Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5618852 kertaa)
0 jäsentä ja 19 vierasta katselee tätä aihetta.
Lunerica
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385


Que cambie todo pero no el amor


Profiili
« Vastaus #210 : 12.03.2008 17:08:18 »

Oho, mitäköhän tonne mun kahviin tupsahti.... (otin teille kuvan  Wink)

Ihana kahvitupa, viihtyy kaiken kokoiset.  Smiley
tallennettu

Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway.
~ Anna Eleanor Roosevelt  ~
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #211 : 12.03.2008 19:02:23 »

Terve!

Tulinpa niin myöhään kotiin, että kissan takamuksen allakin oli sula lämmin paikka, kun oli odottanut portailla. Kauhea nälkä ja piti kiiruusti laittaa pikapizza uuniin. Ja kun kiiruusti söin...

niin maistuisipa Chandran kahvi. Moccamasteri? Onko se jokin erikoiskeitin? Minä kun en noita keittimiä tiijä. Grin Pannukahvinkeittäjä kun olen. Tiedän espressokeittimen, olen sellaisesta joskus itsekin haaveillut.

Mutta onpas aika vänkää musiikkia, sieltä varhaiskristilliseltä kaudelta, luuttua ja jotain rytmisoittimia. Saako laittaa soimaan? Tutkailen sitä , kun lupasin ensi viikolla pitää suggestopedisen historian oppitunnin lapsille. Arvaatkaas, haluaako he olla orjia? Katsotaan kuinka käy?!  Grin

Joo, ja maitoa mukaan, kiitos!

Muuten, saisko kaupanpäälle yhden kortin, kun tuossa tuli mukavia suunnitelmia mieleen.... :Smiley
 
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Tibetan
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #212 : 12.03.2008 19:15:12 »

Vau, kahvia ja tummaa suklaata. Kovasti maistui, kiitos  Cheesy
tallennettu

Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #213 : 12.03.2008 20:03:45 »

Moccamasteri? Onko se jokin erikoiskeitin? Minä kun en noita keittimiä tiijä. Grin Pannukahvinkeittäjä kun olen.

Hei "Esmiralda"

Hienot ovat keittimet monella.

Terveiset Pilates-tunnilta.
- hyvää teki vaikka vähän tiukkaa tekikin


smitten Elämänilo
« Viimeksi muokattu: 12.03.2008 20:07:05 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #214 : 12.03.2008 20:15:34 »

Hei poikkesin minäkin iltakahville. Toin vähän tuliaisiksi minttusuklaata. Olkaa hyvä ja ottakaa.  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Asterix
Vieras
« Vastaus #215 : 12.03.2008 20:47:20 »

Hellou!

Tulen tänne pika-kupposelle maukasta vahvaa kahvia,
-pitää lähteä töihin illan PR-tilaisuuteen ja täytyy olla hereillä. Wink

Toivottavasti tulee mukava ilta ja ihmiset ovat hyvällä meinigillä,
-päivän on satanut ja paistanut vuorotellen ja yhtä aikaa.
Hauskaa illan jatkoa teillekin toivotellen! smitten

PS. Hienoa nähdä sinua Elektra! smitten


tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #216 : 12.03.2008 20:51:13 »

Ehtoota!
Piipahdan keskuuteenne rooibos kupposelle, ettei mene yöunet  Wink
Kotitekoisen mehevän suklaakaakun toin tullessani - s'il vous plait  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #217 : 12.03.2008 21:40:20 »

Hei rakkaat!

Tässä iltapalaksi suolaisen puolelle, ihanpa omatekemiä karjalanpiirakoita, no munavoin kanssa tietenkin. Eipä tarvitse huudella jälkeen että mitenkä se muna voi?  Grin

Mutta ehkä se tämänpäivän omani, tärkein uutinen, asia, tieto tms...ihan kuin kukin haluaa... Tänään jo kahdestoista (12) päivä ilman röökii! Hyvä minä, rakastan itseäni, en itserakkaasti, mutta rohkaisten ja tsempaten lisää, tämän(kin) asian vuoksi.  smitten

Ja sitä piirakkoo ja munnoo siihen piälle... Grin Cheesy Wink Smiley :Smiley Tongue Kiss
tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #218 : 12.03.2008 21:47:26 »

Mutta ehkä se tämänpäivän omani, tärkein uutinen, asia, tieto tms...ihan kuin kukin haluaa... Tänään jo kahdestoista (12) päivä ilman röökii!

Hienoa Jellona-täti! Smiley
Tsemppiä ja  smitten

Tuota lopettamispäätöstä minäkin mietin ja kerään rohkeutta, aloittaa, siis lopettaa. Shocked
« Viimeksi muokattu: 12.03.2008 21:49:05 kirjoittanut NL » tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #219 : 12.03.2008 22:03:36 »

Jos saanen hieman "neuvoa" niin työstä päätös korvien välissäsi kunnolla, ennen kuin lopetat/lakkoilet.
Päätä päivä etukäteen, esim. kuukauden päähän. Alat yrittää muistaa joka kerta kun sytytät savukkeen, että hyi, yäk, tää maistuu pahalle. Miks mä vedän tätä, mä alan haista hirveelle, mun henki haisee pahalle, savun haju tarttuu hiuksiin ja vaatteisiin, vaikka kuinka ulkona polttaisin. Mun terveys menee, mun ihoni kärsii ja alan näyttää ennenaikaisesti vanhentuneelta. Jos en polttaisi, niin lenkilläkin jaksaisin paremmin ja niin edelleen...jne...jne... Aivan kauhiasti löytää syitä miksi ei polttaisi ja sitten se vaan alkaa oikeasti tökkimään pikkuhiljaa. Mutta se todellakin vaatii työtä ensin ajattelutasolla. Pitäisi vaan muistaa tehdä siitä epämieluisaa puuhaa lähes joka savukkeen polttokerralla. Minäkin olin tupruutellut reilut 31-vuotta ja nyt ilman laastareita tai purukumia tai mitään korvaushoitoja se vaan on TOISTAISEKSI jäänyt matkasta pois. Mä olen hiukan huijannut itseäni, siten että röökit on kuitenkin mukana ja voin polttaa jos mieli tekee, mutta kun ei tee mieli. Mutta jos niitä ei olisi mukana, niin ajatus varmaan karkaisi jatkuvasti että voi kun olis ja pääsis jne... Ja vielä pikku vinkki, mä säästän mun mieheni kanssa 360 euroa kuukaudessa puhdasta rahaa, kun ei polteta nyt kumpikaan, hänkin, ketjuvetäjä jätti röökin samallalailla pois. Ja ollaan siis TOISTAISEKSI, niin ei tule sitä painostamista siihen.  smitten Grin Cheesy smitten smitten
« Viimeksi muokattu: 12.03.2008 23:31:25 kirjoittanut Jellona-täti » tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #220 : 12.03.2008 22:04:27 »

Ohoh! Tämä kahvilahan hellii noita muotoja, meinaan, minttusuklaata ja suklaakakkua! Arvatkaa maisuuko.  Grin

Osaako muuten joku pitää taukojumppaa täällä?  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Jellona-täti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106


Suurin on rakkaus.


Profiili
« Vastaus #221 : 12.03.2008 22:08:00 »

Kädet ylös, kädet alas, pylly oikealle ja sitten vasemmalle! Ylös hyppy alas kyykkyyn ja toista sama, viidestä kymmeneen kertaan, niin johan saadaan saunahiki päälle.  Grin
tallennettu

Horoskooppini on Leijona.
Nouseva merkkini on Leijona.
Kiinalainen merkkini on Tiikeri.
Kuumerkkini on Jousimies.
Merkurius on Neitsyessä.
Venus Vaa`assa.
Mars Kaksosissa.
Maya-nimi: Valkoinen kosminen maailmojen sillanrakentaja.
Neela
Astroholisti
*****
Viestejä: 1096



Profiili
« Vastaus #222 : 12.03.2008 22:20:08 »

Kiitos Jellona-tädille kannustuksena. Minulla tuntuu nyt olevan suurin halu pois tupakasta, koska se hallitsee elämääni. Ei mikään kiva tilanne olla addikti knuppel2
Mulla resepti jopa "pahamaineista" Champixia, joten kyllä tämä tästä, kunhan saan kunnon "raivon" päälle. tickedoff Ehkä perustan tsemppi-topicin, kunhan pääsen alkuun.
Nyt vielä kuppi kuumaa ja ehkä pari minttusuklaata.
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #223 : 13.03.2008 00:49:09 »

Kengururotalle kovasti kiitoksia tuosta lanttien ässä-kortista.
Nostin meille myös enkeleiltä kortin ja alkakaapas seuraamaan merkkejä! Cheesy
Kas tässä:
SIGN from Above:
Heaven is sending you blessings and answers in the form of signs in the physical world.These are messages that you see or hear repetitively.This card asks you to pay exrta attention to signs,as they're part of the answer to your question.
Notice anything that you see or hear three or more times.
For instance,if several people recommend the same book,movie,or class to you,that's the sign.
Observe unusual occurrences,such as angel-shaped clouds or clusters of butterflies.
Pay attention to items with a special significance,such as a loved one's favorite song playing on the radio,or a flower that you associate whit a particular person or event.
This isn't mere happenstance.The old adage that "coincodences are when God remains anonymous"applies here.
Trust in the signs you receive and know that they're very real and meaningful to you.

                      angel   angel   angel
tallennettu

Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #224 : 13.03.2008 01:01:01 »

Eämänilo! Cheesy
Ei me kylttiä tarvita,kun tähdistä ja planeetoista suunnistetaan. 2funny
Minneköhän minäkin päätyisin,ilman tätä tallattua polkua,joka niin uurtunut,että hyvin perille löytää.
Ja miten kauniina loistaakaan tähtien rykelmä tupamme yllä. smitten

ESMIRALDA!
Kaipasit korttia?
Kas tässä,lanttien kuningas.Tulkita osaat,mitä hänen sitten onkin sinulle tarkoitus kertoa.
Tervetuloa kaikki uudet tuttavuudet ja kiitos kaikista herkuista.
Johan olemme pian,,sanoisinko näyttävän näköisiä. Grin

Tarvitsen suurkuluttajana kunnon kahvinkeittimen.Muuten se on vajaa vuosi ja hajalla.Siksi ostin tuon hieman kalliimman ja hyvin on toiminut jo kolmisen vuotta.

Tupakan lopettaja ja yksi suunnitteleva. :Smiley
Ei taida olla vielä merkki taivaasta,koska ei kolmatta.
Oli niin kamala migreeni tänään ensimmäistä kertaa,että oikea puoli päätä meinasi räjähtää. buck2
Ajattelin silloin tuota tupakoinnin lopettamista,mutta se vain käväisi mielessä.
Liekö sitten yksi merkki,sillä toki tiedän,että aihetta olisi lopettaa,vaan ei vielä ole tullut tarpeeksi vahvaa motivaatiota.
ONNEA kuitenkin sinulle Jellona-täti näistä jo saavutetuista päivistä savuttomana. smitten
tallennettu

Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: