Sivuja: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 655950 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Abyatur
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 68


Profiili
« Vastaus #1050 : 31.10.2006 18:48:19 »



Abyatur, sinulle tuli kortti:

LUONTO

Ajan viettäminen yksin luonnossa on sinulle tärkeää. Vaikka vain viisi minuuttia puutarhassa olisi parantavaa sinulle juuri nyt.

Tämän kortin myötä, enkelit pyytävät sinua olemaan luonnossa vielä useammin, joka päivä jos mahdollista. Tämä kortti myös todistaa, että voisit olla onnellisempi eläessäsi enemmän maaseutumaisessa ympäristössä. Jos olet ajatellut muuttavasi pois kaupunkielämästä, ota tämä kortti huomioon valintasi tueksi.

Tämä kortti voi myöskin rohkaista sinua valitsemaan ammatin liittyen luontoon tai eläimiin. Esimerkiksi voisit nauttia puutarhanhoidosta, eläintenhoitajana, eläinlääkärinä, tai eläinten kasvattajana olemisesta. Tai sitten nauttisit "kaivautumisesta" eläinten kommunikaation maailmaan.

Sinun enkelisi, ja luonnon enkelit auttavat sinua löytämään ja antamaan lahjasi maailmalle. Auta heitä auttamaan sinua, viettämällä enemmän aikaa luonnossa.


 smitten angel


Kiitos Rakkauden enkeli, olenkin nähnyt vähän eläimellisiä unia...  2funny Asun täysin maaseudulla, mutta olen huomannut, että luonnossa oleminen on minulle tällä hetkellä täyttä terapiaa.  Smiley

Abyatur  smitten
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #1051 : 01.11.2006 13:06:47 »

Osaisivatkohan enkelit kertoa miksi törmään jatkuvasti lukuun 11 nykyään? En yhtään hiffaa mihin se liittyy tai pitäisikö minun "tehdä" jotain lukuun liittyvää....?!?!  idiot2
Kiitos smitten
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1052 : 01.11.2006 13:54:37 »

Osaisivatkohan enkelit kertoa miksi törmään jatkuvasti lukuun 11 nykyään? En yhtään hiffaa mihin se liittyy tai pitäisikö minun "tehdä" jotain lukuun liittyvää....?!?!  idiot2
Kiitos smitten

Auringonkukka, sinulle tuli kortti:

SEESTEISYYS

Olet siirtymässä suuremman sisäisen rauhan ja tyyneyden aikaan.

Mielenrauha tarkoittaa sitä, että tuntee olonsa turvalliseksi ja tietää että siitä pidetään aina huolta. Vaikka sinun looginen mielesi ei pystyisi käsittämään miten jokin haaste voitetaan. Mielenrauha tarkoittaa luottamusta, että Jumala järjestää ihmeellisen ratkaisun. Tämän tyylinen usko on aina taattu, koska tällainen usko on avainasemassa, jotta voi kokea vastaavanlaisia ihmeitä.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelit vakuuttavat sinulle, että mielenrauha on sisälläsi. Voit tuntea itsesi seesteiseksi, vaikka keskellä suurta levottomuutta. On virhe luulla, että sinun tarvitsee odottaa, kunnes elämäsi on ongelmatonta, ennenkuin voit olla onnellinen ja rauhallinen. Oikeastaan se on päinvastoin. Ensin työskentelet kohti seesteisyyttä ja vasta sitten elämäsi haasteet vähenevät ja katoavat. Seesteisyys on sinun luontainen mielentilasi, ja enkelit työskentelevät parhaillaan kanssasi saavuttaaksesi tämän.


 smitten angel
tallennettu
inkivääri
Vieras
« Vastaus #1053 : 01.11.2006 14:46:08 »

Kiitos!!!
Tarpeellinen vahvistus omille toiveilleni ja saamilleni vastauksille.
smitten Cheesy smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1054 : 02.11.2006 14:57:06 »

Hei Rakkauden enkeli.
Nostaisitko minullekin kortin, sillä tarvitsen johdatusta Smiley

Eijar, sinulle tuli kortti:

IHMEET

Ihmeitä tapahtuu ympärilläsi jatkuvasti juuri nyt. Ala huomaamaan ne, ja tulet kokemaan vielä enemmän ihmeitä.

Tämä kortti on enkeleiden tapa kertoa sinulle, että odota ihmettä. Ehkä koetkin tarvitsevasi sellaista juuri nyt, koska et näe mitään muuta keinoa tarvitsemaasi ratkaisuun. Ole avoin ja anna Jumalan auttaa sinua selvittämään/ratkaisemaan haasteesi tavoilla jotka hämmästyttävät/yllättävät sinut. Avaat oven ihmeille kun luovutat pelkosi Jumalalle. Visualisoi enkelit kantamaan asiasi ja tunne itsesi Jumalan viisauden ja luovuuden tukemana.

Kun rentoudut, päästät irti lähteelle, saat vakuutuksen, että siunaukset ympäröivät sinua juuri nyt. Ole avoin luoksesi tulevalle ihmeelle.


 smitten angel
tallennettu
fairytales
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #1055 : 02.11.2006 15:23:23 »

mitäpä minulle sanotaan?? smitten
tallennettu
wenkula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #1056 : 02.11.2006 20:11:59 »

Hei Rakkauden enkeli.
Nostaisitko minullekkin kortin,sillä haluaisin vähän johdatusta. smitten
tallennettu

Minut ympäröin tyhjyydellä jotta voisin nähdä
Jotta oppisin itse mitä tunnen
Ja tietäisin sen
Nyt on mentävä yksin
Kulkee pitää ilman varjoo
Osan jäätävä taakse jotta toinen voi loppuun löytää
mesolet
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 136


Profiili
« Vastaus #1057 : 02.11.2006 21:59:26 »

Nostaisitko minullekin kortin, neuvoja kaivattaisiin  :Smiley
Kaunis kiitos!!
tallennettu
trini
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67



Profiili
« Vastaus #1058 : 03.11.2006 22:00:22 »



  nostatko kortin ,onko suunta oikea??
tallennettu

sininen itsevallitseva kotka
"älä pyydä tänään rauhaa,vaan ole itse
rauhan lähettiläs"
inkivääri
Vieras
« Vastaus #1059 : 07.11.2006 17:28:58 »

Enkeliohjausta kaipaan taas.. Tulipa yllättävä tapahtuma eteeni, joka melkein veti jalat alta. Selviän kyllä, mutta se vie aikaa. Nyt kysyisin, mitä enkelit tuumivat tästä karmallisesta kohtaamisesta?
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #1060 : 09.11.2006 00:49:13 »

Saakohan enkeleiltä kysyvä näin 'pientä' asiaa?
Kun on matkakuume.
Miksi tähtään matkalle? Mikä on syvin tarpeeni ja kohde siellä?

metsis niiaten kyseleepi
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #1061 : 09.11.2006 01:01:48 »

Hei Rakkauden Enkeli  smitten Vieläkös jaksaisit nostaa minulle kortin ?  Tulevaisuus kiinnostaa ?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Illusiana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


I picture your face at the back of my eyes


Profiili
« Vastaus #1062 : 09.11.2006 14:21:33 »

Vaikka tämä onkin nyt kovin suosittua, lähestyn minäkin enkeleitä epätoivoissani ja epätietoisena. Nyt jos milloinkaan tarvitsisin ohjastusta miten edetä erityisesti ihmissuhteissani ja mitä tehdä outoa käyttäytymistä harrastavalle henkilölle? Johdatusta kaipaan, sillä luulen, että jos saan nämä kinkkiset ongelmat hoidetuiksi, muutkin asiat hoituvat. Smiley
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #1063 : 09.11.2006 17:30:52 »

Hei Rakkauden Enkeli!

Ystäväni pyytäisi enkeliapua.
tallennettu
Hemmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #1064 : 09.11.2006 23:09:51 »

Hei Rakkauden Enkeli,

Nostaisitko minulle kortin?

Kiittäen ja kumartaen,
Hemmi
tallennettu
Sivuja: 1 ... 69 70 [71] 72 73 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: