Sivuja: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618716 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #1230 : 01.05.2008 23:14:30 »


Hei Chandra ja Esmiralda!

Kiitos uneni tulkinnasta Chandralle, noinko hyvää se tiesi.
Minulla päivä ollut sen verran vauhdikas, että vasta nyt yöllä kiitän.

Esmiraldan nokkostee aamulla varmasti pisti minuun vauhtia.
Joten olin jo ennen puoltapäivää vapputansseihin menossa. Siellä pistin muutaman vapaa-ajan asian tulevaa aikaa varten vireille. Siis uusia ihmissuhteita tulossa.
Sitten menin vielä toiseenkin paikkaan tapaamaan tuttuja.
Ilta onkin mennyt sitten levätessä.

Onnekseni en tavannut tänä vappuna yhtään ihmistä, joka olisi edes haiskahtanut jollekin 'iloliemelle'.

Kiitos kaikki astro-ystävät jos panette tännepäin sellaista energiaa, että joku ostaisi nykyisen asunnon, sunnuntaina taas näyttö.
Olen itselleni hokenut, etten tarvitse enää tätä kotia...

 smitten    maarita       smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1231 : 02.05.2008 00:14:21 »

KIITOS ELWYN! smitten smitten smitten

Nyt muistinkin,että tuosta Trainspotting elokuvasta tuo laulu on tutumpi.

Juuh Maarita,hyvä uni se oli ja näkyypi uudet tuulet jo puhaltelevan sinulle siellä. smitten
Kyllä sinä sen uuden kodin saat.Vaan oletko muistanut visualisoida minkälaisen haluat?
Minä kun pähkäilin silloin vanhassa asunnossa,että kaikki on jämähtänyt paikoilleen ja kaipaan uutta,niin mielessäni loin sitä,minkälainen ympäristö,asunto ym.
Ja sain enemmän kuin uskoinkaan. angel

Ajattele sitäkin,että sunnuntaina on nykyinen asuntosi sitten myyty.
Ja toki sinulle siihen tilanteeseen pitää energiaa lähetellä. angel smitten
Lauantaina varmaan pistän tulemaan kotisi myynnille,jos niin nyt on tarkoitettu. smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1232 : 02.05.2008 08:54:54 »

Huomenia tupaan! smitten

Hieman on silmät sikkarassa vielä ja väsymystä,mutta tulin keittämään teille kahvit ja kuuntelemaan mieltä kohottavaa musiikkia. smitten

Ei silti,ei mielialassani mitään vikaa ole,mutta kummasti kohoaa,kun jo aamusta kaunista musiikkia kuuntelee.
Taitaapi auringon silmätkin vielä lörpähdellä,koska ei ole murtautunut pilviverhon takaa.
Ehkä se siitä päivän mittaan.Hope so! Cheesy
Lämmintä on joka tapauksessa ja kunhan olen sohvauneni vielä vetänyt,niin metsä taitaa taas kutsua,jollei muuta tule.
Meren rantaan tekisi mieli,vaan en vieläkään täysin päässyt flunssasta,joten täytyy malttaa vielä.

Hyvää tätä päivää kaikille! Cheesy smitten
tallennettu

*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #1233 : 02.05.2008 09:08:26 »

Huomenia kaikille  smitten
Aamukahville poikkesin ja kylpytakki niskassa taidan olla liikkeellä... pitäis startata ja lähteä asioille sillä aikaa, kun lapset ovat koulussa. Mutta kaksi kärpästä yhdellä... aamupala ja täällä piipahdus  Cheesy
Osaisiko kukaan neuvoa, mistä tai miten olisi parhain lähteä kasaileen kotisivuja? Olis tuon t:mi homman puitteissa ehkä hyvä kanava mainostamiselle yms. sitten aikanaan kun saan ideani rulettamaan  Cheesy
Eipä... taidan heittää vaatteet niskaan ja kammata hieman naamaa  Grin ja kurvata kaupungille, jotta pääsee poiskin... näkymisiin taas  smitten
tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1234 : 02.05.2008 09:25:23 »

Mutta.. Miten pystyn antamaan itselleni anteeksi...  Cry

Voi Tigru!  Sad

Mitä ihmettä olet sitten oikeastaan tehnyt mitä et voisi itsellesi antaa anteeksi?  Shocked

Eiköhän se exäsi osaa ihan itse pilata oman elämänsä, ihan ilman sinuakin.  Wink

Niin, että huomenta tupaan ja kiitokset taas Chandralle kahvista.  angel
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1235 : 02.05.2008 10:49:52 »

En saa oikein selvää mitä Tigrikselle tapahtui= Meillä taas tuli jopa lähenemistä mutta kummankin pitää olla sitte niin cool.. meillä on tainnut olla 1 riita koko 7 kk tuttavuuden aikana, se oli 20.1 ja sitten ei tavattu noin 2 vkoon. Kumma kyllä haluan pitää tyypin kuvioissa vielä - jos vaikka paras aika olis edessä.  jousimies (optimist)

Vaikka olen tavannut taas kymmeniä muita, ei kiinnosta silleen tosissaan.. vielä..

Tosiaan siis, tee jotain aivan muuta kuten minä tein, matka, uutta nähtävää, uusia ihmisiä, ehkä se hemmo sitten on saanut jotain selväksi itsensä kanssa ja näet tekstaako keskellä yötä yksin vai mitä.. minutkin haluttiin nähdä mutta myönsi olevansa liian humaltunut, ja sitten aloinkin miettiä tarkkaan koko kokemuksen, että hän oli siellä joogakoululla se minua kiinnostavin (siis vetovoima, vaan olihan siellä monia), mutta ei tarkoita että olisi vielä valmis mihinkään henkisyyteen-. Se "joogaoppi" minkä hän maassaan sai, oli "tee mitä haluat" ja sitä olen nauranut hänelle, joo.
  2funny Cool :Smiley
« Viimeksi muokattu: 02.05.2008 13:19:09 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1236 : 02.05.2008 11:12:59 »

Ardith, joo kännijuhlat sopii niille, joiden on siis helppo olla tyhjäpäitä muutenkin.. onhan sitten vaihtoehtoisia vappuja, esim itse olin synttäreillä hienossa huvilassa ja keskusteltiin fiksusti. Keskustan läpi menin nopeasti. No mutta nyt on kesäistä. Ja duunia silti..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1237 : 02.05.2008 11:51:10 »

Aurinko piirtää veteen kuviaan,
niin hiljaa vesi lainehtii,
jatkaen sinisiä uniaan.
Tuuli lempeästi puhaltaa,
perhosen jo lentoon opastaa.
Niin hento on perhosen lento tuo,
kun vielä kantaa sitä siivet nuo,
jotka kesän sanomaa meille tuo.

(kirjoitin tuon eilen mökillä)

Hyvää huomenta ja päivää kaikille! smitten angel

Tigrulle iso ja lämmin halaus,kaikki kyllä selviää,ennenkaikkea,sinä
selviät! Mistä tahansa! Voima nainen. coolsmiley smitten

Mä odottelen tässä isosiskoa,hän tulee viettämään pitkästä aikaa viikonlopun
tänne kotiin. Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
mirka222
Vieras
« Vastaus #1238 : 02.05.2008 12:33:37 »

Juu, ei tuo kännääminen ole yhtään hyvä juttu, varsinkaan ongelmien selvittelemisessä Grin Mulla on lähes aina kymmenkertaistuneet ongelmat kännäämisen seurauksena, jolloin tuppaa helpommin saamaan "itkupotkuraivareita"...Vappuna sain taas kuulla kunniani eräältä  harka "ystävältä", toisaalta enpä tiedä oliko hänkin sitten hirveässä tuiskeessa...Ketuttaa vaan tuollainen yltiöpäinen konservatiivisuus, ehkä tempperamentit ei vaan sovi yhteen..Oon nyt vähentänyt tietoisesti juomista,  mutta vaikeaa se yleisesti ottaen nykyaikana on, varsinkin, jos suurin osa kavereista ryyppää pari kertaa viikossa eikä voida nähdä muuta kuin kännäyksen merkeissä..Noh, opiskelukaverit ei ryypiskele niin paljon, mutta koen olevani vähän eri planeetalta heidän seurassaan..Exän kanssa sain puhuttua onneksi vappuna, hänelle tuo viina näyttää sopivan paremmin: hän ei puhua pukahda selvinpäin, mutta kännissä sitten höpöttää senkin edestä...Sanoi rakastavansa yli kaiken ja heittää tietokoneensa vaikka parvekkeelta alas, jos se on siitä kiinni..Kämppä on kuitenkin irtisanottu ja muutamme omiin asuntoihin, saa nähdä muuttuuko tilanne parempaan vai huonompaan päin..Olemme vain niin erilaisia, ettei haluaisi kuitenkaan lähtä toista muuttamaan oman tahdon mukaiseksi, vaan muutoksen tulisi lähteä henkilöstä itsestään..Toisaalta ei kummassakaan sinällään mitään vikaa ole, kiinnostuksen kohteet ja käsitys parisuhteesta ovat vain niin erilaiset.. 
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1239 : 02.05.2008 14:37:32 »

kerroinko mä siitä yhestä miehestä, joka häkelty kovasti mut tavatessaan? käykö villille tähdelle ikinä niin? tai miten WS reagoi semmosiin? sanoo suoraan, että ekköhän ny painu johonki siitä..?

oon vaan eilen miettiny sitä, että oisko mun pitäny suoraan sanoa, ettei käy ihan niin tuttavalliseks ku mä vaan jotenki jousimiesmäisesti taas kerran paistattelin suosiossa ja olin olevinani.. kunnes oma mies kysy, että häirihteekö toi sua et pitääks meijän vaihtaa baaria.

onneks mun lellona ei oo semmonen samperin mustasukkailija, joka vetää ketä vaan turpaan joka ees kahtelee päin! en kestäis hetkeäkään.. californicationissa sillä muijalla se uus ukko oli kyl semmonen, että hyssytteli ku toinen mies haukku sitä muijaa ja kun muija tuumas et no ok, hän vetää ite sitä turpaan niin ei ois muka saanu!! v*ttu että kirosin miehelleni sitä.. ehkä tulvi muistot mieleen mun exästä ravusta, joka oli just semmonen et jos hermostuin ni se vaan et "HYSHYS nyt".. sit meni vaan vielä enemmän hermot.  tickedoff huoh..

kaunis ilma tänään  :Smiley
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1240 : 02.05.2008 14:54:50 »

Tigris, me henkiset naiset luulemme usein miehistä jotain ihmeellistä.. eikä ne ole.. missä ovat henkiset ystäväsi ja muut ystäväsi, eiköhän niitä ole. Osaatko katsoa objektiivisesti näitä miehiä, joiden takia kuohuat niin paljon? Viime suhteeni pakotti siihen. Mitä tämäkin jäbä olisi tarjonnut?

Ystävät, minutkin nappaa yksi miespuolinen ystävä innoissaan liikenteeseen, lasten kanssa, emme tosin sovi yhteen mutta historiikissa muuten samaa ulkomaisten kanssa.

Joo marix, ei ole miehet viime aikoina villiintyneet liikoja, kai ne tapaamiset on olleet enemmän älyllisiä. Kun en viitsi hurmatakaan sellaisia jotka ei kuitenkaan innosta. Ja sitten jos vähän hurmaa sellaista joka innostais niin.. njaa.. noin 3 vanhempaa miestä on olleet kiinnost/hullaant (hyvä asema, yritys tai säätiö), pari veskaria eri toten, jaksoin katsella aikani kun itseä ei kiinnostanut eikä millään uskonut-

Jahas, vkl alkaa. 
« Viimeksi muokattu: 02.05.2008 16:13:45 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1241 : 02.05.2008 15:34:12 »

tigriä pitäs nyt vähän piristellä Smiley en vaan tiiä uskallanko sanoa yhellekään naiselle enää mitään, kun oon jonkun 3 kappaletta suututtanu nyt viimesen viikon aikana.. olemalla vaan huumorintajunen..  Cool

taidan jättää ne piristyssanat sashan hoidettavaks Wink en osaa sanoa muuta kuin, että kyllä sä selviät nainen!!!!!  knuppel2

ja tässä jotain piristystä kans;

"Hai ku siinä olis ripa, sano mustalainen kun hevonen suahon uppos."

"Kyllon rahaa, mutton reirekki kipiät."

"Niin teherähän ku isäntä sanoo eikä niinku hyvä tulis!"

"Jo on ristuksen isoo rilli, sanoo lapualaaspoika ku näki ens kertaa mäk ronaltsin."  Grin

"On niin kiirus, nottei kissiäkää kerkiä sanomahan ku pitkähäntääseksi eläämeksi."

"Hengellistä hyminää, sanoo Haka-Jaska ku kirnuhun piäri."
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1242 : 02.05.2008 16:22:21 »

No mutta teepä se, olen tehnyt sen joskus Englannissa ja joskus Kanarialla ja kaikenlaista on tullut sitten! Arvaas miten moni on joutunut eroon siitä jonka kanssa piti elää loppuelämä? Allekirjoittanut yhden kerran, sen jälkeen, pystyykö ottamaan todesta - eikä kuitenkaan enää olisi sen yhden kanssa kuin ystävä!" Siten tämä leikki joskus menee. Nyt mene hemmottelemaan itseäs kaverien kanssa, ei viinaa, aurinkoa ja jotain viatonta.

Elämä on tarina, joskus jotkut ovet sulkeutuvat.

Sitten muita aukeaa..

tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1243 : 02.05.2008 17:25:49 »

Tigrinum! smitten Kiss

Vastaan kysymykseesi,että onko joku joskus halunnut vain nollata
pään ja unohtaa?
Kyllä varmaan hyvin moni.Minä ainakin ja useasti.
Olen tunneihminen ja koen syvästi sekä ihastumisen,rakastumisen,että myös eron.
Olkoon se ero sitten minkälainen tahansa,niin sitä vain tuntee itsensä yksinäiseksi,säälittäväksi,tyhmäksi,ja muuta kuin sitä erosurua ei pysty ajattelemaan.
Jos sinua yhtään lohduttaa,niin et ole ainoa.Ystäväpiirissäni ainakin useimmat naiset ja miehetkin,jotka ovat eron läpi käyneet,ovat olleet ihan samassa helvetissä.
Silloin ei auta se,että miehiä riittää ja uusia tulee.Ei se ole sen arvoinen ja muut fraasit.
Moni latelee niitä myös siksi,ettei kestä katsoa surevaa ystäväänsä,tai pohtia hänen kanssaan mikä meni pieleen.
Odottaa saavansa iloisen ystävänsä takaisin jakamaan omia juttujaan.

Enkä nyt tarkoita ketään täällä sinulle kirjoittanutta,vaan noin yleisesti.

Ei siinä muu auta kuin tuntea kukin tunne kerrallaan tai koko hullunmylly yhtä aikaa.Valvoa ja itkeä. Cry
Ja jos osaat itkeä,on se yksi suurimmista lahjoista ja puhdistavin myös.
Kaikella on aikansa.Sanotaan että ero on pieni kuolema ja joskus tuntuu,että pitkän liiton jälkeen se on pahempi,koska se toinen on elossa,vaan ei enää sinulle.

Mutta se on varmaa,että yli siitä pääsee ja siihen auttaa aika.
Ei kovin nopeasti,jos on vakava suhde ollut,mutta pääsee kuitenkin.
Ja joskus huomaat katsovasi taas sillä silmällä jotain uutta ja silloin tajuat,että suru on ohi! smitten

Älä kiellä tunteitasi,vaan elä ne!Niin et ainakaan masennu ja jää sellaiseksi,jota pelkäsit.
Juu,ja olen kuullut tuon saman,että sinä olet niin vahva.Mutta kun jää kolmen lapsen kanssa yksin,ei olo tunnu kyllä kovin vahvalta.
Mutta selvitty on ja taas vilkuilen sinne ja tänne ja myös miehet takaisin. Cheesy Grin smitten

Tähtää ensin siihen päivään,kun huomaat,ettet aamulla ensimmäiseksi muistakkaan eroasi.Se on jo pienen voiton merkki! Smiley
tallennettu

mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #1244 : 02.05.2008 17:30:12 »

Tigrinum, hienoa, kun huomaat ettet tarvitse juoda kun kaverisi joi. Ehkä opetus olikin löytää omat rajat ja tahto. Rakastuminen on niin ihanaa, myönnetään, mutta kun sitä ei voi omistaa eikä se tule tahtomalla, se on sydämen tila joka on. Unelmoi paremmasta niin ihmeet voi yllättää....

 Wink Mateve
tallennettu

mateve
Sivuja: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: