Sivuja: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618851 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1380 : 09.05.2008 23:04:46 »

Julistus!

Julistan täten tällä hetkellä juuri nyt että rakastan itseäni, elämääni ja kaikkea ympärilläni. Ja julistan sen joka aamu itselleni tästä päivästä lähtien. Ja julistan sen myös joka hetki kun ajatukset harhautuvat mässäilemään jollakin negatiivisella..

Julistan olevani VAPAA kaikista negatiivisista asioista, olen VAPAA tuntemaan oloni kevyeksi ja hyväksi ja rakastamaan elämää!

Julistan olevani vapaa kaikista sellaisista tavoista, ajatusmalleista ja ihmisistä, jotka eivät palvele mitään kehittävää tarkoitusta!

Julistan elämän olevan ihanaa!

Julistan myöskin, että en välitä enää yhtään siitä, mitä muut minusta tai minun ajatuksistani tai teoistani ajattelevat. En ole tilivelvollinen kenellekään muulle kuin itselleni.  Smiley Minun ei tarvitse esittää mitään muuta kuin sitä mitä olen!

Julistan että nyt sitten alkaa tapahtumaan!   smitten

Julistakaa tekin, se tekee hyvää!!  smitten Grin


Afro http://www.dianablake.net/GalleryPortfolio/StarGoddess450.jpg
http://www.dianablake.net/GalleryPortfolio/Daybreak450.jpg
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1381 : 09.05.2008 23:13:56 »

No se on sitten tätä lisääntynyttä energiaa,joka ei tahdo kehon kanssa vielä yhteen sopeutua.
Aamulla kukonlaulun aikaan ylös ja iltavirkkuna,,, buck2
Miksi ihmeessä menin tuollaista lupaamaan,kun en edes niistä kynsistä nyt perusta. Cry idiot2

Mukava kuitenkin Lizzy,että olet löytänyt tiesi tänne.Jotenkin astrologiset ilmiöt ja nämä tuntuvat energiat kuitenkin kulkevat käsi kädessä.
Luen niin harvoin astrologisia juttuja,kun en ehdi niihin perehtyä.
Nuo Sepon laatimat valmiit jutut vain.
Ajatuksen olen nähnyt vilahtelevan muissakin ketjuissa. Smiley

En saanut päivällä unta,vaikka monta tuntia makoilin ja tein itselleni hoitoa.Olo oli levoton ja jossain siinä välimaastossa pyörin ja yritin kommunikoida oppaitteni kanssa.
Tuntui tänään siltä,että onko minusta tähän miesjuttuunkaan ja olin jo kirjoittamassa viestiä,että josko annetaan olla.
Jotenkin tuntuu,että nyt ollaan jossain rajalla.Että joko poikki,tai sitten saattaa taas tulla harmeja ja niitä on ihan riittävästi ollut. Undecided
En taida enää uskaltaa kiintyä kehenkään. Cry

Elämä on niin tasaista yksikseen,mutta toisaalta joskus kaipaa piristystä.
En vain halua että joku pyörii mielessä turhan usein ja vielä senkin saa poikki.
Oudot on fiilikset ja sitten vielä nuo unet päälle. idiot2

Illan olen kokeillut tässä mitä sitä laittaisi päälle.Naisten ikuinen ongelma.Ja nyt mennään kuitenkin niin paljon ylöspäin,etten tiedä tarkeneeko siellä näissä vaatteissa kuin täällä.
Luvattiin meille 21 astetta ja tänäänkin on ollut tosi hiostava ilma.
Lenkillä ajatukset hieman tuulettui,mutta illan aikana taas,,, idiot2

Pakko kait mennä pyörimään tuonne sänkyyn,jos vaikka uni sittenkin tulisi.
Elämänilolle jälleen kiitos yhdestä uudesta linkistä. smitten
Nyt sänkyyn.Hyvää yötä kaikille. angel smitten
tallennettu

WishMasteri2003
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Mad World


Profiili
« Vastaus #1382 : 10.05.2008 00:12:58 »

Löyty tällainenkin ketju, hienoa Smiley

Joo, pitkä päivä takana ja nyt kyllä väsyttäisi mukavasti. Pitkän aikaa on väsyttäny kyllä. Sitä on vissiinkin liikkeellä  Grin Kaheksalta aamulla kouluun ja päivä alkaa pitkällämatikalla (pilkin melkein kuin väsytti niin) Cheesy Noh koulun jälkeen kävin kavereitteni kanssa kiinalaisessa syömässä (Ja oli muuten hyvää, vieläkin sulattelen Cheesy). Sitten kuvattiin äidinkielen luovantyön esitystä ja sitten kävin vielä sen jälkeen jonkun Daikinin konsertissa(Joku sen niminen bändi, en ole ihan varma).

Minullakin Chandra on ollu outoja fiiliksiä nyt lähiaikoina. Tosi kummallista. Vaikka en Chandra tiedä nuista sinun miesjutuista niin, jos hän on tärkeä sinulle, niin mieti ja tarkkaile vielä hetki. Smiley Liekkö tuosta nyt apua, yritin ainakin.

Hyvää yötä nyt !
tallennettu

Aurinko: Kalat
AC, Pluto: Skorpioni
Kuu,Venus: Härkä
Merkurius: Oinas
Mars: Kaksonen
Jupiter: Leijona
Saturnus: Vesimies
Uranus, Neptunus: Kauris
Maya horoskooppi: Sininen Lunaarinen Käsi
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1383 : 10.05.2008 00:26:38 »

Minullekaan ei nyt vain tuo uni tule silmään, joten päätin tulla tänne kukkumaan... Tytöt kuitenkin herättelevät aamulla aikaisin, mutta minkäs teet.  buck2 Rakkaanikin vetelee tuolla jo sikeitä, mutta minua kun ei nukuta.  tickedoff
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1384 : 10.05.2008 01:16:46 »

Huoohh.. Ihmiset, mulla on paha ongelma. Koen tän tietokoneen aivan sairaalloisena pakkomielteenä.  Cheesy
Miten tämä ilmenee? Noh, olin tuossa äsken jo puolisen tuntia nukkumassa, mutta eihän siitä mitään tullu ku en ollu nukkumaanmennessä käynyt tsekkaamassa mm. tätä ja paria muuta lautaa, sähköpostia ja kaiken päälle en ollu kirjottanu sitä pakollista jokapäiväistä blogimerkintääni.
"Mmmmh.. Mihin sä meet?"
"Käyn nopee koneella, tuun iha just. Nuku sä vaa."
"Jaa.. *epämääräistä mutinaa* Tiiäkkö, sä dataat liikaa. *lisää mutinaa* Välil must tuntuu et *haukotus* se kone on sulle tärkeempi ku minä. *kääntää kylkeä* Tuut sit heti takasi.."
On se vaan sulonen.. Plääääh  :Smiley  smitten Niin siis en nyt puhu tästä tietokoneesta..
Jooh, nyt on kyllä mun aika mennä nukkumaan, juttujen taso laskee alle omankin ymmärrykseni. Pelottavaa.

Lionheart toivottaa hyvät yöt teille kaikille  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1385 : 10.05.2008 07:40:20 »

Huomenta! Cheesy

Pikaisesti käyn teillekin kahvit keittämässä.
Meikattu on ja vaatteetkin melkein päällä.

Tervetuloa porukkaan Wish Masteri! smitten
Juu,en ymmärrä miten päästin eilen itseni tuohon mielentilaan.Liekö väsymystä.
Viime yönä kuitenkin seurustelin entisen työpaikkani anestesialääkärin kanssa ja oltiin niiiiin rakastuneita ja minä jopa raskaana. Grin
Pääsin käyttämään hänen tietokonettaan ja ajattelin unessa,että tällähän voi ottaa yhteyttä vaika minne! Shocked

Aamun korteista Apollo muistutti keskittymään omaan voimaansa.
Lähinnä positiivisen ajattelun ja myös kehoon.Aloitin eilen jumpan lenkkeilyn lisäksi.
Mutta nyt kiire.
Ja Tigru! smitten
Ihanaa että olit eilen niin positiivisella ja iloisella mielellä.
Koetetaan kaikki taas viedä tämäkin päivä läpi,vaikka väsynäkin. Undecided Grin smitten Ja HEISSAN!
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1386 : 10.05.2008 07:55:49 »

Kertokaas onko muita keinoja kuin sydänsiteiden katkominen, jos joku ei nyt suostu puhumaan ja tunnen kuitenkin yhteyden / yhteydenpidon tarpeen vahvasti ja on vähän unen kanssa vaikeutta? Tämänhän voinee itse visualisoida. Siis siiheksi, että saadaan keskusteltua. Jos nyt en joka kerta menisi energiahoitajille, eikös tuon voi tehdä itse..  Ehkä keskustelu selvittää kaiken kertaheitolla. En oikein tiedä onko se oma energiani vai meidän välinen, joka tuntuu nykyisin niin voimakkaana? Siis voinhan verrata muutaaman muuhun miekkoseen, joita oli pari, kolme v sitten, ei ollut tätä tunnetta. Ilmoitin vain että nyt ei tapailla.

The interpretation above is for your transit selected for today:
Sun in the 8th House,  8, from 08:40 
activity period from 11 May 2008 until middle of June 2008

The interpretation above is for your transit selected for today:
Sun in the 8th House,  8,
activity period from 4 May 2008 until beginning of June 2008

*Sitäpaitsi molemmilla on sama transiitti menossa, eli pitäisi kokea elämää tunne, fiilispohjalta, ja muutamia muita asioita. Ei oikein tunnu että solmin siteitä muihinkaan tässä välissä.
« Viimeksi muokattu: 10.05.2008 09:33:05 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1387 : 10.05.2008 09:52:56 »

Ei ole kyse omistushalusta vaan kun emme puhu tai tapaa tarpeeksi.. Jos toinen vetää tunteita itseensä niin miksi minun pitää rakastaa. Minusta on aina kyse energianvaihdosta kahden välillä. Hän on jumissa, pitää yhteyttä,  ja piti vain kevyesti tavata, tuollainen saa jo huolestumaan onko toinen kunnossa. Mutta ok, jos pelataan, pelataan sitten.

Onpa muuten "hitsin vaikeeta" olla henkisesti viisas ja suhteissa, jotenkin tilanne menee usein tähän. Suomeksi, henkisen viisaan pitäisi koko ajan vaan rakastaa ja olla toivomatta mitään. Tavallaan olet oikeassa että voisi rakastaa, mutta voisi se tyyppi kyllä avata suunsakin.  Miten ollaan iloinen menneiden tuttujen tapaamisesta, jos nämä rupeaa vaikeiksi- knuppel2
« Viimeksi muokattu: 10.05.2008 10:00:24 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1388 : 10.05.2008 10:08:34 »

WS, minulla iski intuitio onko jäänyt huikkaputki vapusta päälle. Luultavasti AIVAN VÄÄRÄ tunne ja mietiskelinkin pitkään tässä, että sanonko mitään ja mistä tämmöinen tuli.
Voisiko hänellä olla vaikeaa itsensä kanssa ja pysyy siksi pois, joko itsesäälin tai itsetuhon tunnoissa?
Nyt en tarkoita mitään itsemurhaa, vaan onhan esim. alkoholismikin hidasta itsensä tuhoamista.
Niin että tämmöistä tänään.  idiot2

Yhdyn täysin myös Ardithin kommenttiin... ja vaikeatahan se (välillä) on.  Wink
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1389 : 10.05.2008 10:41:43 »

hyvää huomenta rakkaat tähtitaivaan tuijottelijat  smitten

mun aamu meinas alkaa ihan väärin, kun mut nostettiin sängystä vetämällä jalasta  Angry mutta tilanne korjattiin..

nyt mulla soi movetron tuolla täysiä, laulan mukana lujempaa.. jotta kaikki varmasti kuulis.. heitin jo matot pihalle.. että seuraavat pari tuntia mulla on nenä täynnä pölyä ja kissat juoksee hulluina pitkin kämppää.

juon vaan ton aamu-mantsikka-teen ensin  smitten karoteenitabletin kera..

"kuuman kostean minä tunsin mombasan.."
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1390 : 10.05.2008 11:56:52 »

...
Tiiäkkö, sä dataat liikaa. ...

Hei "Lionheart"

Ehkä sä oikeesti "dataat" liikaa.

Itse olen vähentänyt 80 % "dataamistani"
- kärsin jopa vieroitusoireista

Nykyisin voin henkisesti paremmin
sekä nukun paremmin

- tilalle on tullut puutarhatöitä ymv.
- tänään ajattelin aloittaa rullaluistelun
- täytyy ensin "tsekata" onko ne ok
- viime kesä jäi väliin


EDIT;
Kyllähän sinä hurjapäinen tyttö
harrastat paljon muutakin

Kaikkea Hyvää sinulle ja muillekin astrolaisille.



smitten Elämänilo

« Viimeksi muokattu: 10.05.2008 12:13:53 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1391 : 10.05.2008 13:15:13 »

oon yhtä hias siivoamaan ku laihuttamaan Cheesy vielä pitäs pestä nuo lattiat ja sit sais hakea matot parvekkeelta sisälle..

sen jälkeen oottaakin julmettu kauppareissu, pitäs juomaa raahata litroittan tänne pyörällä.. saa nähä mitä siitäki tulee. sitte en tiiäkkään mitä teen loppupäivän Cheesy palapeliä varmaan Wink

pihalla on hieno ilma, mut mä aion pysyä sisällä. ei kiinnosta tuo aurinko ennen ku se lopettaa mun ihon kutkutuksen.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1392 : 10.05.2008 13:18:15 »

Jeah, mä vietän kyllä kieltämättä aivan liikaa aikaa koneella. Tästä on mulle iän kasvaessa muodostunut yks elintärkeä päivärutiini. En muista koska olisin viimeksi ollut kokonaisen vuorokauden dataamatta.  Shocked Huolestuttavan huvittavaa.
  Mulla on kone päällä aina (virransäästöllä kun en käytä, ja ukkosella sammutetaan), olin sitten kotona tai vaikka koulussa. Tulee vaan niin orpo olo kun se on kiinni ja jos ei pääse koneelle päivään pariin, niin tulee sellainen olo kuin jäis paitsi jostain.  idiot2
  Tunnen muitakin, jotka ovat yhtä addiktoituneita tähän koneella olemiseen ja mielestäni se on nyky-yhteiskunnassa vaan ihan normaalia. Tietokoneellahan voi kumminkin hallita melkeimpä koko elämäänsä, jos niin haluaa (laskuista sosiaalisiin suhteisiin), mutta silti mielestäni ei kaikkea kannata siinä koneen ääressä hoitaa vaikka se helppoa onkin. Kyllä mä mieluummin lähen kaverin kanssa leffaan kuin mesetän ja lataan torrenttina sen leffan.  Cheesy Krhm.. niin siis enhän minä mitään torrenttina lataile.. I'm so busted.
  Tulikin mieleeni viime kesältä, kun oltiin mutsin kanssa kävelyllä ja tokaisin, että "nuo tuulessa heiluvat koivut näyttää ihan ku ne ois tehty tietsikalla!". Äitee repes nauruun ja pahasti.  Cheesy

Mutta jospa mä ottaisin sinusta, Elämänilo, mallia ja keksisin parempaa tekemistä. Voisin lähteä maailmalle ja ottaa kameran mukaan. Meillä kun tätä lääniä löytyy ja metsät on niin kauniita näin keväällä  smitten

Lionheart painuu pihalle ja napsauttaa tietokoneen kiinni.. Noh, näytön ainakin, alkuhan sekin  Grin

Päivänjatkot teille kaikille!  smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1393 : 10.05.2008 17:08:32 »

mulla oli hauska puhelu lellonan kans tossa yli puoli tuntia sitten  smitten kiherrystä ja hymyilyä. ootin (ja tiesin?) et se soittaa sen pelin jälkeen ja kun soitti niin vastasin et hei kulta, mää ootinki että sää soitat. sitten se kysy, että kävinkö kaupassa. sanoin et joo. sitten se kysy, että ostinko kaljaa (vaikkei se oo maininnu mitään et pitäs tuua..) ja vastasin, että joo Wink olisitte kuullu kuinka leijonamies kehrää  smitten sitten sovittiin, että mennään terassille, kun se tulee ja tässä mä ny sitte ootan rasvattuna.. siis aurinkorasvattuna varpaita myöten Cheesy

saas nähä mitä tästä tulee. mennään syömään sit johonki terassin jälkeen Smiley musta jotenki tuntuu, et ku leijonan ja jousimiehen päästää terassille niin ne ei takuulla tuu sieltä selvinpäin takas eikä välttämättä ees samana päivänä ku ovat sinne menneet Cheesy

noh, tänään ei sitten tullu juotua ku yks muki teetä. huomenna sitte seuraavan kerran Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1394 : 10.05.2008 17:46:37 »

Miksi pitää olla tällainen ääripää-ihminen.
Joko kaikki tosi hyvin tai sitten ollaan jossain kielekkeellä.. Ja vie ihan älyttömästi voimia, jos nää tunnetilat vaihtuu joka toinen päivä laidasta laitaan. Kun vaan lakkais tuntemasta. Olis tunnevammanen narsisti vaan ja alkais käyttään ihmisiä hyväksi ja keräämään niiltä ykspuolista ihailua ja rakkautta.... No en puhu tosissani, mutta huomaatteko miten..... mikä se sana on? kyyninen.. kyyninen mä nyt olen... Oon harvoin kyyninen. En juuri koskaan.

Kohtalontoveri.
Mulla on tänään se hyvä päivä, kun joku edes tuntuu joltain. Oikeastaan voisin heittää tähän pienen linkin meitsin blogiin, sieltä sitten lukemaan jos kiinnostaa.
http://mymadmind-ace.blogspot.com/
(Viimeisimmässä merkinnässä äsken räpsimäni kuvat pihalta, tähän kun ei liitteenä niin suuria taideteoksia mahdu.)
Tigrinum, koita kestää. Eipä tämä nyt paljoa auta, mutta mä oikeesti tiedän miltä tuntuu kun mikään ei tunnu miltään. Jos eksyt lukemaan noita kämyisiä postauksiani, niin saatat ymmärtää. Nostaisin esille nuo "Pisaroita" ja "Hukkumiskuolema.." -merkinnät..
« Viimeksi muokattu: 10.05.2008 17:51:37 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 91 92 [93] 94 95 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: