Sivuja: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618740 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #705 : 05.04.2008 00:10:37 »

Tuo ihmisten kiima-aika se tulee ja menee milloin sattuu.
Paljon fiiliksistä kiinni. smitten

K I I T O O O S  N E E L A!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kiss angel smitten
Olen saanut kiitettävän paljon tänään aikaiseksi.
Kirpparille lähti pari suurta laatikollista tavaraa ja muutama kassi päälle ja vielä jäi.
Nyt lähti aikoinaan Turkista ostettu nahkatakkikin,jossa käsin tehdyt maalaukset selässä (veden pitävät).
Sepäs oli minulta jo paljon! Cheesy
En ole sitä muutamaan vuoteen pitänyt,vaikka aika ajaton malli onkin,joten nyt lähti tilaa viemästä ja kohtuullisen halvalla.

Alan oppia! Cool
On se kumma miten tämä yksinolo on mieltä kohottanut! Shocked
Sairaudetkin hävinneet taka-alalle ja tekee vain mieli nopeasti saada energiat nousuun kotona. angel
Tigru! smitten
Olen niin onnellinen puolestasi,että remppaat ja luot uutta jälleen. Cheesy
Kun sen oikean suunnan taas ITSE löytää,alkaa homma luistamaan. knuppel2

Yöpuulle tässä suunnittelen meneväni.
Vaihdan aina aika ajoin radion kanavaa.Nyt on viikon verran ollut tuo suomi-poppi.
Ja tupalaiset herättelevät minua sen myötä. Grin
Kahdesti olen jo herännyt,kun soi Elämän nälkä ja muistan heti Aaviisuisen. smitten
Yhtenä iltana kun piti kiittää yläkertaa kuluneesta päivästä,alkoi soimaan "Hei,kuunnelkaa tää juttu,se menee näin,,,"ja koko tupa pöllähti makuuhuoneeseeni. 2funny
Laitoin radiota kovemmalle ja taisin siinä mukana hyräilläkin.Olen kaa'aunis,olen rohkeaa,,,
Sitten taas hiljemmalla ja tyytyväisenä unten mailla. smitten

Mutta nyt tuuletus taas ja petiin ja katsotaan pysyttekö ensi yön poissa.
Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille! angel smitten
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #706 : 05.04.2008 00:15:11 »

Hei!

Kävin lukemassa kahvitupauutisia! Sinne vain vanhat heilat ja nahkatakit! Onnea matkaan niille! Pariisit ja muut!

NL kaunistui kerralla Neelaksi!

Ja Chandrakin on saanut järjestettyä monenlaista. Tuuria asunnoissa muillakin!

Ja koivunsilmut pullistelevat niin mahdottomasti. Liekö nuo jo siellä etelässä repsahtaneet puhki?

Minua haukotuttaa niin....Hyvää yötä!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mondo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 123



Profiili
« Vastaus #707 : 05.04.2008 00:18:02 »

Lari  Smiley ens kerralla hivutat kylkeen kiinni katsomaan hyllyä. Tietää sitten ainakin, että tunnet. Ne on upeita ne värinät, mitkä kulkee - kun se on molemminpuolista - niin, että tietysti sen mukaan onko.

Hyvillä mielin Ötyä kaikillen!

tallennettu

askendentti mars neptunus skorpioni
 kuu pluto uranus aurinko neitsyt
 merkurius leijona  Dc harka  Ic oinas  Mc venus vaaka   chiron kalat
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #708 : 05.04.2008 07:54:03 »

Heh

miksi en tunne luontevaksi heittää viimeisiä juoruja tänne, varsinkin kun ei tule kommenttia=

Pitäisikö kirjoittaa enemmän tasapaksua, vai draamaa vai siirappia?

Mitä lukijakunta haluaisi? Wink

Vai viisauksia?

No hauskaa aamua..
« Viimeksi muokattu: 05.04.2008 08:15:39 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #709 : 05.04.2008 09:26:17 »

huomenta vaan  Wink
josko kirjottaa tasapaksua draamaa?  Grin

jännä miten saa fiilistä muista..niinkuin pääsin sisään chandran fiilistelyistä (tarttui hyvä mieli)

kohta konttiin tekemään löytöjä Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #710 : 05.04.2008 11:20:52 »

Huomenta! Cheesy

Poissa olitte viime yönä kaikki,joten sain nukkua rauhassa. Grin
Ihanaa nuo teidän kukkaset ja rakkaudet näin kevät aikaan. smitten

Lari ei kertonut meille,olikos se rakkaus molemmin puoleista,mutta kyllä jotain on täytynyt rinnassa läikähtää,kun sen toisen energiakentästä aisti. Wink
On tainnut jo Larilla olla monen moista ostettavaa tänään ja "unohdettujakin" sellaisia. Grin

Laitan moccamasterin jylläämään!
Kohta saatte tuoretta kaffetta kaikki ja syömäpuolta mitä ikinä kukakin sitten tahtoo.
Olkaatten hyvät! coolsmiley
tallennettu

Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #711 : 05.04.2008 12:15:32 »

Lari ei kertonut meille,olikos se rakkaus molemmin puoleista,mutta kyllä jotain on täytynyt rinnassa läikähtää,kun sen toisen energiakentästä aisti. Wink
On tainnut jo Larilla olla monen moista ostettavaa tänään ja "unohdettujakin" sellaisia. Grin

Niih,
Rakkaus ei mielestäni ollut molemminpuoleista vaan oma rakkauteni oli se joka on kaikille lähes sama. Pieniä poikkeavuuksia on siinä miten ihmiset tunnen.

Ja voihan sitä aistia muutenkin energiakenttää kun vain sydämessä läikähtämällä. Olihan tuossa muuan kuukausi sitten yksi mies istumassa vastapäätä minua. Sellainen "kova" mies. Silloin porauduin hänenkin sydämeen ja hän nosti vihansa aika tajuttoman korkealle minuuteiksi ja kun muuta ei voinut murtui sitten täysin vapaaehtoisesti muutamassa sekunnissa (itki reilun tunnin). Kuinka vapautunut energia silloin virtasikaan. "Haukkui" minua Jumalaksi ja kyseli että mitä hänelle tapahtuu. Niih, tiesinhän minä vaikken kertonut  Wink

tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #712 : 05.04.2008 12:28:22 »

Huomenta! smitten
Tänään olis siivous urakka edessä... ! Mitähän siitä tulee.. Oon niin huono siivooja,mutta saan äitiltä jo rahaa että siivoan kun on muka niin sotkussa ja sekaisin mun huone.En kyllä ymmärrä mitä se sitä haittaa jos mun huone on sotkuinen,kun eihän sen siellä tartte asua. Huh Ja itse viihtyisin paljon paremmin siellä sotkun keskellä. Lakanat tietysti tulee vaihdettua säännöllisesti ja tuuletettua mutta siinä se mun "Siivous" yleensä onkin. Smiley Lattia on täynä vaatteita,kirjoja,koirankarvoja... romuja.. jne... mutta kaikki kuitenkin omalla paikallaan,ei sitä ulkopuoliset vaan ymmärrä. Cheesy
Onneks kohta pääsee (no syksyllä..) omaan kämppään niin ei oo kenelläkään muulla sanomista miten tykkään elää ja olla. knuppel2
Ihanan harmaa ja sateinen ilma ulkona kyllä piristää kivasti,hyvää päivänjatkoa! Toin kylmää pepsiä tänne jos joku muukin tykkää sitä juoda kuin minä. coolsmiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #713 : 05.04.2008 12:29:08 »

Ahaa! smitten

Tarkennus oli paikallaan,kun jo romanssia rakennettiin teille. :Smiley
Sinuun on varmasti helppo ihastua ja rakastua,jos on avoin sille tunteelle noin miehen ja naisen välisestä rakkaussuhteesta katsottuna.

Jos heijastaa olemuksellaan rakkautta kaikkeen,ei sitä voi olla huomaamatta. angel
Ja oikeassa olet,kaikki toisen tunteet ovat aistittavissa energiakentästä.Ne ikävätkin,joita ei ehkä aina haluaisi aistia ja tässä onkin minun ongelmani. Undecided

En nimittäin tiedä miten suhtautua valehteleviin lähimmäisiin. Huh
Itse kun tietää,että tuo ei ole totta ja joskus tekisi mieli sanoakin se,mutten halua nolostuttaa toista.
Kerran kiukuissani huusin,että en halua aistia näitä juttuja,mutta ei se pois mennyt. Embarrassed
Aistin yhä,enkä pidä siitä.
Siis olenko vain kuin ei mitään,vai sanonko,vai jätänkö ne ihmiset pois elämästäni?
Olen toki itsekin harrastanut joskus noita valheita,joten tavallaan ymmärrän,ettei ole aika vielä täydelle rehellisyydelle,enkä saisi odottaa liikaa.
Mutta kun itselle jää usein paha mieli siitä,niin miten toimia? Huh
Miten te toimitte rakkaat kanssakulkijat?
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #714 : 05.04.2008 12:34:32 »

Suunnittelen tässä koko ajan samaa kuin sinäkin kengururotta. smitten
Siivousta siis. Undecided
Mutta kun itseäni inspaa tuo auringonpaiste ja sitä ei nyt ole,niin ei huvita kuin vetelehtiä vain.
Kivet ovat nyt olleet vedessä ja auringossa vuorokauden kummassakin.
Nyt pitäisi ladata ne tehtäviinsä ja haluan kyllä siivota ennen niiden esille laittoa.
Vaan kun,,, :Smiley
No,katsotaan mitä tästä tulee.Jos ei tule mitään,niin huomenna sitten.
En myöskään pidä siivoamisesta väkisin.
Joten onneksi kukaan ei KÄSKE! smitten
tallennettu

Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #715 : 05.04.2008 13:28:20 »

siivousta täälläkin, ite vallotin vessan/saunan ja  harka mies saa siivota olkkari/keittiön ja  kaksoset tytär sai 2 uutta hyllyä huoneeseensa

siivomine kaikenkaikkiaan on beestä. ei mun juttu, vähän voisin itteeni verrata boheemiks taiteilijaks, en kulje rätti kädessä.. mies kyllä sitten jaksaa nalkuttaa. mä nyt vaan oon tämmöne  coolsmiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #716 : 05.04.2008 14:14:40 »

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=24604.30
Kevättä ilmassa, kun pesän putsausta ilmaantuu  Cheesy Wink

Tulin tänne tuulettaan päätäni  buck2 Ulos ajattelin suunnata sadetakkin niskassa hieman myöhemmin... siis sellainen pikakahve paussi  Grin
Siivosin eilen illalla ja nyt yritän opiskella ahkerana ja hyvin omaksuvanan tunnollisena yksilönä  police Välillä onnistu, välillä menee korkealta ja kovaa ohi  2funny

Oletteko huomanneet, kuinka ihmisten ilmeet oavt muuttuneet? Katseet ovat avoimenpi ja ylhäällä, olkapäät alhaalla ja ryhti suora... johtuneeko talven taittumisesta, valon lisäätymisestä? Käpyrauhanen on saanut valohoitoa ja kyllä tuolla rinnassa läikähtelee yhdellä sun toisella. Uroot tiraa hyvinkin tiheään ja täytyy niiltäkin se pyrstö tarkastaa  2funny Niskat on kovilla kun joka suuntaan täytyisi kuin pöllö saada pään vääntyyn  2funny
Vai johtuisiko muutos vain kevyemmistä tamineista, kun talvisaappaat on plankattu kesäsäilöön ja otettu kevyempi, tyylikkäämpi ja ohuempi varustus käyttöön, niin tuntuu kuin olis muutama kilo tippunut ihan omasta lihasta  :Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #717 : 05.04.2008 14:21:58 »


Oletteko huomanneet, kuinka ihmisten ilmeet oavt muuttuneet? Katseet ovat avoimenpi ja ylhäällä, olkapäät alhaalla ja ryhti suora... johtuneeko talven taittumisesta, valon lisäätymisestä? Käpyrauhanen on saanut valohoitoa ja kyllä tuolla rinnassa läikähtelee yhdellä sun toisella. Uroot tiraa hyvinkin tiheään ja täytyy niiltäkin se pyrstö tarkastaa  2funny Niskat on kovilla kun joka suuntaan täytyisi kuin pöllö saada pään vääntyyn  2funny
Vai johtuisiko muutos vain kevyemmistä tamineista, kun talvisaappaat on plankattu kesäsäilöön ja otettu kevyempi, tyylikkäämpi ja ohuempi varustus käyttöön, niin tuntuu kuin olis muutama kilo tippunut ihan omasta lihasta  :Smiley

Sitä se kevät teettää.  Cheesy Tongue Kiss angel smitten Cool Grin Wink
tallennettu
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #718 : 05.04.2008 15:04:21 »

Jaa täällä on muitakin siivoushommissa. :Smiley Itsellä jäi siivous aika pahastikin kesken..(jälleen kerran...) ei vaan huvittanut yhtään.
Heittelin enimmät vaatteet takas kaappiin ja loput pesuun ja kirjat tungin takas laatikkoihin ja turhia monisteita roskiin... imuroida vielä kun jaksais,ehkä huomenna. angel  Kohta leijona kaverini tulee hakemaan mut sen luokse,saa nähdä mitä kivaa sitä keksis..
Nyt vois pikkuhiljaa syödäkin jotain ettei taas illalla huomaa ettei oo tullut syötyä mitään,oon niin huolimaton kaikessa mikä normaali ihmisille on ihan "normaalia",syödä säännöllisesti ja pitää koti siistinä ynnä muuta ihmeellistä. Kauheen rutiinin omaista tuntuu olevan suuren osan ihmisten elämä...
Mutta.. jokainen tavallaan.. pää asia kai että elää sillä tavalla miten itse parhaaksi näkee. smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #719 : 05.04.2008 15:54:08 »

Älä välitä kengururotta! smitten
Siivoukset jäi täälläkin ja kokonaan.
Ystävätär piipahti ja toi Arkkienkeli Sandolfinin rakkaus-suitsukkeita tuliaisinaan.
Vaeltelen vain ympäriinsä ja nyt ei ole siivousmieli,joten homma sikseen.
En ala pakolla vääntämään moppia. knuppel2
Ja en ole myöskään kaavoihin kangistunut.
Minulla ei ole mitään kaavoja. 2funny
Useasti se näkyy kyllä ja teen kaiken minkä teen omasta halustani. smitten

Nyt esim.haluttaa tehdä pikainen energioitten yleinen kohotus ja sitten pienet päiväunet,joista pyydänkin unen selvittämään tämän hetken akuuttia asiaa. angel

Mutta vielä kysyn,mitä teette,jos tiedätte ihmisen valehtelevan.
Tulee jotensakin tyhmä olo kun kuuntelee sitä niin kuin uskoisi juttuihin. buck2
Kai se minun kohdallani sitten vain tarkoittaa sitä,että ainakin huomattavasti vähennän yhdessä oloa. Undecided
tallennettu

Sivuja: 1 ... 46 47 [48] 49 50 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: