Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5619089 kertaa)
0 jäsentä ja 24 vierasta katselee tätä aihetta.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #480 : 26.03.2008 00:23:50 »

Lumisadetta ja kohtuullisen kovaa tuulta tänne. knuppel2
Voi kurja ja minun pitää aamusta lähteä liikkeelle.

Olitko meditoimassa Elämänilo? Cheesy
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #481 : 26.03.2008 00:30:38 »

No,on sinulla kahvitupa! Enpä toista ole nähnyt!  Grin

Ihana oli kölliä pienillä torkuilla ja jatkaa sitten kulkijan matkaa...

teetäkin hörppäsin ja kuuntelin juttujanne, avaraa elämäänne.  smitten

Toivottavasti tuo pyryilma ei ehdi ihan näin pohjoiseen. Lupasin viedä lapset retkelle vähän isompaan pulkkamäkeen.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #482 : 26.03.2008 00:37:49 »

Olitko meditoimassa Elämänilo?

Hei "Chandra"

Meditointi jäi nyt kokematta
- tuli mutkia matkaan

Vesijumpassa jaksoin käydä.



smitten Elämänilo
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #483 : 26.03.2008 09:56:10 »

Kiitos Jinx kahvista! smitten
Ja myrskyisää huomenta vain täältä Etelä.Suomestakin! Smiley
Mietin juuri lähdenkö kävellen vaiko autolla liikenteeseen.
Ilma on kammottava ja meikkiä ei tuohon säähän paljon kannata laittaa.
On meinaten kyllä kaikki poskilla ja ympäri naamaa.

Miten se lekuri juuri tälle päivälle osuikin?! Undecided
Tuntuu että tuulee hieman joka puolelta ja sateenvarjokin olisi varmaan väärinpäin koko ajan.
Mutta kulkevat nuo ihmiset näköjään tuolla kaduilla,joten ei kun tuulta päin vain. knuppel2

Yöllä taas unia,vaan ei nyt painajaisia ja ei tähän hätään muistu millään mieleen,jotta mitä näin.
Ehkä päivällä palaa mieleen.
Nyt valmistautumaan lähtöön.Olisipa reissu jo ohi!
tallennettu

mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #484 : 26.03.2008 10:28:36 »

Huomenta täältä meiltä päin! Aivan ihana ilma, tuulee ja pyryttää ja sekoittaa noita energioita mitä on tullut tuolta räjähtäneeltä tähdeltä, ne ovat kohdanneet maan piirin. Ja kyllä maanantai olikin niin paineistettu päivä että hyvä kun jaksoin lenkin loppuun. Tiistaina oli sitten aikamoinen jomotus päässä, ja nyt on hyvä, sekin on ohi. Oinaan kuussa päänsärky, niinpä niin. Oiskohan mentävä lumitöihin??? Tässä kulhollinen aurinkosalaattia ja juuri paistettuja korvapuusteja..... Wink

 Wink Mateve
tallennettu

mateve
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482



Profiili
« Vastaus #485 : 26.03.2008 11:48:33 »

Asuntokuumetta täälläkkin..ok-taloa pitäsi kattoon ennä tänään, lähellä lastenkoti, mies luuli että jotenkin mua haittais,luuli että häiriinyneet tulee meidän pihaan sitte  idiot2 sanoin että tarjoon kupillisen teetä ja sympatiaa jos näin käy  Grin

Mutta olis ihana talo kyllä.  smitten
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #486 : 26.03.2008 12:07:53 »

Huomenta. smitten
Pitkästä aikaa en nähnyt painajaisia,se on oikeesti melkeen ihme. Shocked Mutta hyvä sellainen! Lähden ehkä tänään poikakaverin luokse asumaan pariks päiväks,alkanu niin hullusti ottaa hermoon olla täällä kotona. knuppel2 idiot2
Mutta en mä sit toisaalta tiedä meenkö,kun se ei oikeen koirista välitä kun niistä lähtee karvaa ja jos mä jättäisin koiran kotiin niin kyllähän nuo sen ehkä hoitais mutta varmasti soittelis siitä kokoajan mulle että et voi noin vaan lähteä ja jättää koiraa meidän niskoille jne jne jne... nimittäin eilen olisin jäänyt yöksi poikakaverille,niin ajattelin sitten ilmoittaa siitä äitille (Yleensä en paljon mun menoista ilmoittele,ei oo ikinä tarvinut ilmoitella pienenäkään,oon menny miten lystää vaan...) Niin illalla kun ilmoitin niin eipä se antanut mun jäädä sinne,että pitää tulla hoitamaan koiraa ja vaikka mitä se keksi tekosyitä,koska sille se ei oo todellakaan okei että seurustelen ulkomaalaisen kanssa! En mä mikään kakara enää oo kuitenkaan ja tiedän mitä teen,vaikken -ihan vielä- oo 18 vuotta,ja ihan naurettavaa kytätä vaan jotain vuosilukuja,(poikakaveri on mua huimat 2vuotta vanhempi. Grin) eikä ikä kerro ihmisen kypsyyttä tai mitään muutakaan! Eli päädyn taas siihen etten ilmoittele äitille mitään niin saan olla hyvällä mielellä. smitten
Ihana ilma ulkona kun ei paista aurinko,voiskin lähteä tästä syömään ja pitkälle lenkille!
Hyvää keskiviikkoa kaikille,ottakaa rennosti. Smiley
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #487 : 26.03.2008 12:55:28 »



                                              coolsmiley

              Kengururotta, tuo teidän ikäeronnehan on huimat

                10+ %, mutta, mutta sitten, kun olette

                    50 v. niin eronnehan on vain

                        mitätön hetkinen.


                              2funny



                       
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #488 : 26.03.2008 12:57:15 »

mutta mies on 100% ulkomainen ja 100% eri sukupuolta  2funny kait
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #489 : 26.03.2008 12:59:33 »



                      :Smiley

                 Entäs koira sitten?


                                2funny

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #490 : 26.03.2008 13:00:07 »

Lasketaanko sekin suhteen tärkeäksi tekijäksi..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
kengururotta
Astro-nauttija
****
Viestejä: 982



Profiili
« Vastaus #491 : 26.03.2008 13:25:42 »

Voi teitä. 2funny   Grin  yritin tässä just soittaa ks.miehelle mutta ei vastausta kuulunut,istuu varmaan tunnilla...
tallennettu

Nouseva Leijona
Aurinko Neitsyt
Kuu Kalat
Merkurius Neitsyt
Venus Leijona
Mars Kaksoset
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #492 : 26.03.2008 14:02:51 »

Huomenta täältä meiltä päin! Aivan ihana ilma, tuulee ja pyryttää ja sekoittaa noita energioita mitä on tullut tuolta räjähtäneeltä tähdeltä, ne ovat kohdanneet maan piirin. Ja kyllä maanantai olikin niin paineistettu päivä että hyvä kun jaksoin lenkin loppuun. Tiistaina oli sitten aikamoinen jomotus päässä, ja nyt on hyvä, sekin on ohi. Oinaan kuussa päänsärky, niinpä niin. Oiskohan mentävä lumitöihin??? Tässä kulhollinen aurinkosalaattia ja juuri paistettuja korvapuusteja..... Wink

 Wink Mateve

HHUUOOMENTA  Kiss Kiss Kiss  Cool

Niin meilläkin päin - että tuntuu hyvältä  Cheesy

JA

 Shocked mateve http://i121.photobucket.com/albums/o207/bicfomh/gg01/fairy/fairy006.gif Kiss kerro ihmeessä lisää - kolahti niin tuo viestisi  Cheesy

"sekoittaa noita energioita mitä on tullut tuolta räjähtäneeltä tähdeltä,
http://www.anmasart.com/bigrebirth.html ne ovat kohdanneet maan piirin."

Kiittäen aaviisuinen  smitten
tallennettu
Elektra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1558



Profiili
« Vastaus #493 : 26.03.2008 14:03:21 »

Hyvää myrskypäivää itse kullekin säädylle  -
Ikään, rotuun, sukupuoleen ja muihinkaan ulkoisiin olemuksiin puuttumatta  Grin

Jo vain täällä keksisuomessakin tulee lunta ummenpimmeenään - kuopuskin oli aamulla kuin eskimo, kun aloimme marssimme tuulta ja tuiskua kohti: onnettoman huuruiset albiinokulmakarvat ja huppu tiiviisti korvilla... hellyin ja jätimme aamulenkin väliin tullen bussilla koululle...yksikin jalankulkija koppasi liikennemerkistä kiinni, kun tuuli yritti heitellä kuin luoja kerjäläistä...

Toivottavasti laantuu myräkkä iltaan mennessä, tyttärillä on peli ja pitäisi lähteä roudaamaan heitä ja 'mässäköitänsä' tuonne muutaman kilometrin päähän, enkä ole oikein talviolosuhteiden autoilija... Undecided

Laitoin tuoretta kahvia tippumaan ja jätin tuohon pöydälle paistolämpimän bostonkakun - pyrypullaa porukoille  smitten



tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #494 : 26.03.2008 14:22:08 »

taitaa näkyä pienet sushirullaisetkin  coolsmiley

Bostonkakkua ja pyrypullaa olet "oikea" http://artandangels.files.wordpress.com/2007/11/winter-angel.jpg?w=327&h=327&h=327


Ja sitten loitsuamaan että TUULI puhaltaa pilvet pois ....
http://www.mythinglinks.org/Eos~DawnGoddess~Gorgeous~lwf791.jpg

tallennettu
Sivuja: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: