Sivuja: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618749 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #585 : 30.03.2008 11:40:35 »

Juu NL! smitten

Sama juttu täällä.Ei näy aurinkoa vaan sumua ja vettä tihuttaa hiljakseen. Undecided
Aijon silti tehdä tuon lenkkini,jonka eilen suunnittelin ja jospa se päivä kirkastuisi. Cheesy

Et kai vain asu samassa kaupungissa kuin minäkin Totsi? laugh
Meillä täällä myös muutolintujen pysähdys alue,jossa kolme lintutornia.
Siellä voi nähdä haikarankin. smitten
Joutsenia on koko kesän ja ne kesyyntyvät,koska ihmiset käyvät niitä ruokkimassa.
Sinne suuntaan minäkin,kun kelit ovat sellaiset,että aikaa voi viettää tuntikausia.
Muuttolinnut tuovat terveiset alkavasta kesästä ja siksi kai se pakahduttavan riemun tunne,kun lintuparvet pyyhkäisevät ohi. smitten

Lepää sinä sängyssä.Älä rasita itseäsi millään joutavalla,vaan lepää.

Luin mielenkiintoisen kanavoinnin IRTIPÄÄSTÄMISESTÄ. smitten
En siis olekkaan laiska,kun teen vain silloin kun tekeminen tuntuu hyvältä.
Ihmisen pitäisi pyrkiä irtipäästämään vanhoista malleista,että aina on tehtävä ne viikkosiivot ja yleensäkin pakosta jotain.
Jos tekee väkisin ja väsyneenä,eikä sitä työtä rakasta,niin putoaa alemmille värähtelytasoille silloin.

Kaikki mikä on mielekästä ja tuntuu hyvältä.Kaiken minkä teet rakkaudesta työtäsi tai muita ihmisiä kohtaan,nostaa värähtelytasoasi ja mielesikin pysyy hyvänä,joten päätin pitää tästä kiinni.
Ja tunteehan sen,kun väkisin jotain pakertaa. Undecided
Jälkeä ei tahdo syntyä ja muuttuu ärtyisäksi.
Taas perin looginen ja yksinkertainen asia.Se vain piti tulla vielä tekstinä eteeni,että sain varmuutta omiin tuntemukseeni.
Milloinkohan ihminen alkaa luottamaan vain itseensä,kun se kuitenkin meille kaikille selkeästi viestitetään.
Nyt otan tämän todesta ja teen vain sen ja sitä,mikä kulloinkin tuntuu hyvältä. smitten

Aika laaja käsite on tämä irtipäästäminen,mutta perin tehokas,kun sen oppii. angel
tallennettu

kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #586 : 30.03.2008 12:31:25 »

Huomenta... smitten Kiitos muistutuksesta kellojen suhteen,mä en olis kyllä yhtään muistanut muuten kännykän aikaa siirtää. Smiley
Kiva tietää Chandra että se on siis ihan hyvä juttu kun en ala ikinä väkisin tekemään jotain mitä en yksinkertaisesti halua sillähetkellä tehdä ja mikä tuntuu niin vastenmieliseltä.Odotan aina sitä "hetkeä" kun tulee sellainen pirteä ja hyvä olo että tekee mieli esim. siivota ja järjestellä kaikkea,sitten kun sitä tekee niin tulee hyvä mielikin,kuin että väkisin luuttuaisi hampaat irvessä jotain lattioita. Cheesy
Mulle ei onneks oo muodostunutkaan mitään ihmeellisiä rutiineja minkään suhteen että pakko nyt tehdä tuo,pakko tehdä tuo ja pakko tehdä myös tuo...
Tänään on luvassa ihanan leppoisa sunnuntai.. pitää kerätä energiaa ensviikolle..
Mutta nyt hyvää päivänjatkoa!! :Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #587 : 30.03.2008 12:33:07 »

Irtipäästäminen on niin vaikeaa, se sisältää meille ihmisille kovin paljon sellaisia asioita, joita opimme ja joilla hahmotamme maailmaa.

Samoin kuin esim. hyväksyminen, jota minä yritän tietoisesti nyt opetella... jolloin irtipäästäminen pysähtyy, vaikka sisältääkin hyväksymisen.  idiot2

Ai kun on vaikeaa, sattuu pieneen päähän, kun liikaa alkaa pyörittelemään näitä.

Chandra; olisikohan sitä kanavointia mahdollista saada vaikka tänne astron sivuille jonnekin, kiinnostaisi minua ainakin. Cheesy
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #588 : 30.03.2008 12:46:00 »

Voi HELKATTI! Grin

Kuule olisi monta hyvää kanavointia,jotka olisin jo aikoja sitten lähettänyt,jos en olisi irtipäästänyt tämän koneen kanssa taistelusta. Grin
Mä hermostun heti ja pinna on lyhyt,enkä jaksa paljon väännellä niitten kanssa.
Pitänee kysyä tyttäreltä,kun saapuu paikalle,jos ottaisi tehtävän vastaan.
Joannette Crowleyn kanavoinnit ovat olleet erityisen ihania. angel
Monet jätän lukematta,koska niitä tulee tuutin täydeltä,mutta Joanetten kanssa vietetty yksi vkl seminaari taannoin antoi niin paljon,että nyt kun niitä on alkanut tulla,niin ne luen.
Minä yritän,vaan en lupaa. Wink
tallennettu

Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #589 : 30.03.2008 12:57:34 »

Kiitos Chandra!

Ei mitään paineita, teet jos ja kun siltä tuntuu. Jos ei tunnu, päästä irti!  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #590 : 30.03.2008 13:05:40 »

Tässä pätkä Sensei Santen artikkelista, jonka itse allekirjoitan kontrollista ja irtipäästämisen vaikeudesta.

Minulla tuo itsensä kontrollin "ongelma". Ei niinkään muihin ihmisiin kohdistuvaa... kai, vai luonko harhaa, jossa luulen näin, Cheesy


"Yritys kontrolloida olemassaoloamme on yksi monista tavoista, joita käytämme tullaksemme toimeen sen ahdistuksen ja surun kanssa, jota pysymättömyys aiheuttaa. Ehkä voisi sanoa, että ne ovat neuroottisia selviytymismekanismeja. Totuushan on, että suurin osa siitä, mitä yritämme kontrolloida, on täysin kontrollimme tavoittamattomissa. Meillä ei ole mitään kontrollia ystäviimme eikä vihamiehiimme. Yrityksemme hallita heitä on vain kiusallista ja synnyttää jännitteitä. Sama koskee lapsia ja aikuisia, alaisia ja pomoja. Emme kykene kontrolloimaan edes ajatuksiamme ja tunteitamme - jonka jo muutaman minuutin meditaatio osoittaa - niin miten voimme kuvitella hallitsevamme jonkun toisen elämää? Kaikilla yrityksillämme hallita olosuhteita on taipumus lisätä sitä ahdistusta, joka alunperin synnytti tarpeemme kontrolloida. Näin kontrollin tarve synnyttää noidankehän, joka tekee meidät entistä ahdistuneemmaksi ja siten lisää tarvetta tukahduttaa ahdistusta kontrollilla, joka tekee meidät entistä ahdistuneemmaksi jne...

Ehkä olisi parasta vain päästää irti. Löysätä. Luovuttaa. Yksinkertaisia neuvoja, mutta ah niin vaikeita noudattaa. Sillä miten oikein voi päästää irti? Kuinka voi rikkoa tuon kontrollin ja ahdistuksen noidankehän? Aivan liian usein olemme kokeilleet jotakin metodia ja vain palanneet samaan kuvioon. Loppujen lopuksi meditaatio ja rentoutusharjoitukset muuttuvat tarpeiksi ja suorituksiksi."
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
selkälokki
Vieras
« Vastaus #591 : 30.03.2008 15:02:17 »

Sunnuntaita kaikille!
Täällä myös harmaa päivä, vettäkin tihuutti hieman, mutta sinnikkäästi kävimme hiihtämässä 20km. Saattaa kohta olla hiihdot hiihdetty...Luisto oli kuitenkin aika hyvä, kun latupohja oli niin hyvässä kunnossa.
Painaa vaan jäsenissä tuo kahden viikon yskä/kuume jakso, ei jaksa ihan yhtä ripeästi. On pysähdeltävä huilimaan ja ihailemaan metsää ja nuuhkimaan happirikasta ilmaa. Smiley Toisaalta se onkin ihan älyttömän ihanaa. Kyllä metsä on rakas!


Muuttolintuajat ovat jotenkin aina olleet lähellä sydäntäni. Tiedä sitten miksi.

Mie kans tykkään. Nuorena tyttönä tuli harrastettua bongailua ja lintujen tarkkailua. Jotenkin se on jäänyt alitajuntaan, että vieläkin pitää pysähtyä tiirailemaan, että mikäköhän lintu se tuo on. Jos on mökkireissu tiedossa, niin kylläpä kiikarit ja lintukirjan nakkaan aina matkalaukkuun mukaan.
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #592 : 30.03.2008 15:54:07 »

NL! smitten

Tuo oli niin nappiin osunutta teksti että!
Silloin kun tuota poikaani yritin kovasti kontrolloida ja hänen elämäänsä,niin voi kauhistus miten ahdistunut ja masentunut olin! Undecided
Sama koskee ihan kaikkea.
Nyt olen ollut taas väsynyt ja hieman sairaskin olo,mutta lenkki käy kuitenkin mielessä,koska teki eilen niin hyvää. smitten

Päätin kuitenkin,etten sinne lähde,jos ei kuulu kunnon kutsua.
Väkisin ei niin mihinkään,ei edes lenkille,jonka toisena ajatuksena on kehon kontrollointi.
Eli ei hyväksy itseään tällaisena ja nopeita muutoksia pitäisi tulla.
Lähden ulkoilunhalusta,kokemisen ja näkemisen riemusta jos lähden ja sairaana en lainkaan,koska elimistö silloin viestii levon tarpeesta.

Pilvipeite alkaa repeillä,,
Menen vielä lepäämään ja itsehoitoa tekemään ja jos sitten on halu mennä,niin menen.
Veljeni on huonossa kunnossa vakavan sairautensa kanssa ja poimin toisten tuntemuksia.
Nyt vain on niin,että kumpanakaan päivänä,kun olen hänelle reikiä lähettänyt,mitää ei tapahdu. Shocked
Elikä ei mene eteenpäin.Outo kokemus.
Herättää monenlaisia ajatuksia ja ehkä oireilen tässä nyt sitä.
Kaikella on tarkoituksensa,mutta kuten kirjoitit NL,ei aina ole kovin helppoa kaikkea oppia.
Se tapahtuu hitaasti ja olen kyllä onnellinen siitä,että paljon on jo opittu ja turhia murehtimisia jäänyt taakse. Smiley
Itse asiassa elän monien mielestä perin outoa elämää,kun teen oman pääni mukaan.
Nyt se vain on mahdollista,kun lapset on saatettu täysi-ikäisiksi.
Saan olla eräällä tavalla itsekäs. smitten
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #593 : 30.03.2008 16:34:42 »

Tulipa niin paha olo kotikahvesta ja vähän vanhasta pullasta, että kaipasin Chandran hyvää kahvia, vai kukas siellä tänään sitä keittelikään!  Grin

Huomasin, että täällä seurataan lintujakin. Onkos kahvilassa pieni lintutorni ja kiikari, uskoisin niin, koska Chandrakin tykkää linnuista ja odottelee joutseniaan.

Lainaus
Mie kans tykkään. Nuorena tyttönä tuli harrastettua bongailua ja lintujen tarkkailua. Jotenkin se on jäänyt alitajuntaan, että vieläkin pitää pysähtyä tiirailemaan, että mikäköhän lintu se tuo on. Jos on mökkireissu tiedossa, niin kylläpä kiikarit ja lintukirjan nakkaan aina matkalaukkuun mukaan.

Selkälokki, minusta saat bongailukaverin. Jo 10-vuotiaasta tutkin lintuja jo yhden lintukirjan puhki ja toinenkin on jo aika kulunut, aina keväisin tuossa tuvan pöydälle ikkunan edessä.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #594 : 30.03.2008 16:50:44 »

Juu Chandra smitten: lepään. Meillä ei sentään kolmea lintutornia ole, tietääkseni (paha mennä sanomaan kun en ole kaikkia paikkoja täältä kartoittanut). Voimia sinulle perheenjäsenesi sairastelun johdosta smitten. On aina vaikea katsoa vierestä toisen tuskaa.

Yritin aamulla siirtää viisareita tunnilla taaksepäin, kunnes rupesin ajattelemaan, että mitenkähän se nyt menikään.  Eteen vai taakse 2funny

Enoni on lintubongari ja hän on aikoinaan näyttänyt minulle harvinaisempia vierailijoita. En varmasti enää tunnistaisi, mutta kiva luontokosketus se silti oli ja samalla oppi tarkkailemaan luontoa.

Selkälokilla on ollut sellainen päivä, jonka itsekin olisin halunnut viettää.. hiihtää. Viimeisestä kerrasta on luvattoman pitkä aika.
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #595 : 30.03.2008 16:59:10 »

Kylläpä nyt on vaikea olotila... uglystupid2 tekee mieli tehdä jotain mutta ei kuitenkaan tee mieli tehdä mitään..tekee mieli mennä johonkin mutta ei tee mieli liikkua mihinkään. Pääkipu sentään hellittänyt,otin muutaman särkylääkkeen ja tuli maha kipeeks niistä sitten. Huh
Kokopäivän ollut vaan sisällä ja odottanut että poikakaveri edes soittaisi,mutta ei niin ei sitten...Itse en ainakaan aina ala soittelemaan,eilen soitin,olin suunnitellut kivaa iltaa/päivää hänen kanssaan mutta hän oli jo luvannut mennä kaverilleen.
Toisaalta,ei nyt huvita oikeen kenenkään ihmisen seura jostain syystä. Energiat tuntuu olevan aika negatiiviset (jos mulla ylipäätään on energiaa  Grin) vaikka aamulla luulin että tästä päivästä tulis hyvä.. 
Kevät on aina niin vaikeeta aikaa. Sad Onneks nyt on kuitenkin ihanan sumuinen ilma. smitten
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #596 : 30.03.2008 17:36:59 »

Chandra kuule, luulen sen olevan tervettä itsekyyttä, kun tekee niinkuin tykkää.  Wink
Välittämättä sinä kuitenkaan, et jätä. smitten

Voimia sinulle jaksaa myötä- ja vastamäet.

Nyt kuppi kuumaa kahvia ja suklaamunkit kaikille!

Kengururotta; päästä irti.  Grin
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #597 : 30.03.2008 23:14:13 »

Täältä saatte yhden lintubongarin mukaan.Kiikari,kamera ja lintukirja odottavat. smitten
Lähdin sittenkin lenkille.Taas ihailemaan tuota kuusta.
Arvioin että alaoksien pituus oli noin 9-10 metriä.
Sitten harpoin sen ympäri niin,että juurakko tuli mukaan ja 10 reipasta askelta tuli. Cheesy
Piti nojata siihen ja halata sitä ja sitten huomasin alhaalla kävelytiellä kulkevan pariskunnan.
Mahtoivat ihmetellä mitä touhuan. Grin
Kiipesin taas ylös kalliolle ja voi mitkä ihanat näkymät yli koko kaupungin!
Minun parvekkeeni erottui hyvin,koska tiirailin sen sivussa olevaa jalokuusta.
Kiitollinen olen hänelle,joka sen on joskus istuttanut. smitten
Sinivuokkoja katsomaan.Olivat hieman enemmän supussa kuin eilen.
Huomasin myös muutaman skillan nostavan päätään.
Paikalla on joskus ollut talo,josta jäljellä vain kivijalan kivet ja omenapuu.
Mietin minkälaista siinä on ollut asustaa ja millainen perhe on paikalla ollut.
Mutta jokin sai myös suuttumaan! tickedoff
Lääkepakkauksia,tupakka-askeja,mäyräkoiran pahveja,mehutölkkejä ja rikkoutunut lasipullo,joka selvästi isketty kiveen. tickedoff
Ilmeisesti metsässä vaeltaa myös karhu,koska oli jättänyt sellaisia metallisia nimipyöryköitään sinne. Undecided
Pitäisi mennä jätesäkin kanssa sinne.
Ihmiset ovat sitten,sanonko ma!!!! tickedoff tickedoff tickedoff
Kummallisinta oli kuitenkin revitty vaahtomuovipatja!? Shocked
« Viimeksi muokattu: 30.03.2008 23:15:48 kirjoittanut Chandra » tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #598 : 31.03.2008 00:32:44 »

Voi Chandra-rukka, siellä ihailemassa ja kiroilemassa!  Huh

Sellaista elämä on, vahva ja heikko nokitusten...

Paha olo tuli minullakin kun katsoin Wallanderikuvan taas. Hyi hitto! Joskus kiroilukin on paikallaan!  tickedoff Undecided Cry
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #599 : 31.03.2008 09:02:26 »

Täältä tulee roppa kaupalla ihanaa energiaa Tigrinumille:

 smitten smitten smitten smitten smitten



Niin siinä vaan käy, että eron hetkellä kaikki on toisin...  Undecided
Mun ex antoi mun pitää häneltä saamani lahjat, mutta lähetti mulle niistä jälkeenpäin laskun!!!  idiot2 (Arvatkaa maksoinko...)

Haleja Tigrinum, tuosta eteenpäin on vain yksi suunta mahdollinen: ylöspäin, kohti parempaa!


tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Sivuja: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: