Sivuja: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 655898 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Nasutar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8



Profiili
« Vastaus #735 : 14.08.2006 14:23:48 »

Rakkauden enkeli,

haluaisin myös tietää jotain tulevasta, koska se askarruttaa mieltäni. Mitä enkeleillä on minulle kerrottavana? Lähinnä olen kiinnostunut työtilanteestani; tarvitseeko olla huolissaan?
tallennettu
Blanka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Profiili
« Vastaus #736 : 14.08.2006 15:39:35 »

Hei, saisinko enkelikortin?
tallennettu
Sirpapa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #737 : 19.08.2006 11:40:07 »

Nostaisitko minulle kortin tälle hetkelle, siis lähiajalle... Kiitos kiltti
tallennettu

Tuli hevonen
Valkoinen sähköinen peili
Neitsyt - Neitsyt
Kuu Jousimies
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #738 : 19.08.2006 17:42:01 »

Mitähän enkelikortit 'kertoisivat' minulle tähän elämäntilanteeseeni?

Kiitos kaunis etukäteen Sinulle "Rakkauden enkeli" !
 angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #739 : 19.08.2006 20:53:19 »

Jos nostaisit minulle kortin, puhuisiko se tämän tai ensi vuoden suhteesta vai töistä? :Smiley Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #740 : 20.08.2006 01:27:43 »

Sireeni pyytää korttia...elämäntilanne yleensä, omat toiveet - ovatko ne liian korkealla, pyydänkö liikaa?

Sireeni, sinulle tuli kortti:

UUSI ALKU

Puhdas "sivu" esiintuodaan sinulle, kun nyt kohtaat tuoreita mahdollisuuksia ja uusia kokemuksia.

Syleile, hyväksy uusi elämääsi. Mukaanlukien uudet mahdollisuudet, ihmiset ja projektit. Enkelit tietävät, että muutos voi olla pelottavaa, joten he ympäröivät sinut rakkauden energialla. Kutsu heitä milloin tahansa pelkäät kohdata uusia tilanteita. He vahvistavat luottamustasi ja energiaa, jotta voit nauttia uusista aluistasi.

Joskus pidämme kiinni rutiineista, vain koska ne ovat tuttuja ja turvallisia. Tämän kortin valikoitumisella, enkelit pyytävät sinua olemaan avoin uusille asioille ja niiden lähestymiselle elämääsi. Ehkä nämä tilanteet opettavat sinulle uuden katsantokannan asioihin. Tai ehkä, ne kannustavat sinua oppimaan uusia taitoja/asioita. Mitä tahansa uusi alku onkaan sinulle, anna itsesi olla joustava tuoreille olosuhteille. Me opimme itsestämme uusien kokemusten kautta.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #741 : 20.08.2006 01:32:50 »

Haluaisin tietää korteilta: Miten käy tilanteeni erään ihmisen kanssa? Jatkuuko ystävyys vain muuttuuko tunne syvemmäksi? Olen tälle ihmiselle jo omat tunteeni paljastanut ja hänen reaktio ei ollut minun kannaltani suosiollinen.

Kaunis kiitos.

Hemmi, sinulle tuli kortti:

VOIMA

Anna lupa itsellesi ilmentää voimasi. Voimakkaana olo on turvallista sinulle, tietäen, että ilmennät voimaasi rakkaudella.

Sinulla on koko Luojasi voima sisälläsi! Koko Jumalallisen rakkauden voima, viisaus ja älykkyys on sinun ulottuvillasi. Sinulla on henkinen voima nähdä enkelit ja tulevaisuus. Sinulla on älyllinen voima, "päästä käsiksi" Yhden Mielen (Minä olen) viisauteen. Sinulla on tunteellinen voima, olla empaattinen muille, ja psyykkinen voima joka on todella rajaton.

Enkelit pyytävät sinua antamaan heille kaikki pelkosi, joita tunnet voimakkaana olemista kohtaan. Enkelisi näkevät hiljaisen ja kauniin puolen todellisesta voimastasi, juontaen/tullen ainoasta todellisesta voimasta universumissa: Jumalallisesta rakkaudesta. Anna itsesi loistaa tätä säteilevää rakkautta, että todellinen voimasi voi säteillä maailmaan ihmeitä tekevällä tavalla.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #742 : 20.08.2006 01:37:25 »

:smitten:Rakkauden Enkeli
  :smitten:Katsoisitko Enkelikortin miehelleni angel angel  angel
 Lämmin kiitos
 

Pusu, tämä kortti tuli miehellesi:

AIKOMUS

Sinun aikomuksesi luovat sinun kokemuksesi. Mitä haluat/tarkoitat tapahtuvaksi? Pidä huolta, että ajatuksesi ja tunteesi heijastavat todellisia aikomuksiasi.

Tämän kortin valinnalla, enkelit pyytävät sinua tekemään inventaariota odotuksistasi. Mitä odotat tapahtuvaksi tänään, huomenna tai tulevaisuudessa? Nämä odotukset ovat aikomustesi "siemeniä". Aikomus tarkoittaa sitä, että olet asettanut "maalin" ja aiot saavuttaa sen.

Aikomuksesi ajavat kokemuksiasi. Enkelit pyytävät sinua valitsemaan ja valamaan aikomuksesi rakkaudella. Näe itsesi ja toiset onnellisina, menestyvinä, ja rauhallisina. Pitäytyen näissä henkisesti suuntautuneissa aikomuksissa, autat itseäsi ja muita. Enkelit voivat auttaa sinua korvaamaan negatiiviset ajatustavat positiivisilla, enemmän voimaa antavilla ajatuksilla. Jos pyydät heiltä avustusta.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #743 : 20.08.2006 01:41:19 »

Rakkauden enkeli,

haluaisin myös tietää jotain tulevasta, koska se askarruttaa mieltäni. Mitä enkeleillä on minulle kerrottavana? Lähinnä olen kiinnostunut työtilanteestani; tarvitseeko olla huolissaan?

Nasutar, sinulle tuli kortti:

JUMALALLINEN OHJAUS

Luota ja seuraa intuitiotasi. Se on Jumalan ja enkelten puhetta sinulle.

Sinua ohjataan Jumalallisesti juuri nyt. Sinun saamasi tunteet, tietäminen, visiot tai sisäinen äänesi yrittävät kertoa sinulle jotakin ja on erittäin tärkeätä, että luotat ja seuraat tätä opastusta.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #744 : 20.08.2006 01:44:50 »

Hei, saisinko enkelikortin?

Blanka, sinulle tuli kortti:

SEESTEISYYS

Olet siirtymässä suuremman sisäisen rauhan ja tyyneyden aikaan.

Mielenrauha tarkoittaa sitä, että tuntee olonsa turvalliseksi ja tietää että siitä pidetään aina huolta. Vaikka sinun looginen mielesi ei pystyisi käsittämään miten jokin haaste voitetaan. Mielenrauha tarkoittaa luottamusta, että Jumala järjestää ihmeellisen ratkaisun. Tämän tyylinen usko on aina taattu, koska tällainen usko on avainasemassa, jotta voi kokea vastaavanlaisia ihmeitä.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelit vakuuttavat sinulle, että mielenrauha on sisälläsi. Voit tuntea itsesi seesteiseksi, vaikka keskellä suurta levottomuutta. On virhe luulla, että sinun tarvitsee odottaa, kunnes elämäsi on ongelmatonta, ennenkuin voit olla onnellinen ja rauhallinen. Oikeastaan se on päinvastoin. Ensin työskentelet kohti seesteisyyttä ja vasta sitten elämäsi haasteet vähenevät ja katoavat. Seesteisyys on sinun luontainen mielentilasi, ja enkelit työskentelevät parhaillaan kanssasi saavuttaaksesi tämän.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #745 : 20.08.2006 01:48:13 »

Nostaisitko minulle kortin tälle hetkelle, siis lähiajalle... Kiitos kiltti

Sirpapa, sinulle tuli kortti:

LUOTTAMUS:

Luota itseesi ja usko, että Jumala ja enkelit ovat kanssasi. Pyydä heitä auttamaan sinua pääsemään irti peloistasi, jotka estävät sinua uskomasta "täysillä".

Enkelisi tietävät, että olet aikaisemmin pettynyt/kohdannut pettymyksiä. Nämä kokemukset ovat saattaneet heikentää uskoasi itseesi, toisiin ihmisiin tai jopa Jumalaan. Jokatapauksessa, enkelit muistuttavat sinua uskon tärkeydestä.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelit ilmoittavat itseensä uskomisen tärkeydestä. He tietävät, että sinä, kuten kuka tahansa on tehnyt virheitä menneisyydessä. Jokatapauksessa, nämä virheet eivät ole erkaannuttaneet sinua todellisesta itsestäsi. Sinulla on edelleen kaikkialla läsnä oleva Jumala sisälläsi, ja Jumala on erehtymätön. Enkelit pyytävät sinua uskomaan Jumalaan ja uskomaan heihin. He auttavat sinua uskomaan itseesi.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #746 : 20.08.2006 01:50:30 »

Mitähän enkelikortit 'kertoisivat' minulle tähän elämäntilanteeseeni?

Kiitos kaunis etukäteen Sinulle "Rakkauden enkeli" !
 angel

Alkmene, sinulle tuli kortti:

YSTÄVYYS

Muutoksia ystävyyssuhteissasi on tapahtumassa.  Ole täysin rakastavan rehellinen itsellesi ja ystävillesi juuri nyt. Arvosta todellisen ystävän parantavaa vaikutusta.

Et ole vain muuttumassa sisäisesti, vaan elämäsi on muuttumassa myös ulkoisesti! Näiden muutosten joukossa ovat muunmuassa ystävyyssuhteesi. Ehkä pelkäät, että sinulla ei enää ole yhteisiä kiinnostuksen kohteita vanhojen ystäviesi kanssa. Tai ehkä mietit, kohtaatko uusia ystäviä, joiden kanssa voit jakaa läheisen suhteen.

Muutokset ystävyyssuhteissa ovat luonnollisia, ja enkelit pyytävät sinua luovuttamaan ihmissuhteesi heidän "käsiin". Tiedä, että Jumala ja enkelit suojelevat sinua ja ystäviäsi. He auttavat rakkaudellisesti sinua näissä muutoksissa. Tämä kortti myös todistaa/vakuuttaa, että olet valmis vastaanottamaan uuden ystävyyden ihmisten kanssa, jotka jakavat kanssasi samat kiinnostuksen kohteet ja kunnianhimosi/halusi.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #747 : 20.08.2006 01:53:58 »

Jos nostaisit minulle kortin, puhuisiko se tämän tai ensi vuoden suhteesta vai töistä? :Smiley Smiley

Golden Sphinx, sinulle tuli kortti:

ILMENTYMINEN

Sinulle on ilmentymässä uusia mahdollisuuksia ja yltäkylläisyyttä. Tiedä, että voit kokea, saada näitä lahjoja juuri nyt!

Sinun pyrkimyksesi, toivomasi asiat ovat tulossa luoksesi. Ne voivat tulla eri muodossa kuin olet odottanut, mutta palkkiot joita todella haluat- kuten rauhan tunne, turvallisuus ja onnellisuus ilmentyvät juuri kuten olet toivonut. Pyydä enkeleitäsi auttamaan sinua uskomaan kykyihisi ilmentää asioita. Tällä uskolla sinä ja Jumala voi tehdä mitä tahansa!

Tämä on tapahtumasarja jolla kaikki ajatukset saavat käsinkosketeltavan muodon. Ensin ne alkavat ideana, syntyneenä Jumalallisesta lähteestä. Sitten idea kohtaa tunteen. Jos tunne on rakastava ja hoivaava, idea ja tunne yhdessä luovat ilmenemiselle alun. Hoivaat vastasyntynyttä ideaasi uskomalla ja seuraamalla askel askeleelta ohjausta, jota Jumala ja enkelit antavat sinulle tunteidesi, uniesi ja visioidesi kautta.


 smitten angel
tallennettu
vedenneito
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27


Profiili
« Vastaus #748 : 20.08.2006 10:56:27 »

Hei,nostaisitko minullekin kortin sillä nyt on kaikki vanha poltettu pois astrologisessa merkityksessä, tuo 8-8-8 kolahti ! Hyppy tuntemattomaan,
tuo rahapuoli ja työt jospa niihin saisi vihjettä???
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #749 : 20.08.2006 11:07:57 »

aika hyvä kortti! pohdiskelen sitä samalla kun tarvon Saturnuksen rajoituksissa. Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 48 49 [50] 51 52 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: