Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 656066 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Jinx
Vieras
« Vastaus #510 : 16.06.2006 11:51:11 »




Jinx, sinulle tuli kortti:

ARKKIENKELI MIKAEL

Tämä voimakas arkkienkeli on kanssasi juuri nyt. Hän antaa sinulle rohkeutta ja auttaa sinua pääsemään irti pelon vaikutuksista.

Tämän kortin kautta, arkkienkeli Mikael ilmoittaa läsnäolostaan sinulle. Hän on todellisen rohkeuden symboli, johtuen tiedosta, että Jumalan rakkaus on ainoa voima mitä on. Mikael antaa sinun tietää/ymmärtää, että kun teet muutoksia elämässäsi ja kun kohtaat haasteita, olet suojassa ja turvassa. Jumala ja enkelit auttavat sinua pysymään rehellisenä itsellesi koettelevina aikoina.

Käy sydämestä sydämeen keskusteluja Mikaelin kanssa usein. Kaada pois hänelle kaikki huolesi. Älä huolehdi siitä, että annatko hänelle liikaa taakkaa kannettavaksi. Mikael, kuten kaikki arkkienkelit, on kykenevä olemaan kaikkien häntä tarvitsevien kanssa samanaikaisesti. Hänellä ei ole mitään rajoituksia ajan tai paikan kanssa, joten hän voi auttaa sinua ja muita samaan aikaan jatkuvasti.


 smitten angel

Kiitos tosi paljon!  smitten
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #511 : 16.06.2006 17:02:41 »

Kiitos Rakkauden enkeli!
Kyllä ihmeitä aina kannattaa odottaa. Olet oikeassa siinä, että ihmeitä tapahtuu koko ajan. Tarttee vaan avata silmät ja huomata ne. Kiitos tästä muistutuksesta.

Rakkautta ja harmoniaa elämääsi!     smitten
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #512 : 16.06.2006 18:11:18 »

Hei Enkeli  angel

Olen totaalisen väsynyt. En jaksa uskoa yhtään mihinkään. Pyörin valtavassa 'tuskansäälissä' ja tiedän, että se kyllä menee ohi. Mutta tietoisuus siitä, ei helpota tilannetta yhtään.
Jos maailmassa on ihmeitä, ne ihmeet eivät ole kohdanneet minua.
Nyt tiedän mikä on suuntani, se on kristallinkirkkaasti edessäni - toiveena. Astrologia. Sen asian kunnolla oppiminen. Apua on saatavilla, mutta jotta tästä kaikesta päästään eteenpäin, tarvitaan, ikävä kyllä rahaa.
Kaipaan suunnattomasti sosiaalisuutta, joka on minimissä. Tähänkään seikkaan ei ole tullut muutosta. Sillä se on avain kaikkeen siihen mitä minä sisälläni kannan, olen ryhmätyöskentelijä.
En jaksa pyydellä, en anella, jos kerran ei, niin se on sitten ei, eikä jupinoita.
Että tällaista synkkyyttä meikäläisellä, miten haluat olla avuksi, miten vakuutat minut, että asoilla on tapana järjestyä?
Kun olisikin, piirtäisin ristin seinään.
Synkistellen
Starainen Cry
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #513 : 16.06.2006 20:57:52 »

Sattuipa taas hassusti: sain sinulta tänään enkelikortin MERKIT ja nyt nukkuessani vauvani vieressä iltäpäiväunia, viereisessä huoneessa meni tv itsestään päälle melko kovalle(miehen kanssa myöhemmin asiaa ihmetellessäni hän sanoi tv:n sitäpaitsi olleen äänettömällä ja todellakin suljettuna!), sieltä tuli jotakin lastenohjelmaa ja parhaillaan laulu, jota en sen enempää kuunnellut paitsi viimeiset sanat jäivät mieleeni ja ne kehottivat olemaan murehtimatta ja olemaan iloinen. Sopii kuin halko päähän mulle tällä hetkellä Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #514 : 16.06.2006 21:35:15 »

Hei Rakkauden Enkeli!!

Tällä hetkellä olen todella onnellinen, ehkä onnellisin pariin vuoteen, mutta huominen jännittää kovasti... Peikkoja on edessä ja pelkään että petyn taas pahasti, mutta näyttäisikö korttisi, olenko menossa oikeaan suuntaan?

 smitten
tallennettu

Nahna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #515 : 18.06.2006 18:38:49 »

 smitten Hei Enkeliini

Nostaisitko kortin myös minulle ja nelijalkaiselle ystävälleni. Meillä on ollut vähän murheita ja tulevaisuus askarruttaa tällä hetkellä kovin.

Kiitos Sinulle  angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #516 : 18.06.2006 21:16:39 »

Hei Enkeli  angel

Olen totaalisen väsynyt. En jaksa uskoa yhtään mihinkään. Pyörin valtavassa 'tuskansäälissä' ja tiedän, että se kyllä menee ohi. Mutta tietoisuus siitä, ei helpota tilannetta yhtään.
Jos maailmassa on ihmeitä, ne ihmeet eivät ole kohdanneet minua.
Nyt tiedän mikä on suuntani, se on kristallinkirkkaasti edessäni - toiveena. Astrologia. Sen asian kunnolla oppiminen. Apua on saatavilla, mutta jotta tästä kaikesta päästään eteenpäin, tarvitaan, ikävä kyllä rahaa.
Kaipaan suunnattomasti sosiaalisuutta, joka on minimissä. Tähänkään seikkaan ei ole tullut muutosta. Sillä se on avain kaikkeen siihen mitä minä sisälläni kannan, olen ryhmätyöskentelijä.
En jaksa pyydellä, en anella, jos kerran ei, niin se on sitten ei, eikä jupinoita.
Että tällaista synkkyyttä meikäläisellä, miten haluat olla avuksi, miten vakuutat minut, että asoilla on tapana järjestyä?
Kun olisikin, piirtäisin ristin seinään.
Synkistellen
Starainen Cry

Stareyes, sinulle tuli kortti:

TASAPAINO

Ovatko aikataulusi keikahtaneet/pettäneet viime aikoina? Pidä huoli, että sinulla säilyy tasapaino työn, vapaa-ajan, henkisyyden, liikunnan, opiskelun ja ihmissuhteiden välillä .

Enkelit tietävät, että sinä olet kiireinen monine maallisine velvollisuuksinesi. He haluavat auttaa sinua velvollisuuksissasi tasapainon avulla. Milloin tahansa aikataulumme tulevat kohtuuttomiksi/epäsuhtaisiksi, energiamme laskee. Madaltunut energia aiheuttaa illuusion, että ei ole tarpeeksi aikaa, tunteja päivässä. Josta seuraa virheellinen käsitys ajan rajallisuudesta.

Sinun enkelisi pyytävät sinua lisäämään säännöllisen/sopivan "annoksen" meditaatiota, liikuntaa ja vapaa-aikaa päiviisi. He tietävät, että tasapainoittamalla elämäsi työn, vapaa-ajan, henkisyyden, liikunnan ja ihmissuhteiden välillä auttavat sinua kasvamaan ja tuntemaan iloa. Jos tunnet itsesi rasittuneeksi kaikkien velvollisuuksien keskellä, älä epäröi pyytää Jumalaa ja enkeleitäsi nostaa taakkaa harteiltasi.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #517 : 18.06.2006 21:18:09 »

Sattuipa taas hassusti: sain sinulta tänään enkelikortin MERKIT ja nyt nukkuessani vauvani vieressä iltäpäiväunia, viereisessä huoneessa meni tv itsestään päälle melko kovalle(miehen kanssa myöhemmin asiaa ihmetellessäni hän sanoi tv:n sitäpaitsi olleen äänettömällä ja todellakin suljettuna!), sieltä tuli jotakin lastenohjelmaa ja parhaillaan laulu, jota en sen enempää kuunnellut paitsi viimeiset sanat jäivät mieleeni ja ne kehottivat olemaan murehtimatta ja olemaan iloinen. Sopii kuin halko päähän mulle tällä hetkellä Smiley


 Wink  smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #518 : 18.06.2006 21:21:24 »

Hei Rakkauden Enkeli!!

Tällä hetkellä olen todella onnellinen, ehkä onnellisin pariin vuoteen, mutta huominen jännittää kovasti... Peikkoja on edessä ja pelkään että petyn taas pahasti, mutta näyttäisikö korttisi, olenko menossa oikeaan suuntaan?

 smitten

LEIKKIMIELISYYS

Hauskuus ja leikkiminen ovat enkelten tapoja! He ohjaavat sinua lisäämään iloa elämääsi, ja haluavat sinun tietävän että hauskuus on tarpeellista, ei ylellisyyttä.

Enkelit tietävät, että sinulla on paljon vastuuta ja että tarvitset vakaata ajan virtaa, rahaa ja muita resursseja. Tämän kortin valikoitumisella, enkelit haluavat kuitenkin sinun tietävän, että säännölliset "annokset" hauskanpitoa auttaa sinua saavuttamaan tavoitteesi. Voit protestoida, että sinulla ei ole tarpeeksi aikaa, rahaa tai energiaa leikkiä. Silti enkelisi vakuuttavat sinulle, että leikkimielisyys on upea investointi/sijoitus, joka tuottaa välittömästi.

Kun pidät hauskaa ja naurat, rentoudut. Tämä rentoutuminen antaa sinulle suuremman ideoiden virran, henkisen yhteyden, Jumalallisen johdatuksen ja energiaa. Uudella inspiraatiolla ja energialla pystyt paremmin toteuttamaan haaveitasi. Sinun rentoutunut ja säteilevä persoonallisuutesi viehättää, sekä vetää luoksesi ihania ja avuliaita ihmisiä. Positiivinen olemuksesi luo uusia mahdollisuuksia sinulle. Kun katsot elämää tältä kannalta, sinulla ei ole varaa olla pitämättä hauskaa.



 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #519 : 18.06.2006 21:26:49 »

smitten Hei Enkeliini

Nostaisitko kortin myös minulle ja nelijalkaiselle ystävälleni. Meillä on ollut vähän murheita ja tulevaisuus askarruttaa tällä hetkellä kovin.

Kiitos Sinulle  angel

Aaro, sinulle "tippui" kaksi korttia, joten laitan ne molemmat:

JUMALALLINEN OHJAUS

Luota ja seuraa intuitiotasi. Se on Jumalan ja enkelten puhetta sinulle.

Sinua ohjataan Jumalallisesti juuri nyt. Sinun saamasi tunteet, tietäminen, visiot tai sisäinen äänesi yrittävät kertoa sinulle jotakin ja on erittäin tärkeätä, että luotat ja seuraat tätä opastusta.

Jos nostit useamman kuin yhden kortin, kiinnitä erityistä huomiota jotka ovat tämän kortin molemmin puolin. Ne sisältävät tärkeitä ohjeita sinulle. Nämä lähellä olevat kortit sisältävät viitteitä viestistä, jonka enkelit yrittävät sinulle esittää.

YKSINÄISYYTEEN VETÄYTYMINEN

Vietä jonkin aikaa yksin hiljaisin ajatuksin. Selkiytä/puhdista mielesi, ja keskity sinun totuuteesi ja tärkeisiin asioihin.

Vaaditko itseltäsi liikaa, Jumalan rakastettu lapsi? Enkelit muistuttavat meitä, että lepo on luonnollinen asia elämän kiertokulussa kaikelle elävälle. Ajattele mahtavaa tammea joka kasvaa pyrähdyksinä ja sitten lepää. Se vetää ravintonsa syvältä maan uumenista, ja se ottaa aikansa ennenkuin kasvaa taas ylöspäin. Aivan kuten tammi ravitsee itseään, on sinunkin tärkeää ravita itseäsi hengen ja mielen "ruoalla".

Kun lepäät, ota aikaa heijastaaksesi sydämesi todellisia tuntoja ja haluja. Enkelisi puhuvat sinulle sydämesi kautta. Kun kuuntelet ja kunnioitat tunteitasi, kävelet käsi kädessä Jumalan ja enkelten kanssa. Tulet tietämään, että se on todellista Jumalallista ohjausta, eikä vain mielikuvitustasi tai toiveajattelua, jos se puhuu halustasi/intohimostasi muuttaa maailmaa.


 smitten angel
tallennettu
Loume
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 77


Profiili
« Vastaus #520 : 19.06.2006 01:18:34 »

Pitää taas uudestaan pyytää apuasi, kun viimeksikin se niin hyvin onnistui Smiley

Eli. Minulle selvisi tuleva opiskelupaikka, jota kohtaan nousi aikamoiset ennakkoluulot, siis itse paikkaa ja varsinkin sen ihmisiä kohtaan. Ovatko nuo ennakkoluulot aivan turhia ja tulenko loppujenlopuksi viihtymään hyvin siellä?
Kiitos taas kovasti  smitten
tallennettu

Nousumerkki Vaaka
Aurinko Vaa'assa
Kuu Jousimiehessä
Merkurius Skorpionissai
Venus Vaa'assa
Mars kaksosissa
enkelitär
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #521 : 19.06.2006 13:43:10 »

Voisitko nostaa minulle kortin  :Smiley?
tallennettu
fairytales
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #522 : 19.06.2006 15:05:22 »

hei rakas rakkauden enkeli!!

nostaisitko minulle kortin,kun minua niin suresti huolettaa rakkaus asiat...
minusta tuntuu että olen rakastunut/-massa,mutta tunne taitaa olla aika yksipuolinen...


kiitos etukäteen  smitten
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #523 : 19.06.2006 19:18:38 »


LEIKKIMIELISYYS

Hauskuus ja leikkiminen ovat enkelten tapoja! He ohjaavat sinua lisäämään iloa elämääsi, ja haluavat sinun tietävän että hauskuus on tarpeellista, ei ylellisyyttä.

Enkelit tietävät, että sinulla on paljon vastuuta ja että tarvitset vakaata ajan virtaa, rahaa ja muita resursseja. Tämän kortin valikoitumisella, enkelit haluavat kuitenkin sinun tietävän, että säännölliset "annokset" hauskanpitoa auttaa sinua saavuttamaan tavoitteesi. Voit protestoida, että sinulla ei ole tarpeeksi aikaa, rahaa tai energiaa leikkiä. Silti enkelisi vakuuttavat sinulle, että leikkimielisyys on upea investointi/sijoitus, joka tuottaa välittömästi.

Kun pidät hauskaa ja naurat, rentoudut. Tämä rentoutuminen antaa sinulle suuremman ideoiden virran, henkisen yhteyden, Jumalallisen johdatuksen ja energiaa. Uudella inspiraatiolla ja energialla pystyt paremmin toteuttamaan haaveitasi. Sinun rentoutunut ja säteilevä persoonallisuutesi viehättää, sekä vetää luoksesi ihania ja avuliaita ihmisiä. Positiivinen olemuksesi luo uusia mahdollisuuksia sinulle. Kun katsot elämää tältä kannalta, sinulla ei ole varaa olla pitämättä hauskaa.



 smitten angel

Kiitos!!!  smitten smitten smitten

Sopii hyvin tähän hetkeen ja aikaan!!
Minulla on uusi kissavauva, jonka kanssa pitää leikkiä ja töissä saa leikkiä lasten kanssa, jospa vielä kohtaisin oman "leikkikaverin"...  :Smiley

Emelia
tallennettu

Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #524 : 19.06.2006 19:54:09 »

Kiitos paljon Rakkauden Enkeli smitten smitten smitten
*niiaa syvään ja kumartaa* coolsmiley coolsmiley
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Sivuja: 1 ... 33 34 [35] 36 37 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: