Sivuja: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 655892 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« Vastaus #585 : 03.07.2006 11:48:14 »

Oikein kylmät väreet nousivat iholleni lukiessani saamaani vastausta enkeleiltä...
Niin, niinhän se on... Tuota samaa viestiä suodatan itsekin koko ajan mutta miksi ihmeessä, en ole kuunnellut itseäni...? Kiitos sinulle tärkeästä viestistäsi ja tällä kertaa taidan toimia sen mukaisesti.... Smiley :Smiley
Vähän jääräpää taidan olla tuon oman intuitioni kuuntelemisen suhteen...

Lämmin halaus!  smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #586 : 03.07.2006 14:28:23 »

kysyn,vastattaisiinkohan minulle?
tallennettu
levoton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40



Profiili
« Vastaus #587 : 03.07.2006 22:34:04 »

Miten enkelit ohjaisivat minua tiellä, jolle olen nyt lähdössä?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #588 : 04.07.2006 00:03:03 »

kysyn,vastattaisiinkohan minulle?

Nikki, sinulle tuli kortti:

ANTAUTUMINEN & IRTIPÄÄSTÄMINEN

Päästä irti, hellitä ja salli Jumalan ja enkelten auttaa sinua. Kaikki josta päästät irti/luovut, korvautuvat jollakin paremmalla tai palaavat luoksesi parantuneina.

Kun tiukkaan pidät kiinni jostain osasta elämääsi joka ei toimi, sillä ei ole tilaa parantua. Olit sitten onneton rakkauselämän, talousasioiden, uran, kodin, tai terveyden suhteen, tämä kortti pyytää sinua päästämään irti. Jos "roikut" näissä asioissa pelolla, tyyliin: "Mitä jos en löydä jotakuta tai jotain parempaa?" Silloin tilanne vain pahenee.

Jokatapauksessa, jos olet halukas avaamaan kätesi ja antautumaan. Antamaan asioiden vapautua, silloin jompikumpi näistä asioista tulee tapahtumaan: Joko tilanne tulee "peseytymään pois" sinun elämästäsi ja korvautuu paremmalla tilanteella, tai sitten tilanne paranee ihmeellisellä tavalla. Tämän kortin valikoitumisella enkelit pyytävät sinua, ettet yritä kontrolloida tulevaa muutoksen ilmentymistä mieltäsi painavassa asiassa. Päästä irti, ja anna Jumalan auttaa sinua!


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #589 : 04.07.2006 00:05:08 »

Miten enkelit ohjaisivat minua tiellä, jolle olen nyt lähdössä?

Levoton, sinulle tuli kortti:

LAPSET

Sinua pyydetään kiinnittämään erityistä huomiota lapsiisi tai sisäiseen lapseesi juuri nyt. Uusia lapsia saattaa tulla elämääsi hyvin pian.

Tämä kortti viestittää, että enkelit näkevät tarpeesi leikkiin, hauskanpitoon, ja sisäisen lapsesi kunnioittamiseen. Ehkä aiot leikkiä omien lastesi tai lastenlastesi kanssa. Tai saattaisit nauttia hauskan pitämisestä jonkin toisen aikuisen kanssa tai tekemällä työtä joka liittyy lasten auttamiseen.

Ota aikaa kysyäksesi sisäiseltä lapseltasi: "Mitä sinä tunnet, kuinka voit?" ja "Mitä haluaisit tehdä?" Suunnittele iltapäivä, jolloin otat sisäisen lapsesi "ulos", tehden asioita jotka saavat sinun leikkisän puolesi lisääntymään/laajentumaan.  Keinu ja laske liukumäkeä puistossa. Ota päiväunet. Piirrä kadulle liidulla. Tai rakenna hiekkalinna.


 smitten angel
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #590 : 04.07.2006 00:16:43 »

Rakkauden enkeli, kiltti.

Katsotko minullekin viestin pitkästä aikaa?
Mihin suuntaan enkelit haluavat minun katsovan elämässäni?

Kiitos jo etukäteen.

 smitten    maarita         smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6585


Profiili WWW
« Vastaus #591 : 04.07.2006 00:58:39 »

"KÄDET YLÖS" sanoo chiron..minä antaudun,okei...kiitos!
sanooko se oikeesti noin;..palaavat luoksesi parantuneina?
ihmisellä on  chiron aspect_con aurinko venus...
ei auta itku markkinoilla,saat sen mistä luovut lupaa täysikuu..
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #592 : 04.07.2006 08:36:04 »

Hei, minä en ole tähän osallistunutkaan... eli millainen kortti minulle tulee?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #593 : 04.07.2006 10:13:15 »

Hei

Rakkausasioissa on riittänyt pohtimista viime aikoina, olisiko enkeleille minulle mitään viestiä aiheeseen liittyen?

Kiitollisena vastausta odotellen Daniella Smiley
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #594 : 04.07.2006 12:04:05 »

Rakkauden enkeli, kiltti.

Katsotko minullekin viestin pitkästä aikaa?
Mihin suuntaan enkelit haluavat minun katsovan elämässäni?

Kiitos jo etukäteen.

 smitten    maarita         smitten

Maarita, sinulle tuli kortti:

MERKIT

Kiinnitä erityistä huomiota viesteihin joita enkelit antavat sinulle nyt. Olet pyytänyt merkkiä, ja he antavat sinulle sen. Huomaa ja luota näihin merkkeihin.

Olet pyytänyt taivasta auttamaan. Nyt on sinun vuorosi kiinnittää huomiosi todisteisiin heidän avustaan. Tämä kortti tähdentää, että sinun enkelisi yrittävät saada huomiosi merkkeihin. He saattavat pyytää perhosta tai lintua lentämään lähellesi. Tai he saattavat vaikuttaa niin, että kuulet jonkin sopivan kappaleen useita kertoja. He saattavat laittaa jonkin esineen polullesi niin, että sinä varmasti huomaat sen. Tämän kortin valikoituminen on myös merkki enkeleiltäsi. He yrittävät "päästä läpi",- pyydän huomioi!


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #595 : 04.07.2006 12:05:29 »

Hei, minä en ole tähän osallistunutkaan... eli millainen kortti minulle tulee?


Kaurisenergiaa, sinulle tuli kortti:

ILMENTYMINEN

Sinulle on ilmentymässä uusia mahdollisuuksia ja yltäkylläisyyttä. Tiedä, että voit kokea, saada näitä lahjoja juuri nyt!

Sinun pyrkimyksesi, toivomasi asiat ovat tulossa luoksesi. Ne voivat tulla eri muodossa kuin olet odottanut, mutta palkkiot joita todella haluat- kuten rauhan tunne, turvallisuus ja onnellisuus ilmentyvät juuri kuten olet toivonut. Pyydä enkeleitäsi auttamaan sinua uskomaan kykyihisi ilmentää asioita. Tällä uskolla sinä ja Jumala voi tehdä mitä tahansa!

Tämä on tapahtumasarja jolla kaikki ajatukset saavat käsinkosketeltavan muodon. Ensin ne alkavat ideana, syntyneenä Jumalallisesta lähteestä. Sitten idea kohtaa tunteen. Jos tunne on rakastava ja hoivaava, idea ja tunne yhdessä luovat ilmenemiselle alun. Hoivaat vastasyntynyttä ideaasi uskomalla ja seuraamalla askel askeleelta ohjausta, jota Jumala ja enkelit antavat sinulle tunteidesi, uniesi ja visioidesi kautta.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #596 : 04.07.2006 12:09:04 »

Hei

Rakkausasioissa on riittänyt pohtimista viime aikoina, olisiko enkeleille minulle mitään viestiä aiheeseen liittyen?

Kiitollisena vastausta odotellen Daniella Smiley

Daniella, sinulle tuli kortti:

TAIKAVOIMA

Valloita takaisin sinun lapsenkaltainen ihmetys, vaisto ja kunnioitus. Tarkastele maailmaa taianomaisena paikkana.

Muistatko kun olit lapsi, kuinka taianomaiselta maailma vaikutti? Taianomaisuus ja sen aistiminen on sisäisen lapsemme henki. Jossain vaiheessa matkaa, kadotitko tuon ihmettelyn kyvyn?

Enkelit pyytävät sinua valloittamaan takaisin taianomaisen vaistosi muistamalla, että ihmeiden voima ympäröi sinua. Pyydä Jumalaa ja enkeleitä auttamaan sinua minkä tahansa asian kanssa- pienen tai ison. Älä huolehdi - sinä et ole siirtämässä enkeleitä "enemmän tärkeistä" tehtävistä, kun pyydät heidän apuaan arkisissa asioissa. He todella haluavat tukea sinua, jotta olisit vapaa murheista. Murehtimalla poissuljet lastenkaltaisen ilon ja ihmetyksen, jotka luottavat että heistä huolehditaan. Kun olet iloinen/riemuitset, sinun Jumalallinen valosi inspiroi kaikkia jotka näkevät sinut.


 smitten angel
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #597 : 04.07.2006 12:13:42 »

Nyt rohkaistuu Pallaskissakin kysymään minkä viestin enkelit haluavat minun vastaanottavan ja ymmärtävän?
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #598 : 04.07.2006 13:34:31 »

Rakkauden enkeli,

kiitos! Tuosta sain positiivisuutta kehitellä juuri päässäni alkanutta idea...

 smitten
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #599 : 04.07.2006 15:30:42 »

Kiitos Rakkauden enkeli!

Kumpa osaisin alkaa lukemaan 'merkkejä'.

Enkelit ovat jo tuoneet elämääni asioita, joita en kuvitellut koskaan kokevani.
Nyt on aika mietiskellä, miten osaan sen niveltää nykyiseen elämääni. Vai onko minun tarkoitus tosiaan muuttaa suuntaa, koska nykyinen ulkoinen elämäni on henkisesti välillä aikas raskasta.

Kiitos

 smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Sivuja: 1 ... 38 39 [40] 41 42 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: