Sivuja: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618938 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1530 : 18.05.2008 12:02:40 »


Hei Ystäväin


Viime yönä satoi lunta niin paljon,
että sitä on vieläkin maassa ja lämpötila + 2,2 o

Vanha kansa sanoo, ettei kesää tule
ennenkuin kunnon takatalvi tulee
ja lumi pysyy maassa


Nyt saa sitten kesä tulla


smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1531 : 18.05.2008 12:23:58 »

Niinhän se tuli Elämänilo! smitten

Kun jotain noin ihanaa ja kaunista meille vielä jää sahojen ja tehokkuuden alta,niin pitäähän se säilyttää.
Usein siellä kävellessäni mietin,mitä kaikkea nuo ikivanhat kuuset ja männyt ovat nähneet.
Milla lailla silloin on asuttu,kun tässä on vielä ollut talo?
Ja rakkaus avautuu siellä ihan itsestään. smitten

Kyllä tekin siellä olette mukana.Esim.edellisellä käynneilläni jostain syystä mietin hyvin monia astrolaisia.
Että Esmiralda on nyt retkellä uusia elämyksiä etsimässä.
Rakkauden Valo oli siellä kaiken yllä.Ja sinut Elämänilo minä sieluni silmin näin jätesäkki ja hansikkaat kädessä tukijoukkojen kanssa siivoamassa nuorten sotkuja. Grin
Kengu istui kivellä intiaaniletit päässä ja Maarita tanssi ilosta Esmiksen puolesta. Cheesy
Viisuinen lauloi sydämestään,miten ihana maailma on ja Elektra tanssi kipinöiden puitten välissä.
Vilahti ajatuksissa muitakin,mutta teidän roolinne jotenkin jakautuivat niin hyvin. Grin

Anteeksi että jouduit siivoushommiin,mutta kun olet tuollainen toimelias talonmies,niin se tosiaan kävi mielessä. Smiley
Ja nyt lähdenkin katsomaan mitä siellä on tapahtunut.Onko teltta poissa,,,

Jaspikselle sanon,että minä hyppään sinun kanssasi ja Tigrun kanssa! Cheesy
Minäkin haluan ajella vuoristoradalla,mutta ikäni vuoksi varmaan lepäilen tuvassa useammin kuin te! smitten
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1532 : 18.05.2008 13:15:23 »

Huomenta. angel
Näin unta viimeyönä että jouduin hammaslääkäriin ja sit mut laitettiinkin yhtäkkiä tiputukseen... idiot2  Huh
No olipas Chandralla metsäretki! Cheesy
Muistan kun itse pikkutyttönä ollessani,Oinas kaverini sai päähänsä että mennään tekemään nuotio metsään! Ja minä tietysti innostuin...
Oli vielä kaiken lisäks todella kuivaa metsässä ja me sitten isiltä varastettujen tulitikkujen kanssa sytytettiin pieni nuotio,joka alkoi savuamaan ihan hullun lailla,
onneksi naapurin täti huomasi savun ja juoksi paikalle ennenkuin kerettiin tehdä isompaa vahinkoa metsälle. Undecided
Mutta kun se naapurin täti oli niin vihainen meille,että keksittiin valhe,ettei me sitä nuotiota sytytetty,vaan nähtiin savua ja tultiin sammuttamaan... niin siinä kävi sitten niin että se antoi meille Coca Cola pullon ja kehui hurjasti että hyvä tytöt,hyvän teon aioitte tehdä yms.. ja kertoi meidän vanhemmillekin kuinka rohkeita tyttöjä me ollaan.
Voitte vaan arvata millainen olo oli silloin,ei me sitten sen jälkeen siitä hiiskuttu sanaakaan. Embarrassed
No,siitä on tosiaan monia vuosia aikaa,ja luulis että nuoret sentään tajuais olla tekemättä mitään omia nuotioitaan.
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1533 : 18.05.2008 14:49:52 »

...
Kyllä tekin siellä olette mukana.Esim.edellisellä käynneilläni jostain syystä mietin hyvin monia astrolaisia.
Että Esmiralda aurinko  rapu  askendentti jousimies on nyt retkellä uusia elämyksiä etsimässä.
Rakkauden Valo  aurinko  harka  askendentti  ? oli siellä kaiken yllä.Ja sinut Elämänilo  aurinko vaaka  askendentti neitsyt minä sieluni silmin näin jätesäkki ja hansikkaat kädessä tukijoukkojen kanssa siivoamassa nuorten sotkuja.
Kengu  aurinko neitsyt askendentti leijona istui kivellä intiaaniletit päässä ja Maarita  aurinko neitsyt askendentti vaaka tanssi ilosta Esmiksen puolesta.
Viisuinen aurinko  ?   askendentti  ?   lauloi sydämestään,miten ihana maailma on ja Elektra  aurinko harka askendentti  tanssi kipinöiden puitten välissä.
Vilahti ajatuksissa muitakin,mutta teidän roolinne jotenkin jakautuivat niin hyvin. Grin

Anteeksi että jouduit siivoushommiin,mutta kun olet tuollainen toimelias talonmies,niin se tosiaan kävi mielessä. Smiley
Ja nyt lähdenkin katsomaan mitä siellä on tapahtunut.Onko teltta poissa,,,  ...

Hei "Chanda"

Kiva päästä mukaan mielikuvitusmaailmaasi

"Chandra"  aurinko kauris askendentti harka
metsänhaltijatar vahtii tarkoin luontoa,
"nikki"  aurinko skorpioni askendentti vaaka
istuu korkealla mäellä ja tiirailee tähtitaivasta,
"Tigrinum"  aurinko kaksoset  askendentti jousimies
kuntoilee metsässä,
"marix"  aurinko jousimies askendentti vaaka
kulkee metsänreunaa postikärrynsä kanssa,
"jaspis"  aurinko oinas askendentti jousimies
kasvattaa yrttejään,
"maarita" aurinko neitsyt askendentti vaaka
etsii sopivaa seutua uudelle kodilleen,
"Esmiralda"  aurinko  rapu  askendentti jousimies
esittää keppitanssinsa,
"kengururotta" aurinko neitsyt askendentti leijona 
ratsastaa metsässä ilman satulaa, ....

smitten Elämänilo

Edit:  aurinko ja  askendentti merkit
« Viimeksi muokattu: 19.05.2008 20:00:02 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1534 : 18.05.2008 16:07:23 »

Mielikuvitusmaailma on ihanaa! Cheesy

Niin nuo sinunkin kuvasi. smitten
Jaspiksen näen varmaan talven ensihiutaleissa hiljaa leijailevan taivaalta,,, smitten
Tigru on se villiruusu,joka on vallannut yhden alueen,tai välillä rakastunut juhannusruusu. Smiley
Ja NIKKI,juu. Cheesy
Suunnittelin matkallani meidän uutta torniamme,jota Jaspis jo alkoi rakentamaan. Cheesy
Siitä taitaakin tulla erillinen vanha pyöreä linnantorni,jossa on eri tasanteita.
Ylhäällä tähtitieteilijät,ja nikki on puikoissa. smitten
Sitten on vain tähdistä nautiskelijoiden tasanne,jossa voi löhötä vain divaaneilla ja ihailla hiljaisuudessa taivaankannen kaunetta.

Ja se hurja syöksylinko,josta singahdetaan välillä elämän vuoristoradalle! Cheesy

Ja asiasta toiseen.
Olin lenkillä ja sen jälkeen jumppaohjelma läpi. buck2
Selvisin siitä jumpasta hengissä ja kunnialla.
Katsoin metsässä ensin,että ei juma!Teltta on yhä pystyssä!! Shocked
Mutta kun menin paikalle,oli siellä joku poliisien tarra,missä numerosarja ja pölli oli puhdistettu hiilloksesta.
Myös hiillos oli korjattu. smitten
Että eiköhän se valvonta nyt suju ja pelästytä nuoret vähäksi aikaa.
Tosin seuraavaan metsään siirtyvät varmaan,mutta ehkä sielläkin sitten joku katselee perään,,,
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1535 : 18.05.2008 19:29:41 »




... and I think to myself  Kiss angel what a wonderful world  smitten

oooooooh jeeeeeee  smitten

~Aaviisuinen
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1536 : 18.05.2008 20:14:19 »

...
Kyllä tekin siellä olette mukana.Esim.edellisellä käynneilläni jostain syystä mietin hyvin monia astrolaisia.
Että Esmiralda aurinko  rapu  askendentti jousimies on nyt retkellä uusia elämyksiä etsimässä.
Rakkauden Valo  aurinko  harka  askendentti  ? oli siellä kaiken yllä.Ja sinut Elämänilo  aurinko vaaka  askendentti neitsyt minä sieluni silmin näin jätesäkki ja hansikkaat kädessä tukijoukkojen kanssa siivoamassa nuorten sotkuja.
Kengu  aurinko neitsyt askendentti leijona istui kivellä intiaaniletit päässä ja Maarita  aurinko neitsyt askendentti vaaka tanssi ilosta Esmiksen puolesta.
Viisuinen aurinko  ?   askendentti  ?   lauloi sydämestään,miten ihana maailma on ja Elektra  aurinko harka askendentti  tanssi kipinöiden puitten välissä.
Vilahti ajatuksissa muitakin,mutta teidän roolinne jotenkin jakautuivat niin hyvin. Grin

Anteeksi että jouduit siivoushommiin,mutta kun olet tuollainen toimelias talonmies,niin se tosiaan kävi mielessä. Smiley
Ja nyt lähdenkin katsomaan mitä siellä on tapahtunut.Onko teltta poissa,,,  ...

Hei "Chanda"

Kiva päästä mukaan mielikuvitusmaailmaasi

"Chandra" metsänhaltijatar vahtii tarkoin luontoa,
"nikki" istuu korkealla mäellä ja tiirailee tähtitaivasta,
"Tigrinum" kuntoilee metsässä,
"marix" kulkee metsänreunaa postikärrynsä kanssa,
"jaspis" kasvattaa yrttejään,
"maarita" etsii sopivaa seutua uudelle kodilleen,
"Esmiralda" esittää keppitanssinsa,
"kengururotta" ratsastaa metsässä ilman satulaa, ....

smitten Elämänilo

Terve tuppaan! Pitihän minun tänne kurkistaa, vaikka on monen monta askarta tuossa.

Nauratti nämä mielikuvat!  Grin Kauniita mielikuvia muuten, sillä joku on joskus sanonut, että ei meillä muuta olekaan kuin mielikuvia toisistamme. Koska piilottelemme itsemme kyllä niin tarkkaan, ettei toinen näe muuta kuin niitä! Ja pettymyksetkin olisivat vain rikkoutuneita mielikuvia! Enpä tiedä.

Mutta minäkin haluan mukaan!!!

Kengururotalla on aina yllätyksiä taskut täys, kysykää vain niin sieltä löytyy kaikkeen mahdolliseen apu.
Nikki on tosiaan tähtitornissaan kuin ikään Babylonian tieteilijä, jolta kuninkaat kävivät neuvoa kysymässä, erolla vain että hän on rehti meille maallikoillekin eikä tarvitse mirhameita kannella lahjoiksi.
Maarita tosiaan hyppii ja kipunoi jo turhautuneisuuttaan, kun on jo pakannut kimpsunsa eikä muuttoautoa näy.
Tigrinum taas heiluu pensseleittensä kanssa ja aina vain remonteeraa ja välillä söhlii jossakin ihmebaareissa.
SA aina vain ihmettelee noita miehenköriläitä.
Marix Maria Magdaleena, oletko välillä eksyksissä...
Jaspis kiviä tutkailemassa varmasti aina kun niitä on maisemissa.
Elämänilon näen aina sieltä maasta oikaisemassa selkäänsä ja hikeä otsalta pyhkimässä.
Chandra kulkee metsissä kuin metsänvartija, hyvä homma!
Mateve haaveilee tuomenkukka kädessä...
jne....
Minä en ole keppitanssia tanssinut nyt varmaan kolmeen vuoteen, mutta muuta kylläkin, viimes en meinannut lattialta päästä ylös  Grin
« Viimeksi muokattu: 18.05.2008 20:24:01 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #1537 : 18.05.2008 20:27:53 »

Tuota...teki mieli kertoman, noista vanhoista kunnostetuista maatiloista, jotka tänä päivänä on matkailuun luotu. Ne ovat mielenkiintoisia paikkoja.

Meidän isäntä vei meidät retkelle kuntakierroksen jälkeen erääseen kotaan, paisteli makkarat ja minulle kesäkurpitsaa ja muuta. Kaiken päälle hän pyysi meidät lavitsalle maata ja luki meille rauhoittavan meditaatiohetken.

Arvaa! Makasin sellaisen seinälle muistoksi asetetun liekopuun alla. Uskon että siitä tuhansia vuosia suossa maaneesta liekopuusta tuli sellainen bioenergiaryöppy, että lämpenin kuin saunassa vaikka muuten oli kylmä.  Cheesy

Mutta aikamoinen isäntä muuten!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1538 : 18.05.2008 21:04:10 »

Hauska metsäretki sinulla Chandra.  Cheesy  Näillä näkymin rakkaani muuttaa luoksemme asumaan n.1-2 kk päästä.  smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1539 : 18.05.2008 21:54:19 »

Kivaa, kun saa seuraa "kiitoradalle"  Cheesy Chandra, ei haitaa vaikka palajat aikaisemmin. Tärkeintä on kuitenkin se lähdöntunnelma ja laatu, ei määrä  smitten
Ja voe luoja teidän mielikuvia...  angel
Siellähän mie aina olen miss kiviäkin ja tuo ryytimaa on miun terapiatila  Cheesy Sinällään kaksjakosta, mutta olen otettu myös jos joku minua muistaa lumestakin  Kiss Se on myös tärkeä sielulleni, kuin kasveille... harmi vaan, en saa talvilepoa kun olen ihminen  Sad  Grin
Anteeksi, kun en mielikuvia nyt muista pysty luomaan  Embarrassed olen väsynyt vässykkä. Takana remonttipäivä ja sain kaiken valmiiksi  Smiley
Tulin tänne hyvään seuraan nauttimaan saunatömpsyni ja voi, kuinka hyvällä mielellä saan painua untenmaille  smitten angel smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1540 : 18.05.2008 22:12:52 »

Hello mi amores! Cheesy

Mitäs täällä on tapahtunut, kadonneita ja löytyneitä mirrejä
ja seksuuaalisuuden nostatus aikoja (-> luin hiukan tuota Aaviisuisen topicia..)  Grin

Hmmm... ja niin se muotikin lipuu Suomeen vähän muita maita
jäljessä... :Smiley Tongue

Olen opiskellut Vaa'an kanssa Avataria ja lähdemme reissuun,
Hollanti ja USA,
tämän kuun lopussa, Vaaka ensin, sitten minä hiukan perässä
seuraavaan seminaareihin, jotka kumpikin ottavat 10-12 päivää
tiukkaa opiskelua joka päivä 10 h.

Saksan intensiivikurssikin on menossa samaan aikaan,
joten täytyy pitää taukoa siinä ja jatkaa sitten myöhemmin,
kun on enemmän aikaa ja energiaa.  Wink

Esikoiskirjani alkaa olla kuosissa ja viimeistelyä vailla
valmis julkaistavaksi. Ajankohdan pidän vielä salaisuutena. Wink

Vaaka opiskelee veneensä kippariksi ja ensi maanantaina
hänellä on koe siitä. Tähän asti hän on ohjannut ilman lupia
tai/ja hänen ystävänsä on ollut kipparina. Tongue
Kansainvälisillä vesillä.... hmmm... :Smiley ...parempi olla se lisenssi
veneilyyn. :Smiley


Näillä näkymin rakkaani muuttaa luoksemme asumaan n.1-2 kk päästä.  smitten
Onneksi olkoon RV! smitten
Nopeastihan tuo on mennyt, mutta mitä se aika oikeastaan on,
-me luomme itse oman todellisuutemme -> universaalimme
ja tasan tarkaan milloin itse haluamme.
...ja tämä on Avataren perusolemus. Wink

Jos toiset luo ongelmia ja siten odotusta, niin me nautimme
tässä hetkessä. Wink
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1541 : 18.05.2008 22:22:51 »


10-12 päivää


10 ja 12 on kivoja numeroita Wink oon syntyny 10.12.! Cheesy

pitäs kai mennä nukkumaan, mutta katon mona lisa smileä ja keitän kananmunia Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1542 : 18.05.2008 23:21:53 »

Iltaa tupaan.

Voi Tigris,
Tuo alkoholi, olen entisessä elämässäni, siis fyysiseti tässä, mutta luen sen menneeksi ollut mitä erikoisemmissa paikoissa tarjoilijana. Ja ne 7-10 vuotiaat lapset, jotka klo 22 tulevat kysymään, "onkohan mun äiti täällä?" tai raskaana olevat naiset jotka huorittelivat, kun en antanut vetää kännejä, vaan passitin ulos. Ja huumeet; ihan toinen tarina taas, niin monta ihmistä olen niille menettänyt elämässäni, ystäviä ja rakkaita.
Kuka tietää mikä ihmisiä niihin vie, tarinoita varmaan yhtä monta kuin meitäkin. Kuka ei kestä tätä elämän raakuutta, kuka ei löydä itseään, kuka siksi kun ystävätkin, kuka sen vuoksi että kokee menettäneensä kaiken... Miksi, minkä takia, ...kuka tietää?  Cry
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1543 : 18.05.2008 23:43:48 »

Anteeksi unohdin sinut, mutta kun olet tällä sivulla ollut hiljaa!  smitten

Voi ei anteeksi pyyntöjä!  smitten
Ihanan positiivisia asioita löydämme toisistamme täällä tuvassa, hymyssä suin luin mielikuvia.  Smiley

Me kaikki pystymme tekemään jotain ja kukaan ei pysty pelastamaan ketään joka ei halua pelastua.

Rakkaudella on valtava voima, mutta jokaisen ihmisen valinnalla vähintään yhtä vahva, jollei vahvempi.
Vain itsensä voi pelastaa ja parantaa, sitä kautta tarjota tukea muille. He valitsevat haluavatko/ voivatko ottaa sitä vastaan.

Rakkautta on sekin, että päästää irti ja antaa toisten taistella ja elää omaa elämäänsä.  angel
Vaikeaahan se on vierestä katsoa esim. alkoholin tai huumeiden kautta tehtävää itsetuhoa.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #1544 : 19.05.2008 00:57:59 »


                       coolsmiley

            Kyllä se tiedetään, rakkaus on perseestä.

                Toisista välittäminen on itsekästä.

                   Kaikki se " HYVÄ " minkä

                      alati teemme, on

                        poissa itseltämme.


                                  2funny

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Sivuja: 1 ... 101 102 [103] 104 105 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: