Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 656037 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #315 : 03.04.2006 00:04:33 »

smitten Kiss smitten Kiss smitten Kiss TEILLE KAIKILLE!
tallennettu
saru
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 25



Profiili
« Vastaus #316 : 03.04.2006 21:10:59 »

KIITOS! Ihanaa, että jaksat vielä  Kiss jatkaa tätä ketjua...

Olipa mielenkiintoinen vastaus. Menetin nimittäin täysin intuitioni tuossa suhteessa....sillä oma intuitio sanoi toista kun käytäntö....
.... olenpa taas lähtöpisteessäni!  :Smiley Ja oma intuitio sanoo... mihinkä luottaisin ? No ainakin sait aikaiseksi Ajattelua!!!

Kiitos Sinulle siitäkin!
tallennettu

Avaa sylisi muutoksille mutta älä anna arvojesi kadota!
Lez
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69



Profiili
« Vastaus #317 : 03.04.2006 21:50:24 »

Toivottavasti jatkat vielä.  Smiley

Voisitko nostaa minullekin enkelikortin. Minä haluaisin tietää onko minulla minkäänlaista toivoa mieltä eniten askarruttavassa asiassa, eli tuleeko minusta koskaan äitiä?  Undecided
tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
sirmakka
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #318 : 04.04.2006 07:26:49 »

]
Moi Rakkauden Enkeli!

Joku tarttee taas apua enkeleiltä, ehkä enemmän kuin pitkiin, pitkiin aikoihin. Neuvot alkaa loppua kesken ja voimat myös...  Cry

Nostaisitko siis kortin? Pliis?Minulla on niin paha olo että pelkään että romahdan kaiken nykyisen alle.
Aamut ja päivät ovat raskaita enkä keksi mitään miten auttaisin itseni ulos tästä......
Pelkään uutta masennusta.....
 Sad Sad Sad Sad
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 700



Profiili
« Vastaus #319 : 04.04.2006 10:31:42 »

Nimimerkkini mukaisesti aloitan nyt tähän viestiketjun, jossa minua voi pyytää "nostamaan" vasta hankituista enkelikorteistani JUURI SINULLE sopivan kortin johonkin askarruttavaan asiaan tai elämäntilanteeseen liittyen. Mitään tarkkaa vastausta näillä korteilla EI sitten saa, mutta on niissä aina jokin sopiva sanoma kulloiseenkin tilanteeseen. Ja oman intuitiosi kautta kortin sanoma "aukeaa" sinulle itsellesi parhaiten sopivalla tavalla. Älkää ottako vastauksia/näitä kortteja kuitenkaan liian vakavasti.

Itse tässä aluksi mietin, että kannattaako tämä tällainen täällä astrossa, niin sainpa korteilta vastaukseksi (tässä samalla yksi hyvä esimerkki minkätyylisiä nämä kortit ovat):

 smitten Hei Rakkauden Enkeli!

Tämä sivu löytyi tänään ja pyytäisinkin sinua avittamaan Enkelivastauksella omaan seisovaan tilanteeseeni Embarrassed
Kiitos vastauksestasi  smitten smitten smitten

mateve Wink
tallennettu

mateve
katjakos
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #320 : 06.04.2006 12:07:11 »

Kiitos Enkeli! angel
Jotain tämän suuntaista on alkanutkin tapahtumaan pikkuhiljaa.. Grin

KK
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #321 : 06.04.2006 12:15:39 »

Rakkauden Enkeli!!!

Voisitkohan nostaa kortin minulle?!?
Mietittää tämä oma tulevaisuus.. jos se vaikka avautuisi pikkuhiljaa...  idiot2
Muutenkin tuntuu että tämän hetkinen elämä junnaa vaan paikallaan...  Sad
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #322 : 06.04.2006 12:58:56 »

Olen pahoillani, etten ole vielä vastaillut teille.  Embarrassed Huomenna lupaan, että saatte vastauksenne enkelikortein...  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #323 : 07.04.2006 12:06:00 »

Toivottavasti jatkat vielä.  Smiley

Voisitko nostaa minullekin enkelikortin. Minä haluaisin tietää onko minulla minkäänlaista toivoa mieltä eniten askarruttavassa asiassa, eli tuleeko minusta koskaan äitiä?  Undecided

Lez sinulle tuli kortti:

AIKOMUS

Sinun aikomuksesi luovat sinun kokemuksesi. Mitä haluat/tarkoitat tapahtuvaksi? Pidä huolta, että ajatuksesi ja tunteesi heijastavat todellisia aikomuksiasi.

Tämän kortin valinnalla, enkelit pyytävät sinua tekemään inventaariota odotuksistasi. Mitä odotat tapahtuvaksi tänään, huomenna tai tulevaisuudessa? Nämä odotukset ovat aikomustesi "siemeniä". Aikomus tarkoittaa sitä, että olet asettanut "maalin" ja aiot saavuttaa sen.

Aikomuksesi ajavat kokemuksiasi. Enkelit pyytävät sinua valitsemaan ja valamaan aikomuksesi rakkaudella. Näe itsesi ja toiset onnellisina, menestyvinä, ja rauhallisina. Pitäytyen näissä henkisesti suuntautuneissa aikomuksissa, autat itseäsi ja muita. Enkelit voivat auttaa sinua korvaamaan negatiiviset ajatustavat positiivisilla, enemmän voimaa antavilla ajatuksilla. Jos pyydät heiltä avustusta.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #324 : 07.04.2006 12:14:35 »

]
Moi Rakkauden Enkeli!

Joku tarttee taas apua enkeleiltä, ehkä enemmän kuin pitkiin, pitkiin aikoihin. Neuvot alkaa loppua kesken ja voimat myös...  Cry

Nostaisitko siis kortin? Pliis?Minulla on niin paha olo että pelkään että romahdan kaiken nykyisen alle.
Aamut ja päivät ovat raskaita enkä keksi mitään miten auttaisin itseni ulos tästä......
Pelkään uutta masennusta.....
 Sad Sad Sad Sad

Sirmakka, sinulle tuli kortti:

LUOTTAMUS

Luota itseesi ja usko, että Jumala ja enkelit ovat kanssasi. Pyydä heitä auttamaan sinua pääsemään irti peloistasi, jotka estävät sinua uskomasta "täysillä".

Enkelisi tietävät, että olet aikaisemmin pettynyt/kohdannut pettymyksiä. Nämä kokemukset ovat saattaneet heikentää uskoasi itseesi, toisiin ihmisiin tai jopa Jumalaan. Jokatapauksessa, enkelit muistuttavat sinua uskon tärkeydestä.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelit ilmoittavat itseensä uskomisen tärkeydestä. He tietävät, että sinä, kuten kuka tahansa on tehnyt virheitä menneisyydessä. Jokatapauksessa, nämä virheet eivät ole erkaannuttaneet sinua todellisesta itsestäsi. Sinulla on edelleen kaikkialla läsnä oleva Jumala sisälläsi, ja Jumala on erehtymätön. Enkelit pyytävät sinua uskomaan Jumalaan ja uskomaan heihin. He auttavat sinua uskomaan itseesi.


Et ole yksin. Voimia, rakkautta ja valoa sinulle!  smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #325 : 07.04.2006 12:31:58 »


smitten Hei Rakkauden Enkeli!

Tämä sivu löytyi tänään ja pyytäisinkin sinua avittamaan Enkelivastauksella omaan seisovaan tilanteeseeni Embarrassed
Kiitos vastauksestasi  smitten smitten smitten

mateve Wink

Mateve, sinulle tuli kortti:

TUKI

Jumala, enkelit ja ylösnousseet mestarit jotka rakastavat, suojelevat ja ohjaavat sinua, suojelevat sinua juuri nyt. Et ole yksin. Olet turvassa!

Tämä kortti vakuuttaa ja varmistaa, että sinä olet osa mahtavaa ja voimakasta hyväntahtoisten "olentojen" tiimiä. He ympäröivät, opastavat ja rakastavat sinua jatkuvasti ja lakkaamatta. Jos olet vaarassa, he "tulevat väliin" varoituksin tai hengen pelastavin tavoin. Jos olet peloissasi, he lohduttavat sinua Jumalallisen rakkauden energialla. Jos olet hämmentynyt, he kuiskailevat ohjausta korvaasi.

Tämän kortin esiin tulolla, sinun enkelisi ja oppaasi pyytävät sinua keskustelemaan/olemaan yhteydessä heihin useammin. Keskustele sielusi/henkesi kautta heidän kanssaan kaikesta, ja näet/koet pian todistuksia heidän olemassaolostaan. Lähiaikoina enkelit "pestaavat" sinut auttamaan muita ihmisiä. Jos joskus koet epäilystä kyvyistäsi autaa toisia, pyydä enkeleitä päästämään irti näistä epäilyksistä ja peloista.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #326 : 07.04.2006 12:57:26 »

katsoisitko minulle korteista?olen menossa hautajaisiin lauantaina meren yli.
terv.mebba

Mebba, sinulle tuli kortti:

SUOJELUSENKELI

Sinun suojelusenkelit haluavat sinun tietävän kuinka paljon he rakastavat sinua. Enkeleittesi rakkaus on täysin ehdotonta ja kaiken kattavaa.

Et ole yksin. Tämä kortti on "nostettu" rakkauskirjeenä suojelusenkeleiltäsi, jotka haluavat sinun tietävän, "Me olemme tässä. Me emme ole ikinä jättäneet sinua, emmekä voi ikinä jättää." Sinun suojelusenkelisi sanovat, että ansaitset heidän apunsa ja huomionsa. Ei ole mitään mitä olisit ikinä voinut ajatella, sanoa, tai tehdä joka voisi sulkea sinut pois Jumalaisilta auttajiltasi. He eivät ikinä tuomitse tai hylkää sinua virheittesi takia joita teet. Enkelit vain yksinkertaisesti ovat täällä tukeakseen sinua, jotta voit henkisesti kasvaa ja auttaa muita.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #327 : 07.04.2006 13:00:49 »

Rakkauden Enkeli!!!

Voisitkohan nostaa kortin minulle?!?
Mietittää tämä oma tulevaisuus.. jos se vaikka avautuisi pikkuhiljaa...  idiot2
Muutenkin tuntuu että tämän hetkinen elämä junnaa vaan paikallaan...  Sad

Jinx, sinulle tuli kortti:

KUUNTELEMINEN

Olet kommunikaatiossa enkeleidesi kanssa, ja viestit joita saat ovat erittäin tosia/todellisia. Luota niihin.

Tämä kortti on vahvistus sinun enkeleiltäsi, että todella kuulet heitä. Olet saanut toistuvia viestejä tunteidesi, uniesi, visioittesi, sisäisen äänesi, tai tietämisesi kautta. Kuunteletko, ja uskotko/luotatko näihin viesteihin? Toimitko niiden mukaan?

Jos sinulle tulee tunne, että pitäisi soittaa jollekin, mennä jonnekin, tai lukea jotakin, on tärkeää että seuraat tätä johdatusta ja toimit sen mukaan. Tämän kortin valikoitumisella, enkelisi pyytävät sinua antamaan kaikki epäilysi ja huolesi Jumalallisesta ohjauksesta/opastuksesta heille. Tiedä, että todella kommunikoit "taivaan" kanssa, ja nauti keskusteluista!


 smitten angel
tallennettu
marika32
Vieras
« Vastaus #328 : 07.04.2006 13:36:57 »

Hei! Ensimmäistä kertaa elämässäni olen alkanut miettimään elämääni ja asioitani tunteella ja sielullani enkä enää pelkästään järjellä. Yritän kovasti saada selkoa tunteisiini ja tähän kaikkeen tunteiden vuoristorataan. Jos voisit katsoa mitä enkelit minulle haluavat ilmoittaa, niin olisin kiitollinen.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #329 : 07.04.2006 14:02:02 »

Hei! Ensimmäistä kertaa elämässäni olen alkanut miettimään elämääni ja asioitani tunteella ja sielullani enkä enää pelkästään järjellä. Yritän kovasti saada selkoa tunteisiini ja tähän kaikkeen tunteiden vuoristorataan. Jos voisit katsoa mitä enkelit minulle haluavat ilmoittaa, niin olisin kiitollinen.

Marika32, sinulle tuli kortti:

SIUNAUKSET

Jumala ja enkelit auttavat sinua juuri nyt. Pyydä jatkossakin heidän apuaan. Hyväksy apu, kun se tulee (kuten se aina tulee).

Enkelit haluavat sinun tietävän, että sinulla on erityinen siunaus ympärilläsi juuri nyt. Ehkä olet viime aikoina kokenut/kohdannut haasteita ja vastoinkäymisiä, tai pyytänyt lisäapua. Miten asia olikaan, enkelit ympäröivät sinua nyt suuremmalla Jumalallisella rakkaudella mitä koskaan aikaisemmin. Antaen sinulle lisää rakkautta ja valoa.

Joskus sinusta voi tuntua kuin Jumala ja enkelit olisivat hylänneet sinut. Tämä kortti muistuttaa sinulle, että he eivät ole kadonneet ja että he eivät voi, eivätkä halua jättää sinua ikinä. Vain pelkomme tekee meistä sokeita ja kuuroja enkelten läsnäololle. Kuitenkin, enkelisi voivat voivat poistaa pelkosi, jos pyydät ja annat heidän tehdä niin. Sinä olet todella siunattu, Jumalan ja enkelten rakastama. He rakastavat sinua erittäin, erittäin paljon.


 smitten angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 20 21 [22] 23 24 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: