Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuolleita ihmisiä saattelemassa...  (Luettu 7576 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 12.07.2006 22:03:53 »

Näin viime yönä unta, että olin eri paikoissa ja asunnoissa "kummittelevia" ihmishenkiä auttamassa ja saattelemassa valoon.  angel

Unta en kovin tarkasti muista, mutta muistan sen, että minulla oli valtavasti töitä. Taloissa asuvat ihmiset joissa nämä ihmishenget kummittelivat, olivat useinmiten peloissaan ja huolissaan, ja jotkut jopa vihaisia näille hengille. He halusivat ne pois asunnoistaan ja tukeutuivat apuuni. Yritin heitä siinä samalla rauhoitella ja selvensin aina hieman kulloisenkin hengen maallisen elämänsä aikaista "historiaa" ja niitä syitä miksi he olivat "rajamaille" jääneet vaeltelemaan ja "kummittelemaan".

Yhden "kummittelevan" ihmishengen kiitollisuuden muistan selvästi. Hän huojentui suunnattomasti siitä, kun autoin häntä "eteenpäin" ja samalla välitin kodin asukeille terveiset, ettei hän pahuuttaan ja ilkikurisuuttaan noita kummittelujaan tehnyt. Hän vain oli tietämätön ja hieman eksyksissä.
« Viimeksi muokattu: 12.07.2006 22:05:43 kirjoittanut Rakkauden enkeli » tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #1 : 12.07.2006 22:28:16 »

Hei Rakkauden enkeli!
Hienoa työtä teet myös astraalitasolla!  smitten

Minä työskentelin myös joskus vastaavassa työssä, jossa olin vastaanottamassa juuri rajan taakse siirtyneitä sieluja. Se oli tosi rankkaa. Osa sieluista oli todella pahalla tuulella "kuolemastaan". Me olimme siellä vastaanottamassa heitä ja ohjaamassa eteenpäin. Vähän sellainen "selvitys-asema" tms.

Tämä oli sitä aikaa, kun pyysin itse muistikuvia päivätajuntaani. Havahduin päivätajuntaani tuolla paikassa ja menin paniikkiin. Sanoin muille auttajille, etten haluakaan olla siellä. Minulle tuli juuri "asiakas" mutta en enää kyennyt ottamaan häntä vastaan vaan minun oli pakko päästä pois. Muut olivat jotenkin närkästyneitä minuun ja antoivat ymmärtää, että olin itse halunnut olla siellä... Niin varmaan olinkin halunnut mutta rajallinen ihmisyyteni tässä tajunnassa ei kyennyt kuitenkaan siihen.
Jälkeen päin minua jäi harmittamaan se, miten sieltä poistuin ja jäin miettimään sitä, jos hoidin työni huonosti.  Huh

Mutta uskon siihen, että teemme tärkeää työtä myös tuolla toisella puolella!
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #2 : 12.07.2006 22:42:09 »

Hei Rakkauden enkeli!
Hienoa työtä teet myös astraalitasolla!  smitten

Minä työskentelin myös joskus vastaavassa työssä, jossa olin vastaanottamassa juuri rajan taakse siirtyneitä sieluja. Se oli tosi rankkaa. Osa sieluista oli todella pahalla tuulella "kuolemastaan". Me olimme siellä vastaanottamassa heitä ja ohjaamassa eteenpäin. Vähän sellainen "selvitys-asema" tms.

Tämä oli sitä aikaa, kun pyysin itse muistikuvia päivätajuntaani. Havahduin päivätajuntaani tuolla paikassa ja menin paniikkiin. Sanoin muille auttajille, etten haluakaan olla siellä. Minulle tuli juuri "asiakas" mutta en enää kyennyt ottamaan häntä vastaan vaan minun oli pakko päästä pois. Muut olivat jotenkin närkästyneitä minuun ja antoivat ymmärtää, että olin itse halunnut olla siellä... Niin varmaan olinkin halunnut mutta rajallinen ihmisyyteni tässä tajunnassa ei kyennyt kuitenkaan siihen.
Jälkeen päin minua jäi harmittamaan se, miten sieltä poistuin ja jäin miettimään sitä, jos hoidin työni huonosti.  Huh

Mutta uskon siihen, että teemme tärkeää työtä myös tuolla toisella puolella!

Kiitos!  smitten On hienoa, että muillakin samantyylisiä kokemuksia.  angel En usko, että olet mitenkään hoitanut työtäsi huonosti vaan täyden panoksesi antaen. Kaikella on tarkoituksensa, aikansa ja paikkansa ja kyllä nuo "muut"kin sen ymmärtävät.  Wink

Minä myös uskon, että teemme tärkeää työtä myös "toisella puolella". Välillä tuntuu, että siellä työ on monesti jopa helpompaa kun ei ole niitä fyysisiä rajoituksia. Sen "taidon" kun oppisi vielä "tällekin puolelle" kunnolla "siirtämään".  :Smiley
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #3 : 21.04.2013 00:32:56 »

Ohoh!! Tämän aloitusviestin luettuani sain selityksen omalle unelleni! Kiitos siis! Tuntuupa... jännältä saada tähän selitys.

Näin kymmenenvuotiaana unen, jossa liikuin talon sisään kuin puoliksi lentäen (muistan miltä talo näytti, muistan myös miltä asuinalueella näytti: 70-luvulla rakennettuja omakotitaloja, ruskeatiilisiä), talossa oli juuri kuolemassa vanha nainen. Minulla oli hullu olo: en tiennyt miksi olen talossa, miksi tunkeilen toisten kotiin tällaisella hetkellä. Olin lohduttamassa pariskuntaa, joista toinen oli lähdössä ja he suhtautuivat minuun lämpimästi. Taisimme keittää pariskunnan kanssa kahvia ja olla vaan.

 Jossain vaiheessa tuli vanhan naisen lähtöaika ja siirrymme makuuhuoneeseen. En ollut asunnossa yksin; minut ohjattiin sinne: mukanani oli enkeli. En koskaan aiemmin ollut nähnyt enkeliä kuin kuvissa, enkeli oli valtava: pitkä ja hoikka valo-olento: uskomattoman vahva, jonka valo täytti hohkamalla koko huoneen, en osaa sanoa oliko hän Arkkienkeli vai jokin erityinen lähtijöitä saattava enkeli. Kunnioitin jopa vähän pelonsekaisesti häntä.

 Vanhan pariskunnan välillä oli vahva rakkausside, joka korotui tuona hetkenä. Nainen makasi kädet ristissä sängyllä, enkeli seisoi huoneen keskellä, minä seurasin enkelin takana, vanha mies odotti lähtöä vähän matkan päästä vaimostaan. Näin kun naisen sielu irtosi kehosta, keho jäi sänkyyn. Enkeli piti huolen, että kaikki tapahtui turvallisesti. Hetkessä oli vahvaa valoa ja pyhyyttä. Kaikki tapahtui niin kuin aikaa ei olisi. Jäimme enkelin kanssa vanhan miehen luokse vielä hetkeksi, myös minä lohdutin miestä ja samalla ikävöin juuri poismennyttä vanhaa naista, vaikken tuntenut häntä. Olin suunnattoman pahoillani ja vaikuttunut.

Muistan tämän unen lapsuudesta kirkkaasti vieläkin ja olen aina välillä palannut siihen: mikä tämä kokemus oli? Olen pitänyt sitä tähän asti vaan kauniina kuvana ja mielikuvitukseni tuotteena, mutta ehkä minä olin siellä! Olin selkeästi tukemassa, mutta myös seuraamassa tapahtumia: ihan kun opetuskäynti. En muista vastaavia unia tämän jälkeen. Jännittävää, että lapsi otettiin matkalle! Pääsenköhän vielä joskus uudestaan? Valmisteltiinko minua?
tallennettu
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #4 : 21.04.2013 02:13:14 »

Samaa tehdään täälläkin, niin omituista kuin se onkaan... Ja apuna mulla oli entinen palstalainen, joka kuoli tässä vähän aikaa sitten. Lähdin palstalta välissä, ja nyt en muista hänen nic:iään, muistaako joku? Tämä ihana vanhempi naisihminen joka oli pappismiehen kanssa kanalan pidossa Smiley

Joka tapauksessa...
tallennettu
Suomityttö
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 510



Profiili
« Vastaus #5 : 21.04.2013 10:12:14 »


Sansaita ikävä.
Hautaushommissa täälläkin. Kahdet hautajaiset huhtikuussa, perjantaisista en ole vielä toipunut. Siis oikeasti, ei unessa.
tallennettu

Nousu Skorpioni
Aurinko Leijona
Kuu Vesimies

* Totuus ei tarvitse puolustajaa.
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #6 : 22.04.2013 13:29:06 »

Sansaihan se oli!!  smitten Häntä on ikävä juu.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 23.04.2013 23:26:18 »

Enpäs ole ollut täällä piiiiiitkäään aikaan. Kiva nähdä, että jutut täällä vielä elävät ja valotyötä tehdään.  smitten
tallennettu
Thuileann
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #8 : 01.05.2013 12:09:06 »

(Kävin äsken sansain profiilissa ja siellä luki että viimeksi kirjautunut maaliskuussa 2013?? Onkohan meilläkin kummituksia täällä  smitten )
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija
****
Viestejä: 841


Profiili
« Vastaus #9 : 01.05.2013 12:21:36 »

Niin, ei kai foorumin säännöissä ole mitenkään rajattu käyttöoikeuksia... Wink
tallennettu
Iko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #10 : 07.05.2013 21:22:33 »

Jos vaan olisi halukkaita auttajia, hommia olisi vaikka kuinka tarjolla, ja monenlaista työtä, ei ainoastaan vainajien auttamista, on vaan pyydettävä, mutta taitaa meillä olla vaan niin kiire oman valaistumisen kanssa ettei tällaisille pikku asioille jää oikein aikaa.

Viime yönä, sanottiin hengen olevan tulossa, siinä vähän jännityksellä odottelin, ja kun tämä  sitten ilmaantui siihen muitten saattamana, niin olin heti ystävällisesti tervehtimässä häntä .. (kun oon aina luullut olevan jotain sukua Clint Eastwoodille …niin oma käytös oli aika yllätys... siihen meni sitten sekin)  :Smiley
Tämä vainaja ei puhunut juuri mitään, oli hyvin järkyttynyt mutta samalla jotenkin huojentunut koska häntä autettiin niin paljon.
Kaularanka näytti olleen aika pahassa kunnossa (näin sen tulkitsin) ja lievästi sanottunakin, näytti aika hurjalta, eli siis tapaturmaisesti kuollut ihminen ... vai oliko kuollut ollenkaan, koska yllättäin häntä lähettiin kuitenkin viemään takaisin sitä samaa tietä mitä oli tuotu ? kerkesin vielä koskettamaan häntä ja se tuntui aika erikoiselta.

Aamulla sitten heräsin ja lähdin citymarkettiin kahville … ihmeellistä tämä ihmisen elämä
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #11 : 07.05.2013 23:25:11 »

Jos vaan olisi halukkaita auttajia, hommia olisi vaikka kuinka tarjolla, ja monenlaista työtä, ei ainoastaan vainajien auttamista, on vaan pyydettävä, mutta taitaa meillä olla vaan niin kiire oman valaistumisen kanssa ettei tällaisille pikku asioille jää oikein aikaa.
Ehkä nää asiat tulee myös siinä järjestyksessä kun on valmis. Mutta oma halukkuutensa varmasti täytyy ilmaista myös. Minut vietiin matkalle kun olin kymmenen, se oli kummallista enkä ymmärtänyt silloin mitä tapahtui.

 Kun itse yötyötä teet ja ihmiä saattelet, oletko aamulla väsynyt? Smiley
tallennettu
Iko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #12 : 08.05.2013 18:10:32 »

Kun itse yötyötä teet ja ihmiä saattelet, oletko aamulla väsynyt? Smiley

Niin kuin töissä kävis … varmaan vaikuttaa myös se ketä kohtaa ja paljonko tehdään ja mitä tehdään, mutta vastavuoroisesti se että saa tehdä työtä antaa myös paljon ...  olen erittäin kiitollinen että olen saanut tehdä ylipäätänsä jotakin.
Minä ainekin pyysin päästä kokemaan (myös) tätä …  tämä ei välttämättä tarkoita että heti seuraavana yönä tapahtuu jotakin, vaan sitten kuin aika on.
Nämä asiat on erittäin hienoja ja luonnollisia, ne tv:n työntämät kummitusjutut kannattaa jättää omaan arvoon ei niistä ole kuin haittaa ... pahin este meille kun on omat pelot.

On tosiaan paljon mahdollista että se lapsuuden kokemus tarkoittaa juuri sitä miten olet sen tulkinnut ... ja  ehkä myös enemmänkin  Smiley
tallennettu
Verninia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 160



Profiili
« Vastaus #13 : 09.05.2013 16:08:01 »

Nämä asiat on erittäin hienoja ja luonnollisia, ne tv:n työntämät kummitusjutut kannattaa jättää omaan arvoon ei niistä ole kuin haittaa ... pahin este meille kun on omat pelot.

On tosiaan paljon mahdollista että se lapsuuden kokemus tarkoittaa juuri sitä miten olet sen tulkinnut ... ja  ehkä myös enemmänkin  Smiley
Hehee, mikäpä telelvisiosta ulostuleva olisi todenmukaista ja realistista tässä ajassa kun kaikki käsikirjoitetaan. Smiley Hienoa työtä teet!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: