Sivuja: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618850 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1560 : 19.05.2008 12:24:34 »

päivää vaan. lähin vajaa tunti sitten töistä.. työaikaa olis jäljellä vielä vähän yli pari tuntia Wink mut tällasta tää on tää postikärryarki; pääsee pois sillon ku muut vasta heräilee. harvinaisen vähän oli postia siis.. vaikka itelle kyl tuli kauhee kasa; leijonalle bokserit ja lasku, mulle liiton lehti ja uus mastercard Wink (mitä silläkin teen ku on jo visa?)

nostin tänä aamuna itelleni sednan, eskimoiden meren jumalattaren. viikkovillitys oli aika mitäänsanomaton ja tän päivän transiititkin on vaan mars  aspect_squ venus ja uranus  aspect_squ jupiter

tuossa äsken kun tulin kotiin niin soitin heti yhteen paikkaan, josta hain työpaikkaa viime viikolla, että onko hakemus tullu perille.. mies ei vaan osannu vastata.

mitähän tässä sitten tekis koko päivän ku leijonakaan ei varmaan herää vielä neljään tuntiin. itteä vaan väsyttää ku kaikki muutkin kissat nukkuu Wink ajattelin muuten eilen ku menin sänkyyn koomaamaan, että nyt on koko perhe koolla; kaikki 4 kissaa nukkumassa samassa huoneessa Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1561 : 19.05.2008 13:12:56 »

^ mistä se ne avaimet on saanu?  idiot2 kummallista.

mun tuli kylmä!! hyvä ku tarkenin suihkuun.. nyt sitten teetuvasta tulikin kaakaotupa!  smitten pistin pesukoneet päälle ja mietin et pitäsköhän päikkäreille Wink sitten vois alottaa päivän taas alusta juomalla teetä.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1562 : 19.05.2008 13:33:58 »

Aapuuaaa  Cheesy Mun pieni pääni on ihan sekaisin, mistäs täällä puhutaan? Oon vähän tipahtanut..

Jinxillä naapuri käy siis hieman omin luvin kyläilemässä?
Ja rakkaudesta on täällä kovasti kiistelty ja yritetty määritellä mitä se on.
Miehistäkin (niinkuin aina  Wink) on puhuttu.
Päihdeongelmista ja narkkareista?

Harmi kun mulla on menny vähän ohi, olis ollu taas (omasta mielestäni) niin hyvää sanottavaa  Grin

Mutjoo, jatketaan. Mulla päivä mennyt uusia tukioppilaita kouluttaen  Smiley Mukavaa puuhaa kun ovat niin kilttejä ja kuuntelevat jokaisen sanan mitä suustani päästän. Hih.
Kohta alkaa sataa vettä ja pitäs koiruli hakee aitauksesta.. Tai sitte jätän sinne ni ei tarttis pestä  Grin No eikai ny sentään.
Päivänjatkoja.  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1563 : 19.05.2008 13:41:59 »

Huhhuh!!!
Kävin metsälenkillä koirani kanssa ja ennenkuin metsään pääsee
niin pitää ylittää autotie,no siinä odoteltiin kun rekka oli tulossa,
mutta Routa on niin kärsimätön että veti päänsä pannasta "läpi"
ja juoksi suoraan tielle ja rekan eteen! Shocked
Onneksi rekka jarrutti ja Routis kerkes hypätä sivuun...
Kyllä mulla sydän kävi kurkussa...
No,oli kuitenkin piristävä lenkki. Smiley
Nyt syömään jotain ja tekemään koulujuttuja...

[ ] kiinnostaa
  • ei kiinnosta

Tuli tuosta Jinxin tarinasta mieleen kun silloin kun asuin Asikkalassa
omassa kämpässä 3vk,annoin vara avaimen sellaiselle vanhalle papalle joka asui viereisessä asunnossa ja vaikutti ihan luotettavalta.. ja se oli muuten aika kumma tyyppi. Oli kokoajan mun ovella ja silleen,tuntui että se ihan oikeesti vahti mitä teen ja missä meen,puuttui hirveesti mun asioihin.Lopulta otin ne avaimet siltä pois kun tunsin että niin on parempi,niin sitten se oli yhtenä päivänä yrittänyt parvekkeen kautta tulla mun kämppään (ajatella mitä siinäkin olis voinut käydä jos se olis tippunut!) katsomaan onko kaikki hyvin
kun oli kuullut koiran haukuntaa...
Olin silleen että just... idiot2  2funny
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1564 : 19.05.2008 14:05:37 »

Sori jos menee taas vähän ristiin, mutta minkäs rotuinen koira sulta löytyy, Kengururotta? Vinttikoiraa veikkaisin tuon "pää läpi pannasta" -tapahtuman vuoksi  Grin
Itsellä kokemusta koiranäyttelyistä samasta ongelmasta kyseisen rodun kanssa  laugh
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1565 : 19.05.2008 16:17:09 »

Niin, ei kannata ajatella mieskuvioita liikaa.. ajattelis vaikka ravitsemusta ja matkoja.. itse aion tehdä niin, että soittelen miehelle ihan muina miehinä eräiden juhlien aikaan (taasko se aikoo missata hyvät bileet, siis)- TIEDÄN mitä aion kysyä ja sanoa, mutten joka hetki ole se sama tyyppi/muuntaudun - se vaan rassaa kun kipinöitä on niin harvan kanssa missään, siis romantiikka ja seikkailu, ja se jonka kanssa olis, on hieman vaikea. Miten saada toisen päähän se, etten ole sitomassa häntä muuhun kuin elämästä nauttimiseen.. voi, voi. Sehän rajoittaisi Minua jos sitoutuisin..

No joskus aika tekee terää.

Useinhan ne jutut lähteekin menemään kovaa, mutta sitten? njoo.. eli mahdollisimman huolettomasti sitten "ai niin sinäkin olet olemassa"  Wink ..on tosi ettei omaa energiaa, omaa voimaa, tai vaikka  rakkausenergiaa pitäisi sitoa tai rajoittaa toisen tahdissa.. mutta vähemmän hauskaa väärien tyyppien seurassa. 

Oletkos Tigris koskaan koettanut puhua miehen korkeammalle minälle esim meditaatiossa, jotain korkealentoisempaa. Niin kuin kaksi sielua puhuisi, jos hänen egonsa vetää eri suuntaan.. onhan kaikilla se korkeampi minäkin.
« Viimeksi muokattu: 23.05.2008 13:44:48 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1566 : 19.05.2008 16:53:11 »

Huomenta,,,taas.

Meikä väsyi niin tuosta pienestäkin miten sen sanoisin,mielipiteiden vaihdoista,että nukuin melkein kolme tuntia putkeen sohvalla.
Siihen se metsälenkki sitten,,, Embarrassed

Mutta näin kummallista unta.
Olin nukkumassa ja aina välillä minua häirittiin.Hermostutti se,
Minulla oli pieni lapsi,joka hänkin nukkui.
Katsoin siinä välillä ulos ja huomasin olevani jossain ulkomailla. Shocked
Vanhoja kauniita kerrostaloja.
Niisä oli kaariparvekkeet ja jokaisen parvekkeella oli vinosti lippu.
Yritin katsoa,että mikä maa tämä on,mutta kaikissa lipuissa oli eri väriset paksut raidat.Niitä oli kolme.
Ja lipun keskellä luki vain NEW.
Koko uni oli merkillisen sävyinen.Ei pelottava,mutta jotenkin halusin olla siinä vain yksin.

Jos joku osaa tulkita,niin kiitos.
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1567 : 20.05.2008 23:47:59 »

No Heippa!

Päästiin takaisin areenalle!

Kylläpä tuntuu uutuuttaan oudolle tämä visuaalinen muutos.
Vaan nyt on ensimmäinen tervehdys uudistuneessa tuvassa kirjoitettu, voi mennä nukkumaan. 

Hyvät yöt kaikille. 
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1568 : 20.05.2008 23:55:38 »

Hyvää iltaa!
Oudoksuttaahan kaikki uus alussa!
Varsinkin tuossa ylhäällä nuo 'knuppel2 ja smeleyt. Kun en näe noita hymypoikia enää! Onko teillä näin?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1569 : 21.05.2008 01:15:22 »

Voi poijaat ja tytötkin että on outoa,,, Shocked
Kaipa tähänkin nopeasti taas tottuu kun tutut ihmiset kuitenkin ympärillä. smitten
Mutta ihana on "nähdä" teitä kaikkia jälleen ja huomasin,miten tärkeä kanava tämä on ihan vain purkukanavanakin. smitten

Tupa on kuitenkin entisellään pystyssä ja tehdäänpä siitä entistäkin turvaisampi paikka tuoda ilonsa ja surunsa. angel smitten
Nyt kuitenkin jo silmät painuu väkisten kiinni,joten katsastelen huomenna tarkemmin sivuja.
Onhan se ihanaa kuitenkin,että Seppo jaksaa meitä aina välillä yllättääkin ja uudistaa myös. Cheesy
tallennettu

Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1570 : 21.05.2008 08:21:03 »

Pirskatti, tämä uusi look ei kyllä vedä vertoja edelliselle, mutta kai tämäkin on vain tottumiskysymys.
Te, jotka eilen jo pääsitte näitä uutukaisia sivuja tutkailemaan, niin monenkos aikaan? Mietin vaan, kun itse testasin ensin (ilmoitettu aukeavan n.klo 18) seitsemän aikoihin, sitten (päivitys, aukee n.klo 21) kymmenen jälkeen ja luovutin.
Mutjoo, kouluun pitäs raahautua.. Vaivaset kolme tuntia taas "ei mitään"  Grin

Lionheart kuittaa. ->
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #1571 : 21.05.2008 08:42:59 »

Shandralle  smitten
Siinä olet oikeassa että surumielinen katse, kyllä, kun näen miten paljon ihmiset joutuvat taistelemaan elämässään. Miten paljon "Luonto" vedättää ihmistä, mutta asiallahan on se toinenkin puoli, paras opetus on kantapään kautta ja päätä seinään, että pysähtyy ajattelemaan ja muuttamaan omaa ajatusmaailmaansa. Tietoinen eläminen nyt hetkessä, nauraa itselleen ja kokemuksilleen, sillä todellisuudessa elämähän on huvittavaa kun sen osaa katsoa eikä ota itseään ja muita niin vakavasti. Tällähetkellä on iloinen asia, ulkona paistaa  aurinko ja metsässä on niin voimaannuttavaa liikkua ja tuntea olevansa elävä eikä pystyyn kuollut. Sanoo  aurinko  kauris ja  mars  oinas sekä  merkurius  kauris jota  chiron nyt hoivaa  venus ksen kautta. 
Laitan teille kaikille tulemaan smootia: pitää sisällään mustikkaa, porkkanaa, ananasmehua, jugurttia, leseitä, manteleita, tyrnijauhetta, pellavansiemeniä ja kauraryyniä, kaikki iloisesti sekaisin ja sitten juomaan, namm... on sellainen energialataus että....

 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1572 : 21.05.2008 08:58:03 »

Heissan!
On kuin olisi pistettyu tupakin remonttiin... onkos tapetitkin saaneet uudet kuosit?  Cheesy
Kivalta näyttää, vaikka uutta aina hieman hitaasti katselee... kissani aikoinaan, kun remonttoitiin järkyttyi muutoksesta, eikä meinannut ollenkan asettua taloon  Grin Mourus maha maata viistäen pitkin nurkkia ja silmät suurina katseli muuttunutta ympäristöä  Sad Mutta kyllä se sitten parissa päivässä... jospa mekin  Grin Minulla menee täällä samalla toinen muutos, että ANTEEKSI jos kirjoitusvirheitä on normaalia enemmän... siirsin näytön toiselle puolle pöytää, eli istun eri kankulla ja käytön mm. vasenta kättä hiirellä  Cheesy
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1573 : 21.05.2008 08:59:17 »

Mää olenki ollu tääl koko yä näköjäs. Grin

Juu ja huomenta! smitten
Ohoh,Mateve! Shocked
Onpa meillä paljon merkeissä samaa? Shocked
Ja samanmoiset tuntuvat olevan mieltymyksetkin.Kiitos raikkaasta pommista,jolla päivä varmaan lähtee käyntiin. Cheesy smitten
Valvoin myöhään ja heräsin yöllä pariinkin otteeseen.Voi miten mahtava kuu!!!!!
Se oli sellainen palavan keltaisen oranssi ja todella iso ja tuli mieleen eilinen Buddha-juhla.
Pyysin päästä niihin energioihin ja kyllä se olikin tuju juttu. smitten
Metsänvartijan hommat jatkuvat.Tosin eilen vain kävin sillä telttapaikalla.Teltta oli poissa,mutta ilmeisesti kostoksi olivat polttaneet sen vanhan kaatuneen puunrungon ja siinä on täytynyt olla iso roihu.
Yläpuolella kuusenlatvat. Cry
En tiedä enää mitä tehdä.
Ehkä pyydän nyt ystävätärtäni,joka myös kävelee samassa metsässä ilmoittamaan tuosta.
Parempi kun useampi ottaisi kantaa.
Nyt tutkailemaan sivuja,,, Cheesy
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1574 : 21.05.2008 09:04:56 »


Voi tuota kissakertomustasi Jaspis. 2funny
Kissa-ihmisenä tiedän,minkä näköisiä ne silloin ovat.
Voi raukkoja,mutta ehkä olemme nyt itse vähän samanlaisia täällä oudossa ympäristössä.
Ei tuvassa ole tehty mitään.Ei,ehdottomasti,ei! knuppel2
Jotain pysyvää ja turvallista tässä suuressa tilattomassa avarassa paikassa,jossa kävellään silmät pyöreinä pälyillen.
Mutta mainokset lähtee minultakin!
tallennettu

Sivuja: 1 ... 103 104 [105] 106 107 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: