Sivuja: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619113 kertaa)
0 jäsentä ja 22 vierasta katselee tätä aihetta.
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #870 : 12.04.2008 10:07:55 »

chandra
no mä näen sun henkilönä joka tekee kaiken täydestä sydämmestään (rakastavaiset), kortti kuvastaa myös sitä vanhan taakse jättämistä
Kuolema joka raivaa tietä uudelle ja ehkä se kuu varoittaa sua siitä että epäilet alitajuntaa/unia yms ..vähä niinq saat oivalluksen mutta epäilet itseäsi..

 Smiley

niin ja huomenta vaan  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #871 : 12.04.2008 10:09:52 »

Chandra Afro , mitäpä mie en tietäisi  :Smiley Grin

Tarkoitatko sitä Jonetten sielunsalaisuutta numero 6 - valinta .... ei vielä ole täällä  Wink

 smiley6600 smitten Kiss angel

Nyt tälleen lyhyesti mulle on tulossa lapsoset ( pojan lapset 6 ja 4.5v. ) kylään viikonlopuksi  Cheesy Kiss angel smitten palataan sunnuntai iltana että sii juu leiter allikeiter Afro
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #872 : 12.04.2008 10:23:48 »

Kiitos I-Ronia! smitten smitten smitten

Tuotahan juuri olen tekemässä,enkä näe sitä nenäni edessä. Grin
Jollekin toiselle olisin sanonut melkeinpä samoin sanoin.
Eikö ole kummallista tämä itsensä kanssa aika ajoin solmuuntuminen? Shocked

Aaviisuista ehtii jo tulla ikävä,mutta kuunnellaan levyjä sitten sillä välin ja pidetään yöllisiä pippaloita. Grin
Nyt menen alitajuntaani kurkistamaan ja lepäämään,kun tuo jyrinä loppui.
En uskalla edes katsoa,minkä puun tappoivat.Ja menikö kokonaan. Cry
tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #873 : 12.04.2008 10:27:20 »

Chandra Afro , mitäpä mie en tietäisi  :Smiley Grin

Tarkoitatko sitä Jonetten sielunsalaisuutta numero 6 - valinta .... ei vielä ole täällä  Wink

 smiley6600 smitten Kiss angel

Nyt tälleen lyhyesti  Cheesy Kiss angel smitten palataan sunnuntai iltana että sii juu leiter allikeiter Afro


Iloisaa ja valoisaa viikonloppua - kaikenlaisten valintojen merkeissä Afro jk. klikkaa liitekuva " eloon"  Cool
« Viimeksi muokattu: 12.04.2008 10:33:06 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #874 : 12.04.2008 10:36:19 »

Jep Viisuiseni! Cheesy
Tuota valintaapa hyvinkin tarkoitin.
Yksinkertaista ja selkeää tekstiä,mutta toteuttaminen vaatii kyllä hienoista tarkkaavaisuutta,jopa ajatuksiltaankin.

Ihanaa viikonloppua pikkuisten kanssa! angel smitten
« Viimeksi muokattu: 12.04.2008 11:50:40 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #875 : 12.04.2008 10:40:58 »

Jep Viisuiseni! Cheesy
Tuota valintaapa hyvinkin tarkoitin.
Yksinkertaista ja selkeää tekstiä,mutta toteuttaminen vaatii kyllä hienoista tarkkaavaisuutta,jopa ajatuksiltaankin.

Ihanaa viikomloppua pikkuisten kanssa! angel smitten

tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #876 : 12.04.2008 11:06:16 »

vähän arastellut tota tulkitsemista, jtn epävarmuuttaa ollut vaikka silloin meditaatiossa sanottiinkin siitä selvänäköisyydestä, tuli vaan vastaukset ajatuksina päähän, monasti kyllä tunteina ja kuvina.

Olis kyllä helmee jos osais ittelleen tulkita mutta kun en nää metsää puilta  Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #877 : 12.04.2008 11:55:12 »

Luulen ettei juurikaan kukaan näe.
Ei ainakaan ne selvännäkijät,joitten kanssa olen ollut tekemisissä.
Kysyin jo syntyessään tämän lahjan saaneelta nyt hieman vanhemmalta mieheltä jo,että näetkö itsellesi.

Ei näe,samoin ovat muut tutuiksi tulleet näkijät sanoneet.
Ehkä siinä suojellaan ja pidetään myös oppitunnilla meitä ihmisiä. smitten angel

Olisi kovin helppoa valita aina se oikea tie jos näkisi mitä seuraamuksia on.Ja jäisivät kalliit kokemuksen kautta tulleet opit oppimatta.
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #878 : 12.04.2008 12:00:17 »

Huomenta! smitten Tulipa nukuttua pitkään... eikä oo mitään suunnitelmia vielä tällepäivälle,paitsi poikakaverin luona varmaan "pitää" käydä pyörähtämässä. Smiley
Chandra,nyt mulla ainakin olis aikaa siihen reikihoito juttuun! angel
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #879 : 12.04.2008 12:03:28 »

Kirjoitan sinulle yv:n KENGURUROTTA! smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #880 : 12.04.2008 12:18:47 »

Niin,tuo telepaattinen yhteys toimii kyllä loistavasti minullakin.
Joskus ihan hämmästyttävästi joittenkin kanssa.

Voin esim.kirjoittaa tekstaria,niin toinen soittaa samalla.
Tai lähetetään yhtä aikaa sähköpostia.
Ja se on voimistunut hyvin paljon.
Ei kait kukaan pian enää tarvita kännyköitä ja tietsikkaa. Grin
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #881 : 12.04.2008 13:29:29 »

Terveisiä meditaatiosta  Cool tänään lopetin negatiivisuuteni ja puhdistin chakrani ja täytin itseni valolla. kaikkee ajatusta sitä tuleekin kun sen jälkeen piti "puhdistaa" nurkka missä on jalkalamppu ilman lamppua (piti laittaa uusi) ja sitten suitsukkeella kiertää läpi nurkat että huspois negatiivisuus, jotenkin siihen jäänyt pyörimään kun tuntuu että koko ajan vaan jtn sontaa tulee,opin että negatiivisessa on piilovaikutus hyvälle. olipa taas hankalasti kerrottu mutta toivottavasti joku ees älys  Grin

 Grin onneksi täällä sitten voimme nähdä toinen toisillemme, "rapsuta mun selkää niin mää rapsutan sitte sun "  Smiley

selvemmin näen asioita ihmisille jotka tunnen, osaan soittaa silloin kun toinen painii jonkun asian kanssa.. tänään sitten neitsyys meni vähemmän tutulle "kertoessa"  :Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #882 : 12.04.2008 14:34:29 »

Täällähän aina töräytetään hyvän tuoksuiset kahvit.

Mutta missä pannu, siis oikea kahvipannu? Kun minä olen niin nirso, kait vanhoilta Kyöpelinvuoriajoilta, että pitää olla kunnon pannukahvia. Nuo nykyaikaiset minua aina närästävät, jokin kaasu alkaa kuplimaan.

Ne pitää kiehauttaa ne sakat, sitten niistä on irronnut oikeat aineet ja turhat kaasut pöllynneet ilmaan, eivät ole kurkkutorvea kiusaamassa.

Uskokaa vain tätä 'akkaa'!  knuppel2

Muuten meditaatiossa olin minäkin eilen, joukkosellaisessa ja eräs meistä 'karkasi' käsistämme tuonne etelän saarille asti ja alkoi kauheasti itkeä. Odotimme hiljaa ja sitten jatkoimme. Oikeastaan se oli sellainen meditatiivinen hoito.

Kaunista on se, miten ryhmä toimii luottavasti ja ymmärtävästi!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #883 : 12.04.2008 15:14:49 »

Vai pannukahvet  Cheesy miulla taas alkaa kädet tärrään pannukahveesta  idiot2 idiot2
Jospa täällä ois kaik pelit ja vehkeet... pannu, keitin, moccamasterit yms.  smitten

Ottakeehan, toin tummaa suklaata tullessani... nam! Jostakin syystä on tuo kitalaki alkanut vaatimaan sellaista ja vaalea maistuu muka voille  buck2 Kahvetta ja tummaa suklaata suussa, tiedossa makunautinto  :Smiley angel
Pistäydyin tänne hetkeksi rauhoittuun ja sitten jatkan taas opiskeluani... tärkeä tentti tulossa  Smiley Pienet katkot lukemisessa luo tiettyä järjestystä päähän ja jaksaa kauemmin. Tarkka saa olla, että aikataulussa pysytään kumminkin... priorisointia ja organisointia oikein olantakaa... Grin
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #884 : 12.04.2008 16:01:56 »

Ihanaa! Kaikki opiskelijat ratsastavat tulevaisuuden siivillä! Ja näkevät maailmaa avoimemmin aina kun yksi este on ylitetty. Ja kumartavat hyvin kunnioitettavasti omalle hyvälle minälleen! Ai mikä tilaisuus se aina onkaan!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 57 58 [59] 60 61 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: