄ KUORSAA!!! Ja sit se oli aina jotain 5min hiljaa kunnes taas alkoi kuulumaan sellainen kuorsaus kuin moottorisahalla olis joku sahannut...
väsymyksestä johtuen mikään ei tunnu onnistuvan..
Ensiksikään täällä ei ole mitään ruokaa,ajattelin laittaa ranskalaisia uuniin ja laitoinkin,
sinnehän ne unhotui ja nyt syön kovia ja "mustia" ranskiksia. Angry 2funny
Astuin myös vahingossa koirien vesikuppiin ja voi että mä kirosin,kun juuri olin saanut sukat jalkaan...
Väsyneenä kaikki on niin ylivoimaista!
Ruotsin kokeeseen vielä illalla.  crazy2

tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1671 : 26.05.2008 19:38:08 »

Hiljaista pitää...
Mihin Chandra ja kumppanit on jäänyt? Cry
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1672 : 26.05.2008 19:40:44 »

Hiljaista pitää...
Mihin Chandra ja kumppanit on jäänyt?

"Hei "kengurutotta"

Kevättä rinnassa  :Smiley



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
mire
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #1673 : 26.05.2008 20:50:28 »

Kääks!!!!

Hirveä jännitys päällä, kun huomenna on hieronnan näyttökoe!!!!
En tiedä miten se nyt näin pääsi jänskättämään, mutta en voi mitään...  uglystupid2
Tosin onhan se ihan hyvä pieni jännitys, kun silloin sitä valmistautuu tekemään parhaansa.

Ihanan lämpimäisen näköinen ilma ulkona, aurinkokin vielä näkyy... täytyy siitä keräillä voimia ja positiivisia ajatuksia huomista varten...  Grin

Toivottakkee tsemiä näyttöön, sitä tarvitaan!!!   Cool

alkukesänaurinkoisinterveisin Mire
tallennettu

-Hyvät ajatukset ovat pieniä enkeleitä, lähetä niitä.-
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1674 : 26.05.2008 21:22:22 »

Onpas Tigru nätti. angel
Olettaen siis että tuo avatar kuva on sun kuva.(kenenkäs muun Grin)
Tulin hetki sitten lenkiltä... ja eilisten vähien yöunien takia oon nyt ihan puolikuollut..
Silti tulin vielä käymään täällä,en malttanut mennä vieläkään nukkumaan. uglystupid2
Ruotsin kokeeseen en mennyt,mutta kävin koululla täyttämässä uusintakoe papereita (joka kokeeseen
yks paperi) ja mulla oli niitä papereita/lomakkeita siinä vino pino ja kirjoittelin niitä
kaikessa rauhassa,rehtori naureskeli vieressä kun palautin niitä että ootko varma että siinä on nyt kaikki? Grin
Mitä ihmettä mun pitikään kirjoittaa? Tuli ihan ajatuskatkos... idiot2
NIIN!! Sitä,että saan hakea mun pikku faaraopentuni jo enskuun 11pvä. smitten
Ei oo enää kuin vähä päälle pari viikkoa odottelemista..

Tsemppiä MIRElle näyttöön!!! smitten
« Viimeksi muokattu: 26.05.2008 21:26:11 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1675 : 26.05.2008 21:28:52 »

Hah! Kiitti kengu.. Grin Tai mitäpä mä voin muuta sanoa.. Tongue uglystupid2

Plääh.  Tongue

Äsken nostin enkelikortin, niin tuli itsekuri. Itsekuri on tie vapauteen. Sopii tähän tilanteeseen kuin nyrkki silmään! Mun exä kävi täällä teellä ja voi voi miten me taas kyylättiin toisiamme ja sitten se myös kysyi että mitä teen ens viikon torstaina.. Olin että siis, mitä ihmettä, en tiedä, töissä tai täällä tai jossain, normi päivä.. Sitten tajusin että mullahan on synttärit sillon. Ja se kysy että jos mulla ei ole muuta nii hän veis mut jonnekin ulos syömään synttärilahjaksi.... Ja sanoin että mikäs siinä.

Ei ei ei ei ei ei...... uglystupid2 Joo joo joo joo joo.... Grin

Voihan sitä aina syömään mennä..

Mutta itseni tuntien.. Alan taas ajattelemaan kaikkea.
tallennettu
mire
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #1676 : 26.05.2008 22:19:36 »

Eih lähihoitaja vaan Hieroja... Koulutettu hieroja minusta tulee. Ja se on järjestetty näyttötutkintona.

Kiitoks tuesta smitten

Nyt onkin jo vähä nparempi mieli kun viimeisiä tuossa lueskelin ja kertailin... Kyllä mä sen hoidan kotiin!!! Cheesy



Hah! Kiitti kengu.. Grin Tai mitäpä mä voin muuta sanoa.. Tongue uglystupid2

Plääh.  Tongue

Äsken nostin enkelikortin, niin tuli itsekuri. Itsekuri on tie vapauteen. Sopii tähän tilanteeseen kuin nyrkki silmään! Mun exä kävi täällä teellä ja voi voi miten me taas kyylättiin toisiamme ja sitten se myös kysyi että mitä teen ens viikon torstaina.. Olin että siis, mitä ihmettä, en tiedä, töissä tai täällä tai jossain, normi päivä.. Sitten tajusin että mullahan on synttärit sillon. Ja se kysy että jos mulla ei ole muuta nii hän veis mut jonnekin ulos syömään synttärilahjaksi.... Ja sanoin että mikäs siinä.

Ei ei ei ei ei ei...... uglystupid2 Joo joo joo joo joo.... Grin

Voihan sitä aina syömään mennä..

Mutta itseni tuntien.. Alan taas ajattelemaan kaikkea.

hahhahahhahaaa... voe tokkiinsa... exät exät....   2funny
Miulla ainakin itsellä on ollut joskus vähän ongelmia pysyä exien kanssa kaveritasolla... Vanha suola meinaa joskus janottaa... MUTTA nyt on niin ihana ja hieno kultamuru minulla ollut jo aikansa, et ei kyllä tarvitse "haikailla" vanhoja aikoja...  kauris


kengururotta onnea pikkusen johdosta... Tarkoitatko koiraa (faaraokoiraa)?  smitten


Jees, nyt tästä lähden hakemaan teetä ja sitten voin asettua toviksi televiision ääreen illtaa kuluttamaan ja vielä täytyy käyttää tuo karvapallerokin ilta pisulla...   Smiley
tallennettu

-Hyvät ajatukset ovat pieniä enkeleitä, lähetä niitä.-
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1677 : 26.05.2008 23:03:13 »

Iltaa tupaan  smitten

Voi exät  Cheesy
Ehkä mä olen jotenkin erilainen tai jotain (no, eipä ole ex-poikaystävistä vielä kokemusta, nykyinen kun on se ensimmäinen ja vois olla viimenenkin), kun en ymmärrä, että jos se homma on kerran menny poikki niin silti voidaan olla kavereita?  Shocked Musta tuntuu, etten haluis nähä koko ihmistä sen eron jälkeen.. Sattuis liikaa. Mut sehän riippuu ihan tilanteesta ja ihmisestä, lämpötilasta ja tuulen suunnasta.. U know  Grin
  Luin muuten tänään noita rakkaushoroskooppeja tuolle jellona-jätkälleni.. Sano että tuo leijona-nainen on ihan selvästi kirjotettu mua ajatellen! No jaah.. Empä tiedä.  Wink

Love is in the air. Huomenna mulla olis edessä pienet treffit yhen koulukaverin kanssa.. Asiaa mutkistaa se, että hän viime viikonloppuna soitteli mulle pienessä tuiskeessa ja tunnusti rakkauttaan. Noh, seuraavana aamuna sitte soitteli uuestaan ja pyys kovasti anteeks, MUTTEI PERUNU SANOJAAN?! Oon siis vähän hämilläni koko jätkästä, mut kai se huomenna selviää  Grin

Kohta painun naapuriin nukkumaan, äiteen kanssa taas vähän riitaa.. Mut on sitä ennenki oltu ulkoruokinnassa.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
He|mi^
Astro-nauttija
****
Viestejä: 848



Profiili
« Vastaus #1678 : 27.05.2008 00:14:20 »

 :)iltaa tupaan
tallennettu

Elämän tärkeimmät asiat näkee vain sydämellään.

http://www.namaste.fi/oivallus
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1679 : 27.05.2008 06:05:45 »

huomenta, kauhekseni totean et mullon uskomattomat transiitit päällä nyt Cheesy marsi yrittää vikitellä keskitaivasta, saturnusta ja mitä lie, saturnus tekee jotain kuviota jupiterin kans ja sit vielä chiron sekstiili jupiter  Shocked kuvausten perusteella mitä noista luin näyttäs aika paljon siltä, et on kyl kumma, jos ei oikeasti lohkea mulle joku upea työpaikka tän viikon aikana!!

minä yritän pysyä existä mahollisimman kaukana. hmph.. eikö tigri ois kiva vähän haistella kesää ihan uusissa kuvioissa kuin palata vanhaan? Smiley

voi vitsi, enää 3 aamua tän jälkeen ja sit on kesäloma.. ja tän päivän jälkeen onkin hieman raskaampia päiviä töissä.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Sivuja: 1 ... 110 111 [112] 113 114 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: