Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619088 kertaa)
0 jäsentä ja 25 vierasta katselee tätä aihetta.
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #495 : 26.03.2008 14:30:20 »

Oi Aaviisuinen  Kiss

Eihän suinkaan mikään jauhopeukalo täällä,
vaan pikemminkin poropeukalo  Grin

Nisut ovat Truben tuotoksia
http://www.trube.fi/uploads/right_bottom_img.jpg

- toiset vääntää pullaa
ja toiset torttuja
ja minä täällä vaan sorvin ääressä

http://www.helsinki.fi/jarj/lnm/steam.gif


tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #496 : 26.03.2008 14:57:06 »

Nyt on matka tehty ja jalkaisin! Cheesy

Kyllä roikuin liikennemerkeissä minäkin ja kadut vielä kaiken lisäksi liukkaita,jotta kävi ihan kuntosalireissusta! Grin

Mutta nyt on hyvä olla,koska matkaa kertyi reilut 5 km ja päätinkin jättää auton useammin pihaan.
Ilman meikkiä sujui oikein hyvin.Kukaan ei käännyttänyt takaisin,eikä pyörtynytkään.
Oli siitä hyvin onnellinen,etten sutannut itseäni,sillä useampi Panda kyllä tuli vastaan.

Asiakas perui.Lapsi tullut yöllä oksennustautiin.
Sopii kyllä,sillä nyt väsyttää ja menen itse nukkumaan sohvalle. smitten

Voi kun olette tuonut paljon herkkuja pöytään,mutta vastustin niitä jo kaupassa,joten jätän muille ja koetan nyt alkaa tuon painon pudotuksen.

Mukavaa Mateve kun olet löytänyt tiesi tupaan! Cheesy smitten
tallennettu

Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #497 : 26.03.2008 15:02:24 »

Hih Chandra  Grin

Näen sieluni silmin sinut killumassa MaijaPoppasmaisesti - pitäen toisella kädellä kiinni liikennemerkin kaidasta varresta ja toisella kädellä käsilaukustasi  Grin  Grin  Grin

Päätellen ohikulkijoiden kävelytyylistä siellä on nyt totisesti sellainen Jalovaara-Juntunen -sää (melkeinpä kaikki kaatuu)

No mie kyllä otan lissää pullaa, niin jopa kestän pystyssä kun kohta hipsin tuonne kaupungille  Smiley

tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #498 : 26.03.2008 15:04:25 »

Elektrainen mai dier deer  Grin http://lunalight55.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/deer.jpg

pääasia on että jotain vääntää ja sekään nyt niin pääasia eikös  Wink Grin

Tärkeintähän on :
http://www.chionline.com/images/cat%20in%20mirror.jpg

Täällä Pohjoiskymenlaaksossa vain yltyy tuo pyry - ja tuuli ...  Shocked kohta en pyryltä näe kuin muutaman metrin - että tällaista täältä kaakosta on tulossa  Wink

Onnekseni asun maasta lukien 8-kerroksessa,  Wink

Ja toiseksi onnekseni kävin eilen kirjastossa ja kun aikani kuljin eissuntaissun kirjastoa NIIN löysiväthän ne minut " ne oikeat kirjat ~tarinat"

ovat just sitä mitä tarvin . Ja mikäs tässä ollessa purypullaa suupielissä tuore kahvi kupissa - on niin kova menekki tänään ETTÄ keitin uutta - ja laitoin resisdenttiporojen sekaan hieman chiliä ja pähkinäkanelikahvisekoitusta - ja eikun lukemaan ...  smitten

tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #499 : 26.03.2008 15:07:03 »

Hih Chandra  Grin

Näen sieluni silmin sinut killumassa MaijaPoppasmaisesti - pitäen toisella kädellä kiinni liikennemerkin kaidasta varresta ja toisella kädellä käsilaukustasi  Grin  Grin  Grin

Päätellen ohikulkijoiden kävelytyylistä siellä on nyt totisesti sellainen Jalovaara-Juntunen -sää (melkeinpä kaikki kaatuu)

No mie kyllä otan lissää pullaa, niin jopa kestän pystyssä kun kohta hipsin tuonne kaupungille  Smiley




Joo laitas kivet taskuihin  Grin vielä sen pullamassun lisäksi  Cheesy

Mie kans sieluni silmin näin ihan saman  smiley6600 jo äsken heti Chandran viesti lukiessa - meni maha kippuralle  2funny

Ja että kuulostaa ihanalta tuo Mary Poppins - oli aikanansa mun lempileffa - superkalifräkilixdieksbialidousis  Grin haamtiltilijalihamtiljaa  2funny

tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #500 : 26.03.2008 15:13:57 »

Hoi AaViisutar  Smiley

Mielenkiintoisia ovat kirjasi!

Tuo Maija Poppatar pitää ehdottomasti saada katsoa tuolla kotiteatterihuoneessamme! En ole nimittäin nähnyt sitä leffana -lukenut kylläkin senkin seitsemän kertaa! (Shogunin sen sijaan vain kuutisen kertaa  Grin enkä muistaakseni  ole leffana nähnyt sitäkään)

salakaduulametsikabuulapipidipapidibum vaan  Grin
tallennettu
pipa64
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #501 : 26.03.2008 15:16:17 »

Mikä on kahvi ja teetupa? Pääsenkö minäkin? Mä onn uusivanha astroilija.javascript:void(0);
Embarrassed
Ja olen yksinäinen Embarrassed Embarrassed
tallennettu

life is like box of chocolates...
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #502 : 26.03.2008 15:18:36 »

smitten

Lainaus
Lähetetty: tänään kello 14:02:24
Kirjoittanut: Elektra

Päätellen ohikulkijoiden kävelytyylistä siellä on nyt totisesti sellainen Jalovaara-Juntunen -sää (melkeinpä kaikki kaatuu)

salakaduulametsikabuulapipidipapidibum vaan
2funny 2funny 2funny

kuin myös ja lopuksi vielä voihanhitsinpimpulakunootteniinihaniaettä uuonnakonnasaauuonnivaavaavaavaadakkadaijajaijaaa ...  uuviuuviuuvipikitsi Kiss Cheesy

Mikä on kahvi ja teetupa? Pääsenkö minäkin? Mä onn uusivanha astroilija.javascript:void(0);
Embarrassed
Ja olen yksinäinen Embarrassed Embarrassed

peremmälle vaan täällä on tilaa ja jos joskus ei ole NIIN rakennetaan lisätilaa  ja täällä ei tarvi olla yksinäinen MUTTA saa olla jos tahtoo  Kiss
« Viimeksi muokattu: 26.03.2008 15:21:19 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
pipa64
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #503 : 26.03.2008 15:23:00 »

jännittää, syöttekö elävältä vieläpä pureksimatta, minä kyllä nappaan sakseihini...
missäs ne kahvit täällä on ? Cool
tallennettu

life is like box of chocolates...
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #504 : 26.03.2008 15:23:15 »

Hoi AaViisutar  Smiley




Elektrainen OLI ja on niiiinnihana se ERKKIVEISUTAR  :Smiley Undecided Kiss angel Embarrassed smitten

ei kun tietty ARKKIVEISUTAR tai arkkiviisuinen  Embarrassed  2funny no niinnyt tuo pyry on täälläkin jo panee senat sakaisin  Cheesy
« Viimeksi muokattu: 26.03.2008 15:26:21 kirjoittanut Aaviisuinen » tallennettu
pipa64
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #505 : 26.03.2008 15:30:19 »

hyvää on kahvi.... Smiley
mitä mun nyt pitäisi seuraavaksi..., tää ei viel oikeen aukee mulle idiot2
kohta tulloo paniikki.
auttakaa nyt hiukan
tallennettu

life is like box of chocolates...
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #506 : 26.03.2008 15:34:07 »

Oioioi voivoivoi!!!  buck2

Kohta pitäs lähtee ajelemaa 40 km päähän toiseen suuntaan ja tuol on aivan tautinen sää!!!


Pitäähän lämmikettä saada ennenkun tuonne hullunilmaa lähtee..

-Jinx


Jinx tässä sulle "matkaevästä"  smitten
http://bp1.blogger.com/_ZTiPd1Fytf4/RwKBV8muqlI/AAAAAAAAAao/avRTT9ZAoi8/s1600-h/Guardian+Angel.jpg

Niin pyörien alla on kuin "kesäkeli
http://www.mermaidsrock.net/files/angeleveryw.jpg

Ja kaikille muillekin ketkä tuonne pöpperöön menette - jalan tai kahdella tai neljällä pyörällä tai miten vain  angel smitten
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #507 : 26.03.2008 15:37:00 »

hyvää on kahvi.... Smiley
mitä mun nyt pitäisi seuraavaksi..., tää ei viel oikeen aukee mulle idiot2
kohta tulloo paniikki.
auttakaa nyt hiukan

Ei mitään  kunhan oot vain  smitten Tai voi täällä tiskata leipoa siivota tai laulaa karaokea tai tavata tuttuja tai olla tapaamatta ja vain kierrellä ja katsella kuunnella pääasia on että oot ihan vain itses tai jos et haluaa niin ihan mikä hyvältä tuntuu  smitten t.erkkiviisutar ~aaviisuinen  Cheesy

hyvää on kahvi.... Smiley
mitä mun nyt pitäisi seuraavaksi..., tää ei viel oikeen aukee mulle idiot2
kohta tulloo paniikki.
auttakaa nyt hiukan

Kuules, juot kahvia ja nautit hetkestä.
Jos tuntuu niin lörpötät asiaa, joutavuuksia tai vaikka molempia sekasin, päällekkäin, perätysten. Ihan miltä itsestäs tuntuu...
Ihan rennosti vaan, ei paniikkia!!!
Ota santsi kuppi kahvia Wink

-Jinx

tallennettu
pipa64
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #508 : 26.03.2008 15:39:37 »

Hih Cheesy kiitos jinx, niin otankii toisen kupillisen, alan rentoutua.
Voisin vaiks sanoo, että mä oon rapu, vaakanousuinen... Embarrassed
tallennettu

life is like box of chocolates...
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #509 : 26.03.2008 15:39:49 »

Kiitos Aaviisuinen!!!

Olet kyllä kultanen, ota kahvetta  Smiley

-Jinx


Niin siekin olet - kiitos otan ja pullaa kans - ja sitten alankin lukemaan noista kirjoista jompaakumpaa - kunhan vain päätän kumpaa  Huh molempia en sentäs lue yhtaikaa vaikka olenkin  aurinko kaksoset  2funny
tallennettu
Sivuja: 1 ... 32 33 [34] 35 36 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: