Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 655907 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Keijutar
Vieras
« Vastaus #270 : 25.03.2006 19:50:23 »

Kiitos paljon Rakkauden Enkeli.

Kortti osui oikeaan,sillä olen juuri tänä vuonna löytänyt polkuni takaisin hengellisiin arvoihin.

Henkimaailma lehdestä kaikki alkoi kun ostin,nyt kiinnostaa reiki valtavasti!

En vaan saa yhteyttä omaan enkeliini Cry Olen pienenä (alle kouluikäisenä) kertonut äidilleni Mikael nimisestä enkelistä,että hän on oma enkelini.Olen jostain lukenut että vesimiehen oma enkeli on Gabriel?

Voiko meillä ihimisillä olla monia enkeleitä?

Olen tällähetkellä masentunut,voi kun saisin yhteyden tai olon että enkelit ovat kanssani Undecided
tallennettu
lepakko
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #271 : 25.03.2006 20:30:16 »

Smiley smitten
Hei kaikille, pitkän etsiskelyn jälkeen löysin tänään VALON ENKELIT kirjan  smitten angel
Olen tutkinut ja lukenut sitä, kerrassan ihana kirja !!! Smiley Minulle tuli hyvä ja kevyt olo....

Mukana oli myös valon enkelit- kortit ja opas. Kun sitten luin, mietin ja lopulta kokeilin kortteja,
noustin Arkkienkeli Ladkiel:in kortin  angel angel smitten
En vain löydä muuta tietoa tästä Arkkienkelistä, tietääkö teistä kukaan .?

Ja voin sanoa, että olen hieman hämmästynyt, kaikesta mitä tänään olen kokenut Huh

Aika ei vain tunnut riittävän kaikkeen siihen  mitä haluaisin oppia ja tietää..
Suosittelen kaikille kirjaa , on ihana smitten smitten

lisäksi kysyisin, katsoin auttajalistaa, mut silmiin ei osunut esim tästä aiheesta, pohjoisessa yhtään auttajaa. Oulusta löytyi, mut ei Rovaniemeltä...  Embarrassed
Elämää on Lapissakin ja aurinkoista onkin ..
jos joku tietää ilmoittaisiko...
                            ENKELTEN SUOJELUA KAIKILLE  angel angel smitten
tallennettu
Suden Tähti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #272 : 25.03.2006 21:40:36 »

Kiitos enkelikortista, oli soppeli tilanteeseen.
tallennettu
taikakuu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Taikakuu


Profiili
« Vastaus #273 : 25.03.2006 23:04:54 »

Hei Rakkauden Enkeli!! smitten


Kortti oli ja on erittäin tosi...-en ymmärrä miksi olen aina harannut vastaan intuitiolleni vaan jään hankaliin ihmisuhteisiin/tilanteisiin,-tai jotain negatiivista vastaavaa-liian pitkäksi aikaa ..
Vaikka ääni sisälläni sanoo-Lähde heti pois  tai kulje tuohon suuntaan..
Mikä sisälläni haraa niin kovasti.Huh
Sisälläni on kuin 2 persoonaa..? uglystupid2
 idiot2
 Shocked
Haluan ehkä liian kovasti uskoa hyvään ,niin jään itse kärsimään loppupeleissä..

Kiitos sinulle ja valoa alkavaan kesäaikaan!! smitten
tallennettu

Aurinko Rapu
Kuu Rapu
Merkurius Leijona
Venus Kaksoset
Mars Leijona
Jupiter Kauris,r
Saturnus Kaksoset
Uranus Vaaka
Neptunus Jousimies,r
Pluto Neitsyt
Noususolmu Kauris
AC Jousimies
MC vaaka/skorppari
VX Leijona
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #274 : 26.03.2006 23:10:22 »

Olen jäämässä yksin tosi pitkän avioliiton jälkeen. Löytyykö lohduttavaa sanomaa joltain enkeliltä?

Torstai, sinulle tuli kortti:

VAPAUS

Enkelit ohjaavat sinua rakkaudella vapaasti ilmaisemaan todellisia ajatuksiasi ja tunteitasi.

Voit tuntea tämän hetkisessä elämäntilanteessasi olevasi ikäänkuin "ansassa". Tämän kortin saadessasi, enkelit pyytävät sinua oivaltamaan, että sinä olet ainoa vankilan pitäjä/johtaja omassa elämässäsi. Milloin tahansa huomaat, että sinulla on voima/valta olla vapaa, vapaus seuraa ja vapaudut. Kaikki mitä teet elämässäsi on valintaasi, ja sinä olet aina vapaa valitsemaan uudelleen, erilailla. Jopa vangit ovat vapaita valitsemaan ajatuksensa, jotta he tuntisivat rauhaa ja iloa missä tahansa olosuhteissa.

Ensi kerralla kun aloitat lauseen sanoilla: "Minun pitää, tai minun täytyy", pyydämme, että lopetat. Pyydä Jumalaa ja enkeleitä näyttämään sinulle joitain muita vaihtoehtoja. He joko auttavat sinua suorittamaan asiasi, tehtäväsi rakkaudellisessa tilassa, jotta et tuntisi olevasi "ansassa". Tai sitten he ohjaavat sinua tekemään jotain muuta, mitä todella rakastat.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #275 : 26.03.2006 23:17:29 »

Heippa mäkin haluaisin että minulle nostetaan enkelikortti. :Smiley Kiiiiiitos!!!! angel

Piia72, sinulle tuli kortti:


TUKI

Jumala, enkelit ja ylösnousseet mestarit jotka rakastavat, suojelevat ja ohjaavat sinua, suojelevat sinua juuri nyt. Et ole yksin. Olet turvassa!

Tämä kortti vakuuttaa ja varmistaa, että sinä olet osa mahtavaa ja voimakasta hyväntahtoisten "olentojen" tiimiä. He ympäröivät, opastavat ja rakastavat sinua jatkuvasti ja lakkaamatta. Jos olet vaarassa, he "tulevat väliin" varoituksin tai hengen pelastavin tavoin. Jos olet peloissasi, he lohduttavat sinua Jumalallisen rakkauden energialla. Jos olet hämmentynyt, he kuiskailevat ohjausta korvaasi.

Tämän kortin esiin tulolla, sinun enkelisi ja oppaasi pyytävät sinua keskustelemaan/olemaan yhteydessä heihin useammin. Keskustele sielusi/henkesi kautta heidän kanssaan kaikesta, ja näet/koet pian todistuksia heidän olemassaolostaan. Lähiaikoina enkelit "pestaavat" sinut auttamaan muita ihmisiä. Jos joskus koet epäilystä kyvyistäsi autaa toisia, pyydä enkeleitä päästämään irti näistä epäilyksistä ja peloista.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #276 : 26.03.2006 23:27:49 »

Kiitos paljon Rakkauden Enkeli.

Kortti osui oikeaan,sillä olen juuri tänä vuonna löytänyt polkuni takaisin hengellisiin arvoihin.

Hienoa.   angel

Lainaus
En vaan saa yhteyttä omaan enkeliini Cry Olen pienenä (alle kouluikäisenä) kertonut äidilleni Mikael nimisestä enkelistä,että hän on oma enkelini.Olen jostain lukenut että vesimiehen oma enkeli on Gabriel?

Voiko meillä ihimisillä olla monia enkeleitä?

Kyllä sinä voit saada yhteyden enkeliisi, se yhteys on aina, vaikka et sitä tiedostaisikaan. Lähetä pyyntö korkeuksiin, että saisit jälleen "eläväksi" tuon yhteyden. Minä voin pyytää sinulle sitä myös.  Wink Mikael on varmasti enkelisi (kuten myös monen muun, oikeastaan kaikkien) ja enkeleitä on ihmisillä yleensä läheisyydessään useampia eri tehtäviä varten.

Lainaus
Olen tällähetkellä masentunut,voi kun saisin yhteyden tai olon että enkelit ovat kanssani Undecided

Kaikki aikanaan.  Wink Voin kuitenkin vakuuttaa, että he ovat kanssasi.  angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #277 : 26.03.2006 23:36:34 »

Hei Rakkauden Enkeli!! smitten


Kortti oli ja on erittäin tosi...-en ymmärrä miksi olen aina harannut vastaan intuitiolleni
Vaikka ääni sisälläni sanoo-Lähde heti pois  tai kulje tuohon suuntaan..
Mikä sisälläni haraa niin kovasti.Huh

Luota tuohon intuitioosi. Se on alussa vaikeaa, koska useimman ihmisen sisällä "asuu" niin vahvasti myös tuo "epäilijä". Aikanaan opit kyllä luottamaan intuitioosi, eli siihen "oikeaan" "ääneen".
tallennettu
kokkoja
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #278 : 27.03.2006 11:43:58 »

Hei,

nostaisitko mullekin enkelikortin ?

- janelia
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #279 : 27.03.2006 13:05:24 »

Hei,

nostaisitko mullekin enkelikortin ?

- janelia

Janelia, sinulle tuli kortti:

SUOJELUSENKELI

Sinun suojelusenkelit haluavat sinun tietävän kuinka paljon he rakastavat sinua. Enkeleittesi rakkaus on täysin ehdotonta ja kaiken kattavaa.

Et ole yksin. Tämä kortti on "nostettu" rakkauskirjeenä suojelusenkeleiltäsi, jotka haluavat sinun tietävän, "Me olemme tässä. Me emme ole ikinä jättäneet sinua, emmekä voi ikinä jättää." Sinun suojelusenkelisi sanovat, että ansaitset heidän apunsa ja huomionsa. Ei ole mitään mitä olisit ikinä voinut ajatella, sanoa, tai tehdä joka voisi sulkea sinut pois Jumalaisilta auttajiltasi. He eivät ikinä tuomitse tai hylkää sinua virheittesi takia joita teet. Enkelit vain yksinkertaisesti ovat täällä tukeakseen sinua, jotta voit henkisesti kasvaa ja auttaa muita.


 smitten angel
tallennettu
rosie
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4



Profiili
« Vastaus #280 : 27.03.2006 13:31:22 »

hei katsoisitko minullekin Smiley
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #281 : 27.03.2006 13:59:44 »

Hei Rakkauden enkeli,

voisitko nostaa minullekin kortin?  angel

Kysymykseni on seuraavanlainen. Mihin minun pitäisi nyt keskittää energiani, jotta tulisin itsenäisemmäksi, vähemmän läheisriippuvaiseksi?
  idiot2

Kiitän paljon!  Smiley smitten Smiley smitten
tallennettu
taikuri
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 112



Profiili
« Vastaus #282 : 28.03.2006 21:33:14 »

Rakkauden enkeli


Voisitko antaa vähän vinkkiä koska nyt multa on jäännyt ihan selvästi jokin asia huomaamatta tässä elämän tilanteessa. Olen itse vähän ihmeissäni koska yleensä olen valpas huomaamaan muutoksia mutta nyt on kyllä ote herpaantunut.

Hölmistynyt taikuri   crazy2
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #283 : 28.03.2006 22:30:16 »

hei katsoisitko minullekin Smiley

Rosie, sinulle tuli kortti:

ILMENTYMINEN

Sinulle on ilmentymässä uusia mahdollisuuksia ja yltäkylläisyyttä. Tiedä, että voit kokea, saada näitä lahjoja juuri nyt!

Sinun pyrkimyksesi, toivomasi asiat ovat tulossa luoksesi. Ne voivat tulla eri muodossa kuin olet odottanut, mutta palkkiot joita todella haluat- kuten rauhan tunne, turvallisuus ja onnellisuus ilmentyvät juuri kuten olet toivonut. Pyydä enkeleitäsi auttamaan sinua uskomaan kykyihisi ilmentää asioita. Tällä uskolla sinä ja Jumala voi tehdä mitä tahansa!

Tämä on tapahtumasarja jolla kaikki ajatukset saavat käsinkosketeltavan muodon. Ensin ne alkavat ideana, syntyneenä Jumalallisesta lähteestä. Sitten idea kohtaa tunteen. Jos tunne on rakastava ja hoivaava, idea ja tunne yhdessä luovat ilmenemiselle alun. Hoivaat vastasyntynyttä ideaasi uskomalla ja seuraamalla askel askeleelta ohjausta, jota Jumala ja enkelit antavat sinulle tunteidesi, uniesi ja visioidesi kautta.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #284 : 28.03.2006 22:33:44 »

Hei Rakkauden enkeli,

voisitko nostaa minullekin kortin?  angel

Kysymykseni on seuraavanlainen. Mihin minun pitäisi nyt keskittää energiani, jotta tulisin itsenäisemmäksi, vähemmän läheisriippuvaiseksi?
  idiot2

Kiitän paljon!  Smiley smitten Smiley smitten

Valonkantaja, sinulle tuli kortti:

PARANTAMINEN:

Tilanne joka on aiheuttanut sinulle huolta/päänvaivaa on paranemaan päin.
Olet luontainen parantaja, ja sinun parantavat ajatuksesi ovat nyt saaneet muodon.

Joskus tilanne ei voi parantua, ennenkuin vapautat "päästät irti" jostain haasteesta/vaikeudesta täydellisesti, jotta parantava valo voi astua siihen. Sinun murheesi ovat pian ohi, koska tämä kortti todistaa, että parantuminen on tapatunut. Huomataksesi/tajutaksesi tämän parantumisen, sinun täytyy ensin lopettaa keskittyminen siihen mikä on "väärin" tai "pielessä" ja sen sijaan vakuuttua että: Kaikki on Jumalallista ja täydellisessä järjestyksessä juuri nyt.

Sinulla on luontainen parantamisen lahja/kyky, ja tämä kortti pyytää sinua luottamaan siihen, että Jumala työskentelee kauttasi, voit tehdä työtä maallisena parantavana "enkelinä". Kohdista rakkauden ajatuksia mihin tahansa asiaan joka tarvitsee parantamista/parantumista. Kuvittele, visualisoi tilanne/asia jo parantuneena. Sitten, kiitä Jumalaa tästä parantumisesta, ja anna/vapauta asia enkelten hoidettavaksi. Parantamisen lahjasi ja työsi koskettavat ja vaikuttavat monen elämään.


 smitten angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 17 18 [19] 20 21 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: