Sivuja: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619071 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1050 : 21.04.2008 17:22:40 »

Hyvä.. Tigris siis.. itse edelleen ajattelen että miehen funktio on lähinnä tuottaa.. fiiliksiä.. kiistoja en jaksa-- mutta JOS pitää putsata ilmaa, että palattaisi johonkin nam nam kokemukseen, niin sitten niin.

Sanoo eräs joka on hieman liian kaiken nähnyt taas tänään.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #1051 : 21.04.2008 17:25:07 »

Heippa tupalaiset. Kertokaapa, missä vaiheessa voi niin sanotusti antaa takaisin, kun paskaa kaadetaan niskaan. Vai kerääkö "kostolla" vain itselleen pahaa karmaa? Kysyypi kiltti ihminen, jossa pikkupiru nyt nostaa päätään, kun urakalla v-tuillaan (jokin kumma voima tuo nyt tämän asian eteeni, vaikka itse yritän pysyä siitä erossa, jotta ei tarvitse tätä negatiivista ottaa elämäänsä).

Mikset et vain poistu tilanteesta ja anna niiden käristä itsekseen? Huh
Oma peilikuvahan se siinä vain tickedoff
Kukaan ei yksinään riitele/v#ttuile.  coolsmiley

 Wink



Samaa ongelmaa löytyy täältä, kaikki purkavat stressiään meikäläiseen tiuskimalla ja v*ttuilemalla. Tänään siis koulussa pirun masentava päivä. Sasha antoi hyvän neuvon, tuo tilanteesta poistuminen, mutta entäs jos nämä idiootit seuraavat kirjaimellisesti perässä? Näin kävi tänään kerran jos toisenkin.
  Toiseksi, jos toisia ärsyttää ja v-ttää jokin, niin pitäisikö silloin olla itsekin maassa? Mulle nääs suututtiin tänään sen takia, että olin iloinen. "Pitääks sun aina olla noin tekopirtee? Ymmärräks sä ees miten pellelt sä näytät?" Ensinnäkin, minä en ole TEKOpirteä. Sitten mäkin jo räjähdin. Mä kestän kyllä haukkumista yms. siihen tiettyyn pisteeseen, mutta jos ja kun se homma menee siihen että mun nenälle hypitään, tulee kyllä takasin ja ankarasti. Näin siis se angstinen teiniprinsessa onnistui pilaamaan minunkin päivästäni vajaat neljäkymmentäviisi minuuttia, mutta taisin mä niillä laukomisillani avata vähän neidin silmiä sille, että hän ei ole ainoa jolla menee huonosti. (Koko episodin syyksi paljastui housuihin tullut reikä ja se, ettei neiti saanut tupakkaa mistään. Nikotiinin puutteen syyksi ei huonoa tuulta voinut laittaa, sillä poskarit tuskin paljon nikotiiniaddiktiota aiheuttavat. Ah, ihanaa olla teini.)

Muutes, tässä mietin että mistäs saisin motivaatiota tuon tutkielman kirjoittamiseen? Kiire olis pian ellei kirjoittaminen ala pikkuhiljaa sujua..  buck2

Lionheart kuittaa.. ->
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1052 : 21.04.2008 17:35:10 »

Otetaan vaikka rakastuminen.Juuri rakastunut ihminen on kaikkea muuta kuin tyyni. 2funny
Sydän hakkaa ja posket punoittaa ja silmät hehkuvat niin,ettei se voi keltään jäädä näkemättä.Ja se tunne! smitten
Ajatelkaapa mitä paitsi jäisimme ilman rakkauden huumaa ja jo tasaantunuttakin rakkautta.
Mitä antaa rakkaus luontoa,ihmisiä,aurinkoa,tähtiä,kuuta ja vaikka mitä mahdollista kohtaan?
Se on syvältä kumpuavaa tunnetta,joka hyvänä olona valtaa koko kehon.
Kaikki tunteet ovat tärkeitä ja ihania.
Senkin opin yhä uudestaan ja uudestaan,jos sen välillä unohtaa. smitten

smitten Cheesy smitten Cheesy
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1053 : 21.04.2008 17:41:55 »

Mutta eikö rakastuminen toisaalta ole hölmöä, tai siis, on mielenkiintoista seurailla kun miehille tulee järkivaihe päälle eikä ollakaan niin ohh ja ahh; se niille ainakin tapahtuu, eri asia miten asia sen jälkeen notkahtaa, yhteen, eroon, jatkoon, muutokseen, mihin.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1054 : 21.04.2008 19:30:37 »

Kaikki rakastuneethan on vähän hölmöjä.  crazy2
Mutta sehän on vain ihanaa!  smitten
Kyllä kaikki ajan myötä tasaantuvat, miehet ja naiset, seikkailu alkaa siitä miten sen jälkeen rakkaus etenee. smitten

Joskus onnistuu, joskus ei.

Niin että ehtoota tupaan!
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1055 : 21.04.2008 23:50:29 »

Myöhäisiltaa tupaseen! smitten

Olipa ihan hoito ja rauhaisan verkkainen,,,
Ja hyvän ystävän seura ja yksiin osuvat puheet ja ajatukset.
Aivan kuin tietäisi mitä toinen nyt sanoo.
Jä hoidon aikana näkemäni tapahtumat tämä ystäväni näkee aina samoin. Shocked
Kenenkään muun kanssa en ole sellaista yhtenevyyttä kokenut.
Nyt on ihanaista kellahtaa sänkyyn ja puhtaisiin tuoksuviin vuodevaatteisiin.
Hyvää yötä kaikille!Eritoten teille rakastuneille,joita on ihana seurata. Grin smitten
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1056 : 22.04.2008 12:44:23 »

Päivää tupaan. Smiley
Tulipa nukuttua pitkään... Jotenkin raskas ja väsynyt olo taas vaihteeksi.
Filosofian melkeen kaikki tehtävät edelleen tekemättä  Undecided
Pitäis tänään yrittää tehdä niitä,mutta kun ei yhtään kiinnosta eikä jaksaiskaan.
Sellainen olo että tekis mieli nukkua koko päivä,
mutta ehkä sitä pitää vaan ottaa niskasta kiinni ja
käydä jossain ja koittaa piristyä.
Näin unta että olin kävelemässä kotiin illalla pimeällä ja tiet oli kaikki todella liukkaat,
jalat meni ristiin rastiin enkä pystynyt hallita oikeen edes mihin suuntaan meen
kun liukastelin vaan.Samassa unessa istuin myös auton kyydissä joka myös
"liukasteli" eikä ollut pysyä tiellä ollenkaan...
Sitten näin myös toista unta jossa menin johonkin pellolle talvella myöskin,
ja siellä oli mun entinen hoitohevonen joka oli mulle hyvin rakas (kuollut oikeassa elämässä) ja itkin todella paljon kun kosketin sen kaulaa ja silittelin sitä,
sit siellä oli myös muita hevosia mutta niistä en välittänyt.Ja välillä se hoitohevoseni taas meni jotenkin "piiloon" ja jouduin kävelemään pitkiä matkoja että löysin sen luokse taas.
Uskoisin että tuo liukastelu kertoo jotenkin ehkä elämän hallinnan menettämistä tms? Huh
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1057 : 22.04.2008 12:53:39 »

Tupsahditkin yhtä aikaa tupaan kuin minäkin kengururotta! Cheesy

Juu,hieman kuullostaa unesi siltä,että jokseenkin liukkaalla määperällä liikut ja et koe olevasi turvassa.
Mutta pelto on paikka,josta käyt hakemassa tasapainoa.Siellä voi levätä ja rentoutua.
Hevonen taas edustaa vapautta,voimaa ja seksuualista energiaa,joten kyllä sen tasapainosi löydät.
Hevonen voi myös merkitä uskollista ystävää,joka "kantaa" sinua selässään vaikeitten aikojen yli. angel

Ja pitkäksi venyi täälläkin kunnollinen herääminen.
Flunssa yhä päällä ja ilma noin ihana.En sure,kyllä tämä tästä lähtee,,, Cheesy smitten
Jos olo kohenee,niin käväistään joutsenet ruokkimassa. angel
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1058 : 22.04.2008 12:59:35 »

Arvasinkin että osaat oikein tulkita uneni Chandra smitten angel
Näinhän se menee.
Nyt pois  koneen äärestä,syömään aamupalaa ja vois
käydä aamulenkillä postin kautta,viemään kortti siskolle.
Toivotaan että Chandra sunkin flunssa alkais jo helpottaa päivän mittaan!
Itselläni aina aamuisin tukkoinen olo.
Ja nenä on silleen "kipeä" että tekis mieli olla sormi nenässä kokoajan  Grin Kun oon unissani repinyt jotain paloja sieltä ihosta irti  Lips Sealed
meneepä ällöttävän puolelle puheenaihe...

Hyvää päivänjatkoa  Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1059 : 22.04.2008 14:15:38 »

mulla oli tänään töissä draamaa.. huoh.. en jaksa ny näin yleisesti selittää, mutta lopputulos on se, että mä en vaan yksinkertasesti voi tulla niitten työkavereitteni kans toimeen, ketä siinä lähistöllä tälläkin viikolla on. ne sopii keskenään siellä asioita toisin ku mitä esimiehet on määränny..

ja rullakkoa pihalle viedessäni jätin mun jalan sinne alle/väliin joten se on nyt kipeä ja turvonnu. en siis pääse ees juoksemaan tänään, vaikka kuinka olis mieli tehny ja pihalla tän vuoden aurinkoisin ja lämpimin päivä!  tickedoff ja ois ny sitte menny niin pahasti koko jalka, et ois voinu lähteä suoraan lääkäriin..

emminä tiiä miks tästä piti tulla tällanen haista v*ttu-päivä, kun pihalla aivan upea ilma ja työpäivä sinänsä helppo.. tai et pääs suht. aikasin kotiin. en aio silti surra noita asioita hirveen pitkään, tee on tuolla hautumassa ja meen sen juomaan parvekkeelle kissojen kans  smitten
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1060 : 22.04.2008 14:57:18 »

arvasin että oot jousimies  Grin tuttu reagoimistapa  Grin
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1061 : 22.04.2008 15:02:44 »

ai tuoko, et v*ttuako sillä päätään vaivaa?  uglystupid2

harakatkin nauro tolle toiselle kissalle, kun se pelkäs niitä kun ne lenti ohi Cheesy ja toinen ei uskaltanu tulla sinne mun kans yhtä aikaa. että se siitä seurasta Cheesy
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1062 : 22.04.2008 16:37:28 »

Me istuimme äsken kahvilla parvekkeella ja kissakin tuli mukaan,mutta perin laiskasti,koska on väsynyt tähän aikaan. Smiley

Tytär siis oli mukana ja kävimme joutsenia ruokkimassa.Nyt vaan naaras ui heti pois.Liekö mennyt pesää suojaamaan. Huh
Mutta uros se heittäytyi vallan tuttavalliseksi ja oli siinä ihan edessäni,eikä kuhissut yhtään.
Siirryttiin vielä toiseen paikkaan,mutten bongannut sieltä kuin hyvännäköisen bongarin. 2funny
Oli tullut naapurikaupungista.
Jututin miestä ja kyselin mitä oli nähnyt.Pikkulokin kuulemma.Ja oli juuri tullut.Pikkulokki? Shocked

Ajattelin siinä että mitäs ihmeellistä siinä on?Lokki kuin lokki,jotta näin erilaisia tipusia katsomme. Grin
Mutta komea oli bongari! :Smiley Cheesy
tallennettu

marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1063 : 22.04.2008 18:55:48 »

voin lahjottaa teille kaikille voimaa. on (sillä)näet(nimittäin) habat kunnossa meikäläisellä! mut nilkka ei kyllä tunnu nyt olevan..

paskasta tuli mieleen, että pitäs tehä muutama kotityö vielä tälle päivälle. pestä pari kippoa ku keitin perunat ja uunissa nauravia nakkeja näin paskan päivän kunniaks ja pyykit vois pistää kaappiin. sit rentoudunkin ensin will & gracen seurassa (niiltä muuten saa voimaa Wink) ja sen jälkeen gossip girl  smitten
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1064 : 22.04.2008 19:29:40 »

ai tuoko, et v*ttuako sillä päätään vaivaa?  uglystupid2

harakatkin nauro tolle toiselle kissalle, kun se pelkäs niitä kun ne lenti ohi Cheesy ja toinen ei uskaltanu tulla sinne mun kans yhtä aikaa. että se siitä seurasta Cheesy


 2funny ihanaa voimaa. minulla mikään ei nappaa, elämä on yhtä v*tun samaa p*skaa. Olispa edes vihainen.


 2funny Wink Cool täällähän kuulostaa soivan ihan " Kymenlaakson laulu"  ihan http://ohjelmat.yle.fi/kotikatsomo/etusivu ,joka on filmattu täällä meijän nurkilla  smiley6600


 Cheesy Wink aaviisuinen
« Viimeksi muokattu: 22.04.2008 21:30:31 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Sivuja: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: