Sivuja: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619102 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1620 : 23.05.2008 18:17:51 »

Hei!

Täällä juhlii ainakin Tigrinum! Onneksi olkoon! Mitäs sinä tarjoat näin juhlapäivänä täällä?  Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1621 : 23.05.2008 18:32:09 »

...
Tänään tämä likka uudistuu!!!

Kampaajalle ja piiiitkästä aikaa.Kun olen myös köyhä laulaja mä vain,niin senkin kanssa on hieman katsottava,milloin menee.
Värin käyn ostamassa ja laitan itse.Lorkulla on hyvä väri,jonka tuloksesta ja kestosta pidän enemmän kuin kampaamon väreistä.Ja upean kiillon saa sillä hoitoaineella,joka pakkauksessa on.
Ripsarikin vielä pitää hankkia,mutta ne olen nyt itselleni luvannut.
Kun kaikkea uutta on jälleen ilmassa. Cheesy

Mikä siinä on,että silloin kun jollain rintamalla alkaa tapahtua,niin samanlaiset tapahtumat vyöryvät päälle?
Aikast jännää ja loppu on itsestään kiinni ja valinnoistaan.
...
...
Katsos kun elämäni on astunut nyt toinenkin mies,joka on ihan uusi tuttavuus.
Tässä nyt hiljaa tutustutaan,ei vielä ainakaan sen kummempaa,mutta vaikuttaa hyvin miellyttävältä.
Neitsyt merkkinä on minulle aivan uusi.
...
Muutoksesta tuli hyvä!Siis hiustyylistä.Ja huomenna väriä päähän ja mitä sitten kaikkea tapahtuneekaan,on innostavaa seurata.
Mikäs ihmeen vaihe tämä on. Shocked
Väsynyt,mutta onnellinen! smitten
...
Olipa sillä miehellä neitsyttä  neitsyt kartalla.
Liekö hyvä vai huono. AURINKO aurinko, NOUSEVA askendentti, MERCURIUS merkurius JA MARS mars ,kaikki  neitsyt neitsyessä.
VENUS venus SKORPPARISSA skorpioni ja KUU kuu RAVUSSA rapu.
Herkältä tuo minusta vaikuttaa ja on henkinen.
Mitäs sanoo ELÄMÄNILO TUOSTA?
Ja KUKKO oli kiinalaisessa,siis korea.

Hei "Chandra"

Onnea uudelle elämänvaiheellesi  smitten

Isoveljeni on  aurinko askendentti merkurius 1 huone neitsyt
- tunneherkkä, pikkutarkka, itsekeskeinen ...

 venus skorpioni, mutta missa huoneessa  :Smiley



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1622 : 23.05.2008 18:52:07 »

Ja niin Chandra.... Olen myös Kiinalainen Kukko.  Grin
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1623 : 23.05.2008 19:17:56 »

Mä tunnen paljon  neitsyt ihmisiä ja mukavia suurimmaksi osaksi ovat,eikä mitään pikkutarkkoja
näpertelijöitä. Cheesy Itse siis olen  aurinko ja  merkurius neitsyt,ja voin sanoa että HIENOJA IHMISIÄ
me neitsyet ollaan,huumori kukkii ja lämpöä riittää,kenellekään ei pahaa tahdota.(tai niin luulisin)  angel
(hauska kehua omaa merkkiään  Grin) Kriittisyyttä itseään kohtaan kyllä löytyy...
Huonekin on nyt ainakin melkeen kokonaan siivottu,mutta en kyllä jatka sitä
urakkaa enää tänään!
Tulin juuri metsälenkiltä,tuli pari hevostakin ratsastajineen vastaan. smitten
Olen miettinyt sille tulevalle pennulle nimeä,ja tällähetkellä Narri nimi on ykkössijalla,
mitäs tykkäätte? Smiley
Ehdotuksiakin otan vastaan jos tulee jotain hauskoja nimiä uros koiralle mieleen. Wink
« Viimeksi muokattu: 23.05.2008 19:20:24 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1624 : 23.05.2008 19:25:24 »

Itse siis olen  aurinko ja  merkurius neitsyt,ja voin sanoa että HIENOJA IHMISIÄ
me neitsyet ollaan,huumori kukkii ja lämpöä riittää,kenellekään ei pahaa tahdota.(tai niin luulisin)  angel
(hauska kehua omaa merkkiään  Grin)

Niin on KIVA kehua omaa merkkiä.
Eikä juu, kellekään pahaa tahdota, ei kampata elontiellä toisia, vaan  mieluimmin kompastuneita pystyyn autetaan. 

smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1625 : 23.05.2008 19:40:57 »

Minulla on ainakin yksi  neitsyt-ystävä, ja hän on mielestäni aivan liian pikkutarkka ja pyrkii aina täydellisyyteen. Muutenkin liian kriittinen itseään kohtaan. Hän tiedostaa tämän itsekin ja onkin käskenyt minun huomauttaa aina kun homma menee liian tarkaksi/vakavaksi  Grin Hän on myös kovin hiljainen ja ujo. Mutta muuten hän on erittäin suvaitsevainen ja auttaa kun on tarvis, luotettava ja hyvä ystävä muutenkin.
  Välillä musta tuntuu, että jyrään häntä jellona-energiallani Grin

Kengu, se "Narri" kuulostaa tosi hyvältä, jotenkin osuvalta kun miettii faaraokoiraa (eikös se faaraokoira ollut vai muistanko väärin?)  Cheesy
En nyt tiedä mitä sitä ehdottaisi, mutta jos sellaisen ronskimman puoleisen nimen haluaa, niin tiedän kolme rotikka-poikaa nimiltänsä Peto, Tora ja Raato  Cheesy Niitten nimet ei kyllä persoonien kanssa mene oikein yks yhteen..  :Smiley
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1626 : 23.05.2008 19:57:42 »

^kyllä sellaisiakin  neitsyt merkkisiä varmasti löytyy. angel
Itse olin nuorempana tosi ujo ja hiljainen,syrjäänvetäytyvä.( kuu kalat)
Nykyään tykkään enemmän olla esillä ja äänessä,riippuu tietty seurasta...
Hillitty käytös on kuitenkin enemmän mun mieleen,yleensä.
Ylpeyttä tuo varmasti tuo nouseva leijona,ja ulospäin suuntautuvuutta. Cheesy
Mun yks kaveri on muuten leijona,mutta sit sillä on mars,merkurius ja venus  neitsyt ja se
on kyllä tarkka ja tekee kaiken hitaasti ja hioo kokoajan eikä tyydy lopulta mihinkään,kaikki pitää
olla just tarkalleen tip top... sen kanssa en nykyään aikaa vietäkään hirveesti,kun meinaa mennä
hermot siihen sen "hissutteluun" ja pikkutarkkuuteen.

Narri nimi sopii munkin mielestä jotenkin Faaraokoiran ulkonäköön tosi hyvin. Grin
Mäkin tiedän yhden koiran jonka nimi on Peto. smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1627 : 23.05.2008 20:09:03 »

Minusta nuo Faaraokoirat muistuttavat egyptiläistä Anubis-jumalaa.

Ei tuosta kyllä nimeksi taida olla  Grin

Kauniita koiria ovat.  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1628 : 23.05.2008 20:33:42 »

Kyllä neitsyet ovat kuuluneet aina minunkin läheisiini. Äitini ja pikkuveljeni ja monta hyvää ystävää, tällä hetkellä paras ystävänikin on neitsyt. Jotenkin vain viihdyn heidän kanssaan, vaikka joskus voivatkin olla turhan pikkumaisia minun jousimiesnousuiseen makuuni. Ja joskus selittelevät aivan liian paljon. Vaan kukapa meistä ei, kun on tärkeä asia.

He ovat luotettavia, turvallisia ja rakastettavia!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1629 : 23.05.2008 21:55:00 »

...
Eilen siis loppu harjottelu, JES, PÄÄSIN LÄPI!! JES, SE ON OHI!!!! Cheesy
Ja juurikin päästiin ikkunanpesumaalta ja viimenenkin ruutu on nyt pesty.
Kaikki keskeneräset projektit on siis nyt ohi ja kesä alkoi nyt,

kysymys onkin;
mitä teen
??

Siis OIKEESTI.


Hei "Tigrinum"


Oletko sinä nyt valmis hoitsu.

Onnea


Lainaus
POMOTA ITSE

Kun lopetat koulun, huomaat että
tuhansilla muillakin on sama tutkinto
kuin sinullakin; kun pyrit työelämään 
huomaat että maailmassa on tuhansia
muitakin jotka haluavat tehdä
samanlaista työtä kuin sinäkin.
Mutta sinä olet ainoa ihminen maailmassa,
olla on täysi määräysvalta sinun elämääsi.

 -Anna Quindlen



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1630 : 23.05.2008 22:22:13 »

 Kiitos kaikille laajasta neitsyt infosta!  smitten

Tuo pikkutarkkuus ja kriittisyys ensin pelästytti,mikä jokaisessa kirjassa neitsyt piirteenä esiin tuodaan.
Minä kun siivoan silloin kun huvittaa ja kaikki ystävät ovat siihen tottuneet.

ELÄMÄNILO!En vaan tiedä missä huoneessa tuo venus luuraa,kun sattuu kartan alaosa tämän muutoksen jälkeen jäämään piiloon.  Angry
Joten voipi olla huoneessa 2,3 tai 4,niitä en näe.Ja se pieni kartta on minulle niin pieni,että tarvitsisi ostaa suurennuslasi,jotta siitä merkin erottaisin.
Mutta aivan pian kuulen hänestä enemmän.
Kyllä edelleen risoo tämä muutos niin,ettei siihen totu.Tai ei kai voi tottua,kun ei edes kartat kokonaisina enää näy.  Cry
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1631 : 23.05.2008 22:59:47 »

Chandra  smitten

Kyllä pitäisi näkyä kartta isommallakin, kun klikkaan alapuolella olevaa tekstiä "näytä syntymäkartta". Minulla ainakin toimii ihan hyvin.  Huh
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1632 : 23.05.2008 23:53:19 »

Selvisi nyt tuo yllä olevakin. Ilmeisesti tämä ei toimi ihan moitteettomasti kaikilla ohjelmilla.   tickedoff

Nyt kaikille virkistäviä unia tai vain lepoa, kuinka haluatte.  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
WishMasteri2003
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Mad World


Profiili
« Vastaus #1633 : 24.05.2008 00:30:11 »

Jaahas, se taitaa olla päivä pikkuhiljaa pulkassa. Koeviikko alkoi tiistaina ja päättyy ensiviikon keskiviikkona. Takana äidinkielen, englannin ja psykologian kokeet ja jäljellä matikka(pitkä) ja ruotsi. Huhhuh, onneksi viikonloppu. Pakko huilata, että jaksaa painaa 100 lasissa viimeisenkin kouluviikon.

 Osaisiko joku kertoa, että mitä Venus härässä 5. huoneessa ja Kuu härässä 7.huoneessa meinaa ? Tuommoset on syntymäkartalla plus päivä sitten huomasin astro.com:issa, että jompikumpi nuista (veikkaisin härkä 7.huone) oli käynnissä (Ja on kaiketi vieläkin käynnissä). Kauheeta, kun tuntuu, että päivä päivältä enemmän ja enemmän ihmiset "jahtaa" meikää, varsinkin naispuoliset. Jotenkin tuntuu, että tämä juttu, mitä kysyn vaikuttaa tähän ja kovasti. Siis eihän siinä mitään vikaa silleen, mutta kauhistuttaa silti, ja taitaa olla ihan ensimmäinen kerta elämässäni Cheesy Kiitoksia näin etukäteen.

Minullakin on muutama neitsyt -merkkinen kaveri. Oikein mukavia, eivät kauheita nipottajia. Kyllähän ne saattaa olla välillä melko tarkkoja, mutta parempihan se tehdä kunnolla kuin hutiloiden.

Kengu: Narri on ihan hyvä, ota jos itse pidät Smiley

Hyvää yötä ja virkistävää viikonloppua puolestani myös !
tallennettu

Aurinko: Kalat
AC, Pluto: Skorpioni
Kuu,Venus: Härkä
Merkurius: Oinas
Mars: Kaksonen
Jupiter: Leijona
Saturnus: Vesimies
Uranus, Neptunus: Kauris
Maya horoskooppi: Sininen Lunaarinen Käsi
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1634 : 24.05.2008 09:00:51 »

Huomenta tupaan! smitten

Nyt pysyi teksti ja hymiö näköjään.
Juu NEELA,kyllä olen klikkaillut tuota allaolevaa,mutta sitten siinä tosiaan käy niin,että kartta ei enää näy kokonaan. Cry

Nyt meni sitten puhelimessa Neitsyt-miehen kanssa 3 tuntia ja juttu ei katkennut kertaakaan.
Oli kyllä näin pienellä tutustumisajalla juuri sellainen tyyli puhua ja nin samoilla aaltopituuksilla mentiin,että kyllä tuntui hyvältä.
Ja tarkistin tuon villakoirahommankin. Grin
Eivät kuulemma häiritse,eikä pienistä nipota.
Mutta hänellä on myös elämänkoulutusta yllin kyllin ja sen kyllä puheesta huomasi.Aamuun olisi varmaan juttua riittänyt,mutta aloin sinä huomauttamaan,että hänellä on aikainen ylösnousu ja pitkä työpäivä takana.
Olipa lämmin ääni ja puhelu tuntui molemmista hyvältä.Silti uitiin jo hyvinkin syvissä vesissä,vaikeissakin asioissa.Olen onnellinen hänestä nyt. smitten

Huh,kun pelottaa laittaa tuota hymiötä,kun on pitempi kirjoitus,ettei taas teksti karkaa.

WS;lle! smitten
Millaista rakkautta sinä tarkoitit näitten sielunkumppanien kanssa?
En tiedä muusta,mutta sielunkumppania on helppo rakastaa,vaikkei enää romantiikkaa suhteessa ole.
Nämä,jotka ovat ikäviä ja satuttavia oppeja elämäämme tuoneet,ovat hieman pitkäaikaisempia haasteita,mutta olen nyt viimeisen kanssa tullut siihen vaiheeseen,että kiitän tästä kohtaamisesta ja mietin häntä vain opiskelevana sieluna,jolla nuo rajoittavat sairaudet vielä mukana.
Jos ei kykene tuntemaan empatiaa,kuin silloin kun siitä on itselle jotain hyötyä,niin ei kykene.Sairautta ei voi muuttaa ja taas ne teot,jotka ovat lain puitteissakin vääriä,heikompien hyväksikäyttö johtoaseman vuoksi,hoidetaan sitten sitä tietä ja hänen on vain jatkettava tietään eteenpäin.
Toisaalta sisimmässään kärsii varmaan paljon.Näm kun eivät oikein terpialla,eikä kenenkään rakkaudellakaan ole korjattavissa.Ennen kuin voi parantua,pitää ensin nähdä se vika itsessä.
Jos sitä ei kykene näkemään,niin miten sitten korjata sitä?

Ainakin tiedän tarkemmin vielä miten kohdella muita.Siinä hän oli päinvastaisena esimerkkinä.
Rakkaus puhtaana tulee varmaan vielä häntäkin kohtaan,mutta nyt se on vasta tietoisella tasolla.Eli haluan,mutta kaikki ruvet eivät vielä ole irronneet.Haavat ummessa kyllä.Ja jos katson tätä draamaa laajemmasta näkökulmasta,niin se näyttää hyvin simppeliltä.Ego siinä on saanut kovan kolauksen ja tunteet pinnalla pitkään.
Samoin ihmetys,häpeä,syyllisyys,,,Hyvin paljon kummastelua lyhyestä suhteesta.
Vaan tämä uusi tapaus on kokenut saman ja pitkässä suhteessa,joten hän kyllä osasi keskustella siitä ja avata lisää tuota verhoa,joka näitten ihmisten käyttäytymisen syynä on.
tallennettu

Sivuja: 1 ... 107 108 [109] 110 111 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: