Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Skitsofrenia  (Luettu 23496 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #30 : 21.05.2008 12:42:49 »

oiskohan jonkun mielestä mahdollista että skitsofrenia ois hyvä juttu?

Pahoittelen ensi alkuun, etten juurikaan lueskellut noita kommentteja joita tähän on jo kirjoitettu. Tulin vain kirjoittamaan oman näkemykseni asiasta, jonka sinulle Ahtojäärä lupasinkin.  Wink

Sinänsä skitsofrenia ei hyvä juttu, koska aiheuttaa niin paljon ongelmia sairastavalle itselleen sekä lähipiirille. Skitsofrenia on kuitenkin yleensä hyvin väärinymmärretty. Olen sitä mieltä että suurin osa ns. mielenterveysongelmaisista ja useinmiten juuri ennenkaikkea skitsofreenikot ovat äärimäisen herkkiä henkisesti. Ja jostain syystä tämä heidän äärimmäinen herkkyytensä on jotenkin suistunut pois raiteiltaan ja tasapainosta. He eivät ole kestäneet omaa herkkyyttäänsä, eivät ole osanneet  suhtautua ja käsitellä sitä oikein sekä elää tasapainossa sen kanssa. Koska suurin osa täällä kirjoittelevista tunnustaa ja tietää henkimaailman olemassaolon, kuka teistä silloin voi varmasti sanoa että kaikki mitä skitsofreenikot kokevat, kuulevat ja näkevät ovat vain harhaa? Ehkäpä he ovat vain jollakin tavalla eksyneet ja jääneet "lillumaan" tuonne toisille tasoille henkimaailmaan ja usein juuri niille matalavärähteisemmille. Ovat menneet siis ikäänkuin siitä "sekaisin". Energiaparannus, maadoittaminen ja chakrojen tasapainoittaminen yms. voisi auttaa skitsofreenikkoja varmasti paljon enemmän kuin kaiken heidän kokemansa leimaaminen harhaksi ja kaikkien aistien turruttaminen lääkkeillä. Valitettavasti mielenterveystyössä ei yleensä juurikaan huomioida ihmisten henkistä olemusta joka voisi auttaa, selvittää ja jopa kenties parantaa monia mielensairauksia. Itse olen joskus jopa haaveillut tämän kaltaisesta vaihtoehtoishoitotyöstä mielenterveysongelmaisten kanssa...  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 21.05.2008 12:44:32 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: