Sivuja: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618895 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #825 : 10.04.2008 11:03:06 »


Huomenta  for everyonen  Kiss- vaikka on tässä jo hereillä oltu muutamat tunnit , tai no hereillä ja hereillä,  Wink ainaskin silmät auki ...  smitten tänään on taas HONESTY - päivä  Afro

Mulla on tänään http://www.huxrecords.com/hux054.jpg rästihommat puikkoihin , pinoon ja pakettiin - päivä  smitten ja oikein todella - onnniin paljon energiaa http://www.unep-wcmc.org/resources/publications/MountainWatch_Bishkek/presspack/I/PINATUBO_91.jpg sidoksissa ETTä ...  crazy2 buck2 tickedoff kertaskaikkiaan http://www.hyfdn.org/ että onhan NE päästettävä vapauteen ja  käyttöön http://hcs.calpoly.edu/counseling/images/phoenix.jpg tiedä mitä tässä alkaakaan saada aikaiseksi KUN pössäyttää nuo pakahtuneet paineet pihalle - ja senkin voi tehdä NIIN ettei " ympäristö kärsi  Wink " vaan http://www.skinbase.org/files/archive/shots/394/What_is_harmony.jpg





tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #826 : 10.04.2008 11:06:39 »

WS! Cheesy

Tuopa oli hieno uutinen!
Elää vain ilman etukäteisiä odotuksia.
Katselen joskus jälkeenpäin jos jotain ihmeellisen suurta on tapahtunut,mitä kartallani on ja olen tilannut kuukausihoroskoopin ja noin yleisesti seurannut sitä.
Mutta harvemmin tulee kysyttyä heti kenenkään horoskooppimerkkiä,tai mietittyä onko tuo merkki sopiva minulle. Smiley
Otan ihmiset sellaisena vastaan ja koska oma aurinkomerkkini on luonteeseeni nähden hyvinkin ristiriitainen,en aseta muitakaan ihmisiä merkkiensä kahleisiin.
Tutustuessa sitten huomaa millainen ihminen on ja viihdynkö hänen kanssaan. smitten
Koskee aivan kaikkia.Naisista mihiin,lapsista vanhuksiin.
Kiinalainen horoskooppi tosin on luonteeni osannut hyvin kuvata,joten sinne päin enemmän kallistun.
Kiinnostus astrologiaan hiipui,koska en todellakaan löytänyt itseäni niistä,paitsi joitain tapahtumia,jotka joku osaavampi on tulkinnut.

Meiilä kaikilla taitaa olla oma osa-alueemme,josta ne tiedot poimimme. smitten
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #827 : 10.04.2008 11:12:58 »

Viisuinen! Cheesy

Olen tuota energiaani purkanut lenkkeihin ja hoitoihin.
Siivous kun ei niin kiinnostavaa. 2funny

Nyt valmistaudun pukemaan joatin vaatteen näköistä päälleni,ennen kuin neidot saapuvat ja sänky kait pitäisi pedata.
Sitten puoliltapäivin lintuja bongaamaan. smitten
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #828 : 10.04.2008 11:55:06 »

Hieno uutinen että kyllästyy astrologiaan?  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #829 : 10.04.2008 12:12:38 »

En tarkoittanut,että se on hienoa jos kyllästyy.
En saanut sitä kuvaa,että olet kyllästynyt.
Se vain,ettei etsi kaikkia vastauksia sieltä,kuten ei mistään muustakaan yhdestä lähteestä.

Ja ihmisten kategoroiminen suoraltakädeltä tietyn merkin alle.
Suoria vastauksia saa niin harvoin ilman etsimistä ja lähteitä etsimiseen on paljon. angel

Astrologia on toki yksi keino,mutta voi käyttää useita ja päätellä sitten niiden summasta. Smiley
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #830 : 10.04.2008 12:34:05 »

Kyllä se jotain on selittänyt eroavuuksista esim  vaaka ja  skorpioni
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #831 : 10.04.2008 13:28:19 »

Päivää kaikille  Smiley
Väsyneenä silmät turvonneena tulin tänne hetkeksi piipahtamaan...
Reissusta kotiuduin hetki sitten ja kerettiin jo käydä jäätelöllä leijona kaverini kanssa juttelemassa miten reissuni meni. smitten
Siinäpä sitä kerrottavaa onkin... menin illalla juna-asemalla,olin aiemmin jo ostanut lipun ja kysynyt kassavirkailijalta (vai mikälie) että miltä raiteelta se juna sit lähtee,ja hän sanoi että raiteelta 3. No,odottelin siinä sitten aikani junaa joka tulisi raiteelle 3,mutta ei vaan näkynyt.. raiteella 1 oli kyllä juna paikoillaan ja lopulta ajattelin että sen täytyy ollakin se juna! juoksin sitä kohti,mutta liian myöhään.. juna lähti liikkeelle enkä voinut enää mitään,en mä niin nopea juoksemaan ole että olisin kiinni saanut. Grin Kirosin itsekseni ja mietin että mitä hittoa teen,olin niin pitkään sitä matkaa suunnitellut ja kyseisen ihmisen halusin ehdottomasti nähdä pitkästä aikaa jonka luokse olin menossa!
sisälläni valtasi suunnaton pettymyksen tunne kun ajattelin että mites nyt,jos en pääsekään millään sinne. Cry Rahaa ei ollut enää yhtään,mutta soitin taksin mutta se olis tullu maksamaan 120e  Shocked eikä hullukaan sitä olis sit maksanut.. (olis varmaan ollu "KIVA" ylläri sille jos olisin vienyt mukanani sellaisen laskun taksista.. 2funny) istuin sitten siellä asemalla ja itkin,todella halusin päästä sinne.
No sitten siihen tuli joku virkapukuinen mies,joka olikin junan henkilökuntaa ja selitin sille mun tilanteen ja kysyin lähteekö iltamyöhällä enää junia,ja yks juna lähtikin,mutta se jäi 30km liian kauas mun määränpäästä... päätin kuitenkin mennä sitten siihen junaan (Odotettuani sitä ensin melkeen 2h,eikä ollut lippuakaan siihen junaan) MUTTA onneks se virkamies tuli kans sit siihen junaan ja selitti mun tilanteen niille lipun tarkastajille ja pääsin rauhassa matkalle vihdoin. smitten Soitin sitten sille tyypille jonka luokse olin menossa niin hakemaan mut autolla sieltä mihin se juna mut jätti,ja niin vihdoin keskiyön aikaan olin (oltiin) perillä määränpäässäni. Cheesy
Oli kyllä mukava reissu sinänsä,väsyttävä vaan,en oo nukunnut silmän räpäystäkään.. Enkä nyt päivällä viitsi nukkua että saa sit yöllä unen. angel
Ärsytti vaan kun vaivalla sinne perille pääsin niin se tyyppi alkoi sit valittamaan että miksen suunnittele paremmin mun tulemisia ja menemisiä yms yms,kun ei mulla ollu palulippuunkaan edes rahaa.. Embarrassed Saatiin pieni riitakin aikaiseksi ja aloin itkemään,kun tuntu liian raskaalta kuulla vaan totuus kuinka vastuuttomasti välillä toimin.Ja muutenkin sanoa töksäytti asioita joiden olemassaolon tiedän kyllä mutta elän aina vähän "totuuden vierestä",haaveilen niin paljon kaikkea eikä mikään oikein vastaa haaveitani sitten. Cry  tai vastaa ja vastaa,mutta siis elän vaan pää pilvissä yleensäkin.Mutta en ymmärrä miks siitä piti alkaa selostaa taas kun tiedän sen hyvin itsekin. uglystupid2
Tulipahan itkettyä ja naurettua ja juteltua ja vaikka mitä. Smiley Ainakin oli jännittävä ja arvaamaton reissu loppujen lopuksi(Vaikka yhden yön vaan olinkin,tuntuu kuin olisin ollut kauankin menossa kun sattui ja tapahtui niin paljon kaikkea)
,kun tuli ihmeen paljon vastoinkäymisiä,mutta niin vaan hengissä selvisin takas kotiinkin. smitten

Tulipa pitkä selitys! elämä jatkukoon.Mä ajattelin pysyä junista erossa nyt vähän aikaa. Cheesy


« Viimeksi muokattu: 10.04.2008 13:46:57 kirjoittanut kengururotta » tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #832 : 10.04.2008 14:11:49 »

Tsemppiä Ardith  Smiley

Itsensä rakastaminen on se vaikein askel tuossa oireyhtymässä - eikös vaan! Ja se, että sinä hemmottelet itseäsi on siihen aivan parasta lääkettä - ja tuo Pariisin matka  Kiss Anna Pariisin kevään virrata sinuun elvyttäen ja virkistäen - ja sitten voitkin palata tänne baskeri kallellaan luonnoslehtiö kainalossasi ja nauttia kanssamme pienet Calvadokset huomaten olosi kohentuneen paljonkin!

Vanha intiaaniviisaus kehoitti vaikeuksiin takertuneelle, että tämä tekee kotkameditaation. Kun katsot suomettuneita ongelmiasi keski-euroopasta käsin, niin eikös ne vaan olekin huomattavasti pienemmät kuin kälviästä tai tuupovaarasta katsottuna - sitten jos niitä katsoo vaikkapa siriuksen kajosta, niin alkaa jo oivaltaa, miten ihana ja tärkeä olet juuri tässä ja nyt! Eikä ne asiat, mitkä tämän masennuksen aiheuttivat, olekaan niin tärkeitä, vaan niistä voi kiitollisuudella luopua. Antoivathan ne sinulle tämän kokemuksen...

Voimia sinulle!  smitten
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #833 : 10.04.2008 14:21:59 »

Ah, miten viehättävä taukopaikka täällä onkaan! Pysähdynpä hetkeksi ohikulkumatkallani siemailemaan kupposen ruusuteetä  Kiss

Hih, vaikka tämä allaoleva viisaus totta onkin, niin oikea taivutusmuoto on Kälviältä  Wink *Elektralle halaus*
Vanha intiaaniviisaus kehoitti vaikeuksiin takertuneelle, että tämä tekee kotkameditaation. Kun katsot suomettuneita ongelmiasi keski-euroopasta käsin, niin eikös ne vaan olekin huomattavasti pienemmät kuin kälviästä tai tuupovaarasta katsottuna - sitten jos niitä katsoo vaikkapa siriuksen kajosta, niin alkaa jo oivaltaa, miten ihana ja tärkeä olet juuri tässä ja nyt!

Kotkameditaation tarpeessa aika ajoin,
Pallaskissa
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #834 : 10.04.2008 14:29:15 »

 Grin Grin Grin

Halaus Pallaskissalle - vai se olikin Kälviältä...  Grin Grin
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #835 : 10.04.2008 15:30:42 »

Tsemppiä Ardith  Smiley

Itsensä rakastaminen on se vaikein askel  Anna Pariisin kevään virrata sinuun elvyttäen ja virkistäen - ja sitten voitkin palata tänne baskeri kallellaan luonnoslehtiö kainalossasi ja nauttia kanssamme pienet Calvadokset huomaten olosi kohentuneen paljonkin!

Vanha intiaaniviisaus kehoitti vaikeuksiin takertuneelle, että tämä tekee kotkameditaation. Kun katsot suomettuneita ongelmiasi keski-euroopasta käsin, niin eikös ne vaan olekin huomattavasti pienemmät kuin kälviästä tai tuupovaarasta katsottuna - sitten jos niitä katsoo vaikkapa siriuksen kajosta, niin alkaa jo oivaltaa, miten ihana ja tärkeä olet juuri tässä ja nyt! Eikä ne asiat, mitkä tämän masennuksen aiheuttivat, olekaan niin tärkeitä, vaan niistä voi kiitollisuudella luopua. Antoivathan ne sinulle tämän kokemuksen...

Voimia sinulle!  smitten

smitten http://www.youtube.com/watch?v=UvYIjFtPQEk 
http://www.youtube.com/watch?v=2U768VERAPI smitten

Raindrops falling from heaven

Someday when my crying's done
I'm gonna wear a smile and walk in the sun
« Viimeksi muokattu: 10.04.2008 15:39:37 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #836 : 10.04.2008 19:19:55 »

Iltaa tupaan.

Keittelen kahvit vielä iltavirkuille.
Täällä se on taas tapahtunut, erotaan kirkosta, "luovutaan" astrologiasta, bongataan lintuja ja seikkaillaan junalla.  Cheesy

Meikäläisellä ....töitä.

Ardith  smitten Tottakai Pariisia! Iso kaupunki jossa voi olla erillään joukossa tai liittyä joukon jatkoksi. Kyllä irtaantuminen omasta arjesta antaa näkökulmaa ongelmiin. Afro
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #837 : 10.04.2008 20:00:54 »

Olisko kuumaa ja hyvää!?

Kun kävin kirjastossa monen asian jälkeen ja mieli teki kahvia, sain haaleaa kahvia termarista ja ison puolikuivan pullan.  Undecided

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #838 : 10.04.2008 20:06:00 »

On kuumaa, itse jauhetut pavut ja tuoreita pullia.

Ollos hyvä.  smitten

Iltatorkuille kaakaota tai teetä.  Smiley
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #839 : 10.04.2008 21:30:27 »

Kahvia kiitos! smitten

Silmäni ovat tänään nähneet niin paljon kauneutta,että huikaisee.
Menimme lintuja katsomaan. smitten
Keitin termariin kahvia ja evääksi haettiin munkit ja joutsenille ranskanleipä,jos satuttaisiin näkemään. :Smiley

Kiikari,amera ja eväät reppuun ja menoksi.
Siellä he olivat!!! angel angel angel
Heti merenlahdella,johon auton voi parkkiin laittaa.
Upea,puhtaan valkoinen joutsenpariskunta.Sydämeni ihan pakahtui kun katselin niitä. smitten
Ensin lähetin hieman reikiä niille ja sitten lähestyin edeltä puhellen rauhallisella äänellä.
Eivät lähteneet karkuun vaan katselivat minua ja ranskanpullaani. Grin

Kutsuin tytöt lähemmäs ja heitimme leipää.Joutsenet kiikuttivat ne nokassaan veteen,jossa se pehmi ensin.
Ja voi pientä 5-vuotiasta bongariani.
Tiedättekös laulun,,,Lapsella vain,voi silmät niin loistaa,lintuja kun hän katsella saa,,, angel smitten
Sydän siinä väkisin pakahtuu moista näkyä.Varsinkin kun tytön silmät ovat suuret ja pyöreät ja pitkät silmäripset ja se hellä ilme ja ilo suurien lintujen läheisyydessä.

Ilma oli melkoisen kylmä ja kävelimme lintutorniin nauttimaan eväitä ja kiikaroimaan.
Toinen pariskunta löytyi kauempana toisella puolen rantaa.
Pieni bongarini piti kiikaria kuin ammattilainen käsissään tähyillen ulapalle,vaikka se on melkoisen painava.
Ihanaa laatuaikaa parhaassa mahdollisessa seurassa. angel smitten
tallennettu

Sivuja: 1 ... 54 55 [56] 57 58 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: