Sivuja: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 655898 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Chervil
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314



Profiili
« Vastaus #615 : 10.07.2006 11:35:53 »

Kiitos, oli lohduttava viesti. Eli nyt työn pariin jotta osaisin ottaa ympäristön tuen ja avun vastaan enkä heti sulkeutuisi kuoreeni jos jotain uutta ilmassa. Avoimuutta, uskoa ja luottamusta tulevaan, yksinkertaisia asioita mitkä niin usein unohtaa.. 
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #616 : 12.07.2006 14:02:28 »

Hei Rakkauden enkeli!

Tuli yhtäkkiä ihan sellainen olo, että katsoisitkos minulle kortin tälle kesälle? Kiiitooos jo etukäteen!  smitten

Hannuli, sinulle tuli viesti:

ANTEEKSIANTO

Päästä irti vihasta ja katkeruudesta ja tunne itsesi parantuneeksi. Sinun ei tarvitse antaa anteeksi teolle/tapahtumalle, vaan vain ihmiselle, jotta saisit rauhan.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelisi ohjaavat sinua päästämään irti vihasta ja ärtymyksestä. He ymmärtävät, että sinulle voi olla täysin oikeutettua tuntea vihaa. Kuitenkin, he pyytävät sinua katsomaan kovaa hintaa, jonka maksat olemalla vihan "astiana".

Anteeksiantaminen ei tarkoita: "Se mitä sinä teit/teet on ihan ok." Vaan se yksinkertaisesti tarkoittaa, "En ole enää halukas kantamaan ympäriinsä kipua/tuskaa, jonka sinun tekosi sai aikaan". Kun pidämme anteeksiantamattomuutta sydämessämme, vahingoitamme ja rankaisemme loppuen lopuksi vain itseämme. Enkelisi auttavat sinua päästämään irti anteeksiantamattomuudesta, jos vain pyydät heidän apuaan.


 smitten angel
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #617 : 12.07.2006 22:48:02 »

Kaunis kiitos!  smitten

Juuri tuota anteeksiantamisen taitoa tarvitsen ja sitä yritän aktiivisesti kehittää, niin itseäni kuin eräitä muita kohtaan!
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Valo
Vieras
« Vastaus #618 : 14.07.2006 22:55:46 »

Pyydän sinulta "Tanssii enkeleiden kanssa" taas yhtä korttia. Kun vesi on niin suvannossa niin alkaa hirvittää..

 smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #619 : 14.07.2006 23:20:31 »

Pyydän sinulta "Tanssii enkeleiden kanssa" taas yhtä korttia. Kun vesi on niin suvannossa niin alkaa hirvittää..

 smitten

Ai että, Tanssii enkeleiden kanssa...  2funny  smitten Aivan mahtavan ihana ja hassun hauska "intiaaninimi" minulle. Kiittää ja niiaa.  coolsmiley Tanssii susien kanssa on muuten aivan ihana elokuva, yksi kaikkien aikojen parhaimmista. Juu mutta asiaan...

Eli sinulle tuli kortti:

LUOTTAMUS:

Luota itseesi ja usko, että Jumala ja enkelit ovat kanssasi. Pyydä heitä auttamaan sinua pääsemään irti peloistasi, jotka estävät sinua uskomasta "täysillä".

Enkelisi tietävät, että olet aikaisemmin pettynyt/kohdannut pettymyksiä. Nämä kokemukset ovat saattaneet heikentää uskoasi itseesi, toisiin ihmisiin tai jopa Jumalaan. Jokatapauksessa, enkelit muistuttavat sinua uskon tärkeydestä.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelit ilmoittavat itseensä uskomisen tärkeydestä. He tietävät, että sinä, kuten kuka tahansa on tehnyt virheitä menneisyydessä. Jokatapauksessa, nämä virheet eivät ole erkaannuttaneet sinua todellisesta itsestäsi. Sinulla on edelleen kaikkialla läsnä oleva Jumala sisälläsi, ja Jumala on erehtymätön. Enkelit pyytävät sinua uskomaan Jumalaan ja uskomaan heihin. He auttavat sinua uskomaan itseesi.


 smitten angel
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #620 : 14.07.2006 23:35:52 »

 angel Minä täällä hei - Minä Olen-läsnäolo, HEI!

Pyydän Rakkauden enkeliä välittämään minulle
symbolitietoa siitä,
mitä viimeöinen uneni tarkoittikaan,
liittyen Kosmisen Kristuksen heraldiikkaan?

Kiitän lämpimästi - ja hartaasti kuunnellen vastaanotan
varjellun enkelten sanoman.

 Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #621 : 14.07.2006 23:45:06 »

angel Minä täällä hei - Minä Olen-läsnäolo, HEI!

Pyydän Rakkauden enkeliä välittämään minulle
symbolitietoa siitä,
mitä viimeöinen uneni tarkoittikaan,
liittyen Kosmisen Kristuksen heraldiikkaan?

Kiitän lämpimästi - ja hartaasti kuunnellen vastaanotan
varjellun enkelten sanoman.

 Smiley

Uih noita sinun unia...  Cheesy ja enkelten sanoma on... Sinulle "pomppasi" kaksi korttia.  Shocked :

LUONTO

Ajan viettäminen yksin luonnossa on sinulle tärkeää. Vaikka vain viisi minuuttia puutarhassa olisi parantavaa sinulle juuri nyt.

Tämän kortin myötä, enkelit pyytävät sinua olemaan luonnossa vielä useammin, joka päivä jos mahdollista. Tämä kortti myös todistaa, että voisit olla onnellisempi eläessäsi enemmän maaseutumaisessa ympäristössä. Jos olet ajatellut muuttavasi pois kaupunkielämästä, ota tämä kortti huomioon valintasi tueksi.

Tämä kortti voi myöskin rohkaista sinua valitsemaan ammatin liittyen luontoon tai eläimiin. Esimerkiksi voisit nauttia puutarhanhoidosta, eläintenhoitajana, eläinlääkärinä, tai eläinten kasvattajana olemisesta. Tai sitten nauttisit "kaivautumisesta" eläinten kommunikaation maailmaan.

Sinun enkelisi, ja luonnon enkelit auttavat sinua löytämään ja antamaan lahjasi maailmalle. Auta heitä auttamaan sinua, viettämällä enemmän aikaa luonnossa.

OPISKELU

Sinä olet "kihloissa" oppimisen ja opiskelun kanssa juuri nyt. Sinun  enkelisi ohjaavat sinua ottamaan aikaa lukemiseen, kuunteluun ja kasvuun.

Tämä kortti vakuuttaa, että tämä on sinulle tärkeää aikaa oppia uusia ideoita tai taitoja. Ehkä tunnet ohjausta osallistua jollekin tunnille tms. ja tämä kortti vahvistaa tuon tunteen. Jos olet juuri jossain opiskelemassa/opiskelijana, enkelit pyytävät sinua jatkamaan.

Joskus kun olemme oppimisvaiheessa elämässämme, tulemme innokkaiksi testaamaan uutta tietämystämme. Oppimisen sijaan haluamme käyttää/soveltaa sitä mitä olemme jo oppineet. Kuitenkin, ajoitus on kaikki kaikessa, ja tämä kortti ohjaa sinua olemaan kiirehtimättä toiminnan suhteen.
Sensijaan, nauti oppimisen prosessista. Kasvu joka seuraa oppimisen kokemusta, on nautinnollista, jos muistamme keskittyä tässä ja nyt hetkeen.


 smitten angel Kiss
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #622 : 14.07.2006 23:49:59 »

Kiitos pomppis-viesteistä!

Todella olennaista, hyviiiin olennaista!!!

Jes!

 Tongue angel smitten
tallennettu
Valo
Vieras
« Vastaus #623 : 15.07.2006 00:16:57 »

Enkelit huomasivat samat möykyt siis, njaa. Teen vain tarvittavat toimenpitet ja tallennan ne naftaliiniin kolminenäisen pääkalloni ja rustottuneen häntäni kanssa. Kiitos, UGH! smitten
tallennettu
zylde
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 14


Profiili
« Vastaus #624 : 15.07.2006 10:28:26 »

Hei Rakkauden Enkeli!

Saisinko viestin enkeliltä? Kuulisin mielelläni mitä heillä on kerrottavaa minulle nykyhetken ja tulevaisuuden suhteen.

Läpöisin ajatuksin

 
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #625 : 15.07.2006 12:22:02 »

Hei Rakkauden Enkeli!

Saisinko viestin enkeliltä? Kuulisin mielelläni mitä heillä on kerrottavaa minulle nykyhetken ja tulevaisuuden suhteen.

Läpöisin ajatuksin

Zylde, sinulle tuli kortti:

JUMALLALLINEN AJOITUS

Kiinnitä huomiota "oviin", jotka ovat avautumassa ja sulkeutumassa sinulle juuri nyt. Kävele ovista jotka aukenevat, ja opi ovista jotka sulkeutuvat.

Sinun rukouksiisi vastataan; Siitä ei ole epäilystäkään. Kuitenkin, kaikki toimii Jumalallisen ajoituksen universaalien lakien mukaan. Tämä tarkoittaa sitä, että tiettyjen "palapelin palasten" täytyy osua kohdalleen jotta toiset osat voisivat tulla toteutettavaksi/täytettäväksi. Jos yrität hypätä tai kiirehtiä tiettyjen palasten yli, koko suunnitelmasta puuttuu tukeva/luotettava perusta.

Älä yritä pakottaa mitään ovia aukenemaan, jotka ovat sinulta suljetut. Sen sijaan, pyydä enkeltesi opastusta nähdäksesi onko ovi suljettu/sulkeutunut negatiivisten odotusten takia, vaiko vain yksinkertaisesti Jumalallisen ajoituksen vuoksi. Etsi muita ovia jotka aukenevat ja kulje niistä uskolla ja kiitollisuudella.


 smitten angel
tallennettu
Elsis
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #626 : 15.07.2006 16:29:25 »

Moikka Rakkauden Enkeli !

Olen ollut jonkin aikaa poissa täältä foorumilta ja uskomatonta, että täällä sinä vain jaksat edelleen kortteja nostella  smitten

Minulle tuli ihan pakottava tarve pyytää sinua nostamaan myös minulle kortti. Mielessä pyörii tällä hetkellä paljon kysymyksiä tulevaisuutta ajatellen. Eniten minua kiinnostaisi tietää muodostuuko minun ja erään periaatteessa minulle läheisen, mutta kuitenkin vieraan ihmisen välille vielä jonkinlainen ihmissuhde, niin että saisimme vielä oppia tuntemaan toisemme tämän elämän aikana. Lisäksi mietityttää näin lapsen kanssa kotona olleena tuleva syksy, pitäiskö mennä töihin, opiskelemaan vai jatkaa edelleen samalla linjalla kuin tähänkin asti. En teidä pitäisikö näitä asioita kysyä erikseen, mutta sinä varmasti tiedät.

Tuhannesti kiitoksia jo näin etukäteen vaivannäöstäsi  smitten !

Terveisin: Elsis
tallennettu

Aurinko: Oinas
Nouseva: Rapu
Kuu: Oinas
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #627 : 16.07.2006 13:53:53 »

Heippa taas Rakkauden Enkeli!

Minä olen miettinyt, kannattaako vielä pyytää sinua nostamaan uutta korttia minulle. Olisi kivaa jos voit nostaa uuden kortin. Se toisi hyvänmielen.

Tänä kesänä olen koko kesän töissä ilman lomaa. Se on ollut ihaninta kun olen päässyt yhtenä tai kahten viikonloppuna, ystävien kanssa viettämää iltaa ulos. En tiedä, onko minulla jokin rytmiveressä synnynnäisenä kun tanssiminen on tärkeää minulle. Vaikka disco musiikki on kovalla, se ei tahtia haittaa eikä korviani. Mukavaa on kun tapaa erilaisia ihmisiä ja heidän kanssaan voi keskustella. Ne illat antavat jonkinlaista voimaa ja hyväämieltä sekä mieli on sen jälkeen rento.

Poikani lähti viikko sitten inttii. Tietysti äiti on hiukan huolissaan.

Kiitos, etukäteen.

Terveisin Odessa

 smitten  smitten  smitten  smitten
 
tallennettu
max.79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 60


Shining


Profiili WWW
« Vastaus #628 : 17.07.2006 09:01:39 »

voisitko ystävällisesti nostaa korttia kun myt elämäntilanne kaipaa tienviittoja... yritin lähettää yv:n mutta ei tainnut onnistua. kiitos paljon!  smitten
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #629 : 17.07.2006 12:02:26 »

...nimesi mukaisesti kaipaisin jonkunlaista tienviittaa tähän rakkaus/ihmissuhde-kuviooni... Olen niin yksinäinen ja jotenkin ihan hukassa.
Onkohan minulle missään ketään.... sitä "sielunkumppania", sitä oikeaa, mitä vaan...

Suuri kiitos.... smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: