Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Astro miittiä PK-seudulle?  (Luettu 120350 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #45 : 17.06.2015 22:51:40 »


Tuo viikonloppu käy. Sunnuntai myös, jos ei mene kovin pitkään. Siis jos hyvissä ajoin tullaan tapaamiseen.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #46 : 18.06.2015 13:22:40 »

Lyödäänkö lukkoon nyt sitten tuo sunnuntai 28?

Kellonajaksi ajattelin, että olisiko esim. kello 14 hyvä?  Smiley

tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #47 : 18.06.2015 14:24:31 »

Mulle käy.
tallennettu
hyx
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19

Starseed


Profiili
« Vastaus #48 : 18.06.2015 15:14:41 »

Mukana  Smiley
tallennettu

Kohti ääretöntä...ja sen yli!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #49 : 18.06.2015 16:23:38 »

Okei. Siis sunnuntaina 28.6. kello 14:00 Kaisaniemen Iguanassa.

Be there!  Wink

tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #50 : 18.06.2015 18:00:39 »


Hyvin sopii! Siellä siis nähdään.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
hyx
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19

Starseed


Profiili
« Vastaus #51 : 18.06.2015 18:47:14 »

Pitäisikö asentaa foliohattu päähän jotta olisin tunnistettavissa?   Cheesy
tallennettu

Kohti ääretöntä...ja sen yli!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #52 : 20.06.2015 11:45:37 »

Pitäisikö asentaa foliohattu päähän jotta olisin tunnistettavissa?   Cheesy

No anna mennä vaan!  Cheesy Itsehän toki olen niin pieni ja vihreä, että heti tunnistaa joksikin alienin tapaiseksi...  Wink
tallennettu
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #53 : 22.06.2015 22:50:51 »

Vai tapahtuu tämäkin nyt sitten! Jännää! Kestikin vain 9 kuukautta. Smiley Transiitit tietysti sopivasti kohdallaan tälle random päivälle eli Jupiter yhtymä Venus tarkasti kolmiossa Noususolmuun, sekstiilissä Chironiin ja kolmiossa Uranukseen 9. huoneessa. Ja vaikka mitä muuta, lyhyempää ja pidempää transiittia. Mutta niin se vaan menee yleensä astrologian kanssa, ei tiedä mitä odottaa. Mutta jotain tapahtuu transiiteissa aina riippuen voimakkuuksista. En ole ennen missään miitissä ollut, mutta eiköhän se siinä pällistellessä mene. Iguanassa nähdään! Tongue
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #54 : 23.06.2015 14:44:11 »

Voi toki olla, että ihmiset on näin valon lisäätyessä ja puiden kukkiessa muutenkin sosiaalisemmalla tuulella ja vielä nuo transiitit päälle.  Cool Itse ainakin pitkästä aikaan koen, että on sellainen hyvä fiilis vain ja tahtoo pitää hauskaa ja tavata ihmisiä. Smiley Liekö sitten nuo transiitit.
tallennettu
hyx
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19

Starseed


Profiili
« Vastaus #55 : 23.06.2015 15:06:10 »

Niin, aika taitaa olla kypsä.  Smiley Kyllä on mahtavaa kun elämä yllättää odottamattomilla asioillaan. Itselläkin fiilis katossa vaikka polla ei säteile mihinkään järkevään suuntaan kun on energiatasot niin matalalla tilapäisesti  Grin
tallennettu

Kohti ääretöntä...ja sen yli!
hyx
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 19

Starseed


Profiili
« Vastaus #56 : 24.06.2015 08:26:22 »

Ei hittolainen, mulle tuli yksi tärkeä viikonloppukurssi tälle viikonlopulle ja sinne olisi mentävä. Haluaisin kyllä mielellään miitata, joten oon mukana mikäli aikataulu muuttuu.
tallennettu

Kohti ääretöntä...ja sen yli!
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #57 : 25.06.2015 11:32:21 »

Okei, toivotaan että pääset vielä mukaan Hyx!  Smiley Voithan toki liittyä seuraan myöhemminkin, voidaan vaikka YV:nä vaihtaa numeroita jos tahdot, niin jos vaan pääset niin voit kysellä että ollaanko vielä liikenteessä ja missä päin.
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti
*****
Viestejä: 3687


Profiili WWW
« Vastaus #58 : 25.06.2015 11:59:16 »

En ole ihan varma pääsenkö paikalle, mutta saatanpa jopa päästä.

Edellisen miitin kokemuksen perusteella voisi olla hyvä idea laittaa nimilaput rinnuksiin (joko nimimerkki tai etunimi, ihan se ja sama), minun nimenoppimiskykyni on max 1 per vuorokausi.  Grin  Maalarinteippirulla ja paksu tussi käyvät hyvin tarkoitukseen ja sillä lailla oppii sen nimenkin helpommin  yhdistämään naamaan, kun ne näkee samaan aikaan.
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Ritsa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 715



Profiili
« Vastaus #59 : 25.06.2015 12:48:07 »

Oookei, eli tulossa on Suomityttö, Eileithyia ja minä, sekä ehkä hyx ja Eklektikko. Ei kai tuolla ihmismäärällä tule nimentunnistamisongelmia? Sitä paitsi on ihan hyvää treeniä nolostumiseen joutua kyselemään niitä. Tai vältellä "ovelilla" lauserakenteilla nimen lausumiseen joutumista. Smiley Itsellänikin on paljon parempi naama/tunnemuisti, kuin nimi. Mutta joo, mukana edelleen. Voihan sitä järjestää vaikka uuden miitin, jos on enemmän innokkaita myöhemmin ja hyx ei nyt pääse?
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: