Sivuja: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619111 kertaa)
0 jäsentä ja 21 vierasta katselee tätä aihetta.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1245 : 02.05.2008 18:12:46 »

itse en juo todellakaan yhtä usein ku oma ukkoni. ei oo tarvetta, kun tää pystyy juomaan kotona ollessaan.. ei siis tarvi aina lähteä johonkin.

edellisessä suhteessa olinkin absolutisti, kun mieskin oli. eihän se hyväksyny mitään alkoholia, joten oli paree olla juomatta. siitähän se riemu sitten repes, kun lähin opiskelemaan. join "salaa" kaikki keskiviikot ja sit viikonloput vaan seurustelin Wink

minä jätin sitten lopulta.. itse jättäneenä opin paljon itestäni sen suhteen kautta. sitäpä sitten yritän eroaville ihmisille sanoa, että varmaan opit suhteesta jotain edes. en tiedä kuinka paljon jätettynä voi oppia, riippuu varmaan suhteesta ja ihmisistä. mitä tigri on oppinu? Smiley minä opin jättämään ennen ku petän, mm. opin tunnistamaan itestäni ne merkit, sen etten enää välitä.

enpä tiedä mitä tekisin jos nyt tuliskin ero. yhteiset kissat ja kaikki. mut luulen, että vaihtaisin paikkakuntaa. muuttaisin helsinkiin sinne missä mun alan työpaikat on. vaikken kyl usko, että pakeneminen mitään auttaa ikinä missään. joskus ne tilanteet kuitenkin naaman eteen tulee ja ne pitää vaan kohdata.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1246 : 02.05.2008 18:41:32 »

Kaikista suhteista oppii kumpikin jotakin ja se on posiitivinen asia. Smiley

Mutta nyt kuitenkin haluan hehkuttaa aivan ihanaa miestä,jota suuresti arvostan! smitten
Nimittäin tuota Graigh (?)jotain,joka nimellä Leijonamies tunnetaan. Cheesy
Wau!Siinä on mies!!!!!!!!
Katsoin äsken,miten hän hoivasi leijonia ja tiikereitä ja auttoi uudet poikaset maailmaan tilanteessa,jossa emo ei niistä lainkaan piitannut ja jo se häkissä olo tuskaisen synnyttävän tiikerin kanssa,huh!
Lisäksi tuli vielä perätilassa toinen ja oli aika huiman näköistä.

Luontoretkeni sujui taas niin ihanissa merkeissä ja kävinkin katsomassa valkovuokon ja keltavuokon eroa.Eipä juuri muuta kuin väri ja se,että keltavuokon lehtityvestä voi lähteä kolmekin kukkaa,kun valkovuokolla vain yksi.
Kiviä,höyheniä ja käpyjä oli taas taskut pullollaan kun tulin kotiin.
Ja vanha hirvensarvia muistuttava oksa. Grin

Sitten havaitsin aivan oudon ilmiön.
Joku eläin on alkanut käyttämään tampooneja! Shocked
Mietin että mikäköhän.Orava siinä katseli vierestä,mutta ei,se oli liian pieni.
Tovin päästä jonkin eläimen hygienian hoitoon kuului wc-paperi! tickedoff
Voi elämän kevät sanon vaan ja yäk! buck2
Välillä nautinnon keskellä herää tuo suuttumus oikein kunnolla,kun seuraan ihmisten touhuja metsässä. knuppel2 tickedoff

Nyt kai pian voidaan puhua jo alkukesästä,sillä lupiinin lehdet jo korkealla,kielot pienillä nupuilla,juhannusruusuissa pienet lehdet,,, smitten

Ja muuten,tapasin tänään yllättäen kaupassa nuoruudenihastukseni. Cheesy
Muuttuneitahan ollaan kumpikin,mutta vain vähän. Wink
Sain kylään kutsun,kun on näille seuduin hänkin muuttanut.
Mutta se reissu taitaa jäädä väliin,sillä ihastus jäi nuoruuteen.
Kiva oli silti jutella. smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1247 : 02.05.2008 19:36:54 »

Jaa mitä on oppinut vuosien saatossa.
Yksi tärkeimmistä on samanlainen huumorintaju.Ilman sitä ei hommasta oikein tule mitään.
Sitten se,että minun tulee saada olla täysin oma itseni ilman mitään rooleja ja tuntea,että minut hyväksytään sellaisenaan.
Sama pätee tietysti toiseen.
Ja molempien itsenäisyyttä ja omaa vapautta arvostan myös.
Aikaa omille ystäville ja touhuille.
Joskus muutokset suhteessa lähtevät niinkin kaukaa,kuin lapsuudenkokemuksista.
Minä olen saanut olla lapsi ja hoivattu,mutta viimeisessä suhteessani tuntui,että minusta odotettiin hoivaajaa ja kädestä pitäjää koko ajan.
Joskus tuntui jopa siltä,että olisi pitänyt olla se äiti,jota kumppanilla ei omien sanojensa mukaan ainakaan ollut.

Ei minusta ole miehelle äidiksi ei hoitajaksi,paitsi silloin,jos tulee sellainen tilanne päälle,että toinen tarvitsee tukea.Kuten nyt läheisen sairaus,kuolema tai muu vastaava.
Lapsia on hoivattu jo niin,että miehelle haluan olla nainen ja kumppani.
Nyt voi tuntua siltä,että kirjoitan tyyliin minä,minä,minä.
Mutta sen juuri opin,ettei heikkoa hoivasuhdetta enää minulle kiitos! Smiley
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1248 : 02.05.2008 20:40:06 »

Opitko ehkä TARKKAILEMAAN enemmän.. olen kysynyt muutamilta näkijöiltä ja kenenkään mielestä suhteeni ei lopu.. siis ei lopu rumasti varmaankaan.. olen oppinut tarkkailemaan, oli minullakin pisteeni jolloin koin sen sulautumisen ja ole siinä sitten kun mies keksii muuta.

Joten silloin nainen keksii muuta tai muita..> ura. Matkat. Ystävät.

Aiemmin jos kysyin näkijöiltä - ne paperit taitaa olla tallessa jossain - sanottiin kyllä loppumisestakin ja yksi mitä sanottiin, tuli mieleen, oli että tulisi nuorempi ja henkisesti valmiimpi.. ja tulikin.. mutta ei vieläkään lopullinen.   Kiss Mutta kyllä kaikenlaista puppuakin tuli kuten että kesällä 2006 tulisi joku.. ja jotkut lupasi että tuon lyhyen suhteeni sankari olisi palannut kuvaan (joku saattoi jopa sanoa että maamerkki ja tapahtuma, jossa hän töissä > ei ihme jos kuuntelin). Ei, ei. Harva neuvoi kokonaan katkomaan välit ja se oli parasta! Täytyy sanoa että t touhula neuvoi niin. Touhula näki jotain muutakin suht ok, ei tietty kaikkea. (Tämä kiinnostus näkijöihin aikanaan liittyy siihenkin, että tutun selvänäkijän kanssa piti tutkia näkemiskykyä.. hän taas näkee yleisiä asioita, ei yksityisiä erityisen hyvin; siis maailmantilanne, tulevaisuus, ainakin omasta mielestään..)

Aina pitää pitää mieli rauhaisana eikä mennä tunteisiin liikaa.. muuten ei ole elämässä kuin vuoristorata suhteiden mukana > liikaa riippuvuutta toisesta. Ei helppoa tiedän, jos on vahvat kemiat.

PS Olinpa unohtanut että tuo hankala henkilö puhui nk rakkaudesta  2funny ja henkisyydestäkin, mutta se siitä. Tämä jonka kanssa nyt olen liikkunut, tietää myös sellaisesta, mutta onneksi ei suuria lupauksia. Silloin voidaan kokea käsillä oleva juttu-

Että semmoista kahvitaukoa.
« Viimeksi muokattu: 03.05.2008 08:19:10 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1249 : 03.05.2008 08:12:12 »

tigru

Niiden "väärien" kanssa pitää reenata suhteita että ei sitten mokaa sitä suhdetta "sen oikean" kanssa  Cheesy
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1250 : 03.05.2008 08:13:53 »

Jos on jo puoli elämää eletty, kuka mahtaa olla se oikea?

Ei voi olla vääriä, jokainen on oikea joka tuntuu jossain, tämä juuri pitää saada erään paksuun kalloon.  Smiley

En minä ainakaan voi sanoa että sellainen on väärä, jossa tuntuu olevan samalla tavalla sielua ja valoa ja vetovoima skulaa..< tuosta voi sitten kiistellä kait, mutta siihen en mene.

Mutta oikein T, töitä sit vaan painamaan..tai huvittelua.

Kertokaas miksi joillain jutut sujuu niin helposti, tulee mieleen työkaveri. On nätti, ei ole kärsinyt, on kunnon työ, harrastus, mies. Koetin hieman puhua jostain hänen kanssaan, mutta kun kaikki ollut niin vaivatonta, ei häneltä oikein irtoa kommentteja.
« Viimeksi muokattu: 03.05.2008 08:17:29 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1251 : 03.05.2008 08:23:17 »

Niin mitä ajattelette, miksi jotkut eivät kärsi? Tai miksi kaikki vaikuttaa joillain menevän niin vaivattomasti? Mies ei lähdekään kun ollaan raskaana, tulee hakemaan paikoista ja kotia pyöritetään. Allekirj. koettanut 2 kertaa ja sitten ei enää.
Älyn tai ulkonäön asia tämä ei taaskaan ole; tunnen monia joilla samat kyvyt, mutta.. heillä hankaluuksien määrä stoppasi johonkin, sitten se perheidylli ja työ.


Eräs raflapäällikkö, pari markkinointityössä olevaa, monia tulee mieleen.

Onko kaikki karmaa? Ei kai kärsimystä kukaan kutsu? Saahan siinä viisautta mutta siis.

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #1252 : 03.05.2008 08:47:12 »

Tuli mieleeni teitä lukiessani, jospa on nyt se aika, kun kokemuksienne kautta, luotte sen oman maskuliinisen itsenne fyysiselle tasolle. Eli, mitä ette halua miehestä ja mitä haluatte. Kun sen tietää niin vedätte puoleenne niitä komistuksia, eiköhän riitä tuo kärvistely ja vaatikaa itsellenne huippuja, niin, ei mitään yksipuolista hoivaamista enään.  Sanokaa itsellenne, nyt riittää.... se toimii....
Onnellisesta kokemuksesta syvällä rintaäänellä puhuja......


 Wink  Mateve
tallennettu

mateve
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1253 : 03.05.2008 08:52:38 »

eli tätä kohtaa tarkotin "Ellet saa olla hänen vaimonsa, nauti olemisestasi hänen rakastajattarenaan, sillä sitäkään roolia ei sovi asettaa kyseenalaiseksi. Voit olla varma, että hänen vaimonsa kadehtii sinua. Jos taas olet vaimo niin tiedä, että hänen rakastajattarensa tekisi mitä tahansa saadakseen paikkasi."
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
mirka222
Vieras
« Vastaus #1254 : 03.05.2008 11:48:49 »

Niin mitä ajattelette, miksi jotkut eivät kärsi? Tai miksi kaikki vaikuttaa joillain menevän niin vaivattomasti? Mies ei lähdekään kun ollaan raskaana, tulee hakemaan paikoista ja kotia pyöritetään. Allekirj. koettanut 2 kertaa ja sitten ei enää.
Älyn tai ulkonäön asia tämä ei taaskaan ole; tunnen monia joilla samat kyvyt, mutta.. heillä hankaluuksien määrä stoppasi johonkin, sitten se perheidylli ja työ.


Eräs raflapäällikkö, pari markkinointityössä olevaa, monia tulee mieleen.

Onko kaikki karmaa? Ei kai kärsimystä kukaan kutsu? Saahan siinä viisautta mutta siis.



Hmm...sanoisin tuohon omalla lyhyellä elämänkokemuksella, että ne joilla näyttää menevän parhaiten, meneekin todellisuudessa huonoiten, tai heillä on jotain salattavaa suhteessaan...Joko he eivät halua nähdä tosiasioita (kieltävät ongelmansa) tai salaavat ne lähiympäristöltään..Olen huomannut, että he raivostuvat todella paljon lähiympäristön ihmisille, jos joku kysyy, että onko kaikki hyvin..tai jos he sattuvat avautumaan omasta suhteestaan samalla, kun olen kertonut omasta suhteesta/erosta, parin päivän päästä he tulevat vakuuttelemaan minulle, että heillä ei mene niin huonosti kuin minulla, tai että heillä ei ole ongelmia...Mitä se minua liikuttaa Shocked Tuollainen vakuuttelu ja raivostuminen saa epäilemään vielä enemmän..Ne, joilla taas näyttää menevän huonosti, myöntävät suhteensa ongelmakohdat rehellisesti, ja haluavat keskustella asioista avoimesti..Toisaalta rehellisyys tuo myös esiin ne voivottelijat koloistaan, jotka saavat nautintoa toisten suhteista voivottelemalla ja näin yrittävät peittää tai kieltää oman suhteensa ongelmia/yrittävät nousta toisten yläpuolelle...Sain vappuna kuulla eräältä "ystävältäni" samantyyppistä paskaa: tiedäthän, että MEILLÄ ei mene niin huonosti kuin sinulla suhteessa Shocked Sanoin, että  joo, ja sehän on sinun oma todellisuus ja oma elämäsi, että mitä mun mielipiteellä on merkitystä...Rupesin taas miettimään, että ne todelliset ystävät erottuvat idiooteista oikeissa kriisitilanteissa ja silloin kun apua todella tarvisi..
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #1255 : 03.05.2008 11:54:25 »

Ja faktahan on se, että kaikissa suhteissa on omat ongelmansa Wink Eräässä perheessä tapellaan sohvatyynyjen järjestyksestä, ja se on vaimolle elämääkin suurempi asia, kun taas toisissa suhteissa tapellaan alkoholin käytöstä...Kaikki on niin suhteellista Grin Ehkä henkisimmille ihmisille annetaan eteen näennäisesti suurempia ongelmia, koska he tajuavat ettei sohvatyynyjen järjestys ole tärkein juttu elämässä, kun taas jollekin toiselle se sohvatyynyjen järjestys on hänen kokemusmaailmassaan iso juttu...(tuo sohvatyynyistä valittava akka ei ole fiktiivinen henkilö Grin)Ongelmia kyllä keksitään, jos niitä ei ole..
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1256 : 03.05.2008 12:54:37 »

Olen kyllä kanssasi samoilla linjoilla N222. Smiley
En oikein jaksa uskoa,että mikään suhde on ongelmaton,mutta toisten on vain vaikeampi tuoda niitä esiin.
Ja joillakin on tärkeintä se,miltä ulospäin näyttää.

Tuo miesystäväni,tai mikä lie hän nyt ikinä onkaan minulle ja minä hänelle,oli taas illan ja yön luonani.
Puhuimme kumpikin siitä mitä haluamme suhteelta.Ei kuitenkaan tältä "suhteelta",koska nyt mennään vain hetki ja päivä kerrallaan,siten,että molemmat ovat tyytyväisiä.
Kysyin kaipaako hän asuinkumppania.Myönsi että joskus ehkä sellainen ajatus vilahtaa mielessä,että oisi kai kiva jos joku olisi tässä.
Mutta sitten alkaa miettimään varjopuolia ja ajatus kaatuu siihen. Smiley

Olin hyvin iloinen tästä vastauksesta.Hänkin on eronnut ja kuten tuolla aijemmin jossain kirjoitinkin,olemme seurustelleet joskus.
Nyt on kaikki niin yksinkertaista näin.
Ei ole lainkaan henkisiä ihmisiä,joten hieman eilen mietin,miten ilmaista,että minulla on työ vielä klo:23 ja tarvitsen hiljaisuutta.
No,sanoin sen ja ei hän paljon kysellyt mikä työ.Tietää että jotain sellaista harrastan,mistä hän ei niin ole kiinnostunut.

Niinpä ehdotin,että jospa menisit tuohon lähipubiin ottamaan mitä sitten ikinä otatkin ja minä teen lähetykseni.
Se sopi vallan hyvin ja tunnin kuluttua palasi.Ei siitä sen kummempaa puhuttu.
Meillä oli aikoinaan aika sanoisinko tuulinen suhde,tulinenkin. Grin
Jotain oleellisen tärkeä on jäänyt jäljelle ja se turha on poissa.

Nyt nautin tästä.Itse asiassa tämä on juuri sitä,mitä olen pyytänyt.
Jos minun on tarkoitettu jonkun kanssa vielä olemaan tässä elämässä,niin itsenäinen ja minut hyväksyvä kaikkine omituisuuksineni.
Ja sellainen,jonka itse hyväksyn sellaisenaan,vikoineen ja hyvine puolineen.
Tämä tuntuu tällä hetkelle siltä.Ja olen onnellinen hänestä. smitten
Niin helppo puhua ja olla meikittä tukka sekaisin,kun toinen on kaiken jo ajat sitten nähnyt. Grin
En vaan kuunaan olisi arvannut,että joskus vielä olemme yhdessä.
Näin yllätyksellistä ja ihanaa elämä on. angel Cheesy

Jätän yläkerran viisaammille asiani hoitoon ja odotan kärsivällisesti.Näkyvät tietävän paremmin kuin minä. Wink
Ja mikä ajoitus! Shocked
Juuri kun täällä kiukkuilin että ex muuttaa tähän kaupunkiin,niin siitä seuraavana vkl:na astui tämä kuvioihin.
Että kiitollinen saan olla tässä ohjauksessa. angel smitten
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1257 : 03.05.2008 15:25:49 »

Päivää kaikille! smitten

Onpas täällä tapahtunut taas...
Ihanaa Chandra kuulla että sinulla on tuollainen "miesystävä" tai miksikä sitä
sanotkaan. smitten

Mulla oli todella hauska ilta eilen,mentiin siskojen ja parin kaverinkanssa
juomaan,en mä kuin pari siideriä ottanut,kun mulla on tapana käyttäytyä vähän
kyseenalaisesti jos juon liikaa. Cheesy
Mutta sain tietää että yksi nuori mies (Kauris) jonka
joskus about puolivuotta sitten mökillä
tapasin ja jonka kanssa ihailtiin laiturilla tähtiä,joita ei tosin näkynyt yhtäkään kun oli niin sumuinen taivas silloin. Grin oli kysellyt mun perään,soitin sille eilen ja sovittiin että tavattaisiin joku
päivä! Smiley
Olin kyllä positiivisesti yllättynyt,olis kyllä tosi mukavaa tavata sen kanssa!
Jännä että sekin "palasi kuvioihin"...juuri kun olin melkeen sen kerennyt unohtaa.
Vaikkei meillä senkanssa mitään oo ollutkaan,siellä mökillä vaan aika vahvasti siihen ihastuin ja sitä rataa. Wink
Mutta en innostu liikaa.. ei noista miehístä koskaan tiedä mitä niiden
päässä liikkuu tai että muistaako se koko eilistä puhelua edes. Grin
Kärsivällisyyttä tarvitaan siis täälläkin...

Ihanan lämmin ilma ulkona! Laitoin jo caprit ja topin päälle kun tuntui että tukehtuu. Kohta krillaamaan ulos. smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1258 : 03.05.2008 21:04:52 »

Kiitos vain! smitten

Eihän tässä elämässä ole mitään vialla,joten syytä on nauttia.
Kun tuo luonto vielä on antanut parastaan ja näin ensimmäisen kukissa olevan koristeomenapuun,niin  smitten smitten smitten

Omenapuuhan on Druidien horoskoopissa minun puuni,minä. Smiley
Nostin sinulle Tigru myös kortin noista Ascended Masterseista ja menehän lukemaan,minkä viestin Rakkauden Valo sai.
Sinulle nousi sama. angel
Joten mene vain kahville ambulanssipojan kanssa.On ainakin apu lähellä ja vaikka olisi tarkoitus olla vain kahviseurana nyt,ei sitä tiedä mitä sitten,kun olet tämän edellisen läpi kaynyt tunnetasolla.

Kummasti nostaa kaikki tuollainen mieltä ja kohottaa itsetuntoakin,joka joskus saa kolhun,vaikkakin aivan aiheetta.
tallennettu

*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #1259 : 03.05.2008 21:11:37 »

no joo olipa taas päivä täälläkin...ensiksikin kuuma olis sitten sisällä tai ulkona tai auton allahan sitä tuli kylläkin melkein koko päivä oltua..

no ei varmaan pitäis tuosta lämmöstä valittaa - suomen kesä 3kk hieman hunonpia hiihtokelejä...

no päivä auton alla kannatti...se toimii taas.täytyy toivoo nyt vihdoin ja viimein että myös hetken kunnossa pysyiskin.

no ainakin tuli myös tuossa hommassa tämän päivän oppimääräkin täyteen ja tuli eka kertaa elämässä vaihettua amerikkalaiseen autoon bensapumppu...tulihan miettittyä siinä samalla et millisen koulutuksen saa amerikkalaiset insinöörit...se hiivatin systeemi ei voinu olla muutakun jonkun insinöörin suunnittelema joka ei osaa mitään asiaa ajatella loppuun asti  Shocked Grin
tallennettu

Sivuja: 1 ... 82 83 [84] 85 86 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: