Sivuja: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 655909 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1335 : 01.03.2007 01:04:39 »

Hei Rakkauden Valo,

nostaisitko minulle myös kortin  smitten

Kiitos kaunis,
Niina  Smiley

Die Niina, sinulle tuli kortti:

JUMALALLINEN OHJAUS

Luota ja seuraa intuitiotasi. Se on Jumalan ja enkelten puhetta sinulle.

Sinua ohjataan Jumalallisesti juuri nyt. Sinun saamasi tunteet, tietäminen, visiot tai sisäinen äänesi yrittävät kertoa sinulle jotakin ja on erittäin tärkeätä, että luotat ja seuraat tätä opastusta.

Jos nostit useamman kuin yhden kortin, kiinnitä erityistä huomiota jotka ovat tämän kortin molemmin puolin. Ne sisältävät tärkeitä ohjeita sinulle. Nämä lähellä olevat kortit sisältävät viitteitä viestistä, jonka enkelit yrittävät sinulle esittää.


 smitten angel
tallennettu
Risama
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 217



Profiili
« Vastaus #1336 : 01.03.2007 10:14:07 »

Hei Rakkauden Valo!

Nostaisitko myös minulle jälleen kerran kortin?
Olen ajautunut parisuhteeseen joka on ennenpitkää päättymässä katkeraan eroon, ellei kumppanini hellitä otettaan itsekkyydestään ja äkkipikaisuudestaan.Tällä hetkellä tunnen olevani tosi pettynyt.

Kiitos kaunis etukäteen!  smitten
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
angelic
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63


Profiili
« Vastaus #1337 : 01.03.2007 14:58:29 »

Hei, katsoisitko minulle enkelin viestin tulevasta, mahdollisesta rakkauselämästäni. Kiitos paljon.
tallennettu
keijulapsi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Where you stumble, there lies your treasure


Profiili
« Vastaus #1338 : 01.03.2007 18:16:13 »

Kiitokset Rakkauden Valo!  Smiley
tallennettu

Aurinko: Härkä
Kuu: Leijona
Mars: Kaksonen
Venus: Rapu
Asc: Leijona
Punainen kosminen käärme
Hevoskastanja
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #1339 : 01.03.2007 20:33:08 »



Matkalle lähdössä,

ovatkohan enkelit mukana sielläkin?


 smitten    maarita         smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Hemmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #1340 : 02.03.2007 11:51:22 »

Hyvä Rakkauden Valo,

Elämä sekaisin... mitä enkeleillä on tähän sanottavana?

Kiitos Smiley
« Viimeksi muokattu: 02.03.2007 11:53:38 kirjoittanut Hemmi » tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #1341 : 02.03.2007 13:22:21 »

 smitten Onkohan ne Neptunus/Saturnus-energiat kun nyt jyllää kun tällaista oloa minulla ei ole ollut varmaan 10 vuoteen! Kaikki ympärillä häiritsee, hätkyilen ja sätkyilen olemattomia, hermostuttaa, suututtaa, ärsyynnyttää.  Angry Koko ajan on kauhean levoton mieli, pessimistinen enkä tiedä miksi. Uudesta en uskalla innostua kun pelkään sen menevän myttyyn kuitenkin. Sad
En jaksa kuunnella edes mitä muut puhuvat kun oma keskittymiskyky kääntyy aina sisäänpäin huokailemaan omaa omituista oloa.
Eilen olin henkisesti jotenkin aivan pihalla, äärettömän väsynyt. Samaa sanoi miehenikin itsestään. Eikä ole edes flunssaa ollut eikä olo vaivaa fyysisen jaksamisen kannalta ollenkaan...MITÄ TÄMÄ ON?Huh  uglystupid2
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #1342 : 02.03.2007 13:24:36 »

Ja nuo kellonajat, katsopa edellisenkin viestini lähetysaikaa.  uglystupid2 Minun kelloista on vissiin kadonnut muut luvut kuin tasaluvut tai muuten omituisen samankaltaiset lukuyhdistelmät.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
karttu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 29



Profiili
« Vastaus #1343 : 02.03.2007 21:45:30 »

Hei!
Kuulisin mielelläni enkelin viestiä  angel

Kiitos etukäteen!
tallennettu
Adele
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 308



Profiili
« Vastaus #1344 : 02.03.2007 21:59:59 »


 smitten

Voisitko nostaa minullekin enkelikortin?
Juuri nyt olisi hienoa saada viesti enkeleiltä, neuvoa tarvitsen!

Kiitos Sinulle!

tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
höyhen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Järki tietää, sydän tuntee


Profiili
« Vastaus #1345 : 03.03.2007 14:43:33 »

Olen itseäni kuunnellut ja kuunnellut...mutta niin hiljaista on...voisivatkohan nuo enkulit auttaa? angel kiitos. smitten
tallennettu
pirre
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #1346 : 03.03.2007 16:31:36 »

Hei,

olen tänne paljon kirjoitellut menneinä aikoina kokemuksistani.. olen kokenut mitä ihmeellisimpiä ihmisten tekoja.. jopa itse viranomaisten.. jotka ovat tuossa pelissä nykyisin jo mukana.. ei yksin se tänne kertomani psykopaatti.. tai mikä hän sitten lieneekin ollut.. vaan nykyisin myös muut..

Jopa sellaista on tapahtunut.. että kun laitoin verokortin eräälle toimeksiantajalleni.. niin sepä ei kelvannutkaan vaan se tuli takaisin seuraavassa kirjeessä.. lisäksi viranomaisilta on tullut mitä ihmeellisimpiä kirjeitä.. asioista jotka kaikki eivät ole edes minun tekemiä.. selviä uhkauksia.. mitä tällainen yhteiskunta on.. jopa työvoimatoimisto, kela.. oma terveyskeskus.. ja ammattiliitot.. siis mistä on kyse.. eihän niitä jaksa pikkujärkinenkään ymmärtää.. että ensin koet itseltäsi verenvuodot.. monet autokolarit.. mieheni aivoinfarktin ja sitten epilepsiakohtauksen.. perään parin koiran kuolema.. nyt ei ole kauaa kun jalastani juoksi mätää.. kukaan ei auttanut.. terveyskeskus ajoi ulos.. kun yritin hakea apua..

Osaako enkelit auttaa minua.. onko olemassa tahoa.. joka minua auttaisi ja kuuntelisi.. sitä pyydän.. en mitään muuta..
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1347 : 09.03.2007 15:53:54 »

Olen pahoillani, että vastaukseni ovat viipyilleet.  Embarrassed Laitan niitä tulemaan tuota pikaa...
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1348 : 09.03.2007 15:57:07 »

Hei Rakkauden Valo!

Nostaisitko myös minulle jälleen kerran kortin?
Olen ajautunut parisuhteeseen joka on ennenpitkää päättymässä katkeraan eroon, ellei kumppanini hellitä otettaan itsekkyydestään ja äkkipikaisuudestaan.Tällä hetkellä tunnen olevani tosi pettynyt.

Kiitos kaunis etukäteen!  smitten

Risama, sinulle tuli kortti:

ANTEEKSIANTO

Päästä irti vihasta ja katkeruudesta ja tunne itsesi parantuneeksi. Sinun ei tarvitse antaa anteeksi teolle/tapahtumalle, vaan vain ihmiselle, jotta saisit rauhan.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelisi ohjaavat sinua päästämään irti vihasta ja ärtymyksestä. He ymmärtävät, että sinulle voi olla täysin oikeutettua tuntea vihaa. Kuitenkin, he pyytävät sinua katsomaan kovaa hintaa, jonka maksat olemalla vihan "astiana".

Anteeksiantaminen ei tarkoita: "Se mitä sinä teit/teet on ihan ok." Vaan se yksinkertaisesti tarkoittaa, "En ole enää halukas kantamaan ympäriinsä kipua/tuskaa, jonka sinun tekosi sai aikaan". Kun pidämme anteeksiantamattomuutta sydämessämme, vahingoitamme ja rankaisemme loppuen lopuksi vain itseämme. Enkelisi auttavat sinua päästämään irti anteeksiantamattomuudesta, jos vain pyydät heidän apuaan.



 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1349 : 09.03.2007 15:59:47 »

Hei, katsoisitko minulle enkelin viestin tulevasta, mahdollisesta rakkauselämästäni. Kiitos paljon.

Angelic, sinulle tuli kortti:

TAIKAVOIMA

Valloita takaisin sinun lapsenkaltainen ihmetys, vaisto ja kunnioitus. Tarkastele maailmaa taianomaisena paikkana.

Muistatko kun olit lapsi, kuinka taianomaiselta maailma vaikutti? Taianomaisuus ja sen aistiminen on sisäisen lapsemme henki. Jossain vaiheessa matkaa, kadotitko tuon ihmettelyn kyvyn?

Enkelit pyytävät sinua valloittamaan takaisin taianomaisen vaistosi muistamalla, että ihmeiden voima ympäröi sinua. Pyydä Jumalaa ja enkeleitä auttamaan sinua minkä tahansa asian kanssa- pienen tai ison. Älä huolehdi - sinä et ole siirtämässä enkeleitä "enemmän tärkeistä" tehtävistä, kun pyydät heidän apuaan arkisissa asioissa. He todella haluavat tukea sinua, jotta olisit vapaa murheista. Murehtimalla poissuljet lastenkaltaisen ilon ja ihmetyksen, jotka luottavat että heistä huolehditaan. Kun olet iloinen/riemuitset, sinun Jumalallinen valosi inspiroi kaikkia jotka näkevät sinut.


 smitten angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 88 89 [90] 91 92 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: