Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Lapsen kartta täynnä skorpionia, apua!  (Luettu 3816 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tulitanssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« : 18.01.2012 13:58:57 »

Miten tukisitte lasta, jonka kartalla on viisi skorpparia (aurinko, kuu, merkkurius, mars ja jupiter) sekä vielä nouseva rapu?

Alan olla lyöty tässä kasvatustehtävässä. Tunteet on meillä vahvoina joka päivä ja kun oma nousu-vesimies ei ymmärrä ollenkaan tätä äidissä riippumista. Itse olen viisinkertainen Neitsyt.

 Undecided
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1 : 18.01.2012 14:02:18 »

Tämä voimakastahtoinen ja intensiivinen lapsi on tullut tänne opettamaan sua!  Oppimista tämä on koko elämä, ja lapset tulevat tänne opettamaan vanhempiaan.  Astrologia on loistava keino tajuta, miksi toinen on sellainen kuin on.  Toista ei voi muuttaa, vain itseään ja omaa ajattelutapaansa.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Ozimandias
Vieras
« Vastaus #2 : 18.01.2012 14:06:33 »

Ei mulla sen kummempaa sanottavaa tähän aiheeseen toistaiseksi ole, paitsi että nyt tiedän miltä mun  aurinko vesimies äidistä on mahtanut tuntua kasvattaa ja sietää meikäläistä.
tallennettu
tulitanssi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #3 : 18.01.2012 14:24:27 »

Mulla on hieno Sepon tekemä syntymäkartta ja tulkinta, jonka tilasin lapsen synnyttyä. Vielä kun sais sen kasvatuskäsikirjan skorpparilapsille  Smiley

Onneksi ainakin toistaiseksi, palaute päivähoidosta on ollut positiivista. Kuulemma opettaa muille lapsille halailua, että ainakin sillai avoin luonne. Kaikki kerjäläiset säälittää ja matkalla ollessamme kaikkia rääsyissä kulkevia olisi pitänyt auttaa ja kun en antanut lahjoittaa kaikkia rahoja kuppeihin, niin siitähän vasta huuto alkoi.

Mitään sotaveteraanikeräyksiä ja avustuskeräysohjelmia ei meillä voi katsoa, kun lapsi muistaa ne kärsivät ihmiset vielä puolen vuoden päästä ja miettii, mitähän niille kuuluu. Ja annas olla, jos menen vähänkään kritisoimaan ja kertomaan, ettei kaikki tarvii oikeasti apua.
Oma tahto on niin vahva, että minun "kasvatusyritykset" valuu kuin vesilinnun selästä alas.
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #4 : 18.01.2012 14:32:24 »

Niin, onkohan tunteellinen ja herkkä skorpioni-rapu lapsi tullut opettamaan vesimiesnousuiselle mammalle miten TUNNETAAN ja lujaa Wink

Nouseva rapu voi olla hyvin kiintynyt äitiinsä, äidillä on iso osa elämässä oikeasti.

Kannusta lasta ilmaisemaan tunteitaan. Ja muista että vahva skorpioni ei niele mitä tahansa pureksimatta Cheesy

Kyllä minunkin äitini  aurinko  vaaka  aspect_con  neptunus + muut miljoonat vaakaplaneetat kartalla oli vähän helisemässä kun sai moninkertaisen tulisen oinaslapsen ja plutonisen vieläpä Cheesy
tallennettu
Nahna
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35


Profiili
« Vastaus #5 : 20.01.2012 11:32:48 »

Itselle ainakin tulee olo, että tuollainen lapsi tarvitse varmasti ihan hirveästi fyysistä hellyyttä, silittelyä ja kosketusta - syliä.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: