Sivuja: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 655753 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
pusu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #765 : 24.08.2006 15:30:22 »

Enkeli kiltti autatko minua ja katsotko minulle kortin; miten saan asiat jotka ovat pysähtyneet paikoilleen ratkaistua angel angel KIITOS KAUNIS smitten smitten smitten
tallennettu
levoton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40



Profiili
« Vastaus #766 : 24.08.2006 23:25:44 »

Hei Rakkauden Enkeli.

Tarvitsisin enkeleiden ohjausta parisuhteeseeni.

 smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #767 : 25.08.2006 12:39:51 »

Rakas Rakkauden enkeli  smitten

Olisiko mahdollista saada kortti  Smiley

Lari, sinulle tuli kortti:

JUMALALLINEN OHJAUS

Luota ja seuraa intuitiotasi. Se on Jumalan ja enkelten puhetta sinulle.

Sinua ohjataan Jumalallisesti juuri nyt. Sinun saamasi tunteet, tietäminen, visiot tai sisäinen äänesi yrittävät kertoa sinulle jotakin ja on erittäin tärkeätä, että luotat ja seuraat tätä opastusta.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #768 : 25.08.2006 12:41:38 »

Heissan!

Mulla on pattitilanne elämässäni, joka ei meinaa millään ratketa.  Embarrassed Rakastan miestä, jonka kanssa minulla on lapsi. Miehellä on myös tunteita minua kohtaan, mutta ei kuitenkaan pysty parisuhteeseen, koska pelkää jotain niin kovasti. Haluaisin seurustella hänen kanssaan vakavissani ja muuttaa yhteen ja muutenkin olla kuin "oikea" perhe. Löytyisko korteista jotain sanomaa mulle?

Kanervainen, sinulle tuli kortti:

LEIKKIMIELISYYS

Hauskuus ja leikkiminen ovat enkelten tapoja! He ohjaavat sinua lisäämään iloa elämääsi, ja haluavat sinun tietävän että hauskuus on tarpeellista, ei ylellisyyttä.

Enkelit tietävät, että sinulla on paljon vastuuta ja että tarvitset vakaata ajan virtaa, rahaa ja muita resursseja. Tämän kortin valikoitumisella, enkelit haluavat kuitenkin sinun tietävän, että säännölliset "annokset" hauskanpitoa auttaa sinua saavuttamaan tavoitteesi. Voit protestoida, että sinulla ei ole tarpeeksi aikaa, rahaa tai energiaa leikkiä. Silti enkelisi vakuuttavat sinulle, että leikkimielisyys on upea investointi/sijoitus, joka tuottaa välittömästi.

Kun pidät hauskaa ja naurat, rentoudut. Tämä rentoutuminen antaa sinulle suuremman ideoiden virran, henkisen yhteyden, Jumalallisen johdatuksen ja energiaa. Uudella inspiraatiolla ja energialla pystyt paremmin toteuttamaan haaveitasi. Sinun rentoutunut ja säteilevä persoonallisuutesi viehättää, sekä vetää luoksesi ihania ja avuliaita ihmisiä. Positiivinen olemuksesi luo uusia mahdollisuuksia sinulle. Kun katsot elämää tältä kannalta, sinulla ei ole varaa olla pitämättä hauskaa.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #769 : 25.08.2006 12:43:13 »

Enkeli kiltti autatko minua ja katsotko minulle kortin; miten saan asiat jotka ovat pysähtyneet paikoilleen ratkaistua angel angel KIITOS KAUNIS smitten smitten smitten

Pusu, sinulle tuli kortti:

LUOTTAMUS:

Luota itseesi ja usko, että Jumala ja enkelit ovat kanssasi. Pyydä heitä auttamaan sinua pääsemään irti peloistasi, jotka estävät sinua uskomasta "täysillä".

Enkelisi tietävät, että olet aikaisemmin pettynyt/kohdannut pettymyksiä. Nämä kokemukset ovat saattaneet heikentää uskoasi itseesi, toisiin ihmisiin tai jopa Jumalaan. Jokatapauksessa, enkelit muistuttavat sinua uskon tärkeydestä.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelit ilmoittavat itseensä uskomisen tärkeydestä. He tietävät, että sinä, kuten kuka tahansa on tehnyt virheitä menneisyydessä. Jokatapauksessa, nämä virheet eivät ole erkaannuttaneet sinua todellisesta itsestäsi. Sinulla on edelleen kaikkialla läsnä oleva Jumala sisälläsi, ja Jumala on erehtymätön. Enkelit pyytävät sinua uskomaan Jumalaan ja uskomaan heihin. He auttavat sinua uskomaan itseesi.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #770 : 25.08.2006 12:45:34 »

Hei Rakkauden Enkeli.

Tarvitsisin enkeleiden ohjausta parisuhteeseeni.

 smitten

Levoton, sinulle tuli kortti:

KESKITTÄMINEN

Ajattele mitä haluat, älä sitä mitä et halua. Vartioi ajatuksiasi huolella, koska ne luovat kokemuksesi.

Joskus tuntuu siltä, että ajatuksemme valitsee meidät, mutta se ei ole ikinä niin. Me aina itse valitsemme ajatuksemme, joka hetki. Ajatuksillamme on aina vaikutuksensa, eikä ole neutraaleja ajatuksia. Sekunnin murto-osassa kun ajattelet jotain, päätät myös ajatella niin. Joten harjoittelulla, voit opetella tarkkailemaan (ikäänkuin etukäteen) ja muuttamaan ajatuksiasi. Tämä vastaa täysin samaa, kuin laittaisit kätesi elämäsi "rattiin".

Voit luulla, että keskittymiskykysi on huono. Kuitenkin erehtymätön Jumalan mieli on omassa mielessäsi. Voit kokea uskomatonta keskittymiskykyä vakuuttamalla: "Olen kyvykäs keskittämään mieleni tahdon voimalla". Pidän kiinni vain rakastavista ajatuksista ja enkelini toimivat portin vartijoina saavuttaakseni vakaan rakkaudellisten ajatusten virran.


 smitten angel
tallennettu
Kanervainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #771 : 26.08.2006 09:18:57 »

 Smiley Kiitos Rakkauden enkeli!!!

Kanervainen koettaa muistaa hauskanpidon
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #772 : 26.08.2006 10:09:43 »

Kuka loi sen tunnevammaisten, sitoutumiskyvyttömien miesten generaattorin? buck2
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Astrobug
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161



Profiili
« Vastaus #773 : 27.08.2006 14:07:23 »

Mitä sanoo enkelikortti minulle?
tallennettu

(http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)   (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/bird3.gif) (http://animalscrazysmiles.pcdingo.net/images/budgerigar.gif)
levoton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40



Profiili
« Vastaus #774 : 27.08.2006 16:38:45 »

Voi, Rakkauden Enkeli.  smitten

Kylläpä kortti taas herätti.  laugh

Niin, ajatuksillahan sitä ohjaudutaan.

Ajattelinkin pari päivää sitten, että olen kyynistynyt. Ennen aloittaessani uutta ihmis- ja parisuhdetta, mietin millaista toisen osapuolen kanssa on elää ja tehdä kaikenlaista kivaa.  Smiley
Nykyisin ajattelen, että missäköhän asioissa tuon toisen kanssa mahtaa tulla ongelmia tai millaistakohan tuon kanssa on erota.   tickedoff

Pitääkin keskittyä tosissaan, etten kohta kannata ajatusta, että elämä pitäisi voida elää takaperin - ruumiinavauksella aloittamalla.  2funny
tallennettu
~Kata~
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 46


Kärlek är inte kärlek förrän du ger den till någon


Profiili
« Vastaus #775 : 28.08.2006 18:36:12 »

Hei!

Mitähän enkelikortti minulle sanoo?

Parisuhde päättyi aika vasta ja elämä on todella sekaisin..  Cry
Olisi mukava kuulla mitä enkelikortit kertovat..
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #776 : 28.08.2006 22:21:29 »

skorpioni luo nahkaansa,mitä sanovat enkelit uudelle 12-vuotiskaudelle?
tallennettu
jalava
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #777 : 29.08.2006 11:22:34 »

 :smitten:Hyvä rakkauden enkeli,voisitko nostaa kortin avokilleni ja lapseni isukille smittenkaunein kiitos!
tallennettu
pusu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #778 : 30.08.2006 10:49:45 »

Enkeli kiltti autatko minua ja katsotko minulle kortin; miten saan asiat jotka ovat pysähtyneet paikoilleen ratkaistua angel angel KIITOS KAUNIS smitten smitten smitten

Pusu, sinulle tuli kortti:

LUOTTAMUS:

Luota itseesi ja usko, että Jumala ja enkelit ovat kanssasi. Pyydä heitä auttamaan sinua pääsemään irti peloistasi, jotka estävät sinua uskomasta "täysillä".

Enkelisi tietävät, että olet aikaisemmin pettynyt/kohdannut pettymyksiä. Nämä kokemukset ovat saattaneet heikentää uskoasi itseesi, toisiin ihmisiin tai jopa Jumalaan. Jokatapauksessa, enkelit muistuttavat sinua uskon tärkeydestä.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelit ilmoittavat itseensä uskomisen tärkeydestä. He tietävät, että sinä, kuten kuka tahansa on tehnyt virheitä menneisyydessä. Jokatapauksessa, nämä virheet eivät ole erkaannuttaneet sinua todellisesta itsestäsi. Sinulla on edelleen kaikkialla läsnä oleva Jumala sisälläsi, ja Jumala on erehtymätön. Enkelit pyytävät sinua uskomaan Jumalaan ja uskomaan heihin. He auttavat sinua uskomaan itseesi.


 smitten angel

 Kiitos Enkeli; kylläpäs kolahti taas kohdallensa.
tallennettu
pusu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #779 : 30.08.2006 11:00:16 »

 Rakkuden Enkeli; kysyn  sinulta vielä yhden minulle tärkeän asian.
Mitä kortit näyttävät lapselleni? Cheesy angel :angel:Kiitollisena odotan vastaustasi smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 50 51 [52] 53 54 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: