Sivuja: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 655961 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1230 : 14.01.2007 23:28:44 »

Hei Rakkauden valo

Olen ilmeisesti saamassa ajatustoimintaani käyttöön, oltuani muutaman kuukauden täydellisessä aivotoimintakatkoksessa.  Sad

Minulle on tulossa kaksi, muutosteni mittapuussa, pientä muutosta. Konkreettinen muutto sekä lyhyestä, henkisesti epätyydyttävästä suhteesta irrottautuminen.

Huudan kuitenkin jotain suurempaa muutosta, osittain elämäntapaani  toisaalta henkisten tarpeideni tyydyttämistäeen liittyvää.

Löytyisiköhän enkeleiltä neuvoa tähän pohdintaani?

 angel angel

Levoton, sinulle tuli kortti:

SUOJELUSENKELI

Sinun suojelusenkelit haluavat sinun tietävän kuinka paljon he rakastavat sinua. Enkeleittesi rakkaus on täysin ehdotonta ja kaiken kattavaa.

Et ole yksin. Tämä kortti on "nostettu" rakkauskirjeenä suojelusenkeleiltäsi, jotka haluavat sinun tietävän, "Me olemme tässä. Me emme ole ikinä jättäneet sinua, emmekä voi ikinä jättää." Sinun suojelusenkelisi sanovat, että ansaitset heidän apunsa ja huomionsa. Ei ole mitään mitä olisit ikinä voinut ajatella, sanoa, tai tehdä joka voisi sulkea sinut pois Jumalaisilta auttajiltasi. He eivät ikinä tuomitse tai hylkää sinua virheittesi takia joita teet. Enkelit vain yksinkertaisesti ovat täällä tukeakseen sinua, jotta voit henkisesti kasvaa ja auttaa muita.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1231 : 14.01.2007 23:30:39 »

Hyvää Uutta Vuotta! Kerrotko miltä alkava vuosi näytää?  smitten Tunnun olevani hieman hukassa.. Undecided
T:Nauris smitten

Nauris, sinulle tuli kortti:

KEHOSTA HUOLEHTIMINEN

Enkelit kannustavat sinua huolehtimaan fyysisestä kehostasi. Sinua kehoitetaan syömään terveellisesti, harrastamaan liikuntaa säännöllisesti ja välttämään myrkkyjä (nautintoaineita).

Tämä kortti on enkeleidesi tapa pyytää sinua kiinnittämään huomiota fyysiseen kehoosi. Ehkä vastustat tätä neuvoa/ohjausta, ja enkelit ovat toistuvasti tulleet luoksesi juuri tähän aiheeseen liittyen. He muistuttavat, että keho on instrumentti, joka oikein viritettynä virtaa suurempaa harmoniaa. Henkesi on kuin suurenmoisen pianon musiikkia, ja enkelit pyytävät sinua pitämään kunnossa tuota pianoa.

Enkelisi tietävät, että jos seuraat tätä neuvoa/ohjausta, tunnet olosi mahtavaksi. Sinun lisääntynyt energia ja ilo on sinun palkintosi seuratessasi enkeleidesi ehdotuksia. He auttavat sinua löytämään ajan ja motivaation liikuntaan. He auttavat myöskin pääsemään eroon himoistasi epäterveellisiä asioita kohtaan. Ja, enkelit auttavat sinua nauttimaan uudelleenlöydetyistä/uusista nautinnoista jotka tulevat kehosi puhdistamisesta ja kunnossa pitämisestä.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1232 : 14.01.2007 23:37:56 »

Hei Rakkauden Valo!

Olen tässä lueskellut ja katsellut ja huomannut, että sinun vuodenvaihteesi on ollut aika rankka.
Toivoisin tähän, että nostaisit itsellesi kortin ja laittaisit sen tähän. Lähetän nostollesi lämpöni ja toivotukset paremmalle uudelle vuodelle!

Esmiralda

Voi miten ihanan huomaavaista... Kiitos!  Cry smitten Nostanpa toiveesi mukaan teille näytille korttini:

KESKITTÄMINEN

Ajattele mitä haluat, älä sitä mitä et halua. Vartioi ajatuksiasi huolella, koska ne luovat kokemuksesi.

Joskus tuntuu siltä, että ajatuksemme valitsee meidät, mutta se ei ole ikinä niin. Me aina itse valitsemme ajatuksemme, joka hetki. Ajatuksillamme on aina vaikutuksensa, eikä ole neutraaleja ajatuksia. Sekunnin murto-osassa kun ajattelet jotain, päätät myös ajatella niin. Joten harjoittelulla, voit opetella tarkkailemaan (ikäänkuin etukäteen) ja muuttamaan ajatuksiasi. Tämä vastaa täysin samaa, kuin laittaisit kätesi elämäsi "rattiin".

Voit luulla, että keskittymiskykysi on huono. Kuitenkin erehtymätön Jumalan mieli on omassa mielessäsi. Voit kokea uskomatonta keskittymiskykyä vakuuttamalla: "Olen kyvykäs keskittämään mieleni tahdon voimalla". Pidän kiinni vain rakastavista ajatuksista ja enkelini toimivat portin vartijoina saavuttaakseni vakaan rakkaudellisten ajatusten virran.


Tässä myös toinen kortti jonka tuossa aiemmin sain itselleni:

ILMENTYMINEN

Sinulle on ilmentymässä uusia mahdollisuuksia ja yltäkylläisyyttä. Tiedä, että voit kokea, saada näitä lahjoja juuri nyt!

Sinun pyrkimyksesi, toivomasi asiat ovat tulossa luoksesi. Ne voivat tulla eri muodossa kuin olet odottanut, mutta palkkiot joita todella haluat- kuten rauhan tunne, turvallisuus ja onnellisuus ilmentyvät juuri kuten olet toivonut. Pyydä enkeleitäsi auttamaan sinua uskomaan kykyihisi ilmentää asioita. Tällä uskolla sinä ja Jumala voi tehdä mitä tahansa!

Tämä on tapahtumasarja jolla kaikki ajatukset saavat käsinkosketeltavan muodon. Ensin ne alkavat ideana, syntyneenä Jumalallisesta lähteestä. Sitten idea kohtaa tunteen. Jos tunne on rakastava ja hoivaava, idea ja tunne yhdessä luovat ilmenemiselle alun. Hoivaat vastasyntynyttä ideaasi uskomalla ja seuraamalla askel askeleelta ohjausta, jota Jumala ja enkelit antavat sinulle tunteidesi, uniesi ja visioidesi kautta.


smitten smitten smitten smitten

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1233 : 14.01.2007 23:44:13 »

Voisitko sinä rakkausvaloenkeli vetästä minulle ässän hihasta?  idiot2 smitten
Olen jo kahdesti saanut saman... Mitähän nyt tulisi.  :Smiley

Irish, sinulle tuli kortti:

TUKI

Jumala, enkelit ja ylösnousseet mestarit jotka rakastavat, suojelevat ja ohjaavat sinua, suojelevat sinua juuri nyt. Et ole yksin. Olet turvassa!

Tämä kortti vakuuttaa ja varmistaa, että sinä olet osa mahtavaa ja voimakasta hyväntahtoisten "olentojen" tiimiä. He ympäröivät, opastavat ja rakastavat sinua jatkuvasti ja lakkaamatta. Jos olet vaarassa, he "tulevat väliin" varoituksin tai hengen pelastavin tavoin. Jos olet peloissasi, he lohduttavat sinua Jumalallisen rakkauden energialla. Jos olet hämmentynyt, he kuiskailevat ohjausta korvaasi.

Tämän kortin esiin tulolla, sinun enkelisi ja oppaasi pyytävät sinua keskustelemaan/olemaan yhteydessä heihin useammin. Keskustele sielusi/henkesi kautta heidän kanssaan kaikesta, ja näet/koet pian todistuksia heidän olemassaolostaan. Lähiaikoina enkelit "pestaavat" sinut auttamaan muita ihmisiä. Jos joskus koet epäilystä kyvyistäsi autaa toisia, pyydä enkeleitä päästämään irti näistä epäilyksistä ja peloista.



 smitten angel
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #1234 : 14.01.2007 23:46:08 »

Kiitoksia rakkaus, valo ja enkelit.. Tuo merkitsi minulle niin paljon juuri tähän hetkeen ja olotilaan, että en voi muuta kuin hämmästellä, miten kaikki asiat tulevatkin juuri oikeaan aikaan. Kiitos!
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1235 : 15.01.2007 00:13:41 »

Elämänilo, äidillesi tuli kortti:

KUUNTELEMINEN


Hei "Rakkauden valo"


(http://www.cosgan.de/images/kao/engel/a009.gif)

Kiitän äidille katsomastasi kortista.

Voimia sinullekin oman uuden polkusi tielle



 smittenElämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Perhonen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 366



Profiili
« Vastaus #1236 : 15.01.2007 11:54:21 »

Hei Rakkauden valo  Smiley
Pyytäisin sinua nostamaan kortin minulle pitkästä aikaa   Smiley

ps. Voimia sinulle  angel  smitten
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Marion
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 254



Profiili
« Vastaus #1237 : 15.01.2007 15:07:41 »

Hei, taas.

Haluaisin taas uuden kortin tulevaisuudelle.
Tässä on menossa avioero ja vietämme meidän perheen viimeistä joulua.

Odessa

 angel  angel  angel  angel

Voih, en voi olla kommentoimatta että onpa samankaltainen tilanne sinulla kun minullakin oli. Eli myös avioero vireillä ja nyt jouluna vietimme mekin viimeistä joulua yhtenäisenä perheenä...  Undecided Voimia sinulle!  angel

Sinulle tuli kortti:

LAPSET

Sinua pyydetään kiinnittämään erityistä huomiota lapsiisi tai sisäiseen lapseesi juuri nyt. Uusia lapsia saattaa tulla elämääsi hyvin pian.

Tämä kortti viestittää, että enkelit näkevät tarpeesi leikkiin, hauskanpitoon, ja sisäisen lapsesi kunnioittamiseen. Ehkä aiot leikkiä omien lastesi tai lastenlastesi kanssa. Tai saattaisit nauttia hauskan pitämisestä jonkin toisen aikuisen kanssa tai tekemällä työtä joka liittyy lasten auttamiseen.

Ota aikaa kysyäksesi sisäiseltä lapseltasi: "Mitä sinä tunnet, kuinka voit?" ja "Mitä haluaisit tehdä?" Suunnittele iltapäivä, jolloin otat sisäisen lapsesi "ulos", tehden asioita jotka saavat sinun leikkisän puolesi lisääntymään/laajentumaan. Keinu ja laske liukumäkeä puistossa. Ota päiväunet. Piirrä kadulle liidulla. Tai rakenna hiekkalinna.

 smitten angel



Hei, "Rakkauden valoja"


Kiitos, Ihanasta kortista.

 

Toivon, että jaksat pitää itsesi kasassa ja voimien taitolaji.  angel

Joulu meni täysin pipariksi ja kyyneliksi. Uutena vuotena lasten isä esitteli, jo uuden naisensa. Isä ei ollut etukäteen puhunut sanaakaa koko henkilön olemassa olosta. Lapset olivat järkyttyneitä isän tempauksesta. Kun minä sain tietää lapsilta, että isä oli esitellyt uuden ihmisen lapsilleni. Sanoin hänelle, ettei hän ajattele kuin itseään. Sanoin vielä, herää jo. Eikö ole ollut tarpeeksi jos meidän kaksi lasta kon kärsinyt pahoista masennuksesta. Ei pitäisi järkyttää näin heitä. Hän vastasi, se on hänen oma asia. En vaan hyväksy lasteni takia, koska itsekin ole avioerolapsi, olin sentään nuorempi kuin omat lappset.   

Itse olen välillä jaksanut erittäin huonosti ja taas voinut mainiosti, kunnes lasteni isä saataas latistettua mieleni maahan. Olen väsyt hänen henkisenväkivaltaan ja jatkuviin toistuviin sanoihin kuinka huono ihminen olen kun olen piettinyt avioeroa pitkään ja toteutan se vielä. Lapsille en voi näyttää kaikkea sitä tuskaani mitä tunnen ja koen. Lapsillekin ero näyttää olevan raskasta. Hekin suuttuvat ja loukkaatuvat, sekä tappelevat helposti. Tunnustan rehellesisti olen joutunut turvautumaan mielialalääkkeeseen. Lääkäri sanoi, että jaksaisin paremmin tuskaisen eroni läpiviemiseen. Muuten itkisin silmäni punaisiksi. Neljän viikon päästä saa hakea lopullista avioeroa ja tietysti haenkin. Olen jo aloittanut uuden elämäni. Asun tällä hetkellä vuokralla. Lasten isä osti minut ulos talosta ja ostin rivitalohuoneiston luonnon helmasta (4h+k+s+pieni takapiha). Uuteen kotiin pääsen muuttamaan maalis-huhtikuussa. Vaikka uusi koti on kahden kilometrin päässä vanhasta kodistani. Pääasia on ettei lasten tarvitse vaihtaa kouluja ja kavereita.

Paljon jaksamista sinulle ja lapsille.
 
Kyllä, meidän elämät tästä vielä suureksi iloksi muuttuu.  Grin  smitten
Tulevaisuutta on vaikeaa nähdä etukäteen,
mutta sieltä joskus tulee vielä se ihana ja parempi Prinssi Uljas.  Grin   smitten


 smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1238 : 15.01.2007 15:39:55 »

Paljon jaksamista sinulle ja lapsille.
 
Kyllä, meidän elämät tästä vielä suureksi iloksi muuttuu.  Grin  smitten
Tulevaisuutta on vaikeaa nähdä etukäteen,
mutta sieltä joskus tulee vielä se ihana ja parempi Prinssi Uljas.  Grin   smitten


 smitten  smitten  smitten  smitten

Kiitos samoin ja AIVAN!  Wink smitten

P.S. Minulla on kyllä ihan erilainen tilanne kuin sinulla. Huh Ei pettämistä tms. Ystävinä erosimme ja ystävinä aiomme pysyäkin. Minun exäni on myös osannut ottaa lapset huomioon yms. Me vain "kasvoimme erillemme". Sen tarkemmin selittelemättä klisee, joka pitää paikkansa kohdallamme. Minä härkänä olisin ollut vielä valmis "hakkaamaan päätä" seinään pidempään,  Grin vielä yrittämään, mutta mieheni ei enää halunnut. Tiedän kuitenkin itsekin, että näin on parempi... Hän oli rohkeampi, kun otti sen ensimäisen askeleen...  angel
« Viimeksi muokattu: 15.01.2007 15:41:29 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
höyhen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 87


Järki tietää, sydän tuntee


Profiili
« Vastaus #1239 : 15.01.2007 19:25:44 »

Kiitos sinulle, rakkauden valo! enkeleitä vierellesi ja kaikkea hyvää toivotellen.... smitten
tallennettu
Ana
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #1240 : 16.01.2007 16:32:29 »

Moi, voisitkos katsoa minulle ja naisystävälleni. Siis meidän suhteellemme.  Shocked
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #1241 : 17.01.2007 00:32:14 »

Rakkauden valo!

Voisitko kysyä enkeleiltä, mitä heillä on minulle tilanteeseeni?


 smitten    maarita       smitten         
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Sirpapa
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 66


Profiili
« Vastaus #1242 : 17.01.2007 20:04:57 »

Kiitos, hyvin sopi kortti jälleen kerran.
tallennettu

Tuli hevonen
Valkoinen sähköinen peili
Neitsyt - Neitsyt
Kuu Jousimies
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1243 : 18.01.2007 00:06:53 »

Moi, voisitkos katsoa minulle ja naisystävälleni. Siis meidän suhteellemme.  Shocked

Ana, teille tuli kortti:

HARMONIA

Ristiriita/selkkaus on päättynyt/ratkaistu tilanteessa joka huolestutti ja vaivasi sinua. Tiedä, että ansaitset tämän rauhan ja onnen, ja hyväksy se suosiolla.

Rakastettu Jumalan lapsi, sinä olet rauhan rakastaja sydämeltäsi. Tämä kortti tulee sinulle merkkinä uudesta harmoniasta, joka valkenee sinulle. Päästä irti tilanteen näkemisestä mutkikkaana, ja näe itsesi ja toiset suojelusenkeliesi silmien läpi. Tällä tavalla, katsot ohi pinnan ja näet kauneuden ja valon joka ikuisesti loistaa kaikissa.

Muuttamalla katsantokantaasi enkelimäiseen perspektiiviin, sinusta tulee maallinen "enkeli". Ylläpitämällä ylevää, kohonnutta katsantokantaa, "kipinöivät" kaikki ihmissuhteesi parempaan suuntaan ihmeellisesti. Ristiriidat, selkkaukset putoavat pois, paljastaen puhtaan ja uuden totuuden kaikista ja kaikesta.
[/color]

 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1244 : 18.01.2007 00:10:51 »

Rakkauden valo!

Voisitko kysyä enkeleiltä, mitä heillä on minulle tilanteeseeni?


 smitten    maarita       smitten         

Maarita, sinulle tuli kortti:

PARANTAMINEN:

Tilanne joka on aiheuttanut sinulle huolta/päänvaivaa on paranemaan päin.
Olet luontainen parantaja, ja sinun parantavat ajatuksesi ovat nyt saaneet muodon.

Joskus tilanne ei voi parantua, ennenkuin vapautat "päästät irti" jostain haasteesta/vaikeudesta täydellisesti, jotta parantava valo voi astua siihen. Sinun murheesi ovat pian ohi, koska tämä kortti todistaa, että parantuminen on tapatunut. Huomataksesi/tajutaksesi tämän parantumisen, sinun täytyy ensin lopettaa keskittyminen siihen mikä on "väärin" tai "pielessä" ja sen sijaan vakuuttua että: Kaikki on Jumalallista ja täydellisessä järjestyksessä juuri nyt.

Sinulla on luontainen parantamisen lahja/kyky, ja tämä kortti pyytää sinua luottamaan siihen, että Jumala työskentelee kauttasi, voit tehdä työtä maallisena parantavana "enkelinä". Kohdista rakkauden ajatuksia mihin tahansa asiaan joka tarvitsee parantamista/parantumista. Kuvittele, visualisoi tilanne/asia jo parantuneena. Sitten, kiitä Jumalaa tästä parantumisesta, ja anna/vapauta asia enkelten hoidettavaksi. Parantamisen lahjasi ja työsi koskettavat ja vaikuttavat monen elämään.


 smitten angel
tallennettu
Sivuja: 1 ... 81 82 [83] 84 85 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: