Sivuja: 1 ... 173 174 [175] 176 177 ... 1167
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tule kahvi ja teetupaan!  (Luettu 5652870 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2610 : 27.07.2008 22:45:32 »

Montakohan kertaa mä oon ton Perhosvaikutuksen nähny ja joka kerta siitä löytää jotain uutta.. Onneks on mainoskatkot jotta kerkee vetään välillä vähän henkeä.

Hmm.. Grilliherkkuja.. Tää leijona kaipaa lihaa, mutta makkarat jätän suosiolla. Tänä kesänä oon purassu yhen haukun makkarasta ja loput meni sitten koiralle  Grin

Hmmm.. Kaylee, mähän OLEN  aurinko  leijona.. Eli siis..  Shocked
Ja kannattaa antaa olla, jos joku sun sisällä sanoo niin.

Mutjoo, JATKUU.. ->
« Viimeksi muokattu: 27.07.2008 22:49:03 kirjoittanut Lionheart » tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2611 : 27.07.2008 23:52:01 »

Huoh.. Kaikki nukkuu. Taas mä valvon yksin. Vois alkaa elämään samassa ajassa kuin muut ihmiset niin olis ehkä helpompaa tää normaali päivittäinen kanssakäyminen ja kommunikointi.

Ehkä oon vaan yksinäinen susi ja tuomittu ihailemaan tätä pimeyttä omassa rauhassa, seuranani vain omat ajatukset.. Ja nettipokerin tietokonevastustajat  :Smiley Vois alkaa rustaamaan runoja. Plääh.. Ei oo tarpeeks luova olotila. Ehkä meen lenkille. Ehkä. Eli en.

Yksinpuhuminen.. Eiks se oo hulluuden ensimerkkejä?

 Embarrassed
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #2612 : 28.07.2008 00:11:06 »

 Et ole hullu,tai sitten toinen hullu vastaa sulle. Grin
 Eli valvon myös vielä,mutta ehkä pitäisi tilata tuon kokin grillistä jotain,,,Vai onko jo kadonnut koko komeus?

 Mitä se vois olla tähän aikaan. idiot2
 Paella kestää melko kauan valmistaa,mutta hänellä on jo varmaan annos,eli pieni sellainen KIITOS!
 Ehkä myös sitten zzzzzz meditatiivisen kautta.
 Mikä tähti nyt niin kirkkaana loistaa eteläisellä taivaalla ja roikkuupi melkein puun latvoissa kiinni? Shocked
 Kaunis ja kirkas kuin kristalli! Shocked smitten

 Ei tästä kirjuuttelusta tule enää mitään järkevää,joten hyvää yötä JELLONA ja muut! Kiss angel smitten
tallennettu

Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2613 : 28.07.2008 00:15:30 »

Chandra  smitten

Minäkin tuota tähteä äsken katselin!

Hyvää yötä  smitten Kiss
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2614 : 28.07.2008 07:41:49 »

Huomenia tupahan  smitten
Kokki on tehnyt kunnon safkat vielä yömyöhällä  Wink Tästähän riittää aamupala eineitäkin vielä  Cheesy Miulle kylmää paellaa mikron kautta massuun Kiss Saanpahan kunnon eväät nyt, kun arki alkaa *haukotus!*  :Smiley
Pistän tuolta vielä kahven tippumaan ja sitten taidan minäkin siirtyä Sepon tapaan, jättämään tämän elämään omaa elämäänsä  angel Piipahtelen katselemaan mitä tänne kuuluu, mutta vähiin voi käydä  Sad Tuleekohan vierotusoireita  2funny

Jaa, tuo alaston siivooja tulee sit kohta  smitten Cheesy Grin Eikö sellaista tilattu?  Wink Sais tulla sit ihan meille asti myös...
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2615 : 28.07.2008 09:19:51 »

HMMM, äiti, miksi noi leijonat ajaa aurinkoa takaa?  Tongue idiot2


Oikeesti, heräsin just ja näin tämän ekana ja meinasin kuolla nauruun.. Olipa kiva nauraa ensimmäiseksi kun herää... Smiley

Vaikka näin ihan kamalaa unta musta ja mun exästä. Voi ***** miten paljon voi huutaa ja selittää ja syytellä ja raivota yhdessä unessa.. uglystupid2 Välillä päästiin siihen tilaan, että lakaistiin kaikki maton alle, halittiin ja varmisteltiin että eikös nyt ole kaikki hyvin ja rakastan sua... Sitten kohta taas mentiin.. uglystupid2 Hirvee uni johon oli konsentroituneena varmaan jok-ikinen sekoomisen ja epätoivon ja raivon ja epäreiluuden tunteen hetki mitä meidän koko suhteen aikana oli..!  uglystupid2
Olen onnellinen kun heräsin!!

tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2616 : 28.07.2008 10:05:10 »

Wuuhhuu! En oo ehkä koskaan ollu näin ilonen menkkojen alkamisesta! Bileet!! Grin

Mutta tätä iloa lieventää ehkä se seikka, että voisin myöntää itelleni olevani peliriippuvainen.. Ja kas, täyskäsi..

Elämäntehtäväni on pokeri.
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #2617 : 28.07.2008 10:16:39 »

*Keittää kahvit ja leipoo kakun Lionheartin menkkojen kunniaksi*  coolsmiley Cheesy smitten

Ihan oikeesti, onnea, varmaan huojentunut olo..!!  Smiley

Hahaa, oon ylpee itsestäni kun pystyin hillitsemään tekstarinlähettämishimoni... Elvis tarvitsee aikaa, joten nyt se saa sitä. Mä annan sen olla rauhassa, kunnes se ottaa yhteyttä itse. Joo, näin mä teen. Ja luotan että tämä menee nyt niin kuin pitääkin...

Kyse kuitenkin eräästä kuolemantapauksesta mikä vaikuttaa hänen läheisiinsä, niin en toki voi olettaa 'meneväni edelle' kun hän haluaa olla heille tukena. Arvostan, kunnioitan ja ymmärrän sen.. Ja häpeän nyt vähän miten huomionkipeä voin joskus olla.. Embarrassed Nyt asiat päässä tärkeysjärjestykseen..

Ja huomasin, noh, yksi 25v tyyppi kenet nyt tunnen sillai vähän, pyysi mua kahville, mutta en oikeesti ole edes menossa. Se on hyvännäkönen, hauska ... Jees, perusjätkä, muttei mitään sen ihmeempää. Ei kiinnosta..

En kaivannutkaan huomiota keltä tahansa, vaan Elvikseltä... Embarrassed

Tähänhän voi mennä aikaa vaikka kuukausi tai pari,
ennen kuin hänen elämänsä normalisoituu jälleen ja hän ehtii keskittymään..  Huh
tallennettu
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2618 : 28.07.2008 10:29:26 »

Kiitos Kaylee Grin Ja kyllä on huojentunut olo..  Smiley

Munkin pitäs tänään mennä kahville yhen jätkän kanssa ihan kaverimielessä, mutta viimeks kun me nähtiin niin tää tunnusti mulle olevansa aika ihastunu minuu. Mä menin lukkoon ja lähin pois.. Varmaan vähän kolahti. Mut tää tyyppi oli viiminen kenen mä olisin voinu ajatella ihastuvan muhun. Noh, taas yks jolle soittaa kun tarttee apua tai jotai..  :Smiley Törkeetä hyväksikäyttöä.. Grin Mut minkä mä vetovoimalleni mahdan. Oon oman vetovoimani orja.. :Smiley 2funny
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Lizzy
Vieras
« Vastaus #2619 : 28.07.2008 12:05:06 »

Tervehdys,

täällähän on taas tullut viestejä monta sivua kun pari päivää ollut poissa.

Kolahti nuo teidän kolmiodraama jutut. Minullakin oli lapsuudessa kamala kolmiodraama parin tytön kanssa. kauhea ongelma siitä kuka oli milloin ja kenenkin kanssa teimme lopulta jotkut suunnitelmat, että ton ja ton viikon noi ja noi on yhdessä ja sitten tolla ja tolla viikolla nämä. Sic.  uglystupid2 Kokemusta on myös tuosta puun ja kuoren välissä olemisesta... että on jotenkin se sovittelija siinä välissä... eli molempia on tullut nähtyä kummaltakin puolelta. Noi on ihan kamalia. Mutta ihmissuhteet yleensäkin on ihan kamalan vaikeita, niin lapsena kuin aikuisena, että eipä niistä nyt tämän enempää tässä.  Lips Sealed Eikä mulla muuten edes oo opp. kartalla oikeestaan muita ku  chiron aspect_opp jupiter  Undecided

Mutta siitä Ankkarockista, nyt näyttää tilanne siltä, että mulla ei oo varaa lähteä. Tulis liian kallis reissu. Ei laskelmat oikeen pitäny kun ensin ajattelin, että voisin lähtee. *it sucks to be köyhä eikä edes valmistunut opiskelija*  Angry että se siitä nyt sitten tällä kertaa.

No mutta sentään sain vihdoin kastettua talviturkin viime vkl. (hurraa) Täällä oli niin aurinkoinen ja lämmin viikonloppu, että rannalla meni aikaa ja siivoominen lykkäänty johonkin pahan päivän varalle...  Grin
Mutta kun vihdoin tuli kesä niin kai siitä saa edes vähän nauttia.  Kiss

Muuten tää kesä on ollu kyllä sanonko mistä ja vaikuttaa, että mitään radikaalia muutosta ei ole luvassa sen suhteen.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #2620 : 28.07.2008 12:08:29 »

Kesä on ihan ok, mutta toisaalta.. katselen miehiä. Kukaan ei kolahda (paitsi Viron rannoilla, ulkoisesti). On siis kumma miten joku KOLAHTI. Olen laihtunut 6kg! Kappas. Kannattaa siis murehtia, heh heh. Ja jatketaan kuurilinjalla. Pe tosiaan autoreissu rannikolla. Eipä odoteta ihmeempiä. Pitäisi varmaan varata joku lippu erääseen saareen.

Vuosi sitten Tukholma hyvä, 2v sitten Lontoo sama, tänä vuonna myös Köpis, no kyllä saa joukkari matkojaan.  Cool


http://www.ezilon.com/eu_map_europe.jpg
« Viimeksi muokattu: 28.07.2008 13:44:12 kirjoittanut ***Wild Star*** » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2621 : 28.07.2008 15:17:38 »

onnea laihtumisen johdosta ws!!  smitten

ketä ja mitä ja mitä planeettaa saan syyttää tästä; mulla on viisuri aiheuttanu jonku tulehuksen, poski on puuduksissa ny kolmatta päivää.. vasta ekan antibiootin saanu naamaan laitettua.

ja sitä paitsi, sepon vika selvästi, että jousimiehen viikkovillitys oli taas pelkkää ruikutusta ja ankeutta ja sitä, että nyt sun rakkaus punnitaan ja plaaplaa, kun taas leijonalla menee niiiiiiiiin loistavasti ja voivoi ku nyt voi vaikka ihastua ja oijoijoi ku on hienoa ja kiiltävää!!!!!!!!

 uglystupid2

joo sori, mullon vähä lämpöä ton tulehtumisen takia  crazy2
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2622 : 28.07.2008 15:36:57 »

Jellona vetää sikeitä ni mulla on taas aikaa pelata.. Kuningasvärisuoraa pukkaa..  Grin Moon huipulla tänään  Wink Taitaa siis se aurinko paistaa vähän kirkkaammin meille leijonille, kuten sanoit marix  Grin Tai ainakin kortit suosii tänään. Ja noin, kunkku ja ässäparit..

Marixille pikaista paranemista  Smiley smitten
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #2623 : 28.07.2008 15:45:47 »

senkin sika lellona!! ^ mur!

mut joo, tänks.. tuntuu kuume nousevan.. tai päässä tuntuu ja heittää, mut se nyt ei sinänsä jousimiestunteista paljon poikkea Wink

pitäs muka mennä tekeen ruokaa mut ei mukamas jaksais. ja leijonahan sitä ei tee. urosleijona vissiin kuolee nälkään mieluummin ku saalistaa ite ruokansa. (katottiin joskus leijonadokkaria ja siinä ne PATALAISKAT makas vaan aavikolla ja oottivat et naaraat tekee kaikki työt!!)
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lionheart
Astroholisti
*****
Viestejä: 1015


Mää olen jellona ja helekutin ylypee siitä!


Profiili WWW
« Vastaus #2624 : 28.07.2008 15:56:01 »

Niinno meillä onneks jellona tottelee kun mä vähän karjasen, että nyt olis nälkä..  Grin Jotenki tossun alla toi jätkä.. Vai pitäskö sanoa tassun..

Voittoputki senkun jatkuu.

Ihmiset, pelatkaa pokeria.

Jos kaikkien sotien sijasta pelattais pokeria niin maailma olis astetta parempi paikka elää..

Ja täyskäsi..  Grin Tongue
tallennettu

aurinko, merkurius in leijona
askendentti in jousimies
kuu in oinas
venus, jupiter in neitsyt
mars in kaksoset
saturnus in vesimies
uranus, neptunus in kauris
pluto, keskitaivas in skorpioni
Punainen Solaarinen Lohikäärme
Sivuja: 1 ... 173 174 [175] 176 177 ... 1167
  Tulostusversio  
 
Siirry: