Sivuja: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 656012 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Illusiana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


I picture your face at the back of my eyes


Profiili
« Vastaus #1155 : 23.11.2006 19:18:45 »

Olen hämmentynyt, Rakkauden enkeli. Olisiko enkeleillä jotakin kerrottavaa minulle tässä vaiheessa?

Kiitos kaunis etukäteen smitten
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
aviomies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #1156 : 23.11.2006 21:17:56 »

Hei rakkauden enkeli!

Nostaisitko minullekin yhden kortin? Tämän hetkisessä elämäsä moni asia askarruttaa...
tallennettu
astrofriikki
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 371



Profiili
« Vastaus #1157 : 23.11.2006 22:25:16 »

Hei Rakkauden enkeli !  Smiley

Kiitokset, lämpimät kiitokset  smitten

 
tallennettu

Aurinko - Kauris
Kuu - Härkä
AC - Jousimies
angelic
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63


Profiili
« Vastaus #1158 : 24.11.2006 14:51:36 »

Hei Rakkauden enkeli. Nostaisitko kortin parisuhteeseeni, jossa riidellään ja epäillään rakkautta puolin ja toisin. Mitä pitäisi tehdä?
tallennettu
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #1159 : 25.11.2006 19:18:53 »

Voisitko auttaa minua lapsettomuus asiassa?Onko tulevaisuudessani näkösällä lapsia!JA voisitko läjhettää parantavia voimia ja hedelmällisyys auttajia tänne suuntaan
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #1160 : 25.11.2006 19:36:08 »

Rakkauden Enkeli, kiitos.

 smitten
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #1161 : 25.11.2006 22:51:57 »

Hei Rakkauden enkeli!

Jälleen pyytäisin apua enkelikorteiltasi. Väsynyt ja huolissani olen.


 smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1162 : 25.11.2006 23:04:51 »

Olen hämmentynyt, Rakkauden enkeli. Olisiko enkeleillä jotakin kerrottavaa minulle tässä vaiheessa?

Kiitos kaunis etukäteen smitten

Illusiana, sinulle tuli kortti:

KESKITTÄMINEN

Ajattele mitä haluat, älä sitä mitä et halua. Vartioi ajatuksiasi huolella, koska ne luovat kokemuksesi.

Joskus tuntuu siltä, että ajatuksemme valitsee meidät, mutta se ei ole ikinä niin. Me aina itse valitsemme ajatuksemme, joka hetki. Ajatuksillamme on aina vaikutuksensa, eikä ole neutraaleja ajatuksia. Sekunnin murto-osassa kun ajattelet jotain, päätät myös ajatella niin. Joten harjoittelulla, voit opetella tarkkailemaan (ikäänkuin etukäteen) ja muuttamaan ajatuksiasi. Tämä vastaa täysin samaa, kuin laittaisit kätesi elämäsi "rattiin".

Voit luulla, että keskittymiskykysi on huono. Kuitenkin erehtymätön Jumalan mieli on omassa mielessäsi. Voit kokea uskomatonta keskittymiskykyä vakuuttamalla: "Olen kyvykäs keskittämään mieleni tahdon voimalla". Pidän kiinni vain rakastavista ajatuksista ja enkelini toimivat portin vartijoina saavuttaakseni vakaan rakkaudellisten ajatusten virran.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1163 : 25.11.2006 23:07:39 »

Hei rakkauden enkeli!

Nostaisitko minullekin yhden kortin? Tämän hetkisessä elämäsä moni asia askarruttaa...

Aviomies, sinulle tuli kortti:

MEDITAATIO

Meditaatio on erittäin tärkeätä sinulle juuri nyt. Nauti sen harjoittamisesta usein.

Hiljainen mieli kuulee enkelten äänen helpoiten. Tämä kortti on sinun enkeltesi tapa pyytää sinua hiljentämään mielesi, jotta sinun kommunikaatiosi enkelten kanssa on voimakas ja kirkas. Ensimmäiseksi aamuisin, vietä vähintään viisi minuuttia silmäsi suljettuina, ja hengitä syvään kolmesta neljään kertaan.

Kysy enkeleiltäsi kysymys, ja sitten kuuntele niin tarkkaan/intensiivisesti, kuten kuuntelisit rakasta ystävää. Älä kuitenkaan jännitä, tai pinnistä kuullaksesi. Jos "jahtaat" vastausta, se väistää sinut. Sen sijaan jatka hengittämistä syvään, sisään ja ulos ja anna itsesi rentoutua. Kerro itsellesi, että viestin saaminen enkeleiltä, enkelten kanssa kommunikointi on luontaista sinulle, ja että se on itseasiassa "arkipäiväistä". Mitä enemmän rentoutat mieltäsi, sitä helpompaa on kuulla vastaus.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1164 : 25.11.2006 23:09:49 »

Hei Rakkauden enkeli. Nostaisitko kortin parisuhteeseeni, jossa riidellään ja epäillään rakkautta puolin ja toisin. Mitä pitäisi tehdä?

Angelic, sinulle tuli kortti:

LAPSET

Sinua pyydetään kiinnittämään erityistä huomiota lapsiisi tai sisäiseen lapseesi juuri nyt. Uusia lapsia saattaa tulla elämääsi hyvin pian.

Tämä kortti viestittää, että enkelit näkevät tarpeesi leikkiin, hauskanpitoon, ja sisäisen lapsesi kunnioittamiseen. Ehkä aiot leikkiä omien lastesi tai lastenlastesi kanssa. Tai saattaisit nauttia hauskan pitämisestä jonkin toisen aikuisen kanssa tai tekemällä työtä joka liittyy lasten auttamiseen.

Ota aikaa kysyäksesi sisäiseltä lapseltasi: "Mitä sinä tunnet, kuinka voit?" ja "Mitä haluaisit tehdä?" Suunnittele iltapäivä, jolloin otat sisäisen lapsesi "ulos", tehden asioita jotka saavat sinun leikkisän puolesi lisääntymään/laajentumaan.  Keinu ja laske liukumäkeä puistossa. Ota päiväunet. Piirrä kadulle liidulla. Tai rakenna hiekkalinna.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1165 : 25.11.2006 23:16:34 »

Voisitko auttaa minua lapsettomuus asiassa?Onko tulevaisuudessani näkösällä lapsia!JA voisitko läjhettää parantavia voimia ja hedelmällisyys auttajia tänne suuntaan

Althema82, sinulle tuli kortti:

TOTUUS & REHELLISYYS

Sinua ohjataan olemaan erittäin rehellinen itsellesi, olemaan tosi kaikissa toiminnoissa ja teoissa.

Enkelit sanovat sinulle: "Päästä irti kaikesta epäaidosta, ja kaikista toiminnoista jotka eivät heijasta korkeinta aikomusta itsellesi". Jos jokin elämässäsi ei toimi, luovuta se vapaaehtoisesti Jumalalle ja enkeleille.

Kun "levitämme kätemme" ja vapautamme kaikki epäterveelliset tilanteet/asiat, Jumalallinen valo voi astua sisään. Ihmeet aina seuraavat, kun "antaudumme" huolta aiheuttaville tilanteille. Huomaat, että työ, ihmissuhde, terveys, tai mikä tahansa tilanne paranee pikaisesti tavoilla joita et ikinä olisi voinut kuvitellakaan. Kaiken aikaa, enkelit ohjaavat sinua täydellisesti tekoihin jotka auttavat sinua korvaamaan tilanteen jollain paremmalla, tai parantamaan sen kokonaan. Odota ihmettä kun päätät olla "oikea itsesi"


 smitten angel

P.S. Parantavaa rakkaudenvaloa lähetetty ja "apujoukkoja" pyydetty.  Wink
tallennettu
Hemmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #1166 : 26.11.2006 19:48:41 »

Rakkauden Enkeli,

Nostaisitko minulle kortin. Pyydän sinua ajattelemaan kadonnutta rakkauden tunnettani sitä tehdessäsi. En ole tuntenut vuosiin mitään. Olen hukassa.

Kiitos.
tallennettu
aviomies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #1167 : 27.11.2006 10:45:10 »

Kiitos sinulle kortista rakkauden enkeli!
Jostain syystä tuntui todella hyvälle kun luin korttisi. Smiley Smiley
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #1168 : 27.11.2006 11:19:13 »

Opiskelemaan uutta ammattia vai töihin?
Neuvoa kaivattais...  Cheesy
Kiitos!
tallennettu
Illusiana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


I picture your face at the back of my eyes


Profiili
« Vastaus #1169 : 27.11.2006 12:33:31 »

Kiitos kaunis Rakkauden enkeli  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
Sivuja: 1 ... 76 77 [78] 79 80 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: