Sivuja: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 655962 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Miimuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #600 : 04.07.2006 16:39:53 »

             
     Kamalan uteliaaksi tulin minäkin! Jos vain kerkiät,mitä asiaa enkeleillä minulle,kannustusta,torua,neuvoa...olen ollut pahalla päällä ja hermostunut tänään,enkä keksi,mistä johtuu.En pidä itsestäni tällaisena  Angry
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #601 : 04.07.2006 18:16:46 »

Kiitos Enkeli. Kiitos  angel smitten smitten
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili WWW
« Vastaus #602 : 04.07.2006 20:29:51 »

Kiitos enkelille vastauksesta....jännä juttu, noinhan  se tietenki on. smitten
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #603 : 04.07.2006 20:53:07 »

Nyt rohkaistuu Pallaskissakin kysymään minkä viestin enkelit haluavat minun vastaanottavan ja ymmärtävän?

Pallaskissa, sinulle tuli kortti:

AIKOMUS

Sinun aikomuksesi luovat sinun kokemuksesi. Mitä haluat/tarkoitat tapahtuvaksi? Pidä huolta, että ajatuksesi ja tunteesi heijastavat todellisia aikomuksiasi.

Tämän kortin valinnalla, enkelit pyytävät sinua tekemään inventaariota odotuksistasi. Mitä odotat tapahtuvaksi tänään, huomenna tai tulevaisuudessa? Nämä odotukset ovat aikomustesi "siemeniä". Aikomus tarkoittaa sitä, että olet asettanut "maalin" ja aiot saavuttaa sen.

Aikomuksesi ajavat kokemuksiasi. Enkelit pyytävät sinua valitsemaan ja valamaan aikomuksesi rakkaudella. Näe itsesi ja toiset onnellisina, menestyvinä, ja rauhallisina. Pitäytyen näissä henkisesti suuntautuneissa aikomuksissa, autat itseäsi ja muita. Enkelit voivat auttaa sinua korvaamaan negatiiviset ajatustavat positiivisilla, enemmän voimaa antavilla ajatuksilla. Jos pyydät heiltä avustusta.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #604 : 04.07.2006 20:56:24 »

             
     Kamalan uteliaaksi tulin minäkin! Jos vain kerkiät,mitä asiaa enkeleillä minulle,kannustusta,torua,neuvoa...olen ollut pahalla päällä ja hermostunut tänään,enkä keksi,mistä johtuu.En pidä itsestäni tällaisena  Angry

Miimuli, sinulle tuli kortti:

ARKKIENKELI MIKAEL

Tämä voimakas arkkienkeli on kanssasi juuri nyt. Hän antaa sinulle rohkeutta ja auttaa sinua pääsemään irti pelon vaikutuksista.

Tämän kortin kautta, arkkienkeli Mikael ilmoittaa läsnäolostaan sinulle. Hän on todellisen rohkeuden symboli, johtuen tiedosta, että Jumalan rakkaus on ainoa voima mitä on. Mikael antaa sinun tietää/ymmärtää, että kun teet muutoksia elämässäsi ja kun kohtaat haasteita, olet suojassa ja turvassa. Jumala ja enkelit auttavat sinua pysymään rehellisenä itsellesi koettelevina aikoina.

Käy sydämestä sydämeen keskusteluja Mikaelin kanssa usein. Kaada pois hänelle kaikki huolesi. Älä huolehdi siitä, että annatko hänelle liikaa taakkaa kannettavaksi. Mikael, kuten kaikki arkkienkelit, on kykenevä olemaan kaikkien häntä tarvitsevien kanssa samanaikaisesti. Hänellä ei ole mitään rajoituksia ajan tai paikan kanssa, joten hän voi auttaa sinua ja muita samaan aikaan jatkuvasti.


 smitten angel
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #605 : 04.07.2006 21:38:27 »

Kiitos, Rakkauden Enkeli (ja muut enkelit  smitten). Tutkiskelen!
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Miimuli
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #606 : 05.07.2006 10:20:50 »


     Oi,kiitos,Rakkauden Enkeli! Oli jo illalla parempi olo,enää ei kiukutakaan.Nyt täytyy vielä perehtyä tuohon sanomaan..  Smiley

tallennettu
Olivia X
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45



Profiili
« Vastaus #607 : 07.07.2006 10:54:17 »

Mitähän ne minulle tahtoisivat sanoa?  Smiley
tallennettu
Chervil
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 314



Profiili
« Vastaus #608 : 07.07.2006 11:24:05 »

Täälläkin yksi utelias ja avuntarpeessa. Minkä viestin enkelit tahtovat minulle välittää?
tallennettu

Valkoinen Magneettinen Peili
sesari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #609 : 07.07.2006 22:30:10 »

Jos minä vastaliittyneenä myös kyselisin    smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #610 : 07.07.2006 22:46:06 »

Mitähän ne minulle tahtoisivat sanoa?  Smiley

Tycoon, sinulle tuli kortti:

LUOTTAMUS:

Luota itseesi ja usko, että Jumala ja enkelit ovat kanssasi. Pyydä heitä auttamaan sinua pääsemään irti peloistasi, jotka estävät sinua uskomasta "täysillä".

Enkelisi tietävät, että olet aikaisemmin pettynyt/kohdannut pettymyksiä. Nämä kokemukset ovat saattaneet heikentää uskoasi itseesi, toisiin ihmisiin tai jopa Jumalaan. Jokatapauksessa, enkelit muistuttavat sinua uskon tärkeydestä.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelit ilmoittavat itseensä uskomisen tärkeydestä. He tietävät, että sinä, kuten kuka tahansa on tehnyt virheitä menneisyydessä. Jokatapauksessa, nämä virheet eivät ole erkaannuttaneet sinua todellisesta itsestäsi. Sinulla on edelleen kaikkialla läsnä oleva Jumala sisälläsi, ja Jumala on erehtymätön. Enkelit pyytävät sinua uskomaan Jumalaan ja uskomaan heihin. He auttavat sinua uskomaan itseesi.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #611 : 07.07.2006 22:47:59 »

Täälläkin yksi utelias ja avuntarpeessa. Minkä viestin enkelit tahtovat minulle välittää?

Chevril, sinulle tuli kortti:

VASTAUS RUKOUKSIIN

Älä pelkää, rakastettu! Sinun rukouksesi on kuultu ja niihin on vastattu.

Kaikkiin rukouksiisi vastataan aina. Joskus sinusta ei ehkä tunnu siltä, koska vastaus tulee odottamattomin tavoin. Ehkä saat intuitiivisen tuntemuksen, tai uusi mahdollisuus ilmestyy, tai ehkä jokin kirja putoaa hyllystä tms. Enkelit vastaavat rukouksiimme hyvin usein antamalla meille jonkin idean tai informaation jollakin ihan arkipäiväisellä tavalla.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelit kehoittavat sinua olemaan erityisen tarkkavainen. Huomioi kaikki mitä kuulet, sanot, ajattelet ja tunnet. Ole erityisen tarkkana avulle joka tulee luoksesi, ja varmista, että todella hyväksyt tämän avun. Sinä ANSAITSET tämän avustuksen, ja monesti Jumala "pestaa" ihmisiä toimimaan maallisina "enkeleinä", jotka tuovat vastauksen rukouksiisi.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #612 : 07.07.2006 22:49:24 »

Jos minä vastaliittyneenä myös kyselisin    smitten

Sesari, sinulle tuli kortti:

IHMEET

Ihmeitä tapahtuu ympärilläsi jatkuvasti juuri nyt. Ala huomaamaan ne, ja tulet kokemaan vielä enemmän ihmeitä.

Tämä kortti on enkeleiden tapa kertoa sinulle, että odota ihmettä. Ehkä koetkin tarvitsevasi sellaista juuri nyt, koska et näe mitään muuta keinoa tarvitsemaasi ratkaisuun. Ole avoin ja anna Jumalan auttaa sinua selvittämään/ratkaisemaan haasteesi tavoilla jotka hämmästyttävät/yllättävät sinut. Avaat oven ihmeille kun luovutat pelkosi Jumalalle. Visualisoi enkelit kantamaan asiasi ja tunne itsesi Jumalan viisauden ja luovuuden tukemana.

Kun rentoudut, päästät irti lähteelle, saat vakuutuksen, että siunaukset ympäröivät sinua juuri nyt. Ole avoin luoksesi tulevalle ihmeelle.


 smitten angel
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #613 : 07.07.2006 22:51:06 »

Hei Rakkauden enkeli!

Tuli yhtäkkiä ihan sellainen olo, että katsoisitkos minulle kortin tälle kesälle? Kiiitooos jo etukäteen!  smitten
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
sesari
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #614 : 08.07.2006 09:40:38 »

Kiitos Rakkauden Enkeli, tuo on vahvistusta omille tunteilleni.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 39 40 [41] 42 43 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: