Sivuja: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619119 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1200 : 30.04.2008 23:20:31 »

Vappu Iltaa kaikille.

Vappua vietetty aitaa rakentaen, grillaten ja naapureiden kanssa nauraen.
Tuo Itävallan juttuun en nyt haluasi ottaakantaa, käsittämätöntä ja ahdistavaakin.  Embarrassed
Toisaalta pidän itse yksityisyydestä ja nautin asumisesta anonyymisti, saaden valita kenen kanssa olen kanssakäymisissä ja toisaalta sen vaikutukset ovat nämä uutisoinnit.

Ihminen on paha ja toisaalta taas niin kaunis.  smitten Mikähän on näidenkin tapausten tarkoitus?  idiot2
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
katsomerta
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #1201 : 30.04.2008 23:20:48 »



Tuntuu käsittämättömältä ettei muka kukaan tiennyt.Lapsia syntyi ja miten selittää ruuan ja vaatteet ja,,, idiot2
Taas kerran ajattelen,että jos olisi minun mieheni,niin minä istuisin elinkautista.Niin se vain on.

Ehkä joskus asiat tapahtuvat niin pikkuhiljaa ettei sitä ymmärrä mitä on tapahtunut.

Surullinen asia joka tapauksessa  Cry
tallennettu

Nouseva Skorpioni yhtymässä Plutoon, Aurinko Kauris, Kuu Vesimies.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1202 : 30.04.2008 23:44:24 »

Juuh,pidän itsekin yksityisyydestä,mutta juttelen kyllä naapureitten kanssa,jotka pysähtyvät ja sitä haluavat.

Ja vaikka tiedänkin että kaikella on tarkoituksensa ja sitä hetken pohdin,niin en halua näissä tapauksissa edes siltä kannalta asiaa katsoa.Sen verran kehittymätön olen.
Liekö syynä se,että olen ollut yksinhuoltaja äiti niin pitkään,että käsitykseni miehistä,saati ymmärrys näissä asioissa ei yllä minkäänlaiseen lopputulokseen.Joten pohdintani siinä suhteessa menee hukkaan.
Neela,ei kaikkea halua eikä voikaan kommentoida.
Minua vain nämä jutut suututtavat niin kovasti.Ja uutisointi on näissä tapauksissa hyvä siinä mielessä,että jos vaikka kuitenkin joku jossain joskus heräisi kaipaamaan kadonnutta. Cry

Mutta taitaapi olla pian nukkumaan meno aika.Haukotuttaa jo.
Toivottavasti huomenna pilkahtaa sen verran aurinko,että näen miten kristallit amppelin ketjuissa kimaltavat ja heijastavat värejään. Cheesy
Yhteen amppeliin oli ihan pakko jo saada muutama orvokki,tummasilmä. smitten
Pöydällä on pikkuorvokkeja ja yläpuolella nyt saman sävyisiä isokukkaisia.
Siivo tuli tehtyä ja huomenna mennään tilanteen mukaan,tai olla löhötään vain.
Ihmeen hiljaista on meillä päin. Shocked
Talossa ei ainoitakaan juhlia,eikä nuorisoakaan ollut kalliolla.
Poliisit kaupungilla varmaan täys työllistettyjä.
Toivottavasti vältytään suuremmilta töppäyksiltä.

Ja nyt toivotan hyvää,rauhaisaa yötä ja unia kakuista ja juhlista ja kaikista kauniista asioista! angel smitten
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1203 : 30.04.2008 23:54:17 »

Hyvää yötä Candralle ja elvyttävää lepoa.

Ei kantaa tarvisekaan olla, mutta surullista ja täältä katsottuna jotenkin turhaa.

Minäkin pesin kristallit ikkunoilta ja putsasin tuossa ikkunan pesun yhteydessä. Jotenkin tuntuu, että koko asunnon energiat muuttuivat iloisemmaksi.  Smiley
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1204 : 01.05.2008 02:28:42 »

Kyllä on porukka humalassa pk keskustassa, lähdin tuohtuneena kun eräällä puhelin pätki ja vielä soitti kun olin kotiovella, että nähtäiskö siis.. no ajattelin että se henkisestä tiedostamisesta, se on aivan liikaa vaadittu nykyporukalta. Jeesuspuheita, ja niin edelleen, katselin menoa.

No itse juttelin tunnetun lääkärikirjoittajan, yliopistotutkijoiden ja dekkari- kirjailijan kanssa, joka halusi matkaseuraa. Kummallista!

Miltähän tuntuu kertoa eräälle hlölle Tanskan matkasta, meneekö kuten ajattelin.

Palohälyytys pamahti päälle tutkijajulkkiksen kemuissa, heh.. kovasti intelligentsiaa paikalla..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1205 : 01.05.2008 09:37:23 »

Huomenta tupaa ja hyvää vappupäivää kaikille.

Vai oli WS niin kuumissa bileissä, että palohälyttimet laukesi?  Grin
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1206 : 01.05.2008 10:06:29 »

Ihanaa huomenta! smitten

Vielä pilkahtaa aurinkoinen täällä,vaikka pohjoisen puolella jo pilviä aika lailla.
Sain ihkun kortin!
Open your heart to Love ja viesti tuli Jeesukselta! angel smitten

Elämänilo,sinä joka niin pidät kauniista kuvista.
Ajattelin että nämä olisivat kyllä juuri sinulle sopivat kortit. smitten
Tässäkin kuvassa Jeesus seisoo kauniissa metsässä,sylissään karitsa ja lammas haistelee hänen kättään.
Vieressä leijona,karhu ja susi ja olo on nin sopuisaa ja harmoonista.

Jahans,vielä ei kukaan ole keittänyt kahvia,joten minä laitan nyt niitä tulemaan ja kotona tehtyjä sokeri-rasvapamaksia,eli munkkeja.
Kiitos eilisistä kengururotalle. smitten

Unen näin juuri ennen heräämistä,mutta nyt haihtui heti,vaikka vielä unessa ajattelin,että tämä se vasta on mielenkiintoinen uni. Cheesy

Aki Sirkesalo huusi radiossa,sisko,sisko,sisko,sun täytyy ensin hoitaa tää duuni.
Joten kun heti aamusta pakollisista töistä huudetaan,niin  häipyy siinä unetkin ja tänään kun en tee mittään.Muutaman lähetyksen vain. angel
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1207 : 01.05.2008 10:10:23 »

WS,älä huoli.
Ei vapun aattona juuri voi odottaakaan kenenkään keskittyvän kuin kevään huumaan ja juhlintaan. smitten

Kyllä ne ihmiset taas siitä,kun arki koittaa.
Jos kaipaat henkisiä keskusteluja,niin hakeudu sellaisten seuraan ja kutsu vaikka kotiisi.
Siitä saa valtavasti voimaa ja energia on monin kertainen. Cheesy
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1208 : 01.05.2008 10:18:15 »

Huomenta! smitten angel Tämän päivän Match Show jääkin valitettavasti välistä... Valinta oli kyllä ihan omani,lähden mieluummin mökkeilemään ja
tapaamaan sukulaisia. Smiley Krillaillaan pihalla nuotion ääressä,uidaan ja saunotaan
(en kyllä varmasti tarkene vielä uimaan! Shocked)
Pitää vaan veli saada vielä houkuteltua mukaan! Koira lähtee
matkaan tietysti myös,tykkää varmasti pitkästä aikaa päästä juoksemaan sinne
ihanien maisemien keskelle. smitten
Toivottavasti kukaan ei ole ottanut keinuja irti,kun ne viimekesänä jo oli
aika huonossa kunnossa,mutta niin ihanat ne on,kun istuu keinuun ja ottaa
lujat vauhdit,se keinu menee sellaisen kuusen latvan korkeudelle ja siitä näkee
suoraan järvelle (se mökki on sellaisen ikään kuin tavallaan kukkulan päällä) mikä kimaltaa auringon valossa. smitten
Hieno päivä siis tulossa! Cheesy

Nyt lähdenkin tästä koneen äärestä että kerkeen kyytiin mukaan. angel

Aurinkoista päivää ihan jokaiselle!
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1209 : 01.05.2008 10:26:23 »

voivoi kun ei ois rapulaa.. mutta kun on. se on mukavaa, kun pääsee baarin vessaan asti ja tajuaa, että ei ookkaan baarin kaunein nainen vaan joku muu on. mun viereen jonoon ilmesty semmonen emäntä, jonka iho oli samettia ja mun oma PUNANEN. taidan tästä lähtien kuljettaa puuteria mukana baarissa.

sit istuttiin yhessä pöyässä missä yks jätkä rupes lämmitteleen.. lopulta se oli jo niin tunkeileva, että mietin et jos mun oma mies olis pikkusenki mustasukkasempaa mallia niin se jätkä ois saanu lättyynsä jo kauan sitte. ehkä mun ois pitäny ihan heti sanoa, että ekköhän ny painu johonki.. mut kai se ny näki et oman ukkoni kans siinä pöyässä istuin?!? huoh..

oli mielenkiintoset keskustelut yöllä ku tultiin reissulta.. ulkomaille lähdöstä.. mitä siitä tulis, kun jousimies ja leijona (nousujousimies..) myis kaiken omaisuutensa pois suomessa, irtisanois ittensä ja lähtis muualle??
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1210 : 01.05.2008 10:27:07 »

Kiitoksia kahvista ja munkeista Chandralle, taisin olla vielä niin unessa että unohdin keittää.

Kengururotalle hauskaa päivää!
Tänne piäkaupunkiinkin luvattiin pilvistä, mutta kyllä se aurinko vaan paistelee pilvien välistä.  Smiley Hyvä niin, meille tulee ystäviä tänään grillaamaan ja onhan se mukavampaa auringonpaisteessa.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1211 : 01.05.2008 10:29:56 »

voivoi kun ei ois rapulaa.. mutta kun on. se on mukavaa, kun pääsee baarin vessaan asti ja tajuaa, että ei ookkaan baarin kaunein nainen vaan joku muu on. mun viereen jonoon ilmesty semmonen emäntä, jonka iho oli samettia ja mun oma PUNANEN. taidan tästä lähtien kuljettaa puuteria mukana baarissa.


 2funny

Mites sen siman kanssa? Ehtikö valmiiksi ja tuliko hyvää?
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #1212 : 01.05.2008 10:31:48 »


Huomenta tupalaiset! Hauskaa Vappua!

Minäkin tulin poikkeamaan tänne, kun on sellainen olo, etten tiedä oikein minne päin suunnata menemään.

Jospa Esmiralda tekisi minulle sellaisen noitamaisen yrttiteen, jotta ajatukset selkiäisi.
Minä voisin sitten tuoda toisillekin eilen leipomiani munkkirinkilöitä, vaikka onhan niitä muutkin jo tuoneet.

Minä näin unta, että olin edellisenä iltana pessyt hiukseni, mutta sitten olin taas saunassa pesemässä niitä runsaalla vaahdolla. Ihmettelin, että mitä varten sen teen, nehän olivat puhtaat. En muista, mitä hiukset meinaavat...ehkä Chandra osaa selventää?

Kaikille mukavaa oloa, mitä sitten teettekin tällaisena päivänä.  Smiley   smitten  Smiley
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1213 : 01.05.2008 10:43:19 »

no prkl ei ne rusinat oo noussu!! yks oli jo vähän lähteny liikkeelle, mut ei paljoo.. ehkä siis lähipäivinä Cheesy mut ei se haittaa kyl..
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1214 : 01.05.2008 10:56:49 »

no prkl ei ne rusinat oo noussu!! yks oli jo vähän lähteny liikkeelle, mut ei paljoo.. ehkä siis lähipäivinä Cheesy mut ei se haittaa kyl..

Onko sulla ne simapullot kylmässä?
Nosta huoneenlämpöön, niin lähtee rusinat nopeammin liikkeelle. Sitten tietysti pitää taas jäähdyttää, että voi juoda. Lämmin sima ei ole ihan parasta.  Grin
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Sivuja: 1 ... 79 80 [81] 82 83 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: