Sivuja: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618929 kertaa)
0 jäsentä ja 13 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1035 : 20.04.2008 16:33:25 »

Juu I-Ronia,ymmärsin sen kyllä! smitten

Asiat loksahtivat taas kohdalleen ja oikeisiin mittasuhteisiinsa,joten tämänkin jutun voi jo haudata. Wink Cheesy
Kuului näköjään vain vielä viime silauksiin,ennen lopullista irtaantumista.

Kiitos silti kaikille avustanne,joka varmaan oli tarpeen ja tukemassa,kun prosessoin tunteitani.

Nyt keitän meille tukevat presidenttikahvit ja juhlistan ihanalla kermakakulla,jossa tuoreita luomumansikoita välissä ja päällä,tätäkin irtipäästöä.
Elämä jatkuu ja uudet jutut odottavat!
Värikästä ja ihanaa on tämä elo! Wink Undecided tickedoff Cry buck2 Smiley smitten angel
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #1036 : 20.04.2008 19:12:20 »

Oih! Ihanaa mansikkakermakakkua  Cheesy meikäläisen lempparia! Ja kahvit päällä.

Hienoa, kun elämä taas maistuu mansikoille.  angel

Minä puolestani ulkoillut puolipäivää, on niin hieno keli ettei malta muuta. Nyt punoittaa naama ja väsyttää, raittiin ilman myrkytys?  Grin
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1037 : 20.04.2008 20:10:01 »

Juu I-Ronia,ymmärsin sen kyllä! smitten

Asiat loksahtivat taas kohdalleen ja oikeisiin mittasuhteisiinsa,joten tämänkin jutun voi jo haudata. Wink Cheesy
Kuului näköjään vain vielä viime silauksiin,ennen lopullista irtaantumista.

Kiitos silti kaikille avustanne,joka varmaan oli tarpeen ja tukemassa,kun prosessoin tunteitani.

Nyt keitän meille tukevat presidenttikahvit ja juhlistan ihanalla kermakakulla,jossa tuoreita luomumansikoita välissä ja päällä,tätäkin irtipäästöä.
Elämä jatkuu ja uudet jutut odottavat!
Värikästä ja ihanaa on tämä elo! Wink Undecided tickedoff Cry buck2 Smiley smitten angel

Oih! Ihanaa mansikkakermakakkua  Cheesy meikäläisen lempparia! Ja kahvit päällä.

Hienoa, kun elämä taas maistuu mansikoille.  angel



Aivan  Kiss
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1038 : 20.04.2008 23:44:00 »

Taas on tämäkin päivä kallistumassa yötä kohti ja Buddhakuu on nyt muistaakseni alkanut.
Buddhan viisaat ajatukset virtaavat vastaanottajilleen. smitten

Värikäs on viikonloppu taas ollut ja on tehty töitä yhdessä ja erikseen.
Kevät alkaa näkyä jo pieninä hiirenkorvina ja angervoissa lehtien lisäksi oli nähtävillä myös nuput! smitten
Mansikkakakkua valuu jo korvistakin,joten laitanpa sen kylmiöön odottamaan muita herkkusuita. coolsmiley

Tanssit tuli katsottua ja kolme hyvin tanssivaa paria on jatkossa,joten elämyksiä on lisääkin vielä tiedossa.
Nyt Nenne ja minä vetäydymme petiimme pehmoisten peitteiden alle näkemään kauniita unia ja nukkumaan virkistävää ja tervehdyttävää unta.
Tuleva viikko tuo lämpöä aika mahtavasti lisää ja flunssani hieman helpottaa,joten enköhän jo puolen viikon lämpimillä ilmoilla pääse tutulle polulleni katsomaan mitä kaikkea uutta ja ihanaa sinne on ilmestynyt. smitten

Hyvä yötä teille ihanat tupalaiset!Nyt vedän kaihtimet eteen ja kuorsaamaan. Grin smitten
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #1039 : 21.04.2008 08:21:26 »

Hyvää huomenta  Smiley

Eilen puutarhamessuilta ostin Forsman tea- teetä 6 erilaista pussia, lakritsi, suklaa, piparminttu,india chai-latte, mustikka, ja makujen temppeli
eivät edes kalliita, 5€/3pss
Arvoin sitten makujärjestyksen ja lakritsia tänään tarjolla  Smiley

ja messuilta tarttui myös mukaan bagua kartta puutarhassa , voin skannailla kuvana mikäli jotakuta kiinnostaa
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #1040 : 21.04.2008 11:26:09 »

Huomenta  smitten
Meinasin pyörtyä aamulla,kun tulin poikakaverilta
ja menin sitten suihkuun,niin alkoi heikottaa ja näkymään sellaisia
valopilkkuja silmissä ja oksettaa/maailma pyörimään...
Otin seinästä tukea että pysyin pystyssä ja menin hetkeksi makoilemaan.
Olo parani onneksi heti kun söin. Smiley
Se olis taas maanantai.. kohta koiran kanssa lähden kaverille
pyöräilemään ja illalla pitäis varmaan pyörähtää koulussa.

Kiitos I-Ronia lakritsista. Smiley angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #1041 : 21.04.2008 11:31:20 »

Huomenta huomenta!



Kiitos Tigrinum koko tekstistä Afro  smitten

Ja maanantaita täältäkin  smitten

peeäsjajiikooetc. Grin
Kolahti minuun oikein  Cheesy ja sopii niin tuohon Tigrinumin  smitten kirjoitukseen tai toisinpäin  Wink
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=20150.msg195089#msg195089
« Viimeksi muokattu: 21.04.2008 11:37:56 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1042 : 21.04.2008 12:20:36 »

Voi Tigrinum! smitten

Luin tekstiäsi suurta rakkautta ja lämpöä tuntien.
Myös onnellisena suhteesi saamasta käänteestä.

Ehkäpä se on niin,että yhdessä asuessa kumppanin kanssa,
molemmat ikään kuin tuntevat omistavansa tuon toisen.
Tulee rajoja ja sääntöjä,jotka rikkovat sitä ydintä,kaunista kahdenoloa vain sen itsensä vuoksi.
Molempien halua olla toisen kanssa ja siksi kaikki tuntuu niin täydellisen ihanalta. smitten

Erossa,ei tunnekkaan enää ahdistusta,vaan silloin tekee niitä omia juttujaan,tai viettää aikaa tärkeiden ihmisten kanssa.
Noista Ascended Masters korteista,jotka puhuttelevat minua jollain lailla hyvin syvästi,noisi minulle tänään kortti QUAN YIN ja Let it go. smitten
Se avautui täysin ja täsmälleen sen tehtävän kanssa,mikä minulla on meneillään. smitten

Quan Yin:stä seuraavaa tietoa niille,jotka eivät häntä tunne.
Quan Yin is the beloved Buddhist goddness of compassion whose name means "she who hears all pryers."
At her morthal death,Quan Yin was eligible for Buddhahood,yet she decided to stay close to Earth and help all humans until everyone became enlightened.You can call upon Quan Yin for help whit forgiveness and compassion and to have your needs met in a gentle and loving ways. smitten

Edelleen mikäli joku haluaa,nostan kortteja tästä pakasta tuolla henkimaailma-ketjussa.
Nämä kun ovat uudet,niin tutustun mielellään myös muitten kautta kaikkiin Mestareihin,jotka maan päällä ovat työtään tehneet.
Tämä kortti oli tärkeä myös tuon Buddhakuun alkamisen takia,koska olen pyytänyt saada nuo energiat käyttööni. angel

Aina jaksan ihmetellä vastauksia,jotka niin selkeinä kohdalle osuvat ja niitä monia auttajia,joita meillä on lähellämme.
Tämä ilta on erityisen ihan!
Rakas ystäväni ja sielunkumppanini tulee tekemään minulle flunssaiselle hoidon ja eilen pikavisiitillä käydessään meille sattui aivan ihme juttuja. Shocked
Hän oli Jalkasen kurssilla,mihin minä en päässyt,mutta kun hän siitä kertoi,niin olinpa tehnyt aivan samaa työtä kuin hekin siellä.
Kokeilin myös hänen varpuaan ja  Shocked ,sepä ei taipunutkaan,vaan sen päähän ilmestyi valoaura aina kun mittasin hänen fyysistä energiakenttäänsä.
Ja samassa kohtaa se joka kerta syttyi. Grin

Nyt kun tästä flunssasta toivun,niin haen itselleni varvun,vaikken mielellään oksia taita puista.
Tiedän myös,että toinenkin voimakkaasti minuun sielun kautta sidoksissa (väärä sana)oleva ihminen,oli myös Jalkasen kursilla,joten ei ihme,että jutut mm Buddhan kanssa tein,kuten ainakin tuolla toisella kurssilla tehtiin. smitten
Tämähän on vallan ihanaa!Pienituloisena minun ei tarvitse maksaa kurssimaksuja,vaan saan olla osana kotoa käsin. Grin
Nyt tuli aurinko pilviverhon takaa,kuin ilmaisten,että näin se on. angel

Menenpä ihailemaan sitä parvekkeelle hetkeksi ja sitten lepäämään flunssan vuoksi vielä.
Muuten tuo Aaviisuisen tännekin laittama kanavointi on niin NAPPI-JUTTU,että heti kolahti!
Miten rajoitammekaan kehojamme ihmedieteillä,missä ei ole päätä ei häntää ja sitten kummastellaan,miksi olen vihainen. Huh
Kehoni viestii nyt,että lepoon,joten tottelen kauniisti. smitten
tallennettu

Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1043 : 21.04.2008 13:38:11 »

Ardith, kiva kuulla. Kyllä se usko tulee takasin kun maailmankaikkeus näyttää sulle.. Ettei oo syytä olla uskomatta.. Jotenka pidä silmät vaan auki merkeille ja ihmeille.  Wink
 smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1044 : 21.04.2008 14:09:23 »

Onpas yllättävää Tigris. No elämästä ei koskaan tiedä.. itselle astro suosittelee kokonaan paussia ja olinkin aivan muiden ihmisten kanssa vkl ja hauskaa oli.. regain emotional balance ihan kokonaan.. juuri niin. JA sitten kun on otettu etäisyys voi kokeilla kemioita ja muita tekemisiä taas eikö.

Mutta miksi sait miehellesi sellaisen raivarin viimeksi? Todella tuntui että halveksit.. Minä en raivoa, kun ei ole syytä, tarkkailen vaan..
« Viimeksi muokattu: 21.04.2008 14:24:33 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1045 : 21.04.2008 14:14:47 »

Ja mitä kannattaa kuohua ja myötäelää kun tällaistakin voi tulla? Kysyn myös itseltäni samalla, koska osa minusta aina vaan tarkkailee. Meillähän ei ole mitään riitaisaa eroa, onpa vaan samaa ujoilua kuin alussa vaikka kun menemme ulos, olemme aina vain toistemme kanssa.

Lähdenkin pian Köpikseen
« Viimeksi muokattu: 21.04.2008 14:16:42 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1046 : 21.04.2008 16:18:38 »

Hoh,hoijaa,,,
Menipä pitkäksi tuo lepääminen. Shocked
Nyt pää kuhisee jo iltaa odottaen.
Jokin on lähtenyt käyntiin. smitten

Tuosta rahattomuudesta,,,
Kun itse perin pinillä rahoilla kitkuttelen päivästä toiseen tässä elämänvaiheessa,niin jollain kumman lailla sitä vaan selviytyy.
Alkukuusta,kun tuloistani maksoin tärkeimmät laskut jäin kyllä ihmettelemään että miten kummassa nyt elän 3:lla eurolla seuraavaan rahapäivään. Shocked
Kolme viikkoa,,,
Ihmisenkeleitä on paljon osunut tielle ja vippiäkään ei ole tarvinnut ottaa kuin 20 euroa.
Olen syönyt joka ikinen päivä kyllikseni ja herkutellutkin välillä.
Tiedän kyllä jo,että minusta kannetaan huolta,enkä useinkaan enää mene paniikkiin tuossa asiassa.

Kirpparipöydältä,jonne olen vienyt kaiken mitä en tarvitse ja sitä on yllin kyllin vieläkin varastossa,on tullut aina muutamaan päivään rahaa.
Välillä joku tulee hoitoon ja siitä taas.
Mutta samaa ajattelen kuin sinäkin Tigrinum,että saamaansa ei osaa arvostaa,jos se tulee automaattisesti jonkun kädestä ilman mitään ponnistelua.
Ja miten nämä nuoret pärjäävät,kun joskus tulee kotoa lähdön aika.

Aikoina,jolloin itselläni on ollut varaa kaikkeen mitä vähänkin mieleen juolahtaa,olin sellainen lohtushoppailija.
Ostin kempparista kalliimmat meikit,päähänpinttymästä ostin kerrankin (markka aikana)yli 800 markan bootsit,jotka nyt tuossa rahassa olisivat kyllä jo verrattavissa valtavaan euromäärään.
En minä niitä tarvinnut,kunhan osuivat silmään.
Usein kävi niin,että kotona ne kaikki tavarat eivät sitten enää tuntunetkaan miltään ja taas shoppailemaan.
En ollut silloin muuten onnellinen.
Jostain kumman syystä nämä ajat ovat vaihdelleet elämässäni aina laidasta laitaan.
Rahaa on paljon,tai ei juuri nimeksikään.
Mutta nyt olen onnellinen siitä mitä ostan ja joudun usein odottamaan aikaakin,milloin voin jonkun hankinnan tehdä.
Se voi olla kaukana haaveissa ja yleensä ne ovat jotain tauluja tai patsaita.Huonekalut ovat ajattomia ja en tarvitse mitään uutta.
Verhoilla ja matoilla saan aikaan sen muutoksen.

Ruualle tulee eri merkitys.Sekään ei ole itsestään selvää,enkä voi mennä toisten kaapeille syömään.
Kukat ovat heikkouteni ja vähistäkin rahoista hankin niitä,koska ne tuovat iloa pitkäksi aikaa.
Valitsen niin,että ovat kestävää lajia ja sellaisia joista pidän.
Mutta olen pyytänyt "yläkerralta",että huolehtivat joka päiväisestä elannostani ja niin on tapahtunut.
Osaan nauttia niin pienestä nyt.Ja siitä ihmeestä,että kaikki kyllä järjestetään.
Siksi tuo ruokaan liittyvä kanavointikin kolahti.
Luomua suositaan nyt ihan trendinäkin ja sekin on jokin henkisuuden mittari joillekin.
Minä syön kyllä luomuvihanneksia,mutta katson myös hintaa ja muu kelpaa kyllä,jos kukkaro ei salli luomun ostoa.
En sairastu siitä,mutta pelkästä kasvisruuasta kylläkin.
Uskon vielä siihenkin,vaikken juurikaan lihaa käytä,että veriryhmäni,joka on O on vanhin ja "lihansyöjien" veriryhmä.
Käytän yleensä kanaa eri muodoissa,joka on edullista.

Hyvää voi saada halvalla.Mutta luomutuotteita jos lähdetään pelkästään käyttämään,niin pitää olla aikamoisen paksu lompakko.
Onko sen kasvattaminen tosiaan niin kallista,vai myydäänkö sitä vain nyt tämän trendin vuoksi sillä hinnalla?

Seuraava hankinta on Buddhan pää,jota erään huonekaluliikkeen ikkunassa olen katsellut.En ole vielä kysynyt hintaakaan,en käynyt sisällä,mutta sen ostan.

Pienelläkin voi elää,vaikka hyvin monet tahot kysyvätkin,miten ihmeessä minä pärjään.
Tupakointi vie paljon rahaa,mutta koska tunnen siitä vielä suurta nautintoa,en ala siitä väkisin luopumaan.
Kun aika on,se poistetaan kyllä ilman kitumista,kuten aikoinaan lähti alkoholikin.
Mutta nyt suihkuun!
Ja siinä näet Tigrinum tosi ystävät ja nämä enkeli-ihmiset,joiksi heitä kutsun. angel smitten
tallennettu

marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #1047 : 21.04.2008 16:44:20 »

mä omistan liikaa tavaraa Sad meillä on sotkusen näköstä sen takia. mun mielestä. säilön kaikkea turhaa paperia ja lehtiä ja lisäks mulle on shoppailun takia kerääntyny niin paljon vaatteita ettei ne oikeen enää mahu kaappeihinkaan. oonkin nyt tiedostanu ongelman ja miettiny vanhojen cosmojen ja menaisten viemistä paperinkeräykseen Tongue kotivinkeistä en voi luopua. vaatteet voisin lahjottaa johonkin, en jaksa mitään kirppispöytiä ruveta värkkäämään. enpä sitten tiiä mistä merkistä juontaa tämä, että mietin asian valmiiks päässäni, mutta toteuttamiseen voi mennä puoli vuotta tai jopa vuos. ei soo nii justihin.

ruoka alkaa kohta oleen valmista. periaatteessa mun pitäs tänään käyä lenkillä, mutta kun ei oo tapana, niin tuskin tulee lähettyä.. eikä paista aurinko.
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #1048 : 21.04.2008 16:50:52 »

Jäin vielä miettimään tuota tunteitten kirjoa ja ajoittaista kuohahteluakin. Grin
Olisiko Tigrun tapauksessa tullut muutosta,jos hän olisi vain tarkkaillut sivusta? Huh
Olisiko toinen ymmärtänyt,että hänen on paha olla ja jotain pitäisi asioille tehdä?
Tunteet ovat sellainen mittari.Melko kauan sitä voi elää näennäisen tyynenä ja piilottaa asioita jopa itseltään.
Mutta tässä työssä huomaa,miten ne kätkeytyvät hyvinkin kaukaa ja keho alkaa oireilla.
Ensin tulee vain pientä lenssua.Jos ei huomaa levätä,iskee tulehdus.
Usein myös äkkinäiset järkytykset aiheuttavat tulehdudta eri puolilla kehoa.
Tunteet menevät myös raajoihin,jotka ensin hiljaa oireilevat ja sitten iskee jatkuva kova särky.

Mutta jos sallii niitten tulla ylös juuri sellaisena,kuin sisäinen kiehunta ne pintaan nostaan pulpahtelemaan,löytääkin sen,mikä aiheuttaa minussa tämän tunteen.
Ja sen kanssa voi sitten työskennellä ja vapautua siitä ja joskus vuosikausia kestäneistä kivuista.
Tyynenä istun silloin,kun energiat ympärillä tuntuvat hyviltä.Kun kaikki on tasapainossa,eikä tarvitse yhdestäkään ihmisestä miettiä,mitä hän tuntee,tai mitä minä tunnen häntä kohtaan.

Otetaan vaikka rakastuminen.Juuri rakastunut ihminen on kaikkea muuta kuin tyyni. 2funny
Sydän hakkaa ja posket punoittaa ja silmät hehkuvat niin,ettei se voi keltään jäädä näkemättä.Ja se tunne! smitten
Ajatelkaapa mitä paitsi jäisimme ilman rakkauden huumaa ja jo tasaantunuttakin rakkautta.
Mitä antaa rakkaus luontoa,ihmisiä,aurinkoa,tähtiä,kuuta ja vaikka mitä mahdollista kohtaan?
Se on syvältä kumpuavaa tunnetta,joka hyvänä olona valtaa koko kehon.
Kaikki tunteet ovat tärkeitä ja ihania.
Senkin opin yhä uudestaan ja uudestaan,jos sen välillä unohtaa. smitten
tallennettu

Asterix
Vieras
« Vastaus #1049 : 21.04.2008 16:55:07 »

Hallo ihmiset! smitten

Raha-keskusteluita täällä, luottakaa vain siihen,
että raha tulee, se menee ja tulee taas...
Raha ei koskaan lopu. Wink

Kaikelle on aikansa. Smiley
Täällä on ihanat 23 astetta lämmintä! smitten
Eilen olimme Vaa'an kanssa ottamassa aurinkoa tontillamme
alasti, kun sinne ei näe kukaan. Cheesy
Vaaka luki Osho-kirjojaan tulevaa kurssia varten
ja minä kirjoittelin läppärilläni kirjaani. Smiley
Tilasimme kiinalaisesta ruoan sinne, toki pukeuduimme siksi aikaa,
ja oli kyllä kiinalaislähetillä ihmettelemistä, minne ruoat toi! Grin

Brüssels mutustelee sopimusta ja katsotaan heidän seuraava
tarjous virasta.  Wink


Heippa tupalaiset. Kertokaapa, missä vaiheessa voi niin sanotusti antaa takaisin, kun paskaa kaadetaan niskaan. Vai kerääkö "kostolla" vain itselleen pahaa karmaa? Kysyypi kiltti ihminen, jossa pikkupiru nyt nostaa päätään, kun urakalla v-tuillaan (jokin kumma voima tuo nyt tämän asian eteeni, vaikka itse yritän pysyä siitä erossa, jotta ei tarvitse tätä negatiivista ottaa elämäänsä).

Mikset et vain poistu tilanteesta ja anna niiden käristä itsekseen? Huh
Oma peilikuvahan se siinä vain tickedoff
Kukaan ei yksinään riitele/v#ttuile.  coolsmiley

 Wink



tallennettu
Sivuja: 1 ... 68 69 [70] 71 72 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: