Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 655749 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
marija
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 161


Löydät minut seuraavassa elämässä - ellet tässä..


Profiili
« Vastaus #540 : 23.06.2006 10:10:56 »

Kiitokset kauniit
tallennettu

Miun kans olis niin heleppo olla, saisi olla justiisa niin ku mie sanon.

Aurinko Ravussa
Kuu Oinaasa
Nousumerkki Neitsyt
Merkurius Ravussa
Venus Leijonassa
Mars Neitsyessä
Sideerinen Kaksonen
Maa-Hevonen
Keltainen Solaarinen Aurinko
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #541 : 24.06.2006 12:02:31 »

Hei Rakkauden enkeli!  smitten

Minulla on elämässäni edessä tärkeitä valintoja.
En kuitenkaan kysy enkeleiltä
oikein valitsemisen sanomaa,
vaan sanomaa siitä, tyytyäkö katsomiseen,
vaikka minulle tultaisiinkin esittämään tilaisuuksia
uusienkin valintojen tekemiseen "juusta jaahan".

Tyytyäkö silkan "katsomisen" valintaan:
seuraamaan kärsivällisesti asioiden lutviutumista eteenpäin?
- Vaikka koko maailma huutaisi minulle "valitse, valitse, valitse".

Kiitos vinkistä.  :Smiley
tallennettu
eppana
Astroholisti
*****
Viestejä: 1258



Profiili
« Vastaus #542 : 24.06.2006 12:33:42 »

Saisinko uuden kortin? Edellisestä oli paljon apua. Kiitos angel
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #543 : 25.06.2006 10:41:58 »

Rakkauden enkeli, katsoisitko taasen mitä kortti minulle kertoo?
Olen löytänyt hyvän ihmissuhteen,miehen, mutta pieniä ristiriitoja tullut esille. Pelottaa mitä tuleman pitää... Cry
                     
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #544 : 25.06.2006 16:01:57 »

Heippa, pitkästä aikaa Rakkauden enkeli. smitten

 Shocked  Mitä minulle on tapahtumassa?  :Smiley Ihan kuin olisin herännyt uudelleen eloon.  Smiley Se on hyvä asia, koska on menneisyydessä on ollut paljon mutkia matkassa. Eikä ole jaksanut kaikkea huolija ja suruja kantaa.  Smiley Kuukausi sitten aloitin tässä uudessa paikassa työt. Nyt ole ihastunut yhteen mies henkilöön. Hän on tosi komea ja karismaattinen ja hänen ääni on tosi miellyttävä. En ole nähnyt häntä kuin muutaman kerran työasioissa ja puhunut puhelimessa.

Aivan, kamalaa! Shocked Olen sentään naimissa  Kiss   Lips Sealed ollut 21 vuotta ja lapsiakin on neljä  Smiley  Smiley  Smiley  Smiley.

Toivottavasti, tämä ihastuminen menee ohitse tämän kesän aikana. Toivottavasti, tämä mies ei ole ihastunut minuun. Ajattelin, :Smiley tämän johtuvan siitä kun olin kaksi vuotta työttömänä. Jos, en ole tavannut riittävästi ihmisiä työttömyyteni aikana.
Olen ihmeissäni itseni kassa.  Shocked

Terveisin Odessa
 smitten  smitten  smitten  smitten

Odessa, sinulle tuli kortti:

IHMEET

Ihmeitä tapahtuu ympärilläsi jatkuvasti juuri nyt. Ala huomaamaan ne, ja tulet kokemaan vielä enemmän ihmeitä.

Tämä kortti on enkeleiden tapa kertoa sinulle, että odota ihmettä. Ehkä koetkin tarvitsevasi sellaista juuri nyt, koska et näe mitään muuta keinoa tarvitsemaasi ratkaisuun. Ole avoin ja anna Jumalan auttaa sinua selvittämään/ratkaisemaan haasteesi tavoilla jotka hämmästyttävät/yllättävät sinut. Avaat oven ihmeille kun luovutat pelkosi Jumalalle. Visualisoi enkelit kantamaan asiasi ja tunne itsesi Jumalan viisauden ja luovuuden tukemana.

Kun rentoudut, päästät irti lähteelle, saat vakuutuksen, että siunaukset ympäröivät sinua juuri nyt. Ole avoin luoksesi tulevalle ihmeelle.


 smitten angel


Kiitos, Rakkauden enkeli!

Hiukan helpotti jännitys, muttei kokonaan. Täytyy oppia ymmärtämään omaa itseäni. Ettei tarvitse säikähtää kaikista mitä ihmeitä tapahtuu ympärilläni.

Kiitän vielä, halauksen keran.

Odessa
 smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #545 : 25.06.2006 19:52:14 »

Hei Rakkauden enkeli!

Minulla ja ystävälläni on hyvin merkittävä tapaaminen, johon uskon olevan juuri enkelten johdatus mukana.

Otatko meille yhteisen kortin.  smitten
tallennettu
magne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #546 : 26.06.2006 18:55:48 »

Hei sinulle,

kiitos todella paljon viestistä. Oli aivan ihana viesti. Totta on, että olen tässä lähiaikoina jättänyt enkeleiden kanssa keskustelun vähemmälle. Olisinko tyhmyyttäni idiot2 vähän turhautunut odotteluun. Taidanpa taas tänään aloittaa tiiviimmän yhteydenpidon.

KIITOS kaunis sinulle  Smiley
tallennettu
levoton
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 40



Profiili
« Vastaus #547 : 26.06.2006 19:34:02 »

Voi, Rakkauden Enkeli, löytyisiköhän kauttasi sanomaa minulle.
Jokin ajaa minua johonkin, mutta mikä ja mihin?
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #548 : 26.06.2006 21:30:16 »

Hei Rakkauden enkeli!  smitten

Minulla on elämässäni edessä tärkeitä valintoja.
En kuitenkaan kysy enkeleiltä
oikein valitsemisen sanomaa,
vaan sanomaa siitä, tyytyäkö katsomiseen,
vaikka minulle tultaisiinkin esittämään tilaisuuksia
uusienkin valintojen tekemiseen "juusta jaahan".

Tyytyäkö silkan "katsomisen" valintaan:
seuraamaan kärsivällisesti asioiden lutviutumista eteenpäin?
- Vaikka koko maailma huutaisi minulle "valitse, valitse, valitse".

Kiitos vinkistä.  :Smiley

Rauhan enkeli, sinulle tuli kortti:

JUHLIMINEN

Hyviä uutisia, koska juhlat ovat täällä! On sinun aikasi nauttia työsi hedelmistä.

Enkelit haluavat sinun tietävän, että nyt on koittanut valon täyttämä aika elämässäsi. Olet työskennellyt kohti muutosten tekoa, ja sinun aikomuksesi ovat nyt saaneet muotonsa. Tämä on aikaa täyttää sydämesi kiitollisuudella.

Enkelit pyytävät sinua tämän kortin avulla pysymään lujasti kiinni tässä kiitollisuudessa. Olet kuin puutarhuri, joka istuttaa siemenet ja ravitsee niitä, koska hän uskoo että hänen uurastuksensa saa aikaan uutta kasvua. Jatka "siementesi" kastelemista ja hoitamista, ja näet niiden pian nousevan ja leviävän ylös maan pinnalle. Enkelit ovat "puutarha" kumppaneitasi, jotka auttavat sinua hoitamaan satoasi.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #549 : 26.06.2006 21:47:16 »

Saisinko uuden kortin? Edellisestä oli paljon apua. Kiitos angel

Eppana 78, sinulle tuli kortti:

ILMENTYMINEN

Sinulle on ilmentymässä uusia mahdollisuuksia ja yltäkylläisyyttä. Tiedä, että voit kokea, saada näitä lahjoja juuri nyt!

Sinun pyrkimyksesi, toivomasi asiat ovat tulossa luoksesi. Ne voivat tulla eri muodossa kuin olet odottanut, mutta palkkiot joita todella haluat- kuten rauhan tunne, turvallisuus ja onnellisuus ilmentyvät juuri kuten olet toivonut. Pyydä enkeleitäsi auttamaan sinua uskomaan kykyihisi ilmentää asioita. Tällä uskolla sinä ja Jumala voi tehdä mitä tahansa!

Tämä on tapahtumasarja jolla kaikki ajatukset saavat käsinkosketeltavan muodon. Ensin ne alkavat ideana, syntyneenä Jumalallisesta lähteestä. Sitten idea kohtaa tunteen. Jos tunne on rakastava ja hoivaava, idea ja tunne yhdessä luovat ilmenemiselle alun. Hoivaat vastasyntynyttä ideaasi uskomalla ja seuraamalla askel askeleelta ohjausta, jota Jumala ja enkelit antavat sinulle tunteidesi, uniesi ja visioidesi kautta.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #550 : 26.06.2006 21:49:24 »

Hei!
Voisitko katsoa minullekin jotain suuntaa-antavaa..  Kiitos!  smitten

Inkivääri, sinulle tuli kortti:

MERKIT

Kiinnitä erityistä huomiota viesteihin joita enkelit antavat sinulle nyt. Olet pyytänyt merkkiä, ja he antavat sinulle sen. Huomaa ja luota näihin merkkeihin.

Olet pyytänyt taivasta auttamaan. Nyt on sinun vuorosi kiinnittää huomiosi todisteisiin heidän avustaan. Tämä kortti tähdentää, että sinun enkelisi yrittävät saada huomiosi merkkeihin. He saattavat pyytää perhosta tai lintua lentämään lähellesi. Tai he saattavat vaikuttaa niin, että kuulet jonkin sopivan kappaleen useita kertoja. He saattavat laittaa jonkin esineen polullesi niin, että sinä varmasti huomaat sen. Tämän kortin valikoituminen on myös merkki enkeleiltäsi. He yrittävät "päästä läpi",- pyydän huomioi!


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #551 : 26.06.2006 21:59:41 »

Rakkauden enkeli, katsoisitko taasen mitä kortti minulle kertoo?
Olen löytänyt hyvän ihmissuhteen,miehen, mutta pieniä ristiriitoja tullut esille. Pelottaa mitä tuleman pitää... Cry
                     

Risama, sinulle tuli kortti:

VAPAUS

Enkelit ohjaavat sinua rakkaudella vapaasti ilmaisemaan todellisia ajatuksiasi ja tunteitasi.

Voit tuntea tämän hetkisessä elämäntilanteessasi olevasi ikäänkuin "ansassa". Tämän kortin saadessasi, enkelit pyytävät sinua oivaltamaan, että sinä olet ainoa vankilan pitäjä/johtaja omassa elämässäsi. Milloin tahansa huomaat, että sinulla on voima/valta olla vapaa, vapaus seuraa ja vapaudut. Kaikki mitä teet elämässäsi on valintaasi, ja sinä olet aina vapaa valitsemaan uudelleen, erilailla. Jopa vangit ovat vapaita valitsemaan ajatuksensa, jotta he tuntisivat rauhaa ja iloa missä tahansa olosuhteissa.

Ensi kerralla kun aloitat lauseen sanoilla: "Minun pitää, tai minun täytyy", pyydämme, että lopetat. Pyydä Jumalaa ja enkeleitä näyttämään sinulle joitain muita vaihtoehtoja. He joko auttavat sinua suorittamaan asiasi, tehtäväsi rakkaudellisessa tilassa, jotta et tuntisi olevasi "ansassa". Tai sitten he ohjaavat sinua tekemään jotain muuta, mitä todella rakastat.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #552 : 26.06.2006 22:01:37 »

Hei Rakkauden enkeli!

Minulla ja ystävälläni on hyvin merkittävä tapaaminen, johon uskon olevan juuri enkelten johdatus mukana.

Otatko meille yhteisen kortin.  smitten

Metsätonttu, sinulle ja ystävällesi tuli kortti:

MEDITAATIO

Meditaatio on erittäin tärkeätä sinulle juuri nyt. Nauti sen harjoittamisesta usein.

Hiljainen mieli kuulee enkelten äänen helpoiten. Tämä kortti on sinun enkeltesi tapa pyytää sinua hiljentämään mielesi, jotta sinun kommunikaatiosi enkelten kanssa on voimakas ja kirkas. Ensimmäiseksi aamuisin, vietä vähintään viisi minuuttia silmäsi suljettuina, ja hengitä syvään kolmesta neljään kertaan.

Kysy enkeleiltäsi kysymys, ja sitten kuuntele niin tarkkaan/intensiivisesti, kuten kuuntelisit rakasta ystävää. Älä kuitenkaan jännitä, tai pinnistä kuullaksesi. Jos "jahtaat" vastausta, se väistää sinut. Sen sijaan jatka hengittämistä syvään, sisään ja ulos ja anna itsesi rentoutua. Kerro itsellesi, että viestin saaminen enkeleiltä, enkelten kanssa kommunikointi on luontaista sinulle, ja että se on itseasiassa "arkipäiväistä". Mitä enemmän rentoutat mieltäsi, sitä helpompaa on kuulla vastaus.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #553 : 26.06.2006 22:04:05 »

Voi, Rakkauden Enkeli, löytyisiköhän kauttasi sanomaa minulle.
Jokin ajaa minua johonkin, mutta mikä ja mihin?

Levoton, sinulle tuli kortti:

MUSIIKKI

Enkelit ohjaavat sinua "uppoutumaan" kauniiseen musiikkiin. Musiikki nostaa henkesi ylös maallisista huolista ja kohottaa ajatuksesi jumalalliseen rakkauteen.

Enkelit ovat kanssasi ja haluavat auttaa sinua musiikin parantavilla vaikutuksilla. Tämän kortin valikoitumisella, enkelit pyytävät sinua lisäämään musiikkia elämääsi. He ohjaavat sinua soittamaan lempeätä taustamusiikkia kun pukeudut, teet työtä ja pidät hauskaa. He kehoittavat sinua myös viheltämään ja laulamaan usein.

Olet saattanut saada tämän kortin myös musikaalisen lahjakkuutesi vuoksi. Oletko viime aikoina tuntenut ohjausta/tarvetta säveltää laulua, osallistua johonkin musikaaliin, liittyä kuoroon, yhtyeeseen tai soittaa jotain soitinta? Nämä sisäiset "töytäisyt" saattavat tulla enkeleiltäsi, jotka näkevät sinun Jumalalta saadut lahjasi. He tietävät, että sinun musikaalinen lahjakkuutesi auttaa toisia. Joten, he pyytävät sinua olemaan maallinen enkeli ilmaisemalla laulun ja melodian lahjasi.


 smitten angel
tallennettu
Lari
Vieras
« Vastaus #554 : 26.06.2006 22:10:12 »

Saisinko minäkin uuden kortin  Smiley

Halipusuja sinulle Rakkauden enkeli  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 ... 35 36 [37] 38 39 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: